• The Domus Empire
    Domus [doh-mus] - the type of house occupied by the upper classes and wealthy

    ♔      Delphi, Greece

    2021 is het jaar dat de goden Zeus en Odin hebben besloten wat uitdaging te bieden aan alle goden en godinnen. Alle gezinnen hebben de opdracht gekregen om één of twee van hun sterkste nakomelingen te trainen voor een quest. Precies 20 dagen tijd voor training en voorbereiding. Zodra de nakomelingen zijn getraind, de jonge goden en godinnen, kunnen zij het rijk betreden, de plaats die Zeus heeft opengesteld voor tijdelijk onderkomen, voor iedereen. In Delphi, Griekenland, heeft Zeus een prachtige locatie laten bouwen, deze gaat gepaard met de oude ruïnen die daar nog plaats vinden. In dit huis kan iedereen verblijven, in gedeelde kamers. Het huis zal over alle nodige faciliteiten beschikken, ook plekken voor training.

    De quest die de nakomelingen moeten uitvoeren zal bestaan uit meerdere opdrachten. Deze opdrachten zullen variëren van humane naar minder humane mogelijkheden. Er zal waarschijnlijk bloed stromen, maar niet onder de nakomelingen. Zij strijden tegen elkaar, maar niet om elkaar. Natuurlijk kunnen er hier en daar wat schrammen en wonden ontstaan tijdens de opdrachten. Na iedere opdracht zullen de deelnemers 48 uur hebben om tot rust te komen en zich voor te bereiden op de volgende opdracht.

    Het uiteindelijke doel van de quest is dat het gezin met de meest succesvolle zoon of dochter van zowel het Griekse als het Noordse rijk een grote prijs zal verkrijgen. Deze prijs zal bestaan uit oneindige eer vanuit de goden Zeus en Odin, een geldprijs, meer macht dan voorheen en een mythisch wezen naar keuze (denk hierbij aan een draak, een nymf, een eenhoorn, etc.) De gezinnen zullen hier hard voor strijden, want uiteindelijk is macht ontzettend belangrijk binnen het Griekse en Noordse rijk. Met macht kom je overal en kun je alles maken. Wat de gezinnen met deze macht zullen gaan doen is ongetwijfeld fascinerend en wellicht luguber.

    The top gods and goddesses      ♔


    vergis je niet, er zijn nog veel meer goden en godinnen om uit te kiezen, vooral in de Griekse mythologie. Dit zijn voorbeelden.

    De Noordse mythologie:
    Odin: Odin is de alvader, de 'oppergod', van de noordse mythologie aan wie veel van de andere goden hun bestaan te danken hebben. Hij had een enorme dorst naar kennis en wijsheid. Hij is de god van de oorlog, dichtkunst, wijsheid en kennis.
    Thor: Hij is de vernietiger van het kwaad. In Ragnarok stond hij tegenover Loki, die zich bij de reuzen gevoegd had. Als kind was hij al sterk en daarnaast moeilijk opvoedbaar. Daarom werd hij opgevoed door twee bliksemgeesten, Vingnir en Hlora.
    Freya: de godin van de liefde, vruchtbaarheid en de schoonheid. Ze had naast haar goede karakter ook een fellere kant. Van tijd tot tijd werpt ze zich met evenveel vuur in een veldslag als een Walkure.
    Baldr: de god van schoonheid. Overal waar hij kwam bracht hij vrede en goedheid. Zolang hij leefde zou het paleis waarin hij woonde licht over de aarde verspreiden.

    De Griekse mythologie:
    Zeus: god van de donder. Hij is de oppergod, die heerste vanaf de berg Olympus. De natuur en al haar verschijnselen waren aan hem onderworpen. Hij slingerde de bliksems, verzamelde de wolken en dreef ze uiteen.
    Poseidon: de god die heerst over de zee, de wateren en hun goden. Maar hij was ook een god van de paarden en van aardbevingen.
    Ares: de god van de oorlog en personificatie van de krijgslust. Hoewel hij houdt van de bloedbaden, respecteert hij de regels. Ares is meer de god is van het onvoorspelbare geweld van de oorlog met al zijn mogelijke uitkomsten.
    Aphrodite: de godin van onder andere de liefde, de schoonheid, de seksualiteit en de vruchtbaarheid. Sommigen beschouwen haar ook als de godin van het evenwicht.

    ♔      De rollen

    Het is de bedoeling dat je een rol maakt, deze rol zal een zoon of dochter zijn van één of meerdere goden. Je mag ook zelf een god verzinnen, stel dat Ares en Aphrodite samen een kind zouden krijgen (ze hebben samen kinderen gekregen, dat ter zijde) dan kun je zelf bedenken welke krachten en welk karakter hij of zij zou gaan krijgen. Bedenk je wel goed dat hij of zij niet onverslaanbaar mag zijn, minimaal 2 zwakke punten zijn vereist. Beschrijf het karakter, een korte geschiedenis, sterktes en zwaktes en beschrijf vanuit wie jouw karakter is voortgekomen. De leeftijden zullen tussen de 20-35 zijn (qua uiterlijk), waarschijnlijk zijn ze honderden jaren oud. Laat je fantasie doordraaien en kom met iets origineels! Ik ben erg benieuwd welke geweldige karakters er zullen ontstaan.

    The gods // nog drie vrij
          Sören       ⭒      son of Freya & mortal      ⭒      Delahaye      ⭒      1.6
          Haldor      ⭒      son of thor & ostara      ⭒      Sombre      ⭒      1.2
          Phaeton       ⭒      son of Hades & Minte      ⭒      Arcturus      ⭒      1.6
          name      ⭒      son of [god]      ⭒      username      ⭒      page
          name      ⭒      son of [god]      ⭒      username      ⭒      username
          name      ⭒      son of [god]      ⭒      username      ⭒      username


    The goddesses // vol
          andronika      ⭒      daughter of ares & nereus       ⭒      Resourcefulness      ⭒      1.1
          Neeshika      ⭒      daughter of Hecate & Tartarus      ⭒      IneffabIe      ⭒      1.4
          Melania      ⭒      daughter of Nyx & Erebos      ⭒      Paranoia      ⭒      1.4
          Frior      ⭒      daughter of Baldr & Nanna      ⭒      e_nnazus      ⭒      1.4
          Kalani      ⭒      daughter of Theia & Apollo      ⭒      Ineffable      ⭒      1.6
          Athanasia       ⭒      daughter of Thanatos & Apate      ⭒      DarkOne      ⭒      1.6


                            ROLLENTOPIC                       



                            PRAATTOPIC                       



                            SPEELTOPIC                       


    RULES


    De standaard regels van Q gelden hier uiteraard.
    Er is geen minimaal aantal woorden voor de posts, ik verwacht echter wel wat kwaliteit.
    Ruzie's en geweld binnen het speeltopic is geen probleem, maar buiten dat uiteraard niet.
    Voor een reservering van een rol heb je 48 uur, mits je aangeef dat het langer zal duren.
    Mocht je post 16+ zijn, geef dat dan duidelijk aan in het begin van je post.
    Wees lief voor elkaar en help elkaar als dat nodig is.


    liefs Demi
    © sombre

    [ bericht aangepast op 22 april 2020 - 10:45 ]


    - thank you for existing -

    Mijn rol is definitief het kind van Tartarus en Hecate.


    My magical crystall ball tells me •´¯`•» you're full of shit «•´¯`•.

    ik denk dat ik wel mee zou willen doen, ik heb alleen een beetje een dilemma over welk kind ik wil: of ik wil de zoon van Nyx, Morpheus (de god van de dromen) of een zelf verzonnen dochter van Nyx die dan tegenhanger van Morpheus zou zijn (dus godin van de nachtmerries/angsten)


    I just caught the wave in your eyes

    Paranoia schreef:
    ik denk dat ik wel mee zou willen doen, ik heb alleen een beetje een dilemma over welk kind ik wil: of ik wil de zoon van Nyx, Morpheus (de god van de dromen) of een zelf verzonnen dochter van Nyx die dan tegenhanger van Morpheus zou zijn (dus godin van de nachtmerries/angsten)


    Die keuze is helemaal aan jou! Ik zou gewoon kijken wat het interessantst zal worden, het hoeft van mij niet compleet realistisch, je mag er een draai aan geven als je dat wilt! De godin van nachtmerries en angsten is wel awesome, lijkt me ook erg sterk!


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Die keuze is helemaal aan jou! Ik zou gewoon kijken wat het interessantst zal worden, het hoeft van mij niet compleet realistisch, je mag er een draai aan geven als je dat wilt! De godin van nachtmerries en angsten is wel awesome, lijkt me ook erg sterk!


    in dat geval graag de dochter van Nyx ^^ moet nog ff nadenken over een geschikte vader.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik wil wel meedoen denk ik. Ik zou graag de dochter van Baldr willen reserveren. Hij heeft eigenlijk geen dochter (ik heb wat info over hem opgezocht), dus dat zal dan zelfverzonnen zijn

    — Melaina —
                                                                                                   




    I have always got
    — a frail state of mind.”

                                                                                                                                                                           

    Naam
    Melaina – de naam betekent donkerte of zwartheid in het Oud-Grieks.

    Hoewel ze eigenlijk het liefst bij haar hele naam genoemd wordt, heeft ze gedurende haar leven toch een collectie bijnamen verzameld. Zo wordt ze onder andere ook wel Mel of Lena genoemd.

    Leeftijd
    Gezien ze dochter is van twee van de eerste Griekse godheden, is Melaina in werkelijkheid al meerdere millennia oud; ze bestaat minstens al sinds het prille begin van de Griekse beschaving, wat een dikke drieduizend jaar geleden was. Qua uiterlijk ziet ze er echter uit als een jongedame van ongeveer vierentwintig.
    Familie & Krachten
    Melaina is de dochter van Nyx, de godin van de nacht en Erebos, de god van de duisternis. Allebei haar ouders zijn voortgekomen uit Chaos en bestonden al lang voor het ontstaan van de Titanen en Olympische Goden, vandaar dat ze ook wel tot de oergodheden behoren.
          Ze komt uit een behoorlijk grote familie, haar twee bekendste broers zijn de tweeling Thanatos, de god van de dood, en Hypnos, de god van de slaap. Zelf behoort Melaina tot de Oneiroi, een aantal goden die dikwijls als zwart gevleugelde demonen worden afgebeeld en eveneens zoals haar ouders, oergodheden zijn. De Oneiroi zijn de personificaties van alle aspecten van het dromen, zo brengt bijvoorbeeld haar broer Morpheus goede dromen naar de slapenden; Melaina, daarentegen, is de brenger van nachtmerries en angstbeelden.

    Hoewel Melaina is gezegend met krachtige gaven kan ze mensen niet onbeperkt teisteren met nachtmerries. Zo zijn haar krachten pas echt optimaal zodra het heeft geschemerd en andersom nemen ze ook af met de dageraad. Ook helpt het als haar slachtoffer slaapt, dan stopt men namelijk met actief nadenken en is het voor Melaina makkelijker om hun gedachtengang over te nemen. De oude Grieken geloofde vaak dat dromen hen een kijkje gaven in de toekomst; Melaina maakt met plezier misbruik van dat gegeven door haar slachtoffers te misleiden met valse doom scenarios van de toekomst. Haar doel is angst en paniek zaaien, maar soms heeft ze zelfs mensen tot waanzin weten te drijven.
          Behalve de godin van nachtmerries beschikt ze ook over het vermogen om mensen te confronteren met hun diepste angsten; anders dan de nachtmerries die zij creëert zijn dit slechts korte en simpele angstbeelden, voornamelijk voor haar eigen vermaak. Helaas heeft ze deze vaardigheid nooit volledig leren te beheersen waardoor alle angsten waarmee ze ooit iemand heeft geconfronteerd zich nu in haar hebben opgehoopt. Ondanks dat ze haar best doet deze angsten bij zichzelf weg te houden en onder controle te krijgen, wordt de godin eigenlijk constant geconfronteerd met de angstbeelden die ze zelf heeft gecreëerd. In haar hoofd is het een wirwar van echo's en stemmen, af en toe ziet zij ook het ene na het andere lugubere beeld als een soort speelfilm voor zich afspelen. Ze zal het nooit toegeven, maar eigenlijk is ze hierdoor zelf een lichtelijke paranoïde en angstig persoon.

    Uiterlijk
    × Magere, tengere bouw
    × Weinig vrouwelijke rondingen
    × Erg lang voor een vrouw, 1.80m
    × Donkerbruin/ soms zwart ogend haar
    × Lang en wild golvend
    × Hangt altijd los
    × Bleek, mager gezicht
    × Scherpe jukbeenderen
    × IJzige, felblauwe ogen
    Dat Melaina een grimmige godin is, valt niet te zien aan haar uiterlijk: ze heeft de buitengewone schoonheid van haar moeder, waar zelfs Zeus zelf ontzag voor heeft, geërfd. Het meest opvallende aan haar is het contrast die haar lange, donkere lokken hebben met haar lijkbleke huid en lichte ogen. Je zou kunnen stellen dat ze het voorkomen heeft van een geestesverschijning.                         FC: Magdalena Zalejska
    Innerlijk
    × Onberekenbaar
    × Sarcastisch
    × Gereserveerd
    × Slinks
    × Koelbloedig
    × Meedogenloos
         
    × Mysterieus
    × Waakzaam
    × Alert
    × Intelligent
    × Behendig
    × Achterdochtig
         
    × Scherpzinnig
    × Nerveus
    × Cynisch
    × Vindingrijk
    × Wispelturig
    × Misleidend
         
    × Manipulatief
    × Emotioneel
    × Explosief
    × Sadist
    × Pessimist
    × Humeurig
                                                                                                                                                                           


    [ bericht aangepast op 7 april 2020 - 21:25 ]


    I just caught the wave in your eyes

    e_nnazus schreef:
    Ik wil wel meedoen denk ik. Ik zou graag de dochter van Baldr willen reserveren. Hij heeft eigenlijk geen dochter (ik heb wat info over hem opgezocht), dus dat zal dan zelfverzonnen zijn


    Leuk, je bent welkom! Ik zal je er ff bij zetten. Wie zal de moeder zijn?


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Leuk, je bent welkom! Ik zal je er ff bij zetten. Wie zal de moeder zijn?

    Nanna, de vrouw van Baldr.

    Hoe zit het trouwens met de leeftijd van halfgoden? Zijn zij hier onsterfelijk, leven ze langer of leven ze slechts zo lang als een sterveling?


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    Hoe zit het trouwens met de leeftijd van halfgoden? Zijn zij hier onsterfelijk, leven ze langer of leven ze slechts zo lang als een sterveling?


    Dat mag je van mij zelf bepalen. Het is natuurlijk zo dat ze niet volledig onsterfelijk zijn als ze halfgoden zijn (in mijn ogen), maar misschien zijn ze wel ontzettend moeilijk dood te krijgen en verouderen ze na hun 25ste niet meer (ik zeg maar wat).


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Dat mag je van mij zelf bepalen. Het is natuurlijk zo dat ze niet volledig onsterfelijk zijn als ze halfgoden zijn (in mijn ogen), maar misschien zijn ze wel ontzettend moeilijk dood te krijgen en verouderen ze na hun 25ste niet meer (ik zeg maar wat).


    Oké, daar kan ik wel wat mee ^^
    Ik ga waarschijnlijk vrijdag/dit weekend aan mijn rol zitten, want ik heb de komende paar dagen tentamens.


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Oké, daar kan ik wel wat mee ^^
    Ik ga waarschijnlijk vrijdag/dit weekend aan mijn rol zitten, want ik heb de komende paar dagen tentamens.


    Succes (Y)


    My magical crystall ball tells me •´¯`•» you're full of shit «•´¯`•.

    Ik laat mijn reservering -die niet bestaat- vallen (voor de duidelijkheid). Ik ben bang dat ik school al meer dan dat ik nu doe ga verwaarlozen en dat is niet de bedoeling :') In ieder geval, veel plezier voor degene die wel mee gaan doen!

    NEESHIKA
    ☽ 𝖌𝖔𝖉𝖉𝖊𝖘 ☾


    ⭐️       ⭐️             ⭐️       ⭐️            ⭐️ ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️






    ⭐️       ⭐️             ⭐️       ⭐️            ⭐️ ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️

    𝒩𝑒𝑒𝓈𝒽𝒾𝓀𝒶 Dark period, period after sunset and before sunrise.

    ✨ 𝔅𝔦𝔯𝔱𝔥
    Born on December 22.
    Astrological symbol: Capricorn.       Being a Capricorn born on December 22nd, you are perhaps best known for your patience, determination and hard working nature. You are invested in the here and now, which explains why you much rather be actively working towards a goal than thinking about one. There are few things that you cannot accomplish once you have put your mind to doing so. This quality is greatly admired by your friends, peers, coworkers and family.
    Element: Earth       Earth is the Capricorn’s paired element and of all the zodiac signs, you are the only one to have a cardinal relationship to the element. Earth’s influence is the driving force behind your "grounded" nature. You are realistic and practical in your goals and expectations, which at times may even take you into the realms of cautiousness. As long as you take measures to avoid the over-conservativeness that sometimes accompanies the Earth element, you will be well on your way to future success. Remember to take advantage of your unique relationship with the element, which allows you to be an initiator and self-starter.


    Neeshika lijkt 23 jaar oud, maar is eigenlijk 328.

    My magical crystall ball tells me
          •´¯`•» you're full of shit «•´¯`•.❞
    ⭐️       ⭐️             ⭐️       ⭐️            ⭐️ ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️
    She is a mess of gorgeous chaos
          •´¯`•» and you can see it in her eyes «•´¯`•.❞


    ⭐️       ⭐️             ⭐️       ⭐️            ⭐️ ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️


    ✨ 𝔓𝔬𝔴𝔢𝔯𝔰
    Daughter of Tartarus and Hecate.
    1, 2
    💫 Hecate is the goddess of witchcraft, magic, and sorcery. Neekisha is able to do spells.
    💫 Neekisha can do necromancy.
    💫 Able to open portals to Tartarus.


    Neeshika haar krachten zijn het sterkste tijdens de duisternis. Haar tovenarijen en spreuken komen vaak uit de donkerste uithoeken en alleen haar vader, Tartarus, weet waar. Neeshika is totaal niet goed met haar handen. Magische drankjes en haar plantenkennis heeft haar uit vele situaties gered, maar om echt iets te doen waar je spieren voor nodig hebt zal de jongedame falen. Wie niet sterk is moet slim zijn. Neeshika kan niet ál de toverspreuken van haar moeder uitvoeren, maar wel de meeste. Om rituelen uit te voeren en figuren tot leven te wekken moet Neeshika heel veel energie opwekken die alleen bij de donkerste maan kunnen worden uitgevoerd. Volle maan is ook de jongedames lievelingsnacht. Wel heeft Neeksika altijd een athame bij zich en met deze kan ze een heleboel pijn aanrichtten. Neeshika is ook op haar zwakst tijdens vol daglicht, want daar is ze niet aangewend.

    ⭐️       ⭐️             ⭐️       ⭐️            ⭐️ ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️




    『S』
          『E』
    『L』
          『E』
    『N』
          『O』
    『P』
          『H』
    『I』
          『L』
    『E』






    ⭐️ A person who loves the moon.
    You speak like constellations,
          •´¯`•» but you're just a black hole. «•´¯`•.❞















    ⭐️       ⭐️             ⭐️       ⭐️            ⭐️ ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️


    ✨ ℑ𝔫𝔰𝔦𝔡𝔢

    💫 Nieuwsgierig 💫 Koppig 💫 Charmant 💫 Mysterieus 💫 Fotografisch geheugen 💫 Manipulerend 💫 Speels 💫 Snel verveeld 💫 Flirt 💫 Arrogant 💫 Afstandelijk 💫 Machtslustig 💫 Wraakzuchtig 💫 Sluw 💫 Dromerig 💫 Doorzetter 💫



    Braveriken lopen het liefst een boog om de jongedame heen, terwijl de duistere figuren zich eerder aangetrokken voelen tot deze charmante jongedame. Je hebt geen idee wat je overkomt als deze dame zich aan je voorstelt. In de onderwereld heeft ze veel geleerd over het bespelen en manipuleren van mensen. Het is een eitje om je diepste geheimen te weten te komen en terwijl jij je openstelt heb je geen idee hoe onverschillig Neeshika praat over haar eigen leven. Als je haar vraagt om haar gevoelens en leven zal ze dan ook dichtslaan. Dit om te verhullen hoe eenzaam ze eigenlijk is. Opgegroeid op een plek verder dan de onderwereld of er net boven.
          Neeshika is zwak en heeft totaal geen spierballen, maar wie niet sterk is moet slim zijn. Neeshika denkt altijd voordat ze doet en is erg tactisch in gevechten. Elke slag wordt in haar hoofd razendsnel bekeken, voordat ze hem ook werkelijk uitvoert. Neeshika is geen opgever en zou doorzetten tot ze haar doel heeft bereikt. Het maakt niet uit wie ze pijn doet. Er is altijd méér voor de jongedame en ze doet er alles aan om het te krijgen. Dit geld hetzelfde voor wraak. Ik zou Neeshika niet boos maken, want dan verandert je leven in een hel. De vrouw zou niet aanvallen zonder rede en om een kleine ruzie zou er nog niet gelijk haat ontstaan bij de jongedame.
          Neeshika is snel verveeld is ze altijd opzoek naar een nieuwe bezigheid en zal je haar de meest creatieve oplossingen zien vinden. Ze is erg nieuwsgierig naar de wereld boven de hare waar ze zelden komt. Toch is er een lichte arrogantie bij de jongedame, maar dat komt door haar zelfverzekerdheid en trots. Ze zorgt goed voor haarzelf en zou niks doen om haar persoonlijkheid te schaden. Het is moeilijk haar sterke innerlijk te krenken en ze zou dan eerder met haar ogen rollen of je uitlachen.
          Ze is speels en flirterig, maar stelt zich niet graag open. Alleen iemand die ze écht vertrouwt zou ze misschien iets meer vertellen of zullen de wat rustigere kant van haar zien, maar dat zal moeilijk zijn. Neeshika is erg goed in mensen inschatten en als ze kwade bedoelingen in je ogen ziet mag je je gelijk omdraaien.


    Would you destroy something, perfect in order
          •´¯`•» to make it beautiful. «•´¯`•.❞


    Likes x
    Dislikes x
    Occupation Goddes.
    Tics Met haar haren spelen als ze iemand manipuleert of flirt.
    Voorkeurshand Rechts.
    Allergieën Kiwi
    Angsten Achterna gezeten worden, ratten.
    Geheimen Haar hele leven is één groot mysterie.
    Guilty pleasures Koekjesdeeg.


    ✨ 𝕳𝖎𝖘𝖙𝖔𝖗𝖞
    Neeshika is ontstaan uit de hekserij van haar moeder en een overleden lichaam die bij Tartarus terecht zou komen. Met een paar haren van hem en nagels van Hecate kregen ze een dochter tijdens de donkerste nacht in de bovenwereld, maar al snel was het licht gedoofd. Neeshika haar leven speelde zich af in de onderwereld en hier moest ze zich ook leren te gedragen. Het was geen eitje om je ouders trots te maken, als ze zulke hoge verwachtingen van je hebben, want iedere stap die de jongedame werd verbeterd. Jarenlang werd ze als kind in het doolhof gezet van haar vader, totdat ze uit haar hoofd de weg kende zonder enige pijn te voelen. Toen het haar na 200 jaar eindelijk gelukt was werd ze gerespecteerd door Tartarus, maar haar moeder twijfelde of ze sterk genoeg zou zijn om het tegen haar eigen bloeddorstige creaties op te nemen of om de ultieme test aan te gaan. Neeshika zou de volgende 200 jaar trainen om het tegen Hecate op te nemen, maar haar moeder heeft Neeshika zo vaak al gevloerd na haar overwinning tegen een monster dat dat nog ver uit het zicht lijkt. Toch vonden ze haar sterk genoeg om voor eer te vechten of raadsels op te lossen. Het enige waar ze geen rekening mee hadden gehouden is dat hun dochter is opgegroeid in het duister van de onderwereld en nooit echt de zon heeft aangeraakt.
    ✨ 𝔒𝔲𝔱𝔰𝔦𝔡𝔢

    Neeshika is een wonderschone meid, met ogen die zwart zijn als de nacht. Ze heeft strenge, donkere wenkbrauwen en een licht getint huidje, waarschijnlijk omdat zelden aan de zon blootgesteld. Neeshika heeft lang, donker-bruin/zwart gekleurd haar met lichtere plukken hier en daar. Mannen smelten niet alleen voor haar sterke persoonlijkheid, ook het lichaam en de manier waarop ze beweegt is aantrekkelijk. Neeshika is mager, maar met goede rondingen. Ze beweegt elegant en zelfverzekerd, maar met één blik kan ze je ook afschrikken. Het is vaak de emotie waarin je haar tegenkomt. Soms oogt ze jong en soms lijkt ze ouder. Neeshika bezit verschillende sieraden met allemaal een magische betekenis en doel. Vele hebben ook oneindige waarde en niet alleen sentimenteel. De kledingstijl van de jongedame is meer naar de donkere kant gericht, maar ook heeft het een modern tikje. Ze bezit een outfit voor iedere mogelijke situatie en in een vingerknip is Neeshika vaak al omgekleed. Met haar bambi ogen, lange wimpers en sterk figuur heeft ze vaak niks te vrezen. Haar lichaam wordt goed verzorgd, maar dat is meer de ijdele kant van haar innerlijk.



    ⭐️       ⭐️             ⭐️       ⭐️            ⭐️ ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️








    ⭐️       ⭐️             ⭐️       ⭐️            ⭐️ ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️


    M
    O
    O
    N

    ⭐️       ⭐️             ⭐️       ⭐️            ⭐️ ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️       ⭐️


          •´¯`•» Any questions? «•´¯`•.



    Light is easy to love,
          •´¯`•» show me your darkness «•´¯`•.❞

    [ bericht aangepast op 9 april 2020 - 17:34 ]


    My magical crystall ball tells me •´¯`•» you're full of shit «•´¯`•.

    » Frior Gry «


    Naam
    Frior – beeldschoon
    Gry – zonsopkomst

    Haar roepnaam is Frior, al zullen vrienden haar Gry noemen, omdat die betekenis beter bij haar past.


    Geboortedatum
    05/12/1365 (655 jaar oud)


    Familie
    Vader:
    Moeder:
    Tweelingbroer:
    Oom:
    Baldr †
    Nanna †
    Forseti
    Váli
    god
    godin
    god
    god
    Geschiedenis
    Frior Gry is geboren op vijf december van het jaar 1365, een paar minuten na haar tweelingbroer Forseti. Bij de geboorte van de tweeling was het meteen al duidelijk dat vooral Forseti de krachten van zijn vader heeft geërfd en Frior had alleen de schoonheid van zijn vader gekregen. Ze was vooral jaloers, omdat Forseti kan genezen, iets wat zij prachtig vindt. Nu ze al veel ouder zijn, heeft Frior nog steeds moeite met de jaloezie te onderdrukken.
    Toen Frior acht jaar oud was, werd haar vader gedood met een maretak, door Hodr, de blinde tweelingbroer van Baldr. Haar moeder, Nanna, stierf van verdriet om haar man. De tweeling trokken in bij hun nieuwe oom, Váli. Na een korte tijd, nam Váli wraak door Hodr te vermoorden. Op die manier konden Frior en haar broer verder opgroeien, zonder zich zorgen te maken om de moordenaar van hun vader. Ondanks dat is er toch iets aan Frior blijven knagen.
    Een paar jaar later vond Váli dat ze genoeg gerouwd hadden om hun ouders en besloot dat het tijd was om de tweeling te leren vechten. Omdat Frior met haar kracht anderen kan verleiden, vond haar oom het alleen nodig om haar zelfverdediging te leren.
    In haar jongere jaren heeft ze Forseti gepest, door haar kracht verleiding op hem te gebruiken. Omdat ze zo gefascineerd was (en jaloers) door zijn genezingskracht, zorgde ze er voor dat hij gewond raakte, zodat hij zichzelf weer moest genezen. Dit deed ze keer op keer, totdat Váli met haar in gesprek ging en haar uitlegde dat dat gewoon sadistisch was.
    Verder had ze weinig problemen in haar jeugd. Ze is opgegroeid tot een beeldschone en ambitieuze godin.



    Innerlijk
    behoedzaam + beschermend + eigenwijs + doorzettend + dominant + intensief + jaloers + prikkelbaar + intelligent + sluw + strijdlustig + trouw + wraakzuchtig + zelfzeker + precies + zorgvuldig + vurig + gevoelig + perfectionistisch + sadistisch + ambitieus


    Frior is niet zo onschuldig zoals ze iedereen laat denken. Achter haar beeldschone, lieve masker zit een gevoelige en emotionele vrouw, die altijd zeer waakzaam is.
    Haar jaloezie op Forseti heeft haar sluw en wraakzuchtig gemaakt. Die twee eigenschappen plus een hoge dosis zelfvertrouwen, zorgt ervoor dat ze altijd doelgericht te werk gaat. Het liefst ziet ze haar hele leven uitgestippeld op papier staan, maar ze kwam er al snel achter dat het leven niet zo werkt. Daarom probeert ze ook wat flexibel te zijn.
    Als je eenmaal hebt bewezen dat je aan haar kant staat, zal ze heel beschermend zijn. Ook is ze dan heel loyaal en liefdevol.






    Krachten
    Frior kan mensen (en andere wezens) verleiden. Dat houdt in dat ze ervoor kan zorgen dat mensen iets voor haar doen, of ze dat zelf willen of niet. Ze kan het ook gebruiken om mensen af te leiden.

    Zwaktes
    Omdat Frior nooit echt heeft leren vechten is ze makkelijk te overmeesteren. Ze is ook snel mentaal vermoeid, doordat ze altijd waakzaam is en niemand echt vertrouwd.










    Uiterlijk
    Met het uiterlijk van een 28-jarige ziet Frior er zeker niet uit als de jongste, maar het geeft haar wel een volwassen look. Haar blauwe ogen heeft al duizenden harten gestolen, maar met haar roodbruine haren laat ze iedereen denken dat ze lief en onschuldig is. Ze is 1,65 meter lang.

    [ bericht aangepast op 12 april 2020 - 12:44 ]