• HEATHERVILLE

    THE CITY FOR THE FILTHY RICH







    ♀ Gereserveerd door Velns
    ♀ Monica Diangelo • Mandolorian • 1.2
    ♀ Gereserveerd door Munis
    ♀ Madeleine Florence • Estralita • 1.2
    ♀ Gereserveerd door Parasite

    ♂ Fitzgerald Young • Ziegler • 1.1
    ♂ Gereserveerd door Styles
    ♂ Gereserveerd door Woundmate
    ♂ Gereserveerd door Venustic
    ♂ Gereserveerd door Locke
    ♂ Gereserveerd door DevIce
    ♂ Gereserveerd door Balloo

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 12:17 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Parasite —> Paranoia.


    I just caught the wave in your eyes

    Hi allemaal,

    Om de een of andere reden heb ik het ineens heel druk met mijn werk. Sorry dat ik zolang op me laat wachten. Ik had deze drukte niet echt aan zien komen.
    Als het te lang duurt, mag je Fitz van mij wel los schrijven van een situatie. Sorry. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Foutje. :')

    [ bericht aangepast op 6 april 2020 - 15:05 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is er iemand die Tinsley wat love / hate / whatever wil geven, by any chance?


    I'm your little ray of pitch black.

    Munis -> Pluviam

    Hallo — vanwege een verhuizing over ongeveer twee en een halve week, ben ik de aankomende periode hoogstwaarschijnlijk minder actief. Excuses.


    Hi Allemaal,

    Sorry dat ik niet actief ben geweest. Ik werk als bijbaan in de zorg en zoals je je kan voorstellen is dat enorm hectisch geweest. Mijn eerste vrije dag is vandaag pas en ik heb aankomende periode wel iets meer tijd maar ik ben bang dat het me niet goed genoeg gaat lukken om de rpg goed te onderhouden..
    Ik denk er nog even over na want wil wel graag door met Diego dus ik laat het zo snel mogelijk weten!

    Canagan —> Elentiya.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Excuus dat ik even niet heb gepost, ik heb tentamens dus dat gaat even eerst


    I just caught the wave in your eyes

    Paranoia schreef:
    Excuus dat ik even niet heb gepost, ik heb tentamens dus dat gaat even eerst


    No worries, ga gerust je gang en succes met je tentamens!

    Guavara ⇝ Cleaner


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb last van hoge werkdruk waardoor ik nu geen tijd heb om te schrijven. Als het te lang duurt, kunnen jullie gewoon verder en wacht ik wel op een skip. Mijn excuses! ♥️

    Estralita > Heliophelia

    Hi guys,

    Sorry voor mijn inactiviteit mijn laptop is helaas overleden. Gelukkig krijg ik of morgen of donderdag een nieuwe dus ik hoop snel weer te kunnen posten


    How far is far

    SallyFace schreef:
    Hi guys,

    Sorry voor mijn inactiviteit mijn laptop is helaas overleden. Gelukkig krijg ik of morgen of donderdag een nieuwe dus ik hoop snel weer te kunnen posten
    Hopelijk werkt alles op en top en kun je weer lekker schrijven binnenkort? Tinsley wacht geduldig hehe.


    I'm your little ray of pitch black.