• The Shooter
    Damaged people are dangerous, they know how to make hell feel like home

    3 februari 2020 - Het gegil klonk als muziek in zijn oren terwijl hij langzaam door de gang voortbewoog. Onbedoeld stapte hij in een roodgekleurde plas, waardoor hij rode voetstappen achter liet. Het deerde hem niet, als hij eerlijk moest zijn dan gaf het enkel een grotere kick. Enerzijds voelde het alsof hij door een glazen bol naar de wereld keek op het moment, alsof hij hier niet echt was. Misschien zelfs alsof hij thuis achter zijn PlayStation zat en daar Call of Duty aan had gezet. Maar dat was niet zo. Hij bevond zich niet thuis in zijn kamer en in zijn handen had hij geen controller maar een semi automatisch wapen. Het voelde zwaar en licht tegelijkertijd terwijl hij zich voortbewoog, langzaam, op zoek naar zijn volgende doel.

    I tell myself I don't need anyone but the truth is nobody needs me

    DISCLAIMER
    Let op, in deze rpg komen gevoelige onderwerpen aan bod, dit kan niet voor iedereen geschikt zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan pesten maar ook de heftige shooting die we uit zullen schrijven. Mocht je problemen hebben met één van deze onderwerpen of hebben deze een negatief effect op je, zorg ervoor dat je altijd met iemand kan praten. Indien nodig staat mijn pb ook altijd open. 16+ activiteiten zijn toegestaan maar graag wel met een aankondiging bovenaan de post zodat deze meteen opvalt en ongeïnteresseerden gemakkelijk door kunnen scrollen.
    START
    Zaterdagavond 4 januari 2020, het nieuwe jaar is aangebroken en maandag begint school weer na twee weken (kerst)vakantie: het uitgelezen moment voor een feestje. Er is geen excuus nodig voor een feestje maar voor sommigen is het wel meteen een goede mogelijkheid om aan hun goede voornemens te werken - of juist niet.
    Het feest wordt georganiseerd door Kit en zal dan ook plaatsvinden in huize Meester. Drank in overvloed, muziek en dronken tieners. Wat wil je nog meer?

    Inmiddels is het 22.00 wat betekent dat het feestje al in volle gang is maar laatkomers nog binnen komen druppelen.
    Have fun!
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 7 april 2020 - 17:10 ]





    Tyler Nolan Hale
    19 • The Quarterback • With Sam @ Backyard


    ‘’Hm, wat ik van je kan maken?’’ Humde ze en ze stapte weer naar me toe. Ik kijk haar strak aan en haal een wenkbrauw op bij haar volgende woorden. ''I'll make you bow.'' Fluisterde ze en ik lach, tot ik opeens de pijn door mijn lichaam voel schieten. Deze achterlijke bitch... ‘’Dat had je niet moeten doen, asshole.’’ Zei Sam bitter en even blijf ik stil om wat te herstellen. Oh nee Sam, dit had jíj niet moeten doen. ‘’Wil je dat ik nog verder ga?’’ Nog even ben ik stil, waarna ik zachtjes begin te lachen. ''Oh ik denk dat jij dit niet had moeten doen, sweetheart..'' zeg ik, het laatste redelijk sarcastisch uitgesproken. Ik recht mijn rug weer en laat mijn blik op haar branden. Dan haal ik uit, waardoor mijn vuist met een harde klap tegen haar neus komt.
    Wat, deze wijven zeiken toch altijd om gelijkheid? Dan kunnen ze het gelijk behandelen krijgen ook. Dat hele feminisme waar types zoals Sam zo dol op waren is sowieso onzin, zeker nu ze meer neigen dan feminazis. Kijk, als vrouwen gewoon hun rol zouden accepteren hadden we dit probleem nooit gehad. Jammer dat ze dat niet begrijpen. Ik grijp haar haar vast en trek haar meer mijn kant op. ''Slechte keuze, Reyes..'' sis ik en ik schud mijn hoofd. ''Bitches als jij kunnen mij niks maken,'' vervolg ik dan en ik lach donker. ''I'm going to make your life Hell..'' eindig ik met een brede grijns op mijn lippen. Dat Gio het allemaal kon aanschouwen boeide me vrij weinig. Ze was dit soort dingen van me gewend, en als ze het niet accepteerde was dat haar probleem.
    Met mijn hand nog altijd in een ijzersterke greep in haar haren trek ik Sam met me mee. Ik loop de trap af terug naar de grote menigte. Natuurlijk brengt het wat gestaar met zich mee, maar ze weten beter dan tegen mij in te gaan. ''Move.'' snauw ik ongeduldig als er weer iemand voor mijn neus staat, gelukkig is hij slim genoeg om aan de kant te gaan. Het duurt niet lang voor ik bij de rand van het zwembad eindig en ik kijk Sam weer aan. ''Misschien moet je wat afkoelen, Reyes.'' spreek ik koeltjes, waarna ik haar met volle kracht het zwembad in duw. Ik zet wat stappen naar achter en begin te lachen, oh je komt hier ook overal mee weg.


    El Diablo.

    Op verzoek even aanpassen :)

    [ bericht aangepast op 7 april 2020 - 21:56 ]


    Roxy Madison
    The flower that blossoms late, is often the most beautiful


    "Als je naar huis wilt, moet je het gewoon zeggen, hoor,” zei Izak met een glimlach, waarop Roxy ongemakkelijk met haar voeten schuifelde, maar er verder niet op inging. Ze had al moeite met de volgende vraag, waar ze wat stuntelend op antwoordde. Ze verwachtte een sneer of een gemene lach, maar die bleef uit.
          ”Ik zou ze eens meenemen, misschien denken ze dan anders,” was echter het antwoord, waardoor ze hem een tikkeltje verbaasd en met hernieuwde interesse bekeek. Hij zag er eerlijk uit en ze knikte langzaam, al zou haar dat waarschijnlijk niet lukken. Toch niet tijdens Highschool, niet met deze... mensen.
          ”Niah had me uitgenodigd en ik was nieuwsgierig,” ging ze verder, terwijl ze zich langzaam naast hem op de vensterbank liet zakken. Ze probeerde om hem niet te veel aan te raken, ze wilde het niet ongemakkelijk maken voor hem of voor zichzelf. Al leek hij het niet zo erg te vinden, want hij ging wat rechter zitten en leunde zo automatisch wat tegen haar aan.
          ”Oh, Niah,” zei hij. “Waar is Niah? Dat is niet heel gezellig dat ze je uitnodigt en dan niet eens even gedag zegt. Moeten we haar anders even opzoeken?”
          Rox schudde haar hoofd en keek even naar de mensenmassa. “Nee, nee,” zei ze snel. “Ze heeft waarschijnlijk het gros hier uitgenodigd, ik wil haar er niet mee lastigvallen.” Roxy stak een weerbarstige pluk haar achter haar oor en zuchtte. “Ik heb haar daarnet even gezien, maar ze was in gesprek of aan het dansen of zo, met Lucas Houston denk ik.” Ze haalde haar schouders op en glimlachte even, al bevroor die glimlach bij zijn volgende woorden.
          ”Ik zag je ook al staan met mijn vrienden net.” Zie je wel. Roxy bereidde zich voor op de zoveelste gemene opmerking van de avond, maar ook die bleef uit. “Zag er ook niet heel gezellig uit.”
          Verbaasd keek ze hem aan. Toen hij wat dichter leunde, deinsde ze wat naar achteren, maar het raamkozijn verhinderde dat en ze hield even haar adem in.
          ”Ik vind ze ook niet altijd even gezellig hoor,” zei Izak, op een bijna samenzweerderige toon. Roxy kon hem alleen maar even aanstaren, om vervolgens te fronsen.
          ”Oh,” antwoordde ze weeral dommig. Ze probeerde te zien of hij dat meende of dat het een zieke grap zou worden. Ze vond niets dat wees op het tweede en ging voorzichtig uit van het eerste, waardoor ze terug wat ontspande. “Is dat...” Ze twijfelde even, maar de alcohol maakte haar wat dapperder – of roekelozer – dan normaal. “Waarom je niet wil dat anderen weten dat je danst?”

    outfit      -      met Izak      -      binnen (dansvloer)



    Lucas Houston
    the difference between winning and losing is most often... not quitting.

    outfit      -      met Niah      -      keukenaanrecht


    Hij genoot van haar lach en nog meer van het feit dat hij die veroorzaakte. Met een zelfverzekerde grijns op zijn gezicht haalde hij een schouder op toen ze vroeg wat hij in gedachten had. Het maakte hem niet echt uit, als hij zich maar niet te veel van de anderen moest aantrekken. Gewillig volgde hij haar.
          Hij trok nog aan haar armen toen ze tegen iemand aanliep, maar kon de botsing niet meer vermijden. Lachend schudde hij zijn hoofd en volgde haar verder doorheen de massa. Het zou misschien makkelijker gaan als hij eerst ging, maar hij kreeg de indruk dat ze een doel voor ogen had en wilde haar dat niet ontnemen.
          ”Dus, vertel, wat was je van plan?” vroeg ze toen ze in de hal aan waren gekomen en ze zich weer naar hem draaide. Hij zette nog wat stappen naar voren en duwde haar zo met haar rug tegen de muur. Hij legde zijn handen niet helemaal om haar middel, maar gebruikte enkel de tippen van zijn vingers. Met een glimlach keek hij haar eventjes ondeugend aan.
          ”Ik wil het nog wel een paar keer proberen,” suggereerde hij uiteindelijk, voor hij zich weer naar haar toeboog.


    Mhm?

    THOMAS HOUSTON
    18 • Black Sheep • outfit + jeans • Kit's house with Val & Gus & Lori

          ''Hé Ti, en welkom aan onze favoriete casanova natuurlijk.'' Om eerlijk te zijn moest Thomas zich bedwingen om niet om zich heen te kijken want het was vrijwel onmogelijk dat Gus hém bedoelde. Hij hield zich in en zweeg gewoon terwijl Lori zijn trui bekritiseerde. Hij was het inmiddels wel gewend dat zijn klasgenoten niet bepaald zijn kledingstijl konden waarderen maar het stak wel. Waarom konden ze hem gewoon niet laten? Hij vond dat jurkje van Lori ook véél te kort om ook maar degelijk te zijn maar daar hield hij toch ook zijn mond over? Al was hij wel de laatste die ergens commentaar op zou geven.
          ''Ik vind het best een vette trui hoor, waar heb je 'm vandaan?'' Thomas blikte omlaag en keek met een moeilijk gezicht toe hoe Gus' sigaret tegen de mouw kwam. ''Oh fuck, sorry man. Eigenlijk moet ik ook gewoon stoppen met die ondingen te roken.'' Ja, en anders kan je ze beter in je gezicht uitdrukken. Hij trok enkel zijn mondhoek iets op in een ongemeende glimlach.
          ''Om voor mijn onhandigheid van zojuist op te draaien zal ik het halen van drankjes wel op me nemen. Ik kan je ervan verzekeren dat mijn mixdrankjes één van de beste zijn, dat kunnen Ti en Lori honderd procent zeker beamen.'' Opnieuw wilde hij zijn mond opentrekken maar deed hij het niet. Daar ging zijn kans om even stoom af te blazen, al was dat onmogelijk op een feest zoals deze. Hij wilde nu al weer naar huis maar Val zou nooit met hem mee gaan en daarbij.. wat moest ze wel niet denken?
          Wat beteuterd keek hij naar het gat dat nu in zijn mouw gebrand zat. Hij had toch niks met het gesprek tussen Val en Lori en hij keek pas op toen Augustus hem een bekertje gaf met een rietje erin. ''Het drankje smaakt extra goed door een rietje.'' Fronsend keek hij naar de andere bekertjes. Waarom had hij alleen hij een rietje dan? Hij haalde zijn schouders wat op en proefde voorzichtig een kleine slok van het drankje. Ondanks de cola proefde hij wel alcohol en hij schudde dan ook langzaam zijn hoofd.
          ''Ik kan geen alcohol drinken, ik moet straks nog rijden.'' mompelde hij zacht. Best een goed excuus - vond hij zelf dan. Hij liet het bekertje dan ook zakken en zocht een plek om die veilig weg te zetten zonder dat hij de inhoud zelf over zich heen zou kunnen krijgen.
          ''Laten we gaan dansen.'' Ja, alles om weg te zijn bij Gus.
          ''Jullie zijn er net.'' Nee, waarom moest Lori dit zo nodig verpesten? ''Hmm, lekker Gus. Vind je ook niet, Thomas?'' Hij produceerde een zacht geluidje wat instemmend zou moeten zijn. ''Laten we een spelletje doen! True or Dare of Never have I ever... Wat wil jij?'' Met iet wat grote ogen keek Thomas naar het blonde meisje en knipperde hij traag. Sinds wanneer maakte het haar uit wat hij wilde?
          ''Ik.. houd niet zo van spelletjes dus dat is meer iets voor jullie denk ik.'' Hij glimlachte wat schaapachtig. ''Maar ik vind het niet erg om niet mee te doen.'' Dan kon hij misschien naar binnen, zich op de trap installeren met een cola zodat hij soort van veilig zou zijn.


    NIAH SANTIAGO
    17 • The Queen • outfit • hall with Lucas

          Grinnikend en wankelend liet ze zich achteruit duwen tot haar rug de muur raakte. Nieuwsgierig keek ze omhoog naar Lucas, benieuwd naar zijn antwoord. Afwachtend trok ze een wenkbrauw op terwijl ze hem bestudeerde van dichtbij.
          ''Ik wil het nog wel een paar keer proberen.'' Een zachte lach rolde over haar lippen. Niah kon het niet helpen - haar concentratie was al niet al te best als ze nuchter was, laat staan als ze zoveel achterover had geslagen - maar toen ze andere geluiden hoorde die de muziek overstemden, draaide ze haar hoofd toch. Fronsend keek ze toe hoe Tyler voorbij raasde met.. was dat Sam? Ze beet op haar onderlip en keek ze na. Erg gezellig zag het er niet uit maar het waren haar zaken niet - niet meer. Tyler moest maar kijken wat hij deed en Sam had waarschijnlijk gewoon haar mond moeten houden. Ze zuchtte zacht en richtte zich met een glimlachje weer tot Lucas.
          ''Een paar keer?'' Herhaalde ze zijn woorden. ''Hmh, laten we maar beginnen dan.'' Ze legde haar hand in zijn nek en trok hem weer iets dichter - aangezien ze haar gezicht weg had gedraaid om te kijken wat er aan de hand was, was er weer iets meer afstand gekomen tussen hen. Haar lippen drukte ze opnieuw op de zijne in een poging ook zichzelf af te leiden - ze kon het niet helpen. Ergens vroeg ze zich af waarom Tyler er zo.. kwaad uit zag. Ze herkende dat gezicht echt wel en ze had er een hekel aan. Uiteindelijk trok ze zich dan ook iets terug en bestudeerde ze Lucas' gezicht. Fuck, waarom moest ze daardoor nu weer afgeleid raken? Ze had verdomme Lucas voor zich staan en.. ze zuchtte diep.
          ''Sorry,'' mompelde ze dan toch, wetende dat ze tijdens die laatste kus toch echt wat meer afgeleid was.

    Sam Reyes

    18 ━ At the party ━ Met Tyler & Giovannaoutfit

    Voor even wist Sam de ego van Tyler af te brokkelen door zijn mannelijkheid te schaden. Puur entertainment was het, als je het aan haar vroeg. Ze keek glimlachend toe naar hoe hij reageerde op de pijn die ze hem bezorgd had. Haar wenkbrauwen schoten wantrouwend omhoog terwijl hij dezelfde woorden herhaalde die ze net had gesproken. Gevolgd door een harde klap dat haar hoofd naar achteren deed deinzen.
    ‘’Jesus.’’ Bracht Sam uit en greep direct naar haar neus. Een pijnlijke steek liep langs haar neus dat ervoor zorgde dat haar ogen begonnen te prikken. Toen ze eenmaal bloed op haar vingertoppen zag wist ze hem in elke mogelijke taal waar dat ze kende uit te schelden. Hoewel haar neus akelig aan het prikkelen was, ging ze er niet van uit dat haar neus gebroken was, althans – dat hoopte ze.
    Tyler gaf haar niet eens de tijd om weer te herstellen van de klap en had weer vast. Dit keer sleurde hij haar niet naar de balkon toe, maar de andere kant op, naar de gang toe. De plek waar hij haar vastgegrepen had leek wel in brand te staan, zo hard had hij haar vastgepakt. Zijn grip was onmogelijk om uit te komen en ze moest haar best doen om hem bij te houden en niet struikelen over haar eigen voeten. Well shit, dacht ze. Hier gaan we dan hoor. Natuurlijk moest Tyler weer een show maken om iedereen te laten zien wat er gebeurde als je op zijn teentjes had getrapt.
    Inmiddels waren ze al bij een of ander zwembad gekomen en Sam wist er al wat er zou aankomen. Ze had alleen weinig controle over het gevolg ervan en voelde dan ook geen seconde later haar hele lichaam in het water onderdompelen. Zodra haar voeten de bodem van het zwembad vonden, duwde ze haarzelf weer omhoog en hapte naar adem.
    Sam hees haarzelf gefrustreerd uit het zwembad, maar niet op de plek waar Tyler stond. Gegarandeerd had hij haar er weer terug in geduwd als ze dat wel had gedaan. Vloekend flikte ze haar armen om al het overtollige water uit haar kleren te krijgen en haalde een hand door haar haren heen. Hoewel het water niet koud was geweest, plakten haar kleren nu aan haar lichaam en voelden ze veel zwaarder aan. Met een dodelijke blik keek ze Tyler aan, die nu duidelijk om het uitzicht moest lachen. Sam kon moeilijk in deze staat nog iets doen. Je kon duidelijk aan haar gezicht zien dat ze er klaar mee was en dat ze nog weinig zin had om het gelaat van Tyler nog langer aan te zien. Een geïrriteerd geluidje verliet haar mond terwijl ze langs hem heen liep en op zoek ging naar een badkamer.





    Tyler Nolan Hale
    19 • The Quarterback • With Niah & Lucas @ Hall


    De lach is niet meer van mijn gezicht af te slaan als ik zie hoe ze eruit komt. Oh, dit heeft echt mijn avond gemaakt. Ik kijk om me heen en zie anderen ook lachen, waarbij sommigen met hun telefoon staan. Mooi, dan kan ik het de volgende dag weer herleven. Ik weet zeker dat dit in een groepsapp terecht zal komen, dit soort dingen komen er altijd in. ''Bye darling!'' zeg ik geamuseerd als ze van me weg loopt en ik schud mijn hoofd. Oké, en nu heb ik weer nieuw amusement nodig. Ik verwachte ergens dat ik Gio al te lang heb moeten laten wachten momenteel, dus misschien wordt dat hem niet meer.
    Weet je wat, we gaan eerst een ander probleem oplossen. Mijn ernstige tekort aan drank, ik voel me bijna helemaal weer nuchter en dat moet ik niet hebben na al mijn harde werk. Ik baan me weer een weg naar binnen en loop naar de dranktafel. Hier mix ik voor mezelf wat klaar in een grote beker, waar ik zeker meer drank in heb gegooid dan frisdrank. Precies zoals het hoort.
    Ik zie niet direct iemand die echt interessant is dus langzaam begin ik rond te lopen, waar ik uiteindelijk in een van de vrij lege hallen terecht kom. Leeg op een koppel na, waar bij nadere inspectie vooral de dame mij opvalt. Een lichte grijns krult op mijn lippen en ik leun nonchalant met mijn schouder tegen de muur. Ik fluit even en neem een grote slok uit mijn beker. ''My my, darling, je standards zijn gedaald zie ik?'' zeg ik speels en loop langzaam hun kant op. ''No offence..'' zeg ik vervolgens, al boeide het mij eigenlijk totaal niet hoe ze het opnamen. Ik rol kort met mijn schouders die nog steeds wat onder spanning stonden door de vorige gebeurtenissen, waarna ik mijn hoofd wat schuin houd. ''Je mag mij nog altijd bellen voor wat aandacht hoor, I don't mind.'' zeg ik dan nonchalant en breng de beker weer naar mijn lippen. Ik kijk naar Lucas. ''Weet jij trouwens zeker dat je je broertje hier alleen wilt laten rondlopen? Dit lijkt me nou niet echt zijn scene.'' vraag ik hem en lach zachtjes. Thomas zag ik net wel buiten staan, maar hij leek al meer dan genoeg.. Aandacht te krijgen. Ik zie hem later nog wel.


    El Diablo.

    Sam Reyes

    18 ━ At the party ━ Alleen ━ outfit

    Zeiknat liep Sam de trap weer op. Haar doorweekte kleren lieten een spoor van water achter, maar dat kon haar op dit moment niks schelen. Ze duwde de eerste beste badkamerdeur open en snauwde naar een zoenend koppel om ze weg te jagen. De pret die ze net had met Tyler was wel héél snel omgeslagen en afgelopen. Waarschijnlijk had hij geen zin in enige interactie met haar, waardoor hij maar besloot om het kort te houden door de snelste oplossing te vinden om van haar af te komen. Ze keek haarzelf kort aan in de spiegel waarbij ze afkeurend geluidje maakte.
    Eerst moest ze van haar bloedneus af zien komen. Sam draaide de kraan op volle toeren open en dook met haar hoofd eronder zodat het ijskoude water haar nek aanraakte. Een paar minuten verstreken voordat ze weer omhoog kwam en de bloed niet meer uit haar neus droop. Ze zag dat haar mascara was uitgelopen en waste met koud water haar gezicht om van de zwarte strepen af te komen. Vervolgens wrong ze al het water uit haar blauwe haren en keek naar haar shirt in de spiegel. Ze haatte hoe het plakte en wilde niet eens beginnen met hoe het voelde om haar broek tegen haar huid geplakt te hebben. Aangezien ze die er moeilijk uit kon trekken besloot ze om haar shirt en schoenen uit te trekken. Onderaan had ze nog een zwarte tanktop aan, daar kon ze het nog wel mee doen.
    ‘’Shit.’’ Misschien toch maar niet. Een zucht verliet haar lippen toen ze de omlijning van haar bh kon zien. Dat dacht ze dus niet. Met tegenzin trok ze haar shirt waar aan – en weer uit. Gefrustreerd smeet ze haar shirt weer op de grond en draaide met haar rug naar de spiegel. Hoewel ze het de hele avond had ontweken, leek sterke drank een goede oplossing voor haar overmatige irritatie.

    [ bericht aangepast op 8 april 2020 - 1:02 ]

    Augustus Fisher

    Augustus keek uiterst geamuseerd toe hoe Thomas een slok nam van het mixdrankje hoewel dit niet van zijn gezicht af viel te lezen, deze hield hij als een geboren acteur in de plooi om te voorkomen argwaan te wekken. De jongen schudde langzaam zijn hoofd, waarop Augustus fronste, wat was er nóu weer.
          'Ik kan geen alcohol drinken, ik moet straks nog rijden.' Kon iemand deze jongen verdomme leren harder te praten. Hoewel Thomas het niet liet blijken, zag Augustus aan hem dat hij triomfantelijk was, waarschijnlijk omdat hij dacht dat het hem gelukt was onder het drinken van de drank uit te komen. Hij moest toch echt beter weten met iemand als Augustus in zijn gezelschap.
          'Ach wel nee joh, drink lekker op.' Augustus lachte en breed grijnzend stompte Thomas broederlijk tegen zijn bovenarm. 'Maak je over dat rijden geen zorgen. Als je-je echt niet veilig voelt achter het stuur, regelen we toch een Uber voor je? Anders wijst Kit je wel een plek aan om te slapen-' Augustus gebaarde naar het gigantische huis achter hen, '-plek zat.'
          'Kom. Laten we dansen.' Thomas' leken haast op te lichtten als kerstbomen op kerstavond.
          'Jullie zijn er net.' En daar gingen de lichtjes weer uit, die angsthaas zag zijn vluchtroute zeker voor zijn neus verdwijnen. 'Hmm, lekker Gus. Vind je ook niet, Thomas?' Gus grijnsde scheef naar Lori en blikte toen weer in Thomas richting, die enkel een gek geluidje produceerde. Weirdo. 'Laten we een spelletje doen! True or Dare of Never have I ever... Wat wil jij?'
          'Ik.. houd niet zo van spelletjes dus dat is meer iets voor jullie denk ik. Maar ik vind het niet erg om niet mee te doen.' Dan hadden Augustus en Thomas dat met elkaar gemeen, de gedachten alleen al hetzelfde te vinden als Thomas bezorgde hem een misselijkmakend gevoel. Hij had een hekel aan elk soort spelletje, ze waren complete tijd verspilling naar zijn mening. Voor deze keer kon hij zich echter wel over die afkeer heenzetten, al was het enkel om Thomas te stangen.
          'Doe je niet even één ronde met ons mee?' Augustus nam een slok uit zijn bekertje en keek opzij naar Thomas. 'Ik kies het spelletje wel uit, truth or dare. Of weet je wat, we doen wel alleen truth, leren we elkaar wat beter kennen.' Hij verplaatste zijn blik richting Valentina. 'Ti, wat vind je het leukste aan Thomas?'


    Satisfaction feels like a distant memory.
    🚬
    19 — Stoner — Lori, Valentina & Thomas



    I just caught the wave in your eyes

    Izak Konstantyn Tomaszewski


    ✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*


    ✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*

    The Ice Prince | Captain of the swimteam | 18 years | At the party | With Roxy

    Terwijl Izak met Roxy praatte wist zijn blik steeds terug te glijden naar de dranktafel, het was toch wel verleidelijk om de twee kleine stappen naar de tafel te doen en een nieuw drankje in te schenken , toen hij een blik naar Roxy haar bekertje deed zag hij daar inmiddels ook al de boden dus zij kon ook wel een nieuw drankje gebruiken. Het probleem was alleen dat er om één of andere reden geen echte stiltes in hun gesprek wisten te vallen en Izak het dan ook lastig vond om zo even op te staan en weg van haar te lopen.
    “Nee, nee,” klonk Roxy, waardoor Izak dan ook weer opkeek van de dranktafel waar zijn blik op had gehangen. Izak zijn mondhoeken gingen lichtjes naar boven toen ze haar zo resoluut haar hoofd zag schudden. “Ze heeft waarschijnlijk het gros hier uitgenodigd, ik wil haar er niet mee lastigvallen.” ging Roxy verder, waarna Izak klein knikte, daar had ze zeker wel een punt, Niah had meegeholpen met organiseren dus ze had vast de moeite genomen goed veel mensen hier uit te nodigen. 'Nah, ze vind het vast leuk je te zien,' zei Izak aanmoedigend, maar hij deed verder niet de moeite om inderdaad Niah te gaan zoeken. “Ik heb haar daarnet even gezien, maar ze was in gesprek of aan het dansen of zo, met Lucas Houston denk ik.” ging Roxy nog verder, Izak haalde even kort zijn schouders op. 'Ahh, Lucas,' zei Izak zonder echt iets mee te bedoelen en er achter te zoeken, zijn aandacht bij het onderwerp Niah was alweer een beetje verdwenen. Izak wist zeker dat de jongedame in goede handen was.
    Daarom leek Izak het schijnbaar een goed idee te vinden om verder te gaan over de mensen met wie hij Roxy net had zien staan en haar vervolgens op te biechten dat hij het ook niet altijd even leuk vond met zijn vrienden. Izak wist ergens wel dat het een verkeerde keuze was, Roxy wist al genoeg dingen over Izak. Het hele ballet ding lag hem al niet goed, als ze hem voor gek wou zetten voor de school zou ze dat zo kunnen doen. “Is dat...” begon Roxy als reactie op zijn woorden. "Waarom je niet wil dat anderen weten dat je danst?” Izak zijn gezicht betrok toen ze deze vraag stelde, dit was dus wel zo'n beetje het laatste waar Izak het over wou hebben. Hij wist dan ook niet precies hoe hij de vraag moest beantwoorden, één ding wist hij zeker hij ging Roxy niet het oprechte antwoord geven. 'Nee, dat is omdat ze dan allemaal mee willen naar de les en dat is minder leuke meisjes voor mij daar. Ze zouden eens moeten weten hoe goed meisjes er in hun maillots uit zien.' zei Izak, hoewel dit totaal niet was hoe hij er werkelijk over dacht. Het was nooit geweest hoe hij keek naar de meisjes in zijn les, of nou ja, bijna nooit, het oog van een man wou natuurlijk ook wat.
    'Anyway, leuk gesprek, wil je nog een drankje,' begon Izak snel, voordat Roxy echt iets kon zeggen stond hij alweer op, viste hij haar bekertje uit haar handen en stond hij binnen twee seconden bij de dranktafel. Izak dacht er over na Roxy nu achter te laten, het was de beste manier om er zeker van te zijn dat hij er niet langer over hoefde te praten, maar aan de andere kant... Roxy haar gezelschap was voor haar vraag zo slecht nog niet geweest. Dat was dan ook de reden dat hij toch weer terugliep naar de jongedame. 'Alsjeblieft,' zei hij terwijl hij haar een drankje in haar handen duwde. 'Dus wat doe je normaal op je zaterdagavond?'

    [ bericht aangepast op 9 april 2020 - 21:52 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Valentina Griffin
    18 — 'girlfriend' — @ party, outside w/ Thomas & Lori & Gus

    'Ik kan geen alcohol drinken, ik moet straks nog rijden,' zegt Thomas en hij laat het glas zakken, maar Gus laat het niet zo snel zitten.
          'Ah welnee joh, drink lekker op. Maak je over dat rijden geen zorgen. Als je je echt niet veilig voelt achter het stuur, regelen we toch een Uber voor je? Anders wijst Kit je wel een plek aan om te slapen. Plek zat.' Ti keek naar Gus en grijnsde wel even, maar zorgde ervoor dat Thomas het niet kon zien. Thomas die alcohol dronk moesten ze nog meemaken. Zelf nam ze een slok van haar drankje. Gus was zeker niet zuinig geweest met de alcohol, al durfde ze te wedden dat hij iets (veel) meer in Thomas' drankje had gedaan. Ze zat al middenin een weddenschap, dus die sloeg ze maar even over. En het resultaat zou ze toch al snel moeten zien. Als Thomas door bleef drinken (en daar zouden ze wel voor zorgen), zou Ti niet eens de hele avond naast hem hoeven staan en te doen alsof ze hem leuk vond.
          Lori had blijkbaar nog geen zin om te dansen en stelde voor om een spelletje te spelen. Ti was wel voor alles in, als ze haar maar niet alleen lieten. Ze vond het al lastig om te blijven spelen dat ze verliefd op hem was en dat zou nog moeilijker worden als ze alleen waren. 'Laten we een spelletje doen! Truth or Dare, of Never have I ever... Wat wil jij?' vroeg ze Thomas en Valentina keek opzij.
          'Ik... houd niet zo van spelletjes, dus dat is meer iets voor jullie, denk ik. Maar ik vind het niet erg om niet mee te doen,' reageerde Thomas vrij snel en Ti moest een zucht onderdrukken. Het zal ook eens niet. Wat vond hij eigenlijk wel leuk?
          'Doe je niet even één ronde met ons mee?' vroeg Gus toen. 'Ik kies het spelletje wel uit, Truth or Dare. Of weet je wat, we doen wel alleen Truth, leren we elkaar wat beter kennen.' Na die woorden keek Gus Valentina aan en ze kreunde al bijna bij het idee. Verdomme. 'Ti, wat vind je het leukste aan Thomas?'
          Als blikken konden doden, lag Gus nu in een gat in de grond. Ze had kunnen weten dat hij haar deze vraag zou stellen. Hij wilde deze weddenschap maar al te graag winnen, maar dat liet Ti niet gebeuren. Valentina keek opzij naar Thomas en glimlachte even. 'Zijn ogen,' antwoordde ze en ze liet haar hand langs zijn arm strelen. Het was niet eens zozeer echt een leugen. Hij had best mooie ogen, als je hem verder niet kende... 'Toch, baby?' Ze knipoogde en drukte een kus op zijn wang. Ze had hem weleens verteld dat hij mooie ogen had en ze moest toch iets doen om hem te laten geloven dat ze hem leuk vond? Toen keek ze naar Lori en ze grijnsde. 'Wanneer was de laatste keer dat je met iemand in bed lag?' vroeg ze en ze wiebelde met haar wenkbrauwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    Roxy Madison
    The flower that blossoms late, is often the most beautiful


    Izak bleef haar wat aanmoedigen om Niah te zoeken, waardoor ze een beetje het gevoel kreeg dat hij haar weg wilde. Hij was zelf beginnen praten – al was zij wel tegen hem gebotst – maar dat was hij nu vast wel beu geworden. Zo interessant was ze niet. Toch bleef het gesprek gaande, redelijk vlotjes zelfs. Tot ze die vraag stelde.
          ” Nee, dat is omdat ze dan allemaal mee willen naar de les en dat is minder leuke meisjes voor mij daar. Ze zouden eens moeten weten hoe goed meisjes er in hun maillots uit zien,” antwoordde Izak, ondanks dat zijn gezicht betrok. Roxy was niet echt goed in leugens van anderen ontdekken, maar ze was nog wel slim genoeg om zijn antwoord wat in twijfel te trekken. Het was alleszins geen antwoord dat hem echt sierde. De dansschool was een veilige plek, toch voor Rox, en ze was blij dat er geen jongens in haar groepje zaten. Dat zei ze allemaal niet, enkel een simpele “oh,” ontglipte haar.
          ”Anywas, leuk gesp, wil je nog een drankje?” vroeg hij, zo snel dat ze zich weer ongemakkelijk voelde. Ze schudde haar hoofd, maar hij stond al recht en liep verder naar de dranktafel. Ze volgde hem wat geschrokken met haar blik, en keek snel een andere kant op toen ze Tyler een drankje zag pakken. Gelukkig leek hij haar niet op te merken of was ze niet interessant genoeg, want hij verdween al snel.
          ”Alsjeblieft.” Plots stond Izak weer voor haar neus. Ze had het niet verwacht. Waarom verdeed hij zijn tijd met haar? Ze wist het antwoord niet, denken ging een tikkeltje moeilijker, en nam dan maar dankbaar haar bekertje aan. Het was al het derde drankje dat ze eigenlijk niet wilde, maar ook nu sipte ze voorzichtig van het bekertje. “Dus wat doe je normaal op je zaterdagavond?”
          ”Oh,” herhaalde Rox haar stopwoordje van de avond. “Niets speciaal. Soms hebben we een wedstrijd of een optreden. Ik doe vooral aan moderne dans, en R&B en zo.” Ze glimlachte even. Dans, ja, dat was iets waar ze zich comfortabel bij voelde en een onderwerp waarvan ze zeker was dat Izak ook zou appreciëren. Of hij zou het toch al niet belachelijk maken. Ook al wilde hij er zelf niets over vertellen. Jammer eigenlijk. “Volgende week hebben we een oefenoptreden, je kan altijd eens komen kijken. Als je wil. En tijd hebt, en zo.” Ze nam nog een slokje en keek even naar de mensen om haar heen. Ze was dol op dansen, maar dit trok haar toch wat minder aan.
          ”We zijn niet zo gracieus, maar ik vind het zelf altijd leuk om alle stijlen een beetje te zien. Ik hoop stiekem dat ze eens alles in één optreden steken.” Ze haalde haar schouders op en glimlachte. “Al ben ik helemaal niet zo gracieus als jul-andere stijlen.” Dat was eigenlijk niet helemaal waar, Roxy was getalenteerd genoeg om heel wat gratie en elegantie te vertonen, maar enkel in de dansschool.
          ”Verder... Verder is mijn leven niet zo spannend, maar dat had je vast wel kunnen raden. Ik heb alleen maar stomme hobby’s.” Ze sprak al een heel stuk vlotter, met slokjes tussenin, maar viel dan toch stil. “En jij?” vroeg ze. “Dit de gewoonte?”

    outfit      -      met Izak      -      binnen (dansvloer)



    Lucas Houston
    the difference between winning and losing is most often... not quitting.

    outfit      -      met Niah      -      keukenaanrecht




    Ze lachte weer en Lucas boog zich al naar voren, maar het gestamp en gestommel leidde Niah af. Geërgerd keek hij over zijn schouder en zag nog net hoe Tyler een blauwharig meisje achter zich aan trok. Lucas’ humeur kon Tyler sowieso niet goed dulden, en dat zijn idiote gedrag hem net nu stoorde, was geen positieve factor.
          Gelukkig leek Niah zich weer tot hem te richten. “Een paar keer?” zei ze en hoewel het hem een halve seconde langer kostte, liet hij weer die grijns zien. “Hmh, laten we maar beginnen dan.” Hij voelde haar hand in zijn nek en boog zich maar al te graag naar voren.
          Ze brak de kus echter al af en hoewel hij zelf niet bepaald nuchter was, had Lucas het verschil wel gevoeld. Hij fronste lichtjes, zeker bij haar verontschuldiging. Zijn ego stak. Was hij toch niet goed genoeg? Wilde ze niet meer? Niet dat hij het niet zou respecteren, maar het zou nu wel een domper op de avond en zijn humeur zijn. Hij was geen player en zou niet zomaar kunnen overschakelen naar een ander meisje.
          ”Wat is er?” vroeg hij na een korte stilte. Hij had zijn hoofd wat naar achteren getrokken, zodat hij haar goed kon aankijken, maar hield zijn handen en lichaam wel nog zoals het was. Ze zou hem wel wegduwen, toch?
          Lang kreeg hij niet om daarover na te denken, en automatisch liet hij haar toch los toen hij zich naar Tyler toe draaide. De grijns was nu compleet van zijn gezicht af en vrijwel meteen voelde Lucas zijn bloed borrelen. Die klootzak ook...
          ”My, my, darling, je standards zijn gedaald zie ik? No offence,” zei Tyler op een toon waarvan Lucas hem het liefst meteen op zijn gezicht voor sloeg. Dat deed hij niet, hij had nog wel een beetje reserve qua zelfdiscipline. De woorden raakten hem ook niet, hij hoefde zich niet met Tyler te vergelijken. Lucas wist maar al te goed waar hij stond op school en was daar niet ontevreden over.
          ”Je mag mij nog altijd bellen voor wat aandacht hoor, I don’t mind,” is het volgende wat Tyler zegt en dat raakte Lucas wel wat meer. Zijn kaken verstrakten en hij balde zijn vuist achter zijn rug.
          ”Heb je geen aandacht genoeg, Hale?” bromde hij, zijn stem een stuk rustiger dan hij zich voelde. Hij had hier absoluut geen zin in en wilde zich net weer naar Niah draaien en vragen om ergens anders heen te gaan, toen Tyler een andere opmerking maakte.
          ”Weet jij trouwens zeker dat je je broertje hier alleen wilt laten rondlopen? Dit lijkt me nou niet echt zijn scène.”
          Lucas fronste en verbeterde Tyler automatisch. “Broer. Tweeling.” Het was iets wat hij vaker moest doen, vaak schatten ze hem een jaar of twee ouder dan Thomas, wat ze beiden vroeger niet leuk vonden. Nu wist Lucas niet wat Thomas er nog van vond, maar zelf bleef hij het verbeteren. Het was een beetje zijn excuus geworden om regelmatig weg te kijken: ze waren even oud, Thomas moest voor zichzelf leren zorgen.
          ”En hou je bullshit voor jezelf. Thomas zit thuis, weg van klootzakken zoals jij.”

    [ bericht aangepast op 10 april 2020 - 21:44 ]


    Mhm?

    LORI MCCURDY
    Cheerleader ♦ 18 ♦ Outfit ♦ At Kit’s house ♦ With Gus, Valentina & Thomas


    Zou het niet geweldig zijn als ze Thomas dronken zouden krijgen? Lori had de jongen nog nooit dronken gezien – ze had hem überhaupt nog nooit op een feest gezien. Hoe zou hij reageren als hij eenmaal dronken was, misschien zelfs al aangeschoten. Wat konden ze allemaal voor elkaar krijgen?
          Helaas gooide Thomas zelf al roet in het eten, door aan te geven dat hij nog moest rijden waarop Gus zich er al mee ging bemoeien. Ze grijnsde kort toen Gus zijn excuus simpelweg wegwuifde, door met tegenoplossingen te komen. “Precies, Thommieboy. Luister maar naar Gus. Problemen zijn er om opgelost te worden,” grijnsde Lori.
          Ook op haar voorstel om een spelletje te doen, goed het was wel erg voor de hand liggend, maar Thomas reageerde opnieuw afwijzend. Een blik op Ti leerde Lori dat ze dezelfde gedachtes deelden; vond die jongen überhaupt iets leuk? Gus begon en vroeg aan Ti: “Ti, wat vind je het leukste aan Thomas?” Ti’s blik was not amused, maar ze antwoordde: “Zijn ogen. Toch, baby?” Lori grinnikte, terwijl Ti haar blik naar Lori verplaatste. “Wanneer was de laatste keer dat je met iemand in bed lag?,” vroeg Ti.
          “Ín bed?,” vroeg Lori geamuseerd. “Die is gemakkelijk. Dat was na het schoolfeest, voor de kerstvakantie begon. Met…” Lori grijnsde. “Dat hoef ik niet te zeggen. Mijn beurt,” zei Lori opgewekt en stootte met haar elleboog Thomas aan. “Thomas. Eén rondje, doe je mee toch?” Lori gaf Thomas weinig kans om iets te zeggen en stelde haar truth-vraag. “De gekste plek waar je ooit seks hebt gehad?”

    Izak Konstantyn Tomaszewski


    ✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*


    ✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*

    The Ice Prince | Captain of the swimteam | 18 years | At the party | With Roxy

    Izak had wel door dat zijn antwoord op Roxy haar vraag niet helemaal beviel, hij kreeg enkel een korte 'oh,' als antwoord. Izak wist eigenlijk ook wel dat wat hij zei niet helemaal fair was en het was eigenlijk ook wel één van de laatste redenen dat Izak zoveel tijd in de dansstudio spendeerde. Izak danste al sinds zijn zevende en op zeven jarige leeftijd was hij echt niet begonnen omdat hij dacht dat hij daar meisjes kon versieren en hij was na een jaar ook niet doorgegaan omdat hij dacht dat hij de meisjes misschien toch kon versieren. Hij was doorgegaan omdat hij het geweldig vond, omdat hij elke keer weer uitkeek naar zijn danslessen en al zijn vrije tijd spendeerde met dansen in zijn eigen kamer totdat zijn ouders hem vertelden dat al het springen in zijn kamer hen helemaal gek maakte. Het was eigenlijk ook niet redelijk tegenover de meisjes in zijn lessen om zoiets te zeggen, maar Izak ha d nog niet genoeg drank op om haar echt te vertellen wat door hem heen ging.
    Om het gesprek een beetje een andere richting op te sturen had Izak nog maar een drankje voor Roxy en hem gehaald om vervolgens het gesprek op haar te richten. “Niets speciaal. Soms hebben we een wedstrijd of een optreden. Ik doe vooral aan moderne dans, en R&B en zo.” zei Roxy over waar ze normaal haar weekend besteedde, Izak knikte terwijl hij een grote slok van zijn drankje nam, verkeerde vraag dus nu hadden ze het toch weer over dansen. “Volgende week hebben we een oefenoptreden, je kan altijd eens komen kijken. Als je wil. En tijd hebt, en zo.” ging Roxy verder, Izak knikte klein, maar wist dat hij zeer waarschijnlijk niet zou komen. Hij hield van ballet en vond het ook altijd erg leuk om bij anderen te kijken, maar zijn weekend was eigenlijk niet voor dansen. Dat was wanneer hij feestjes bezocht en met zijn vrienden rondhing. ”We zijn niet zo gracieus, maar ik vind het zelf altijd leuk om alle stijlen een beetje te zien. Ik hoop stiekem dat ze eens alles in één optreden steken.” Izak knikte nogmaals terwijl hij even om zich heen keek naar de mensen die op de dansvloer stonden en zo genaamd ook stonden te dansen. Roxy sprak over gracieus, Izak kon één ding over de mensen daar zeggen, die waren totaal niet gracieus. “Al ben ik helemaal niet zo gracieus als jul-andere stijlen.” voegde Roxy nog aan haar vorige woorden toe, duidelijk struikelend over haar eigen woorden, Izak liet een kleine zucht over zijn lippen rollen.'Ik vind moderne dans best gracieus,' zei hij terwijl hij kort zijn schouders ophaalde. 'Ik vind het een best interessante dansstijl.' voegde Izak er nog snel aan toe, wat Izak er eigenlijk mee wou zeggen was dat het een dansstijl was die hij zelf ook wel verder zou willen ontdekken. Niet dat Izak er echt de tijd voor had, tussen de vele ballet lessen die hij nam, het zwemteam van school en zijn vrienden had Izak geen seconde tijd om danslessen in een andere stijl te kunnen nemen. Bovendien was hij liever heel goed in ballet dan matig in meerdere dansstijlen.
    ”Verder... Verder is mijn leven niet zo spannend, maar dat had je vast wel kunnen raden. Ik heb alleen maar stomme hobby’s.” zei Roxy, Izak nam een grote slok van zijn drankje. 'Wat zijn stomme hobby's?' vroeg Izak.
    “En jij?” vroeg Roxy vervolgens. “Dit de gewoonte?” Izak liet een kleine glimlach zien aan Roxy, hij wist inmiddels best dat dit totaal niet haar scène was. 'Ja, pretty much, hoewel ik meestal ergens met mijn vrienden ben ofcourse, maar dit is ook nog niet zo slecht.' zei Izak terwijl hij kort zijn schouders ophaalde, nee hij had het prima naar zijn zin hier met Roxy.
    'Heb jij het ook zo warm.' zei Izak vervolgens plotseling. 'Zullen we naar buiten, de achtertuin? Of wil je nog altijd naar huis?'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Heathcliff Evans

    Ondanks de nogal vrij onsubtiele hint die Heathcliff–Kit had gegeven, leek de jongen het antwoord niet te weten.
          'Oké tijd is om, Kitty-Cat,' sprak Tessa zoetjes doch resoluut, Heathcliff zag aan haar lichaamstaal dat ze op het punt stond iets nieuws te gaan ondernemen. Gauw schroefde hij de dop terug op de fles whiskey en zette hem terug in de kast waaruit Kit hem gehaald had. Althans, Heathcliff was er min of meer zeker van dat het deze stellingkast geweest was, hoewel... Hij keek opzij en zag dat alle kasten vrijwel identiek aan elkaar waren. Oh God. Hij had het al ontzettend warm maar nu brak hem het zweet toch echt uit, als hij de fles verkeerd terugzette zou Kits vader zeker weten doorhebben dat er mensen in zijn drankkelder geweest waren en dan zou Kit in de problemen komen. Vlug deed hij een schietgebedje dat hij de goede kast had onthouden. Tessa was overeind gekomen en had haar armen door die van de twee jongens gehaakt. 'Het wordt hier inderdaad iets te warm, dus ik stel voor dat we terug naar boven gaan.' Heathcliff voelde zich gek, zijn lichaam voelde slap, zijn hoofd licht en hij kon niet stoppen met schaapachtig grijnzen, zijn wangen en kaak deden er haast pijn van. Gelukkig hoefde hij een heel stuk niet ta denken over hoe hij ook alweer moest lopen, Tessa voerde hem kordaat mee en zijn voeten deden de rest van het werk. Plots stopte Tessa, ze waren bij de trap die weer naar boven leidde aangekomen. Oké... dat werd nog een dingetje. Tessa, gracieus als altijd liep als een heuse catwalk diva de trap op, Heathcliff keek met bewondering toe. Kit liep haar achterna en toen was het zijn beurt. Voetje voor voetje, trede voor trede klom hij omhoog, zijn voeten voelde plots loodzwaar aan en het koste hem veel moeite en focus om zonder struikelen boven te komen — maar het lukte hem wel. Boven voelde het al een stuk minder benauwd en de frisse lucht sloeg als een klap in zijn gezicht, hoewel het in dit geval een zeer welkome klap was. Zijn hoofd voelde voor een tel weer een stuk helderder aan en zijn lichaam minder hangerig en zwaar. 'Nu, gaan jullie mee?' Verwachtingsvol keek Tessa het stel aan terwijl ze achteruit richting de dansvloer liep. Normaliter had Heathcliff weifelend nee geschud of misschien bij het vooruitzicht te moeten dansen met tegenzin gekreund. Dat was echter normaliter, nu had ze te maken met toch een wel behoorlijk aangeschoten, zo niet dronken, Heathcliff en die zei geen nee tegen een dansje. Opgewekt greep hij Kits hand en trok die met zich mee achter Tessa aan, de dansvloer op. Hoewel hij zijn best deed in een strakke lijn te lopen bleek hij in de realiteit een afwijking te hebben naar... eigenlijk wel alle kanten behalve recht vooruit. Het duurde even maar met een enthousiaste huppel bereikte hij succesvol Tessa.
          'Mag ik deze dans, milady?' Met een brede grijns keek hij Tessa aan terwijl hij zijn hand uitnodigend naar haar uitstak. De harde bas die uit de speakers kwam verbloemde de dubbele tong waarmee Heathcliff sprak.


    Go to the party they said. It will be fun they said.

    18 — Wallflower — Tessa & Kit



    I just caught the wave in your eyes






    Tessa Mae Sandler

    "I’m not the jealous type, but what’s mine is mine.
    End of story."

    • 19 • Cheerleader • Party • w/ Heathcliff & Kit • Outfit

    Normaliter zou er twijfel gestaan hebben in de uitdrukking op Heath's gezicht, maar Tessa kon zien dat de alcohol zijn werk deed — een ietwat glazige blik in de ogen van haar beste vriend, terwijl hij meer dan zijn best deed om recht op haar af te komen.
          In plaats daarvan zwalkte hij van links naar rechts met een bijna debiele grijns op rondom zijn mond. Tessa grinnikte zacht — zelf eveneens geraakt door de sterke drank uit de kelder — als ze de hand beetpakt die Heath naar haar uitsteekt.
          "Mag ik deze dans, milady?"
          "Ik zou niets liever willen," reageerde de brunette met een lach van oor tot oor op haar gezicht. In een subtiele beweging weet Tessa een rondje om haar as te draaien, terwijl haar vingers die van Heath geen moment los laten. De warmte om hen heen, gepaard met het bewegen op de muziek, liet haar bloed sneller racen, waardoor de flinke slokken pure drank geniepig haar nuchterheid aantastten.
          "Oeps," lacht Tessa, als haar draai eindigt in een wankel op haar hoge hakken, waardoor ze ietwat onvast tegen Heath aan botst en hem moest vastgrijpen om rechtop te blijven staan. "Help me herinneren dat we dadelijk eerst iets fris drinken," grinnikte ze dan, waarna de brunette weer een stap naar achteren doet en zich laat leiden door de ritme van de muziek die klinkt.
          "Anders zijn we over een half uur al stomdronken."

    [ bericht aangepast op 12 april 2020 - 21:47 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'