• The Domus Empire
    Domus [doh-mus] - the type of house occupied by the upper classes and wealthy

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    THE SETTING
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    2021 is het jaar dat de goden Zeus en Odin hebben besloten wat uitdaging te bieden aan alle goden en godinnen. Alle gezinnen hebben de opdracht gekregen om één of twee van hun sterkste nakomelingen te trainen voor een quest. Precies 20 dagen tijd voor training en voorbereiding. Zodra de nakomelingen zijn getraind, de jonge goden en godinnen, kunnen zij het rijk betreden, de plaats die Zeus heeft opengesteld voor tijdelijk onderkomen, voor iedereen. In Delphi, Griekenland, heeft Zeus een prachtige locatie laten bouwen, deze gaat gepaard met de oude ruïnen die daar nog plaats vinden. In dit huis kan iedereen verblijven, in gedeelde kamers. Het huis zal over alle nodige faciliteiten beschikken, ook plekken voor training.

    De quest die de nakomelingen moeten uitvoeren zal bestaan uit meerdere opdrachten. Deze opdrachten zullen variëren van humane naar minder humane mogelijkheden. Er zal waarschijnlijk bloed stromen, maar niet onder de nakomelingen. Zij strijden tegen elkaar, maar niet om elkaar. Natuurlijk kunnen er hier en daar wat schrammen en wonden ontstaan tijdens de opdrachten. Na iedere opdracht zullen de deelnemers 48 uur hebben om tot rust te komen en zich voor te bereiden op de volgende opdracht.

    Het uiteindelijke doel van de quest is dat het gezin met de meest succesvolle zoon of dochter van zowel het Griekse als het Noordse rijk een grote prijs zal verkrijgen. Deze prijs zal bestaan uit oneindige eer vanuit de goden Zeus en Odin, een geldprijs, meer macht dan voorheen en een mythisch wezen naar keuze (denk hierbij aan een draak, een nymf, een eenhoorn, etc.) De gezinnen zullen hier hard voor strijden, want uiteindelijk is macht ontzettend belangrijk binnen het Griekse en Noordse rijk. Met macht kom je overal en kun je alles maken. Wat de gezinnen met deze macht zullen gaan doen is ongetwijfeld fascinerend en wellicht luguber.

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    THE HOUSE
    De villa is gelegen in Delphi, Griekenland. Aangeboden door Zeus. Van binnen is de villa ingericht met wit en steensoorten, voornamelijk marmer. De villa beschikt over een grote trainingsruimte, gedeelde slaapvertrekken, badkamers bij iedere slaapkamer, een grote woonruimte, een zwembad, een grote eetruimte en een keuken. Er is ook een grote tuin met een zwembad aanwezig. Er is een barbeque, een vuurtje om bij te zitten, ligbedden om te zonnen en te dutten en natuurlijk een grote eettafel voor iedereen. In deze villa bereiden de goden en godinnen zich voor op de opdrachten en hier rusten zij na de tijd ook uit. Zij zijn in die tijd vrij om te doen en laten wat zij willen.

    Er is géén televisie aanwezig, maar wel andere vormen van vermaak. Er is een schaaktafel, meerdere boekenkasten, een dartbord, een zwembad, een trainingsruimte en vele soorten bord- en kaartspellen die gespeeld kunnen worden. De villa is gelegen in prachtige natuur, dus je kunt natuurlijk ook gaan hardlopen of wandelen. En natuurlijk niet te vergeten de drankkast van Zeus met eeuwen oude dranken.

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

    THE GODS

          Sören       ⭒      son of Freya & mortal      ⭒      Delahaye      ⭒      1.6
          Haldor      ⭒      son of thor & ostara      ⭒      Sombre      ⭒      1.2
          name      ⭒      son of loki & ---      ⭒      Croweater      ⭒      page
          name      ⭒      son of Dionysus & mortal      ⭒      SonOfGondor      ⭒      page
          name      ⭒      son of [god]      ⭒      username      ⭒      username
          name      ⭒      son of [god]      ⭒      username      ⭒      username




    THE GODDESSES

                            andronika      ⭒      daughter of ares & nereus       ⭒      Resourcefulness      ⭒      1.1
          Neeshika      ⭒      daughter of Hecate & Tartarus      ⭒      IneffabIe      ⭒      1.4
          Melania      ⭒      daughter of Nyx & Erebos      ⭒      Paranoia      ⭒      1.4
          Frior      ⭒      daughter of Baldr & Nanna      ⭒      e_nnazus      ⭒      1.4
          Kalani      ⭒      daughter of Theia & Apollo      ⭒      Ineffable      ⭒      1.6
          Athanasia       ⭒      daughter of Thanatos & Apate      ⭒      DarkOne      ⭒      1.6

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
    ROLLENTOPIC // PRAATTOPIC // SPEELTOPIC
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

    RULES

    De standaard regels van Q gelden hier uiteraard.
    Er is geen minimaal aantal woorden voor de posts, ik verwacht echter wel wat kwaliteit.
    Ruzie's en geweld binnen het speeltopic is geen probleem, maar buiten dat uiteraard niet.
    Voor een reservering van een rol heb je 48 uur, mits je aangeef dat het langer zal duren.
    Mocht je post 16+ zijn, geef dat dan duidelijk aan in het begin van je post.
    Wees lief voor elkaar en help elkaar als dat nodig is.


    liefs Demi


    © sombre

    [ bericht aangepast op 13 april 2020 - 17:11 ]


    - thank you for existing -

    e_nnazus schreef:
    (...)

    ooh geeft niet.

    iemand anders die Frior wilt ontmoeten? en waar? ze gaat namelijk de villa verkennen.


    Ik heb Sören wel voor je! Ik denk dat ik hem naar buiten stuur, ergens nabij het zwembad.


    Stenenlikker

    Iemand waar ik Athanasia naar toe kan sturen?

    Delahaye schreef:
    (...)

    Ik heb Sören wel voor je! Ik denk dat ik hem naar buiten stuur, ergens nabij het zwembad.

    Dat is goed!

    Ik trek me toch terug uit deze rpg, sorry!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is er trouwens ook trainingsruimte voor wapentrainingen, melee wapens enzo, maar bv ook voor (boog)schieten? Gezien de foto van de trainingsruimte alleen maar fitness apparatuur heeft.


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    Is er trouwens ook trainingsruimte voor wapentrainingen, melee wapens enzo, maar bv ook voor (boog)schieten? Gezien de foto van de trainingsruimte alleen maar fitness apparatuur heeft.


    Ja! Laten we zeggen dat er een speciale ruimte is voor zwaardvechten en in de tuin ergens is een plek voor boogschieten en axe/messen werpen.


    - thank you for existing -

    Croweater schreef:
    Ik trek me toch terug uit deze rpg, sorry!


    Jammer!


    - thank you for existing -

    MT


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Disclaimer: er klopt waarschijnlijk weinig van de grammatica van mijn Oud-Grieks, het is echt eeuwen geleden sinds ik dat voor het laatst heb gehad, maar de vertaling komt neer op "stompzinnige" als ik het me goed herinner :')


    I just caught the wave in your eyes

    Paranoia schreef:
    Disclaimer: er klopt waarschijnlijk weinig van de grammatica van mijn Oud-Grieks, het is echt eeuwen geleden sinds ik dat voor het laatst heb gehad, maar de vertaling komt neer op "stompzinnige" als ik het me goed herinner :')


    Geen zorgen, ik spreek toch geen Grieks. hahahaha.


    - thank you for existing -

    How is everyone doing? Ik heb vandaag even geen tijd of energie gehad om te schrijven, maar morgen weer! (:
    Het is vandaag wel écht een maandag voor mij, voor jullie dan?

    x


    - thank you for existing -

    Ik ga zo snel mogelijk mijn rol afmaken (hopelijk vanavond), want ik had een beetje hetzelfde probleem dat het gister echt een maandag was haha. Hopelijk is mijn rol zover goed.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Als iedereen in ieder geval 2 of 3x wat heeft geplaatst in het speeltopic en kennis heeft gemaakt gooi ik de eerste challenge er in (: Ik wil sowieso nog even wachten op de 2 nieuwe rollen, waarvan er nu 1 af is.


    - thank you for existing -

    Ik ga mijn best doen vandaag even alles te lezen en te posten! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.