• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren
    •Ednoces • Elephants • Tijd bevriezen voor 10 sec• Onna • Stella • Elephants • Licht ombuigen.
    •Vera• Elephants • Leugendetector.
    • Naamloos• Elephants • Genezing.
    • Romeo •Rhinos • Emoties manipuleren
    • Damon • Rhinos • Dementor
    • Peter • Rhinos • Spiderman
    • Azrael • Rhinos• Krachten afnemen van anderen.
    • Maaya • Rhinos • Hallucinates.
    •Melissa • Rhinos • Onbekend.
    • Goliath • Buffalos • Groei manipuleren
    • Kijo • Buffalos • Veranderen in een Oni.
    •Sarah• Buffalos • Onbekend




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • Stella
    • Vera
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo
    • Max
    • Peter
    • Azrael

    Meisjes:
    • Maaya
    • Melissa
    Buffalo's
    Jongens:
    • Goliath

    Meisjes:
    • Kijo
    • Sarah

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Fersephone


    "Weet je het zeker?" vroeg ze lachend. "Arme jij. Nu maar hopen dat hij niet met iets ergers aan komt zetten, zoals Tarzan of Goofy of zoiets," zei ze met een grijns. Ze nam het bolletje van Fire over en voelde hoe haar handen warmden aan het kleine bolletje. Het was heerlijk knus, ze voelde de warmte er vanaf komen. Het was net alsof ze een klein kruikje in haar handen hield. Even ging ze met het bolletje langs haar armen, wat de ergste kou verdreef. "Help me herinneren dat ik jou te vriend moet houden. Echt, dan heb ik gewoon mijn eigen persoonlijke kacheltje," zei ze met een glimlach. Ze volgde het kleine kruikje in haar handen met haar ogen en keek daarna weer op naar Fire. Ze wist niet zo goed waarom, maar de warmte had haar meteen weer een stukje vrolijker gemaakt.
          Uiteindelijk ving ze de dansende vlammetjes op. Ze keek geïntrigeerd naar het schouwspel van Fire. "Had ik je al gezegd dat ik je gave heel vet vindt?" zei ze zachtjes, terwijl ze haar ogen de vlammen liet volgen. Uiteindelijk draaide het lichtjes voor haar hoofd en snel keek ze weer vooruit. Ze schraapte even haar keel en dacht na over de vraag die hij haar gesteld had. Oh ja, als wie zou ze gaan. "Ik ben niet zo van de Disney-films," zei ze eerlijk. "De remakes vond ik wel erg leuk, ik ben niet zo erg van dat animatie. En Pirates of course." Ze trok even een wenkbrauw op als teken dat ze nadacht. "Ik denk dat ik als een slechterik ga. Die moeten we ook hebben. Dus als je als Tinkerbell gaat, ben ik wel je Kapitein Haak. Kom ik je ontvoeren," zei ze met een grijns. "Oh, en anders ga ik als Barbossa of zoiets." Ze grinnikte bij het idee.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna



    Hij was gelukkig zo slim om te denken dat het niet een gewone hond was. Zijn woorden maakte echter wel woede bij haar los. Fox had ook nog eens gelogen tegen Adam. Hij had gisteren bij haar gezeten, dat hij haar niet wilde manipuleren. Maar hij leek dat gewoon vlekkeloos door te zetten deze avond... "Dat zou je moeten doen," zei ze met grote ogen en zo zachtjes dat ze wist dat Adam haar niet zou horen. Ze haalde diep adem. "Klinkt alsof je er goed over na gedacht hebt," zei ze met een glimlach. Ze moest dit onderwerp veranderen. Ze wilde Fox niet per ongeluk verraden. Al wilde ze aan de andere kant niets liever dan vertellen dat de jongen over wie de hond nu werkelijk was. Het voelde zo oneerlijk, en het voelde alsof ze in een geheim werd getrokken, waar ze geen deel vanuit wilde maken. Ze probeerde van alles te bedenken, maar kon helaas maar op een ding uitkomen. Een ding waar ze eigenlijk liever niet over praatte, maar aan de andere kant wilde ze het dolgraag weten. Ze begreep er nog steeds niets van. "Ik heb zo'n gevoel dat ik op die laatste opmerking niet door moet vragen, of wel?" vroeg ze zachtjes aan Adam. Ze wilde niet aan hem voorbij gaan, ze wilde hem de kans geven zijn hart te luchten als hij dat echt wilde. Maar ze kenden elkaar ook niet zo goed, dus ze kon ook begrijpen als hij het niet wilde vertellen. Ze wilde zeggen dat hij het mocht vertellen als hij er echt over wilde praten. Maar ze vond het nog verschrikkelijker om over Fox te praten, terwijl hij er gewoon bij zat. Hij zou hun privé gesprek gewoon afluisteren, dat maakte zijn leugen nog erger. Hij doorbrak hun privacy. "Anders heb ik nog een vraag voor je," zei ze met een kleine glimlach. Wat ze aan Adam zou vragen, mocht Fox ook wel weten. Scheelde weer een keer uitleggen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fire



    Fire grinnikte. ‘Deal. Kapitein Haak vind ik wel wat voor jou,’ grijnsde hij. ‘En dan ben ik niet de enige crossdresser.’
          Eigenlijk kon het hem niet zo veel schelen waar Fox mee kwam aanzetten. Hij wilde gewoon dat ze allemaal een leuke avond hadden. Het liefst zonder Rhino-bemoeienissen. Hij fronste. ‘Hoe wisten de Rhino’s trouwens dat jullie een naamceremonie hadden vanavond? Heb je enig idee van wie ze dat gehoord kunnen hebben?’ Het was maar beter als ze niet aan iedereen rondbazuinden dat ze vrijdagavond een feestje hadden, dan gaven ze de andere afdeling alleen maar ruimte om een plan te verzinnen om de boel te saboteren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    Fox kon wel door de grond zakken van schaamte, zo gênant was het om een gesprek te horen over hemzelf – in zowel zijn dieren- als gewone gedaante. Constant was hij bang dat Vienna hem zou verraden – zelfs al was het per ongeluk – en nadat ze vroeg of ze niet moest doorvragen, hield hij gespannen zijn adem in. Alsjeblieft niet. Hij hoefde niet nogmaals Adams versie te horen van wat er gisteren gebeurd was, hij was bang dat hij automatisch terug zou veranderen omdat hij zichzelf wilde verdedigen en wilde uitleggen wat hij door Onyx te weten was gekomen.
          ‘Nee, ik praat er liever niet over,’ zei Adam tot zijn opluchting. Hij hoorde aan de toon van de jongen dat hij er nog wel mee in zijn maag zat. ‘Dus stel je vraag maar.’
          Zijn stem klonk weer iets lichter, alsof hij graag op een ander onderwerp wilde overstappen. Hoewel Fox dat ook wilde, kon hij het zeurende gevoel in zijn maag maar moeilijk negeren. Hoe moest hij het ooit weer goed maken met deze jongen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fersephone


    "Alleen als jij als Tink gaat he?” waarschuwde ze hem. “Dus je moet me wel laten weten wat Fox voor je uitgekozen heeft.” Bij zijn volgende vraag zuchtte ze diep. Ze twijfelde voor heel even of ze het hem zou vertellen, maar uiteindelijk had ze niets te verliezen. Het was Fire. “Ik gok via mijn zus. Ze date een Rhino op het moment. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze het hem verteld heeft. Ze had een date vanavond met hem en die had ze af moeten zeggen. Hij heeft waarschijnlijk bij de andere Rhinos geklaagd." Ze kende Romeo helemaal niet, dus ze wilde niet oordelen over de jongen. Maar om een of andere reden voelde dit als de meest logische conclusie...


    It's never gonna happen, Guys.

    Fire



    ‘Ik heb zo het gevoel dat hij een halfuur voor het feest begint met iets komt aanzetten, dus dan moet je hem maar vragen wat het wordt,’ zei hij. Zijn blik werd weer serieuzer toen hij op het andere onderwerp overging. ‘Je zus datet een Rhino?’ Hij hoopte dan maar dat het de Naamloze was. ‘Misschien kun je haar vragen of ze niets over ons feestje van vrijdag wil zeggen. Dat is de kans groter dat ze onze party niet komen crashen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    "W- wat is er nu precies vanavond gebeurd?" vroeg ze zachtjes. Ze rilde en trok direct haar knieën op tot onder haar hoofd. Ze legde haar hoofd erboven op. "Ik... Ik zweer je dat ik vuur heb gezien in de kamer. Dat ik het - het voelde branden." Ze sprak al met meer haperingen in haar zinnen, terwijl ze de verzengde paniek probeerde te onderdrukken. "De woonkamer zag er echter gewoon normaal uit.." Had ze het gedroomd? Net als die droom met Romeo? Maar die droom met Romeo had ze geen pijn in gevoeld, ze had het vuur niet voelen branden, had de warmte er niet van gevoeld. Ze lachte even zachtjes. "Je kan vast wel raden waar mijn nachtmerrie over ging," zei ze met een kleine glimlach, terwijl ze met angstige ogen opkeek naar Adam naast haar. Hopelijk als hij haar duidelijkheid gaf, nam het effect van de nachtmerrie wat af.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fersephone


    "Ja, die Romeo guy. Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken. Ze heeft hem ontmoet op het bal geloof ik, maar daar was ik niet bij. Dus ik heb geen idee hoe hij is." Ze haalde haar schouders op, het zou vast wel oke lopen. "Ik zal het proberen, maar helaas kan ik daarop geen beloftes doen," zei ze zachtjes. Ze had geen idee of het zou helpen. Fayr kon ook koppig zijn, net zo koppig als zijzelf. En om een of andere reden had ze het idee dat aan Romeo komen best wel eens lastig kon worden. Ze had Fayr nog niet eerder verliefd gezien en hij had haar nu al volledig ingepakt. Dat bezorgde haar een beetje de kriebels, maar ze had ze nog niet uitgesproken naar Fayr. Ze wilde het niet verpesten door de overbezorgde zus te spelen.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2020 - 21:56 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———


    Adam voelde een steek in zijn borst toen hij haar angstige ogen zag. Als het Merrin of Agami was geweest had hij haar hand gepakt, maar nu durfde hij dat niet zo goed. ‘Weet je dat meisje uit de Arena? Die Rhino, die het tegen Jester opnam? Ze heet Maaya.’ Hij was even stil, zocht naar de duidelijkste manier om het uit te leggen. ‘Ik hoorde geschreeuw en dus ging ik naar de woonkamer toe. Toen zag ik haar op de grond zitten voor de deur. Ze – ze heeft een hallucinatie gedaan bij iedereen die in de woonkamer zat. Alles stond in brand.’ Hij slikte toen hij terugdacht aan de paniek die hij had gehoord. ‘Ik heb haar toen met een plantenbak tegen haar hoofd geslagen, toen verloor ze het bewustzijn en was de hallucinatie voorbij. Jij ehm, was bewusteloos. En Onyx ook. Merrins gave stond op springen, dus ik heb hem vlug naar onze kamer gereden.’ Adams lippen krulden om toen hij weer aan Merrins triomfantelijke gezicht dacht toen hij zich in hem veranderde. ‘Hij heeft zijn gave weer helemaal onder controle nu. Dus het heeft in elk geval nog íéts goeds opgeleverd.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fire



    Fire keek gealarmeerd op. ‘Romeo?’ Zijn blik werd donker. Hij dacht aan Fox, aan hoe bang zijn vriend nog steeds voor die jongen was. ‘Hij is een slang. Net zo manipulatief als zijn beste vriend was. Ik zit hier al lang op school en er zijn er niet veel die ik bewust uit de weg ga, maar de combinatie van Zebediah en Romeo…’ Zijn kaak verstrakte. ‘Ze hebben samen veel leed veroorzaakt. Je zusje kan maar beter oppassen, hij is het type jongen dat altijd bijbedoelingen heeft. En helaas ook het type jongen dat vreselijk charmant kan doen.’ Als Romeo zijn zinnen op de Panther had gezet, zou hij daar niet zomaar afstand van doen. Hij dacht aan Fox, aan de tientallen keren dat hij hem voor Zebediah had gewaarschuwd. Uiteindelijk had het niets uitgemaakt. Zulke jongens wisten precies je zwakke plekken te vinden en je op een slinkse manier aan je te binden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr



    Hij had zich al omgedraaid voordat ze iets kon zeggen. Dat ze eigenlijk liever nu al afscheid nam. Dan wat liever verwoord natuurlijk, maar het was al een hele verrassing geweest dat hij hier zomaar in haar kamer gestaan had. Dat voelde toch als iets privé's aan, op één of andere manier. Terwijl het alleen maar een kamer was, natuurlijk. Dus misschien deed ze ook wel gewoon moeilijk, dus ze had zich eroverheen gezet. Maar zicht uitkleden met Romeo nog steeds in de kamer... ongemak krulde zich vanbinnen tegen haar maag aan en het duurde heel even voordat ze zich besefte dat hij dat misschien wel kon merken. Hij raakte haar dan wel niet aan, maar Fersephone hoefde dat ook niet altijd.
          En hij meende het best, hij had zich immers al meteen omgedraaid. Het was vast zijn bedoeling niet om haar ongemakkelijk te maken en ze wilde hem ook niet kwetsen door het te zeggen. Ze waren toch al bijna vriendje-vriendinnetje? Dan zouden zulke dingen toch ook een stuk minder raar zijn. Niet dat ze al meteen zich zou gaan uitkleden waar hij bij was, bedacht ze zich met knalrode wangen. Maar dan zou het vast minder ongemakkelijk zijn als zoiets zich nog eens voordeed. Misschien moest ze het ook niet ongemakkelijk noemen. Gewoon... vreemd. Wennen.
          Fayr had onbewust haar armen voor haar lichaam gekruist. "Oké," zei ze. En toen, een stukje dapperder dan ze zich voelde nu, zei ze er achteraan: "En niet spieken hè?"
          Dat voelde goed. Als iets dat Vienna ook gezegd zou hebben. Het zinnetje verdreef het gevoel in haar maag en Fayr draaide zich om haar haar klerenkast, waar ze haar nachtjapon altijd in ophing. Dit was alleen even wennen. Hij wilde alleen maar lief zijn, ze moest gewoon niet moeilijk doen. Gewoon ontspannen zijn, zoals altijd.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    Ze lachte beverig. "Dat is fijn," zei ze zachtjes. Heel even dacht ze de woorden van Adam over. "Oke, dus het was een hallucinatie," zei ze meer voor zichzelf dan tegen Adam. Dat idee gaf haar wel iets meer rust. "Het voelde echter zo echt aan," zei ze zachtjes. Ze sloeg haar armen om haar knieën. Ze kon ergens nu wel een knuffel gebruiken, van Fayr of zoiets. Of Fox misschien, al was die nu veel te druk bezig met Adam. Ze keek niet zijn kant op, wendde haar gezicht af van de hond en van Adam en voelde zich opeens heel alleen. Ze besefte dat nu onder haar neus erin gewreven werd dat Adam meer voor hem betekende dan zij deed. En opnieuw voelde ze zich op de tweede plek geschoven. Hij was de zoveelste die het deed. Zij was nooit iemands nummer 1, op Fayr na misschien. En dat ene moment wat ze met Merrin gedeeld had. Op dat moment had ze even gevoeld dat ze belangrijk was voor iemand, dat ze iemand zijn nummer 1 kon zijn. Dat moment was echter aan gruzelementen geslagen toen bleek dat Merrin op jongens viel. De tranen stroomden ineens rijkelijk over haar wangen, zonder dat ze het echt in de gaten had. Ergens wenste ze dat Romeo weer langs kwam en gewoon even haar emoties een domper gaf. Zoiets leek hij ook gedaan te hebben aan het begin van de avond. Misschien zou ze het niet eens erg vinden als hij zijn armen om haar heen sloeg, net als in de droom.
          Dat beeld verbande ze direct uit haar hoofd. Hoe kon ze daaraan denken? Romeo was met Fayr samen, ze waren bijna een stelletje. En dan ging zij zich dit soort dingen voorstellen?! Hoe kwam ze erop... Zou het komen door wat hij gedaan had? Ze schudde snel haar hoofd en veegde de tranen van haar wangen. "Bedankt Adam, voor het gesprek. Het was misschien niet zo vrolijk, maar ik moest gewoon even weten wat er gebeurd was. Ik hoop dat ik nu weer kan slapen, zonder elke keer de vlammen te zien als ik mijn ogen sluit." Ze glimlachte even kleintjes naar hem.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———


    Adam keek Vienna verschrikt aan toen ze begon te huilen. Rex was voor hem weggekropen, keek Vienna weifelend aan en schurkte toen zijn kop langs haar knie.
          ‘Gaat het wel? Wil je misschien een knuffel?’ vroeg Adam. Hij trok een schouder op. ‘Bij mij helpt dat soms.’ Hij hield zijn armen uitnodigend open en grijnsde een beetje scheef, zodat ze hem ook een plagerig duwtje kon geven als ze het niet wilde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Romeo



    Hij draaide zich pas om, toen Fayr hem daar toestemming voor gaf. Hij was afgeleid geweest door zijn eigen gedachten en had bijna haar zachte stem gemist. Toen hij achterom keek, stond Fayr achter hem in een zachtroze nachtjapon. Er was niet veel te zien, erg sexy was de pyjama niet. Maar dat waren het soort cadeautjes dat altijd nog kon, als er meer van zou komen. Hij was in ieder geval blij dat hij dit keer niet voor een lelijk persoon had gekozen om zijn kunstje op te doen. Hij liep naar Fayr en drukte een zachte kus op haar voorhoofd. "Kan ik nog iets voor je doen?" vroeg hij zachtjes. "Wil je het er nog over hebben of ga je liever slapen? Ik kan doen bij jou wat ik bij Vienna heb gedaan," stelde hij voor. Hij stapte achteruit en nam even haar beiden handen in de zijne. "Ik heb gewoon even haar heftige emoties verzwakt, waardoor ze de kans kreeg in slaap te vallen. Het enige nadeel ervan is dat ze altijd weer terugkomen op gegeven moment." Hij streek even langs zijn wang. "Al heb ik voor jou misschien niet eens mijn gave nodig om je gerust te stellen of af te leiden," zei hij met een glimlachje.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr



    Haar hart maakte een sprongetje bij het zien van die glimlach, alle eerdere zorgen weer vergeten. "Nee hoor, dat hoeft niet. Je moet jezelf ook niet uitputten," zei ze zachtjes. "Het komt wel goed, slapen zal vast helpen."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.