• Lieve Q’ers,


    Bij deze de korte mededeling dat,
    klaarblijkelijk, de 1 april grap van Rutger nog steeds aan staat. We wisten dit niet en proberen Guido te bereiken om het af te zetten.

    Om dit topic toch nog nuttig te maken: welke grappen zouden jullie volgend jaar wel willen zien?


    Groetjes,
    De mods


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hahaha en ik dacht nog. Ojee weer deze, hij is niet meer origineel XD

    Ik vond de Justin Bieber actie wel geniaal

    [ bericht aangepast op 1 april 2020 - 10:35 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Naja, dit is beter dan het jaar dat alles ondersteboven was hahahaha.
    Ik hou tbh niet zo van 1 april, maar wat me dan wel leuk lijkt (en moeilijk) is een klok net zoals in the Hunger Games? Dat je ieder uur met iets anders zit te kutten. Van 8 tot 9 is alles ondersteboven, van 9 tot 10 gebeurt dit, van 10 tot 11 brengen linkjes je niet naar de gewenste plek en van 11 tot 12 is de Q achtergrond een grote foto van Shrek. Dan heb je een dag vol irritante dingen, maar is er wel afwisseling en zit je niet langer dan een uur aan iets vast. Verschrikkelijk.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Eigenlijk vind ik het best een leuke afwisseling. 🤣
    Ik heb de 1aprilgrappen van Q altijd wel kunnen waarderen 🤗


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is echt niet leuk meer, vooral omdat dit vorig jaar ook al was. Zelf vind ik 1 april super flauw, en zie dan ook liever helemaal niks. Ik zie zelf ook totaal niks in dat de linkjes je niet naar de gewenste plek brengen (':


    Faith is everything.

    Dit jaar zijn het in elk geval niet alleen u's, en is het nog redelijk leesbaar :'D

    Zee, dat klinkt echt als de absolute horror en daardoor ben ik helemaal voor haha
    Of een zoektocht door de site naar puzzelstukjes/stukken van spreekwoorden in de profielen van teammies bijvoorbeeld, en dan moet je combineren wie er bij wie hoort. En daarmee kan je dan een tijdelijk prijsje winnen (random kleurtje van de naam? Zoiets als de medaille van golden member, maar dan een ander icoontje?).


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Albon schreef:
    Dit is echt niet leuk meer, vooral omdat dit vorig jaar ook al was. Zelf vind ik 1 april super flauw, en zie dan ook liever helemaal niks. Ik zie zelf ook totaal niks in dat de linkjes je niet naar de gewenste plek brengen (':


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik vind er ook niet veel aan haha, er kan eigenlijk aan bijna niets gewerkt worden. Hopelijk lossen ze het snel op ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ach, 1 april blijft toch een beetje traditie hier (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik vind 't wel grappig dat jullie hier zelf eigenlijk niks van wisten. *verassing* 😛


    You were born original, don't die as a copy.

    We kunnen Guido niet snel bereiken, dus de kans is groot dat we dit gewoon moeten uitzitten :'D gelukkig zijn er nog een heleboel mensen die er het grappige nog van in zien.
    Fijne 1 april allemaal!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Een achtergrond van Shrek is iets waar ik echt mee zou kunnen lachen, hahaha. Ik ben helemaal voor grapjes, maar als ze irritant zijn, dan mogen ze me niet te lang duren (':


    Mhm?

    Ik blijf het altijd wel leuk vinden, maar iets anders zou wel eens leuk zijn. Een gekke achtergrond en alles ondersteboven vond ik altijd wel leuk. Misschien de site in een andere, veel te opvallende kleur.
    Alles spiegelen zou ook grappig zijn, maar waarschijnlijk ook heel vermoeiend en lastig lezen (':

    [ bericht aangepast op 1 april 2020 - 12:49 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Frodo schreef:
    We kunnen Guido niet snel bereiken, dus de kans is groot dat we dit gewoon moeten uitzitten :'D gelukkig zijn er nog een heleboel mensen die er het grappige nog van in zien.
    Fijne 1 april allemaal!

    Dat het niet de bedoeling was en jullie het niet uit krijgen vind ik stiekem nog het grappigste :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik opende het forum en dacht gelijk: 'oh nee, niet weer hè'. Maar gelukkig was het dit keer niet met opzet c;
    Zelf geef ik echt niks om 1 april.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Albon schreef:
    Dit is echt niet leuk meer, vooral omdat dit vorig jaar ook al was. Zelf vind ik 1 april super flauw, en zie dan ook liever helemaal niks. Ik zie zelf ook totaal niks in dat de linkjes je niet naar de gewenste plek brengen (':


    Dit dus.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.