• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    •

    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:
    •

    Meisjes:
    •

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^



    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 15:19 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    'Niet iedereen kan met mijn awesomeness dealen, wat ik ze niet kwalijk neem hoor.' Hij grijnsde. 'En stiekem ontmoet ik gewoon graag nieuwe mensen. Veel leuker. Leuke jurk heb je trouwens, lekker vrolijk. Raak ik je in elk geval niet kwijt.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    'Het is je geraden.' Hij keek om zich heen en zag zijn jongste afdelingsgenoot een eindje verderop staan. 'Ik heb 8102 in elk geval gespot. Met een Lion nog wel.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna

    Vienna stond op Merrin te wachten in de woonkamer. Ze hadden tien minuten geleden afgesproken, maar de jongen was nog altijd niet op komen dagen. Ze vond het niets voor Merrin om te laat te zijn, hij was normaal altijd stipt op tijd. Even gingen Vienna haar ogen naar Dezi, die samen met de vriend van Merrin naar het bal zou gaan. Haar gezicht stond op onweer en om eerlijk te zijn kreeg Vienna de kriebels van de blik in haar ogen. Ze ging hier geen minuut langer wachten. Zonder te aarzelen liep het meisje naar boven, naar de kamer die ze verwachtte van Merrin te zijn. Jester en Onyx kamer wist ze te vinden, net als die van Yrla, dus de laatst overgebleven kamer moest van Merrin zijn. Ietwat nerveus klopte ze op zijn deur. Een aantal keer riep ze zijn naam, maar er kwam geen antwoord vanuit de kamer. "Oke, Merrin ik kom nu naar binnen, dus zorg dat je wat aanhebt."
          Vienna opende de deur en vond de jongen tegen de achterwand van de kamer aan. Met een lege blik keek hij naar haar op en met het moment dat zijn ogen de hare ontmoette, leek hij haar niet te zien. Vienna kwam langzaam dichterbij en knielde voor de jongen neer. Ze schudde hem aan zijn knie, in een poging hem 'wakker' te krijgen. "Hee, waarom ben je nog niet omgekleed?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin

    Pas toen ze vlak voor hem zat, leek het tot hem door te dringen. Oh nee, het bal! Hij had zijn date met Vienna deze avond, die was hij totaal vergeten door wat er met Adam gebeurd was. Met een verdrietige glimlach keek hij op naar het meisje voor hem. "Je ziet er prachtig uit, Vienna. Maar ik denk niet dat ik een gezellige date zal zijn vanavond." Hij wendde zijn blik van haar af en keek beteuterd naar zijn voeten. "Het spijt me..."


    It's never gonna happen, Guys.

    Agami

          "Dankjewel," zei ze glimlachend en keek nog een keertje goedkeurend naar beneden. Het wás een leuke jurk. Niet te opvallend, maar gewoon smaakvol. "Zelfs met een zwarte jurk zou je me nog makkelijk kunnen vinden, want zonder jou was ik niet echt van plan om ergens heen te gaan," zei Agami met een lach. Ze haalde haar schouders op. "Zoals je waarschijnlijk wel weet heeft verder iedereen binnen mijn afdeling een date." Of nou, daar ging ze eigenlijk van uit. Helemaal zeker was ze niet.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



          "Een Lion? Het moet niet veel gekker worden met dat kind," zei Jester, die zelf niet eens een poging deed om 8102 ook te spotten, want hij kon toch niet over iedereen heen kijken zoals Onyx. Met een glas champagne in de hand draaide hij zich weer naar Onyx om. "Hebbie je drinken? Dan kunnen we koers zetten naar-" hij gebaarde vaag in een richting, "waar ze ook staat."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox

    Fox was toch wel benieuwd wie er straks aan de arm van zijn vioolspeler naar beneden zou komen, maar besloot er maar niet naar te vragen. 'Wat is er met jouw date gebeurd?' vroeg hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    Onyx was niet zo dol op champagne en hij was ook niet van plan om net zo veel te gaan drinken als gisteren, dus hij regelde een cola en liep toen in de richting van 8102 en de Lion. Hij liet de mooie openingszin maar aan Jester over.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Romeo

    Hij had zo geluk dat de vriendin van Vienna niet lelijk was. Hij was werkelijk onder de indruk van het meisje dat kwam binnenlopen. “Wauw,” was het eerste wat hij zei toen het meisje aan kwam lopen. Hij maakt een buiging voor het meisje en bood daarna zijn arm aan. “Je ziet er werkelijk waar prachtig uit,” zei hij met een glimlach


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr

    Het meisje glimlachte, oprecht. “Dankjewel,” zei ze en nam zijn arm aan. “Je mag er zelf ook best wezen.” Oh help, Vienna’s plagende opmerkingen waren in haar hoofd blijven steken. Hij kon er vast wel mee leven.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Romeo

    Hij schonk het meisje naast hem een glimlach. "Zullen we eerst wat te drinken halen?" Hij keek in de richting van de bar. Ze hadden alles wel goed versierd, het zag er prachtig uit!


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam

    De woonkamer was al uitgestorven toen Adam de campus weer binnenstapte. Alleen Dezi zat er nog. Het meisje staarde hem aan met een blik die hem het gevoel gaf dat ze hem levend wilde verbranden.
    ‘Ben je daar eindelijk?’ sneerde ze.
    Adam nam aan dat het antwoord voor zich sprak.
    ‘En je bent nog niet eens omgekleed,’ sprak ze geërgerd. ‘Schiet eens op. Ik wil niet te laat zijn.’
    ‘Ik wil er überhaupt niet zijn, maar daar trek je je ook niks van aan.’
    Zijn kaak verstrakte terwijl hij haar voorbij beende. Vanuit zijn ooghoek ving hij een glimp op van haar outfit, als het al zo genoemd kon worden. Het deed hem denken aan de jurk van een buikdanseres, en de splitten bij haar heupen waren zo lang dat hij heel erg betwijfelde dat ze ondergoed droeg. Weerzin stapelde zich op in zijn buik. Hij had echter geen keuze, hij moest het zien uit te zingen vanavond. Hij moest op de een of andere manier zijn boosheid zien te beteugelen, voordat hij haar grenzen overschreed en ze besloot dat ze zijn geheim liever aan de grote klok hing.
    Met een zucht deed hij de deur van zijn slaapkamer open. Hij bevroor in de deuropening toen hij Michiel op zijn bed zag zitten, Vienna zat bij hem neergeknield. Vlug murmelde hij een verontschuldiging en deed de deur dicht. Zijn hart kromp pijnlijk samen in zijn borst toen hij Michiel daar zo verslagen zag zitten. Hoe kon hij hem ooit nog onder ogen komen? Hij had nu moeten lachen met Vienna, had de avond van zijn leven moeten hebben. Om te voorkomen dat hij ze nog eens tegenkwam, glipte hij de douches in en wachtte daar tot hij de slaapkamerdeur hoorde opengaan. Dat Dezi er een pesthumeur door zou krijgen, nam hij maar voor lief.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    De voordelen van het bevrienden (en tevens een crush-hebben-op) een lang mens, wogen vaker wel dan niet op tegen de nadelen. Je hoorde Jester in ieder geval niet klagen dat mensen voor Onyx opzij sprongen alsof hij ze met een bloederig mes bedreigde (niet heel onwaarschijnlijk in Onyx' geval, maar zijn lengte hielp vast mee) en dat ze binnen een minuut bij 8102 aankwamen en daardoor ook meteen bij de Lion waar ze mee stond te praten.
          Bruine krulletjes, een jongensachtig gezicht en een paar diepbruine ogen. Hij hoefde het lijstje met namen en gaven niet eens af te gaan om een sterk vermoeden te hebben van wie ze hier voor zich hadden. Er waren uiteindelijk niet veel Lions die vrijwillig met een Panther gingen praten en eentje had al een geschiedenis om een Panther in nood te helpen. Die had er vast ook geen problemen mee om even een praatje aan te knopen- tenzij hij was gestuurd door de rest van zijn afdeling om de zwakke schakel van de Panthers uit te horen, natuurlijk.
          Paranoïde, inderdaad.
          "Fox, is het niet?" zei Jester, met een opgewekte glimlach. Zijn blik schoot van de Lion kort even naar 8102 en weer terug. "Volgens mij hebben wij elkaar nog nooit formeel ontmoet." Hij stak zijn hand uit. "Jester Madcap."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox

    'Hoi! Fox ja!' Hij glimlachte breed. Handen schudden vond hij afgezaagd, dus hij maakte een vuist om een boks te doen. 'Mijn reputatie is me vooruitgesneld. Leuk je te ontmoeten. Je bent van dichterbij nog knapper dan ik altijd al dacht.' Zijn glimlach verschoot in een grijns. Ja - deze date mocht Merrin wel voor hem fiksen. Tenzij Vladimir hier zijn vriendje was natuurlijk. Hij had ze tenslotte al elkaars mond zien verkennen. Al vertelde iets hem dat Vlad niet tot heel veel liefde in staat was. Hij draaide zich naar de zwartharige jongen toe. 'En jij bent van dichtbij net zo creepy als van een afstand.' Hij klopte even op de borst van de jongen. 'Maar dit outfit is wel echt lijp, vriend. Staat je goddelijk.' Hij kreeg een kille blik terug en zocht maar vlug weer warmere ogen op. Die van die Jester waren mooi bruin. 'Nog respect voor dat aanzoek van je. Was toch wel de spectaculairste die ik gezien heb in elk geval.'

    [ bericht aangepast op 27 maart 2020 - 21:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr

          "Prima," zei Fayr. Ze keek de zaal nog even rond of ze al iemand van haar eigen afdeling zag, maar het waren vooral heel veel andere leerlingen. Ze stond er nog even alleen voor. Ze liep mer Romeo mee richting de bar. "Dus, Romeo, vertel eens iets over jezelf," zei ze vrolijk. "Voordat ik straks in mijn gedetailleerde verslag aan Vienna moet bekennen dat je nog steeds een wildvreemde voor me bent." Natuurlijk wist hij ook best dat zij en Vienna beste vriendinnen waren, en BFF's vertelden elkaar nou eenmaal alles.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.