• Het grote spelletjestopic! Waarin we 2 keer per week een spelletjesavond organiseren.

    Op Discord ontstond het idee voor een spelletjesavond. Aangezien we bijna allemaal toch thuis zitten, en om iets anders te doen dan huiswerk, schoonmaken of een zoektocht naar een nieuwe serie om te kijken, leek het ons ( aarsvogel & MacGyver ) leuk om gezellig iets samen te doen.

    Het idee is om iedere vrijdag en zaterdag zo’n avond te doen, zodat het niet te veel in de herhaling zal vallen. We starten in principe rond half 10.

    We doen meerdere spelletjes, net waar er dan animo voor is, en we zullen er voor zorgen dat ze allemaal voorbij blijven komen.

    Skribble.io:
    Dit is een online pictionary. Je kiest uit een aantal woorden om te tekenen, de rest probeert het in de chat te raden. Daarnaast wordt de chat tussendoor ook gebruikt voor wat gezelligheid.
    Let op: Af en toe loopt de site vast en kun je er uit worden gegooid, je kunt dan refreshen en gewoon weer op play klikken om weer in de room te komen.
    Let op: Alleen de host kan een nieuw spel starten, dus let op of je tijdens het spelen host bent geworden. Dan sta je het meest links in het opstartscherm.

    Google Halloween: (naar het idee van Estralita)
    Alle spelers worden verdeeld over 2 teams, dit wordt door het spel gedaan. Het doel is om in een korte tijd zo veel mogelijk vlammetjes te verzamelen (die staan overal verspreid over het veld), en naar je thuisbasis te brengen. De verzamelde vlammetjes hangen als slinger achter je, tot je ze hebt afgegeven bij de thuisbasis. Door over de ketting van een tegenstander heen te gaan kun je de vlammetjes van die persoon afpakken en zelf meenemen.
    Let op: Er kunnen maximaal 8 personen mee doen

    Als jullie nog leuke multiplayer spelletjes weten die via internet gespeeld kunnen worden, horen we het graag. Extra ideeën zijn altijd welkom!

    Je hoeft je niet “op te geven”, maar het zou wel fijn zijn als je laat weten of je mee doet, zodat wij ongeveer weten op hoe veel mensen we kunnen rekenen (:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2020 - 17:50 ]


    Physics is awesome

    Ik vond het ook heel leuk om te doen en een echte aanrader, als users nog twijfelen om mee toen (morgen, ofzo) ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nou ik zet het op m'n agenda voor morgen, weet alleen niet of het dan wel lukt, maar ik moet en zal een keer meedoen :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vond het hardstikke leuk, en wat mij betreft zeker nog een keertje!
    Morgen zelfde tijd, of iets later? Ik had het gevoel dat het pas rond 9 uur/half 10 drukker werd.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik vond het hardstikke leuk, en wat mij betreft zeker nog een keertje!
    Morgen zelfde tijd, of iets later? Ik had het gevoel dat het pas rond 9 uur/half 10 drukker werd.


    Wat mij betreft ook! Hoop alleen dat er morgen meer woorden zijn die ik wel enigzins herkenbaar kan tekenen.


    Physics is awesome

    Na het succes van gisteren, hebben Aarsvogel en ik besloten om nog een spelletjesavond te organiseren. Dit keer beginnen we om 21.00 uur!

    Hetzelfde als gisteren dus op skribbl.io en er zal weer een link komen.

    Er zijn goede suggesties gisteren gedaan door Estralita voor andere spellen. Bedankt daarvoor Estralita. Wij willen even uitzoeken wat de spellen precies zijn dus vandaar dat die vandaag nog niet gespeeld gaan worden. Mocht er nog iemand suggesties hebben, dan horen wij het graag.


    Physics is awesome

    Komt dat zien, komt dat zien! Kom er allemaal gezellig bij (:
    De link naar de room: https://skribbl.io/?hK2fTwbAR8bN

    [ bericht aangepast op 22 maart 2020 - 21:00 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Komt dat zien, komt dat zien! Kom er allemaal gezellig bij (:
    De link naar de room: https://skribbl.io/?hK2fTwbAR8bN


    Ik kom straks! Had net nog de laptop even dichtgedaan :”)

    Ik heb gister helaas gemist :(


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Ik heb gister helaas gemist :(


    Dat is jammer! Ik denk dat we het deze week nog wel een keer organiseren.


    Physics is awesome

    Oh dat lijkt me wel super tof!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    De beginpost is aangepast, voor meer informatie zie de beginpost!


    Physics is awesome

    Yeahh! Het is nu een iets verder uitgedacht principe :Y)
    Wie doet er mee vanavond?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    ik ben er morgen bij!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Lijkt mij heel leuk. Miss. Mensen zin om vanmiddag dat tekenspel te doen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik weet niet of jullie deze site kennen, maar hier speel ik nu met vrienden wel eens: https://boardgamearena.com/lobby
    Ze hebben een vrij ruim aanbod aan spelletjes. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.