• Lieve Q’ers,


    Bij deze de korte mededeling dat,
    klaarblijkelijk, de 1 april grap van Rutger nog steeds aan staat. We wisten dit niet en proberen Guido te bereiken om het af te zetten.

    Om dit topic toch nog nuttig te maken: welke grappen zouden jullie volgend jaar wel willen zien?


    Groetjes,
    De mods


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zee schreef:
    Naja, dit is beter dan het jaar dat alles ondersteboven was hahahaha.
    Ik hou tbh niet zo van 1 april, maar wat me dan wel leuk lijkt (en moeilijk) is een klok net zoals in the Hunger Games? Dat je ieder uur met iets anders zit te kutten. Van 8 tot 9 is alles ondersteboven, van 9 tot 10 gebeurt dit, van 10 tot 11 brengen linkjes je niet naar de gewenste plek en van 11 tot 12 is de Q achtergrond een grote foto van Shrek. Dan heb je een dag vol irritante dingen, maar is er wel afwisseling en zit je niet langer dan een uur aan iets vast. Verschrikkelijk.


    hahahahha. Oh en Songbirds en Snakes komt snel uit! Ik ben excited.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ter aanvulling: Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom het zo leuk is om het forum geheel onbruikbaar te maken zonder er een "get me the f out of this" knop erbij te maken. Nu is het forum (en alle andere functies) gewoon een gehele dag onbruikbaar als het ware, vooral voor de RPG'ers en andere forumusers die dolgraag werken met codes.

    [ bericht aangepast op 1 april 2020 - 13:29 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Alsjeblieft maak het weer Fishlet!!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Guavara schreef:
    Ter aanvulling: Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom het zo leuk is om het forum geheel onbruikbaar te maken zonder er een "get me the f out of this" knop erbij te maken. Nu is het forum (en alle andere functies) gewoon een gehele dag onbruikbaar als het ware, vooral voor de RPG'ers en andere forumusers die dolgraag werken met codes.


    Precies Dit, de stories zijn ook onbruikbaar als je op die manier een ORPG hebt en ook met codes werkt x:


    Faith is everything.

    Guavara schreef:
    Ter aanvulling: Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom het zo leuk is om het forum geheel onbruikbaar te maken zonder er een "get me the f out of this" knop erbij te maken. Nu is het forum (en alle andere functies) gewoon een gehele dag onbruikbaar als het ware, vooral voor de RPG'ers en andere forumusers die dolgraag werken met codes.

    Dit dus. Voor een website waar enkel gelezen wordt, op welke manier dan ook, is dit niet de manier.
    Het eerste jaar was het niet grappig, tweede jaar niet en helaas door vergetelheid nu nog steeds niet. Daarbij moet ik wel zeggen dat de tijdveranderingen dan wel weer leuk zijn gevonden.
    Zoals anderen al zeiden, de Justin Bieber-achtergrond was vooralsnog de leukste grap. Dus ik zou zeggen, gooi er een grappige achtergrond op (zoals ook genoemd Hunger Games-achtig wisselend per uur, of zo) en de tijdveranderingen, maar hou het leesbaar, alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 1 april 2020 - 14:05 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Luftmensch schreef:
    Een achtergrond van Shrek is iets waar ik echt mee zou kunnen lachen, hahaha. Ik ben helemaal voor grapjes, maar als ze irritant zijn, dan mogen ze me niet te lang duren (':


    Dit.
    Deze grap valt hier dan ook onder irritant. :')
    Het heeft dan wel weer iets met dat jullie er zelf ook niet van op de hoogte waren.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nou, ik dacht dat 2020 op zich al een grote grap was.

    [ bericht aangepast op 1 april 2020 - 14:58 ]


    Take me to wonderland

    Unlaced schreef:
    Alsjeblieft maak het weer Fishlet!!


    Omg, Fishlet is mogelijk één van de mooiste dagen uit mijn Q-bestaan.:')

    Puur uit nieuwsgierigheid @de Qrew, hadden jullie eigenlijk zelf dit jaar iets gepland? of stond er niets op de planning?


    Queer zijn is gewoon alles

    Dysphoria schreef:
    Nou, ik dacht dat 2020 op zich al een grote grap was.

    Tou-fucking-ché.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Omg, Fishlet is mogelijk één van de mooiste dagen uit mijn Q-bestaan.:')

    Puur uit nieuwsgierigheid @de Qrew, hadden jullie eigenlijk zelf dit jaar iets gepland? of stond er niets op de planning?

    Nee, ik denk dat we het eigenlijk allemaal een beetje vergeten zijn. (Ik alleszins toch)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lancome schreef:
    Ik opende het forum en dacht gelijk: 'oh nee, niet weer hè'. Maar gelukkig was het dit keer niet met opzet c;
    Zelf geef ik echt niks om 1 april.

    Same. Van mij mag het wel wegblijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Unlaced schreef:
    Alsjeblieft maak het weer Fishlet!!


    omg, yes, Ik wilde dat ook als suggestie geven. :'D
    That were some nice days.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."