• BESTIALISSIMOS


    Fulgur Falls - Maine, USA

    In de regenachtige, dicht beboste omgeving van Maine ligt het stadje Fulgur Falls. Het kreeg zijn naam vanwege de onmetelijke blikseminslagen die het al gekend heeft, die wonder boven wonder nog geen enkel dodelijk slachtoffer gekend hebben. Dat is echter niet het meest bizarre aan deze vreemdsoortige plaats.
    Het is de thuishaven van vele bovennatuurlijke wezens en half-mensen. Aan de absolute top van deze eeuwenoude hiërarchie behoren de Lycantropen - de weerwolven.
    Deze zijn zich doorheen de jaren gaan onderscheiden in twee geheel tegenovergestelde Roedels; Lupus Sanguinibus en Versipellis.
    De eerste bestaat uit aristocratische families, die hun bloedlijn al generaties lang zo zuiver en intact mogelijk willen houden. Ze zijn de bewaarders van alle kennis omtrent hun soort en de bewakers van de regels. Zij staan bekend om hun intelligentie en gecontroleerde vechttechnieken.
    De Versipellis zijn dan weer een relatief jonge Roedel. Zij hebben zelf hun familie samen gesteld en verwelkomen iedereen die nergens anders terecht kan. Ze worden veelal gezien als beschermers, zowel van hun eigen Roedel als van de Lupus leden. Hun kwaliteiten bestaan onder ander uit compassie en mededogen, waardoor ze het vaak minder strikt met de regels nemen.

    Toch dient de strikte code in acht genomen te worden, zeker nu een onbekend gevaar zich heeft aangediend in de eens zo veilige haven; een burger heeft tegen hun wil De Beet ontvangen. Dat druist in tegen het meest voorname principe van elke weerwolf. De Lycantropische Raad heeft reeds bepaald dat geen van beide Roedels met het voorval gemoeid zijn, en er een derde partij in het spel is. Het onderzoek is reeds ingezet, terwijl men in afwachting van de volle maan het slachtoffer nauwlettend in de gaten houdt, hopend dat De Beet niet gewerkt heeft.


    De Roedels

    Lupus Sanguinibus
    Aristocraten, plichtsbewust. Eén Alfa.
    Wolven
    ♰ Orpheus Spencer Grey • m • 23 • Bloed • Council Member/Student • Hanson • 1
    ♰ Harvey Lowel Armistead • m • 37 • Bloed • Alfa/Houthakker • Witcher • 3
    ♰ Maddie Grace Travers • v • 22 • Bloed • Cleverness • 3
    ♰ Scarlett Young • v • 25 • Bloed • Joy_x • 4
    ♰ Oliver Louis Desrosiers-Grey • m • 21 • Bloed • KIaus • 5
    ♰ Evelyn Finley Gardner • v • 25 • Beet • Dierenarts • Witcher • 6

    Mensen
    (beperkt)
    ♰ Dove Lazaroth • fluid • 22 • Onbewust • FreeThyself • 2


    Versipellis
    Personen boven regels. Duopositie Alfa.
    Wolven

    ☮ Lucas Alexander Sanders • m • 20 • Bloed • Venustic • 3
    ☮ Jérémie ‘'Jem’' Matthias Dubois • m • 22 • Bloed • Fika • 4
    ☮ Laurel Tallmund • v • 25 • Bloed • Alfa • Elentiya • 4

    Mensen
    ☮ Linden Rose Orbin • v • 21 • Onbewust • Bibliothecaresse • Hanson • 1
    ☮ Asher Ambrose Steele • m • 27 • Bewust • High School leraar • Venustic

    Ander
    ☮ Nox "Hadeon" Zion • m • 22 • Half Demon • Cleverness • 2
    ☮ Eli Bellamy • m • 24 • Magiër • Theezaak • Witcher • 2

    texttextexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext





    [ bericht aangepast op 25 aug 2020 - 20:24 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik heb geprobeerd Maddie zo min mogelijk te besturen, mocht het alsnog niet goed zijn geef je maar een gil.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Is er iemand eventueel voor Laurel?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben bezig met een post. Sorry dat het zo lang duurt


    Bowties were never Cooler

    Geen punt, neem je tijd ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hi! Ik wil weer terug komen met Scarlet! Nu de skip er is lijkt me dat een erg goed moment (:
    Ik wilde doen dat ze een tijdje weg is geweest. De laatste paar posts die ik met haar had, kwam ze aan het paarse spul waardoor er allerlei woedegevoelens en verdriet omhoog kwam van het verleden. Ik denk dat ze daardoor weg is gegaan naar een verre vriend. Sommige zal ze het niet hebben vertelt en andere wel, een beetje aan hun relatie liggend. Ik heb meegekregen dat Orpheus vermist is dus dat leek me een goede reden voor haar om terug te komen en te helpen waar het kan! Als er iemand is naar wie ze toe kan, graag! (:

    Enjoy_20 schreef:
    Hi! Ik wil weer terug komen met Scarlet! Nu de skip er is lijkt me dat een erg goed moment (:
    Ik wilde doen dat ze een tijdje weg is geweest. De laatste paar posts die ik met haar had, kwam ze aan het paarse spul waardoor er allerlei woedegevoelens en verdriet omhoog kwam van het verleden. Ik denk dat ze daardoor weg is gegaan naar een verre vriend. Sommige zal ze het niet hebben vertelt en andere wel, een beetje aan hun relatie liggend. Ik heb meegekregen dat Orpheus vermist is dus dat leek me een goede reden voor haar om terug te komen en te helpen waar het kan! Als er iemand is naar wie ze toe kan, graag! (:


    Ooh welcome back! c: Yay Scarlet! She was such a funn character hehe

    Orpheus was inderdaad enkele dagen vermist! Ondertussen is deze komen opduiken maar zonder enig memorie en is hij nu even bewusteloos bij Harvey. Misschien dat ze best wel Harvey had verwittigd dat ze even weg moest uit Fulgur Falls? Ze is althans terug meer dan welkom c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Ollie gepost. Als jullie liever hebben dat hij minder heftig reageert op dit alles, roep maar


    Bowties were never Cooler

    GoldenTrout schreef:
    (...)

    Ooh welcome back! c: Yay Scarlet! She was such a funn character hehe

    Orpheus was inderdaad enkele dagen vermist! Ondertussen is deze komen opduiken maar zonder enig memorie en is hij nu even bewusteloos bij Harvey. Misschien dat ze best wel Harvey had verwittigd dat ze even weg moest uit Fulgur Falls? Ze is althans terug meer dan welkom c:


    Jaaa, ze heeft Harvey sowieso ingelicht dat ze weg zou gaan! Aaah good to know!

    haha yeahh^^ glad to bring her back (:

    KIaus schreef:
    Ik heb Ollie gepost. Als jullie liever hebben dat hij minder heftig reageert op dit alles, roep maar


    Harveys arme onbestaande voortuintje :'D hehe nee nee, goeie post!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hi! Ik heb Scar dus! Iemand om naar toe te gaan?

    Klopt het dat ik nog op Maddie wacht, of ben ik aan de beurt?


    Bowties were never Cooler

    Volgens mij is het inderdaad aan Maddie, maar ik kan me vergissen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Okay!


    Bowties were never Cooler

    Ik meld me hier af.


    [ heaven knows ]

    Sorry, mijn notificaties voor het topic heb ik nooit aangezet en heb dit dus tot noch toe niet mee gekregen. Momenteel kan ik Maddie niet echt vinden en voor nu mogen jullie haar van mij gewoon wel even aansturen zoals het jullie uit komt.


    Marrow deep, soul deep, essence deep