• HEATHERVILLE

    THE CITY FOR THE FILTHY RICH







    ♀ Gereserveerd door Velns
    ♀ Monica Diangelo • Mandolorian • 1.2
    ♀ Gereserveerd door Munis
    ♀ Madeleine Florence • Estralita • 1.2
    ♀ Gereserveerd door Parasite

    ♂ Fitzgerald Young • Ziegler • 1.1
    ♂ Gereserveerd door Styles
    ♂ Gereserveerd door Woundmate
    ♂ Gereserveerd door Venustic
    ♂ Gereserveerd door Locke
    ♂ Gereserveerd door DevIce
    ♂ Gereserveerd door Balloo

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 12:17 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iemand voor Diego om straks op het feest eventueel naar toe te sturen? Of om er samen heen te gaan?

    Ik snap het commentaar met betrekking op een Discord groep wel though. Er zijn natuurlijk mensen die dat inderdaad niet bij kunnen houden omdat ze nou eenmaal drukker zijn deze dagen ipv meer rust. En bovendien ben ik wel van mening dat iedereen ermee in zou moeten stemmen — anders ga je stiekem toch wel cruciale punten missen. Ondanks dat mijn bedoeling eerder zou zijn om er echte whatsapp / hangout berichten van te maken... zal dit ook een te makkelijke manier zijn om toch "eens" wat dieper ergens op in te gaan.
          We kunnen het altijd in het praattopic houden, als de dames eens iets onderling willen bespreken, of de heren, of gewoon groepjes vrienden. I mean, het is makkelijk gedaan om even iets in quotes neer te zetten met duidelijk erbij tegen wie we het hebben? Mocht het praattopic echt zo snel gaan, kunnen we het altijd de betrokkenen in hun GB nog eens vragen om ernaar te kijken? Het is wel zo fijn om rekening met iedereen te houden. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Oh by the way... is het misschien niet fijner als iedereen een soort van relatielijstje dropt (eventueel minimaal)? Want ik heb nu dus echt geen idee wie met wie heeft gedate, met wie iemand het bed heeft gedeeld, of ook maar wie er vrienden onderling zijn en ik wil graag weten als ik eens met Tinsley of Altair in een ongemakkelijke situatie ga wandelen haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Met wie mag Fitz meeten? Graag iemand met wie hij wel een oké relatie heeft, anders wordt het zo'n ongezellige bedoeling. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Joy_x schreef:
    Iemand voor Diego om straks op het feest eventueel naar toe te sturen? Of om er samen heen te gaan?

    Aangezien hij en Xavi feest buddys zijn. Kan Xavi hem wel komen ophalen? :]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Guavara schreef:
    Oh by the way... is het misschien niet fijner als iedereen een soort van relatielijstje dropt (eventueel minimaal)? Want ik heb nu dus echt geen idee wie met wie heeft gedate, met wie iemand het bed heeft gedeeld, of ook maar wie er vrienden onderling zijn en ik wil graag weten als ik eens met Tinsley of Altair in een ongemakkelijke situatie ga wandelen haha.


    Vanavond post ik mijn lijstje hoop ik (:

    Damn, ik was wat laat met mijn rol zie ik.. heeft het nog zin om mee te doen of heeft iedereen al alles wat hij/zij wil voor relaties etc?

    Velns schreef:
    Damn, ik was wat laat met mijn rol zie ik.. heeft het nog zin om mee te doen of heeft iedereen al alles wat hij/zij wil voor relaties etc?


    Denk dat je zeker nog wel mee kunt doen, ik spreek natuurlijk niet voor alle rollen maar Liz heeft nog niet heel veel spannends afgesproken per sé ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Met Nik sta ik ook zeker nog open voor relaties. (:
    Denk dat alle socialites zeker nog iemand kunnen gebruiken!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Great, oh dear, dan ga ik me zo even in het zonnetje installeren met mijn laptop en alle rollen doornemen voor ik er aan begin (:

    Dreamweaver schreef:
    Met Nik Tinsley & Altair sta ik ook zeker nog open voor relaties. (:
    Denk dat alle socialites zeker nog iemand kunnen gebruiken!


    I'm your little ray of pitch black.

    Velns schreef:
    Damn, ik was wat laat met mijn rol zie ik.. heeft het nog zin om mee te doen of heeft iedereen al alles wat hij/zij wil voor relaties etc?


    Je bent zeker nog welkom hoor! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Met wie mag Fitz meeten? Graag iemand met wie hij wel een oké relatie heeft, anders wordt het zo'n ongezellige bedoeling. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Elizabeth Morland

    Monica
    Hoewel het misschien in eerste instantie een onwaarschijnlijke match lijkt, beschouwt Elizabeth-Monica als haar enigste echte beste vriendin in Heatherville. Dit komt vooral omdat Liz tegen Monica 100% open kaart kan spelen over haar meer shady kantje, omdat Monica, met haar maffia familie, haar als geen ander begrijpt.
    Hoe zijn de twee precies met elkaar in contact gekomen? Ze hadden een keer hetzelfde doelwit en gezien beide dames niet dom zijn hadden ze al snel door dat ze min of meer met elkaars evenbeeld te maken hadden. Sindsdien zoeken de dames elkaar op als ze hun echte ei kwijt moeten bij elkaar.

    Diego
    De relatie tussen Diego en Liz valt nogal gespannen te noemen, niet alleen omdat hij het ex-vriendje is van Monica, maar ook omdat hij naar haar mening te nieuwsgierig is. Diego heeft namelijk ooit laten onderzoeken wie degene was die voor zijn ouders iemand uit de weg heeft geruimd en degene bleek Liz te zijn. Hoewel Liz snel genoeg doorhad dat iemand haar dubbele identiteit op het spoor was en zich nog kon indekken, is ze toch bang dat Diego te veel van haar afweet. Zeker omdat de jongen plezier lijkt te halen uit haar uit de tent lokken en wat te provoceren. Hoewel ze het probeert te negeren zal ze af en toe wel toe happen en op haar eigen manier hem "vriendelijk" verzoeken zijn mond te houden.

    Madeleine
    Heel goed kennen de twee meiden elkaar niet, pas sinds kort zijn ze echt met elkaar in contact gekomen, toen Madeleine een tattoo liet zetten bij Liz. Tijdens de consults zijn de twee wat aan de praat geraakt en erachter gekomen dat ze het eigenlijk best goed met elkaar kunnen vinden. Liz heeft sowieso altijd wel respect gehad voor Madeleine, omdat ze haar wel een badass vindt.

    Altair
    Heel goed kent ze de man nog niet, aangezien hij vrij nieuw is in Heatherville, maar desalniettemin is ze wel door hem geïntrigeerd, voornamelijk door zijn mystieke uitstraling. Liz merkt, vooral omdat ze zelf een nogal groot geheim met zich draagt, dat hij ook niet honderd procent open is over wie hij daadwerkelijk is. Hoewel ze het motto "bemoei je met je eigen zaken" erg eert, kan ze het toch niet laten nieuwsgierig te zijn naar de echte Altair. Een "leuk" detail is dat Liz ook is ingezet door hem om zijn ex-vrouw te vermoorden. Altair weet verder niet dat zij dit was en zij weet ook niet per sé dat hij haar man was.

    Ella
    Liz beschouwt, hoewel oppervlakkig, Ella als een vriendin van haar. Ze is gesteld op haar en om die reden zou Liz haar ook nooit in haar wereldje betrekken door haar-haar geheim te vertellen. De twee zijn ook buren van elkaar.

    Tinsley
    Liz kan niet goed uitleggen waarom, maar ze kan het niet goed vinden met Tinsley. Ze heeft niet direct iets tegen de krullenbol, maar haar persoonlijkheid is gewoon een beetje much voor haar. Vanaf het begin af aan was dat al het geval en Liz heeft dan ook niet de moeite gedaan Tinsley beter te leren kennen. Die laatste had dat op een gegeven moment ook door en stopte toen ook met proberen contact te leggen met Liz. Liz zal het echter altijd wel weten op te brengen respectvol naar haar toe te zijn, maar ze bewaart haar afstand.

    Noé
    De twee hebben een vriendschappelijke band en haten samen op het bestaan van koffie.

    Noam
    Eigenlijk "kennen" de twee elkaar al een tijdje, maar alleen in de virtuele wereld. Onbewust hebben ze al een hele tijd lang met elkaar samen gespeeld in online military games zoals Fallout. Pas sinds kort weten ze wie eigenlijk degene aan de andere kant van hun computerscherm is bij allebei was de verbazing groot. Liz was verrast dat haar zeer skilled online partner dezelfde jongen is die in het echt haar eigenlijk niet durft aan te spreken. Op haar beurt had ze Noam verrast met het feit dat ze kennelijk een meisje is.

    Jules
    Misschien nog wel de meest onwaarschijnlijke pairing zijn Jules en Liz, daar hij een gevoelige jongen is met een groot hart en zij eerder een afstandelijke ijskoningin; toch hebben ze elkaar wel weten te vinden. Liz kan ook niet ontkennen dat-dat misschien ook komt omdat ze een beetje een softspot heeft ontwikkeld voor de jongen, je zou hun relatie kunnen zien als die van een grumpy kat en een enthousiaste puppy.
    De twee hebben hun liefde voor films met elkaar gemeen en houden dan zo nu en dan ook filmavondjes helaas alle films met Timothée vermijdend, for obvious reasons

    Nikita
    Liz bewaart haar afstand van Nikita, puur omdat ze merkt dat Nikita dwars door haar heen lijkt te kunnen kijken. Andersom geldt dit echter ook, Liz merkt dat Nikita niet altijd even open is en zich verbergt achter een façade. Omdat beide dames zich hieraan schuldig maken, herkennen ze zich in elkaar en kunnen ze eigenlijk niet volledig succesvol liegen tegen elkaar. Om te voorkomen dat Nikita te veel van haar te weten komt, gaat Liz haar daarom ook liever wat uit de weg.

    Leonora
    Niet dat ze elkaar niet mogen of beter gezegd, specifiek iets tegen elkaar hebben, maar de dames zijn te verschillend van elkaar om vriendinnen te kunnen zijn. Liz zal altijd respectvol zijn naar haar toe, maar hun relatie is voor de rest neutraal.

    Xavi
    Liz en Xavi kennen elkaar via haar werk als tattoo artist, een aantal van zijn tattoos heeft zij namelijk bij hem gezet. Hoewel op dit moment nog niet heel diepgaand, hebben de twee een positieve band.

    Sebastian
    Hun relatie is op dit moment nog redelijk neutraal en zal zich verder ontwikkelen in het RPG, de enige moeilijke factor is het feit dat Sebastian-Liz gesloten karakter misschien onprettig vindt.

    Joseph
    Hun relatie is op dit moment nog redelijk neutraal en zal zich verder ontwikkelen in het RPG.

                                                                                                                                                                                       

    Voor Fitz en Kars moet ik nog wat bespreken of laat ik ook op z'n beloop in het RPG zelf.

    Normaliter verwaarloos ik mijn relatielijstjes altijd wat, maar ik heb dit keer m'n best gedaan het in een goed overzichtje te zetten. Laat het me vooral weten als ik iets verkeerd heb/niet goed heb verwoord/moet aanvullen, dan pas ik 'm aan :)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2020 - 13:58 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Een "leuk" detail is dat Liz ook is ingezet door hem om zijn ex-vrouw te vermoorden


    Wait, what.