• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren
    •Ednoces • Elephants • Tijd bevriezen voor 10 sec• Onna • Stella • Elephants • Licht ombuigen.
    •Vera• Elephants • Leugendetector.
    • Naamloos• Elephants • Genezing.
    • Romeo •Rhinos • Emoties manipuleren
    • Damon • Rhinos • Dementor
    • Peter • Rhinos • Spiderman
    • Azrael • Rhinos• Krachten afnemen van anderen.
    • Maaya • Rhinos • Hallucinates.
    •Melissa • Rhinos • Onbekend.
    • Goliath • Buffalos • Groei manipuleren
    • Kijo • Buffalos • Veranderen in een Oni.
    •Sarah• Buffalos • Onbekend




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • Stella
    • Vera
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo
    • Max
    • Peter
    • Azrael

    Meisjes:
    • Maaya
    • Melissa
    Buffalo's
    Jongens:
    • Goliath

    Meisjes:
    • Kijo
    • Sarah

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    Lijst wacht buiten:
    Emil - Adam
    Vera - Onyx --- Speech van Merrin :P
    Onna - Nenya
    Vrijwilligers vanwege de Disneyquiz.
    Serena - Vienna
    Fox - Fersephone
    Heidi - Fayr.
    Astreal - Merrin
    Naamloze - Jester
    Fire - Yrla (Aanval Damon)

    Volgorde zitten :
    Nenya - Emil - Vienna - Fayr - Serena - Vera - Merrin - Adam - Astreal

    [ bericht aangepast op 7 juni 2020 - 12:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Zijn lieve woorden raakten hem. Hij wist niet of Adam begreep hoe graag hij die woorden wilde horen, hoe warm ze hem vanbinnen maakten. Opnieuw liepen er twee tranen over zijn wangen heen, maar dit keer had hij een grote glimlach op zijn gezicht erbij staan. Hij veegde de tranen weg en lachte er zachtjes om. "Bedankt Adam. Dat vind ik echt super fijn om te horen," zei hij zachtjes. Hij drukte een korte kus op zijn lippen. "Ik hou van je."
          Hij nam Adam bij zijn hand en samen met de jongen liep hij weer naar binnen. Ze passeerden zijn zus, die samen met een meisje van de Lions op wacht zat. Toen ze langs liepen, grijnsde Vienna naar haar. En toch kon Merrin het niet laten om Vienna heel even in een knuffel te trekken. Hij zag de verbaasde blik op haar gezicht, wat hem deed lachen. "Sorry, dat moest gewoon even." Het voelde goed, dit. En alles wat hij met Adam besproken had. Merrin sloeg zijn arm om de rug van zijn vriendje heen en samen gingen ze de woonkamer weer in, terug naar het feestje.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2020 - 19:27 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox grinnikte. 'Ik zeg het zelfs regelmatig tegen mezelf. Maar goed, ik ben zoals ik ben! Als je er eenmaal aan gewend ben, ben ik best leuk.' Hij keek over zijn schouder en grijnsde. 'Toch Fire?' Hij richtte zich weer tot Fersephone. 'Hij wil zelfs mijn kamergenoot worden.' Hij begon enthousiast alle redenen op te sommen waarom Fire een veel leukere kamergenoot was dan Tony, en daarna vroeg hij naar hun kamergenoten - die ze niet schenen te hebben - en dus kletste hij maar weer gauw door totdat hij zag dat het tijd was om Vienna en Serena af te lossen. 'Het is onze beurt om de wacht te houden!' Hij sprong weer overeind en stak zijn hand naar Fersephone uit. 'Kom!'

    [ bericht aangepast op 6 juni 2020 - 19:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fersephone


    "Als ik over drie kwartier niet terug ben, kom me dan redden," zei ze tegen niemand in het bijzonder, terwijl ze met haar ogen rolde. Ze negeerde de hand van Fox en kwam zelf overeind. Fox had letterlijk de drie kwartier dat ze op de bank zat volgepraat, en haar hoofd overliep nu al van informatie. Niet alleen had ze honderden manieren gehoord waarom Fire beter was als kamergenoot, dat op gegeven moment wel irritant werd, maar gelukkig gingen de verhalen ook uiteindelijk over hun vriendschap, waardoor ze hen een beetje beter kon begrijpen. Ze wuifde Fox dat hij kon gaan lopen en boog zich toen even snel terug naar Fire. "Weet je het zeker dat je hem als kamergenoot wil hebben? Volgens mi doe je geen oog dicht, die mond staat geen seconde stil." Maar ze grijnsde. Fire moest het lekker zelf weten wat hij deed. En zonder zijn antwoord af te wachten, liep ze met een korte zwaai weg achter Fox aan.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2020 - 19:34 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    Onyx vond het niet zo'n goed plan om hem over Maaya te vertellen en dus haalde hij schouders op. 'Een mens is tot een hoop in staat als je ze te dreigt te fileren.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fire


    Fire keek de twee grijnzend na. 'Zolang hij maar geen liedjes zingt,' mompelde hij.
          Hij had al genoeg doucheconcerten gehoord om te weten dat dat niet écht bevorderlijk was voor een goede nachtrust.
          Nu de twee verdwenen waren en hij alleen met Yrla achterbleef, wist hij niet zo goed wat hij tegen de jongen moest zeggen. Weglopen was daarentegen ook weer zo asociaal. 'Is iedereen weer een beetje bijgekomen van woensdagavond?' vroeg hij de jongen. Tenslotte was hij nog een van de weinigen geweest die zich na Maaya's aanval staande had kunnen houden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maaya



    Onyx moest wel iets heel heftigs hebben gedaan als een Lion hier kwam aankloppen en wilde dat ze wraak op hun afdeling zouden gaan nemen. Ze ging hem voor naar binnen. Peter en Melissa hingen op de bank, ze trokken verbaasd hun wenkbrauwen op toen ze hen zagen.
          ‘Jullie wilden vanavond een geintje uithalen met de Lions en de Panthers toch? Deze knul heeft ook nog een appeltje met ze te schillen. Geen idee hoe hij denkt te kunnen hel-‘
          Opeens werd het pikdonker in de woonkamer. Direct stonden Maaya’s zintuigen op scherp. Was het een truc? Was ze daar echt met open ogen ingetuind?
          ‘Ik kan plekken verduisteren,’ klonk het naast haar. ‘En onzichtbaar worden in direct maanlicht.’ Een ogenblik later floepten de lichten weer aan. ‘Dus ik kan iemand zo de woonkamer van Panthers in helpen. Ik dacht… Aan die gast die alle vrolijkheid uit zijn omgeving zuigt.’
          Maaya begon te grijnzen.
          Oh – dat zou absoluut een party-crasher zijn.
          ‘Klinkt niet verkeerd. Ik zal hem halen.’
          Ze draaide zich om, ging de trap op en bonsde op Damons deur.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



          Bijna miste hij de bal weer toen hij weer naar beneden kwam. "Wat moet je?" riep hij geïrriteerd terug, zonder overeind te komen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    Fox zakte op een stoel neer en keek naar de maan. Hij gunde Fersephone een paar minuutjes rust – daarna waren er al weer te veel dingen die hij aan haar wilde vragen of tegen haar wilde zeggen. ‘Ik heb weleens met Fire gezoend, weet je dat? Al heb ik toen mijn tong gebrand. Dus – als je dat van plan bent dan kun je er maar beter voor zorgen dat er ijs in de buurt is. Al is dat misschien ook niet slim want dan vriest je tong eraan vast. Fire heeft wel een soort anti-brand-gel, misschien moet je dat van tevoren op je tong smeren. Ik kan je stiekem wel een beetje geven.’ Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maaya




    Maaya grinnikte. Altijd een zonnestraaltje.
          Ze deed de deur open en rustte met haar schouder tegen de deurpost. 'Wil je je discobal weer vullen?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zebediah

    Zebediah grinnikte. ‘Nou dat was een mooie show, jongens. Misschien zet ik jou zondag maar in de arena, met je halsband om en alleen een pen.’
          Hij keek neer op Kris, die nu op zijn knieën op de grond zat en gromde van de pijn. Zo zag hij hem graag, zo geknield. Al vond hij zijn attitude ook altijd wel vermakelijk.
          Hij vergrendelde deur en sloeg een arm om Romeo’s schouders om hem te leiden. Toen ze terug in de woonkamer waren, duwde hij hem in een stoel en haalde Galen, zijn persoonlijke heler.
          ‘Hij blijft temperamentvol,’ zei Zebediah. ‘Ik vind het wel verfrissend in vergelijking met al die anderen die bang in een hoekje wegkruipen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Hij had even naar Vienna gezwaaid, toen die was binnengekomen. Ze grijnsde terug en Yrla was allang blij dat haar vrolijkheid teruggekeerd was voor de avond. Het meisje werd meegesleept door het Lion meisje naar het groepje verderop. Hij was zo gefocust geweest op Vie dat hij bijna de vraag van Fire miste.
          "Oh ja, ik denk wel aardig. Jester lijkt weer op de been te zijn. En dat gedoe met Onyx is nu hopelijk uit de lucht. En de jonkies lijken zich te redden." Op een persoon na, waar hij zich lichtelijk zorgen om maakte. Vienna. Zij was dan ook wel een van de personen die het hardst geraakt was door Maaya, naast Jester en waarschijnlijk ook Onyx. Hij liet zijn ogen nogmaals over het meisje glijden dat zich nu tussen vier Lions had ingewurm. Ze leek er vanavond minder last van te hebben en hij hoopte dat het eindelijk weg zou gaan..
          Yrla keek opzij naar Fire. Moest hij nu de jongen bedanken dat hij er woensdag was? Hij kon het niet. In plaats daarvan zei hij. "Het is gewoon hopen dat ze ons vanavond met rust laten. Nog zo'n aanval zal voor een aantal van ons geen goed doen." En daar rekende hij zichzelf niet onder natuurlijk.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fersephone


    Hield die jongen dan nooit op?! "Is het niet in je hoofd op gekomen dat Fire gewoon niet met je wilde zoenen?" Ze trok een wenkbrauw op naar de jongen naast haar. Maar ondertussen ging er wel een vraag door haar hoofd heen. Zou het echt kunnen dat Fire niet kon zoenen door zijn gave? Dat zou een behoorlijk lastige, maar saaie relatie worden... Zonder intimiteit kon je het dan een relatie noemen? Wacht.. Waarom dacht ze hier over na? Het is niet dat ze Fire echt wilde zoenen. Nee, dat niet. Dat kon niet. Ze waren vrienden...


    It's never gonna happen, Guys.

    Fire


    ‘Nee,’ mompelde Fire. ‘Dat kan ik me voorstellen. Misschien kan het sowieso geen kwaad als we allemaal wat meer aan onze mentale muren werken.’ Wat dat betreft waren de Rhino’s goed oefenmateriaal voor als Zebediah straks met zijn leger kwam aanzetten – als niemand hem daarbij tegenhield.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    Fox grinnikte. 'Diep vanbinnen wil iedereen met mij zoenen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Romeo



    Hij voelde hoe zijn oog weer recht trok, toen Galen zijn oog genas. Hij moest een paar keer knipperen om het beeld weer scherp te krijgen, maar uiteindelijk kon hij zijn vriend weer scherp zien. Hij grijnsde. "Het blijft een leuke afwisseling," zei hij grijnzend. Zijn oog leek gewoon weer te werken. Het had verrekte zeer gedaan, maar de reactie die hij had gekregen! Dat was meer dan waar hij op had durven hopen. Hij keek naar de klok aan de muur. "Ik heb nog wel even tijd. Zin om wat leuks te doen?" Gewoon afgezaagd een spelletje of een film of iets. De school miste hem toch niet...


    It's never gonna happen, Guys.