• BESTIALISSIMOS


    Fulgur Falls - Maine, USA

    In de regenachtige, dicht beboste omgeving van Maine ligt het stadje Fulgur Falls. Het kreeg zijn naam vanwege de onmetelijke blikseminslagen die het al gekend heeft, die wonder boven wonder nog geen enkel dodelijk slachtoffer gekend hebben. Dat is echter niet het meest bizarre aan deze vreemdsoortige plaats.
    Het is de thuishaven van vele bovennatuurlijke wezens en half-mensen. Aan de absolute top van deze eeuwenoude hiërarchie behoren de Lycantropen - de weerwolven.
    Deze zijn zich doorheen de jaren gaan onderscheiden in twee geheel tegenovergestelde Roedels; Lupus Sanguinibus en Versipellis.
    De eerste bestaat uit aristocratische families, die hun bloedlijn al generaties lang zo zuiver en intact mogelijk willen houden. Ze zijn de bewaarders van alle kennis omtrent hun soort en de bewakers van de regels. Zij staan bekend om hun intelligentie en gecontroleerde vechttechnieken.
    De Versipellis zijn dan weer een relatief jonge Roedel. Zij hebben zelf hun familie samen gesteld en verwelkomen iedereen die nergens anders terecht kan. Ze worden veelal gezien als beschermers, zowel van hun eigen Roedel als van de Lupus leden. Hun kwaliteiten bestaan onder ander uit compassie en mededogen, waardoor ze het vaak minder strikt met de regels nemen.

    Toch dient de strikte code in acht genomen te worden, zeker nu een onbekend gevaar zich heeft aangediend in de eens zo veilige haven; een burger heeft tegen hun wil De Beet ontvangen. Dat druist in tegen het meest voorname principe van elke weerwolf. De Lycantropische Raad heeft reeds bepaald dat geen van beide Roedels met het voorval gemoeid zijn, en er een derde partij in het spel is. Het onderzoek is reeds ingezet, terwijl men in afwachting van de volle maan het slachtoffer nauwlettend in de gaten houdt, hopend dat De Beet niet gewerkt heeft.


    De Roedels

    Lupus Sanguinibus
    Aristocraten, plichtsbewust. Eén Alfa.
    Wolven
    ♰ Orpheus Spencer Grey • m • 23 • Bloed • Council Member/Student • Hanson • 1
    ♰ Harvey Lowel Armistead • m • 37 • Bloed • Alfa/Houthakker • Witcher • 3
    ♰ Maddie Grace Travers • v • 22 • Bloed • Cleverness • 3
    ♰ Scarlett Young • v • 25 • Bloed • Joy_x • 4
    ♰ Oliver Louis Desrosiers-Grey • m • 21 • Bloed • KIaus • 5
    ♰ Evelyn Finley Gardner • v • 25 • Beet • Dierenarts • Witcher • 6

    Mensen
    (beperkt)
    ♰ Dove Lazaroth • fluid • 22 • Onbewust • FreeThyself • 2


    Versipellis
    Personen boven regels. Duopositie Alfa.
    Wolven

    ☮ Lucas Alexander Sanders • m • 20 • Bloed • Venustic • 3
    ☮ Jérémie ‘'Jem’' Matthias Dubois • m • 22 • Bloed • Fika • 4
    ☮ Laurel Tallmund • v • 25 • Bloed • Alfa • Elentiya • 4

    Mensen
    ☮ Linden Rose Orbin • v • 21 • Onbewust • Bibliothecaresse • Hanson • 1
    ☮ Asher Ambrose Steele • m • 27 • Bewust • High School leraar • Venustic

    Ander
    ☮ Nox "Hadeon" Zion • m • 22 • Half Demon • Cleverness • 2
    ☮ Eli Bellamy • m • 24 • Magiër • Theezaak • Witcher • 2

    texttextexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext





    [ bericht aangepast op 25 aug 2020 - 20:24 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Soren was ingedeeld bij Scarlett en Linden Rose. Ik ben momenteel zelf nog aan het wachten op reactie van Joy_x wat betreft wat en waar.


    I know, maar hij zal niet al bij ze zijn aangezien hij ze niet kent. Dus dan zou één van hen hem moeten tegenkomen / zien.


    Linden Rose is behoorlijk onhandig dus het zou zomaar eens kunnen dat ze tegen hem aan botst, als dat voor jou oke is.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Linden Rose is behoorlijk onhandig dus het zou zomaar eens kunnen dat ze tegen hem aan botst, als dat voor jou oke is.


    Prima.
    Ik heb de aankomende dagen rapportgesprekken op m'n werk, dus kan niet per direct schrijven. Staat Linden Rose al ergens in de RPG?


    Nee nog niet, ik was Joy_x nog aan het afwachten.
    Zodra ik iets meer weet breng ik je op de hoogte.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hi allemaal,

    Ik werk in de zorg en de afgelopen weken zijn nogal hectisch geweest. Ik heb sinds lange tijd vandaag pas weer een vrije dag. Het lukt me daardoor niet om alle rpg's goed en zoals ik zelf zou willen bij te houden. Ik meld me hierbij dan ook af voor deze rpg aangezien ik ook niet goed weet wanneer het weer rustiger zal worden.
    Sorry! Ik vind het zelf ook heel jammer.

    Groetjes,

    Joy.

    Wat jammer, maar wel heel begrijpelijk! Heel veel succes nog met het werk!

    Canagan —> Elentiya.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb gereageerd in je gb ^^

    Dan laat ik inderdaad Linden Rose gewoon tegen Soren botsen?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Ik heb gereageerd in je gb ^^

    Dan laat ik inderdaad Linden Rose gewoon tegen Soren botsen?


    Prima!


    Hanson schreef:
    Ik heb gereageerd in je gb ^^

    Dan laat ik inderdaad Linden Rose gewoon tegen Soren botsen?


    Wie schrijft er eerst, overigens?

    Edit: ik had even een rustig momentje op werk, dus heb zelf stiekem al geschreven.

    [ bericht aangepast op 15 april 2020 - 8:56 ]


    Geen punt hoor.
    Ik ga vandaag nog aan de schrijf met Orpheus en LR, maar eerst nog wat sims-ideetjes uit m'n systeem krijgen : )


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Neem je tijd met Orpheus. Ik kan denk ik pas vrijdag of zaterdag typen als ik zo inefficiënt bezig blijf als gister en vandaag


    Bowties were never Cooler

    Hopelijk valt Linden Rose niet tegen, ze is aardig kort.

    Puns not intended.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hi guys c: kan ik hier ook weer I haken?

    Ondanks dat ik het druk heb mis ik het schrijven toch wel enorm en Zou ik graag terug 1 rpg weer oppikken c: so I hope y'alll want me back here hehe

    Ik zal niet heel frequently posten maar hopefully toch Elke week 2 posts c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wat mij betreft ben je meer dan welkom om terug in te haken. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hi Saar!
    Hopelijk gaat het goed!
    Als Hanson het ook goed vind mag Harvey of Eli wel komen proberen te voorkomen dat de Neefjes elkaar afmaken (;


    Bowties were never Cooler