• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren
    •Ednoces • Elephants • Tijd bevriezen voor 10 sec• Onna • Stella • Elephants • Licht ombuigen.
    •Vera• Elephants • Leugendetector.
    • Naamloos• Elephants • Genezing.
    • Romeo •Rhinos • Emoties manipuleren
    • Damon • Rhinos • Dementor
    • Peter • Rhinos • Spiderman
    • Azrael • Rhinos• Krachten afnemen van anderen.
    • Maaya • Rhinos • Hallucinates.
    •Melissa • Rhinos • Onbekend.
    • Goliath • Buffalos • Groei manipuleren
    • Kijo • Buffalos • Veranderen in een Oni.
    •Sarah• Buffalos • Onbekend




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • Stella
    • Vera
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo
    • Max
    • Peter
    • Azrael

    Meisjes:
    • Maaya
    • Melissa
    Buffalo's
    Jongens:
    • Goliath

    Meisjes:
    • Kijo
    • Sarah

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    Lijst wacht buiten:
    Emil - Adam
    Vera - Onyx --- Speech van Merrin :P
    Onna - Nenya
    Vrijwilligers vanwege de Disneyquiz.
    Serena - Vienna
    Fox - Fersephone
    Heidi - Fayr.
    Astreal - Merrin
    Naamloze - Jester
    Fire - Yrla (Aanval Damon)

    Volgorde zitten :
    Nenya - Emil - Vienna - Fayr - Serena - Vera - Merrin - Adam - Astreal

    [ bericht aangepast op 7 juni 2020 - 12:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Damon



          "Romeo is er niet," zei Damon meteen, zodra hij Maaya herkende. Dat was de enige logische reden die hij zag wat zijn leider op dit late uur nog naar hun kamer toe kon brengen. Bij haar woorden trok hij een wenkbrauw op. "Misschien," antwoordde hij, toch wel geïntrigeerd. Hij sloot zijn vingers om de bal heen en kwam overeind. "Vertel."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    Hij wist niet of hij met mentale muren Maaya bedoelde of Zebediah. Yrla wist dat Fire op de hoogte was van Zebediah, hij wist niet of hij ook op de hoogte was van wat Yrla was of deed. Hij besloot er niet over te beginnen. "Misschien..." zei hij dus maar. Hij wist niet zo goed wat hij moest reageren of wat Fire van hem wilde horen. En dus besloot hij het onderwerp te veranderen. "Ik zag dat wij de laatste wacht hadden. Ik neem aan dat Jester je verteld heeft over mijn probleem." Hij hield zijn glas whisky in de lucht en rinkelde even met de koude stenen die erin lagen. Jep, soms op avonden als deze wenste hij gewoon dat hij gewoon dronken kon worden net als de rest. Waar iedereen zich liet gaan, was hij altijd de nuchtere op het feestje. Dat kon soms wel eens leuk zijn, maar dat viel ook wel eens tegen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          "Wel in ieder geval was je vastberaden," merkte Jester droogjes op. Hij nam nog een slok uit zijn glas. "Zat je trouwens inderdaad in de wachttoren, vanmiddag?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fersephone


    " In nog geen miljoen jaar," kaatste ze terug. Ze keek met een grijns opzij. "En als je het ook maar probeert, breek ik elk bot dat je in je lichaam hebt zitten. Mijn kussen zijn nog gevaarlijker dan die van Fire."


    It's never gonna happen, Guys.

    Zebediah


    'Ja, zo. Morgenochtend heb ik dat gesprek met Yrla. Heb je hem de afgelopen dagen nog in de gaten te houden?' Zebediah wilde niet dat Romeo straks wegging voor ze al het belangrijke hadden besproken. Hij had nog steeds zijn twijfels bij de Panther.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maaya



    ‘Er stond een Lion voor de deur die wraak wil nemen. Ik weet niet of we hem kunnen vertrouwen – misschien kan je even in zijn nare herinneringen vissen om te kijken of de Panthers – en met name Onyx – hem echt iets hebben aangedaan. Hij stelt voor om jou onzichtbaar mee naar binnen te loodsen en daarna kun je mooi het feestje verpesten met je vrieskou en klote-herinneringen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fire


    'Dat je nauwelijks dronken te krijgen bent? Geen katers en geen gekots. Lijkt me toch zo erg niet.'
          Fire kon wel vervelendere bijwerkingen bedenken. Dat je bijvoorbeeld nooit kon liegen, zelfs als je daarmee mensenlevens zou kunnen sparen. Dat er altijd een soort afstand bleef tussen jou en een andere persoon, omdat ze je hun geheimen niet toevertrouwden.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2020 - 22:02 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    ‘Hm-hm.’ Hij moest maar eens op zoek naar een betere plaats voor de momenten dat hij alleen wilde zijn. Maaya had hem er vandaag verrast en ook Jester wist ervan – en ook Yrla. Hij nam een slok water. ‘Ik heb het warm,’ zei hij na een tijdje. ‘Ga je mee naar buiten om een beetje af te koelen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    Fox grinnikte. ‘Soms moet je wat voor een goede kus over hebben. Maar ik hou braaf mijn lippen thuis, beloofd. Ik val meer op donker.’ Hij liet zijn blik in die van haar rusten. 'En jij? Waar val jij op?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



          "Feestje?" Damon wist van niks. Maar zijn interesse was sowieso gewekt en hij stopte de bal weg in het daarvoor bedoelde zakje aan zijn riem, voordat hij Maaya weer aankeek. "Dus de Panthers houden alweer een feestje na wat je ze woensdag geflikt hebt en een Lion heeft zo'n bloedhekel aan een van hen dat 'ie naar ons komt voor wraak?" Hij liet een spottend lachje horen. "Oké. Het zal me benieuwen." Hij liep achter zijn leider aan naar beneden, waar inderdaad een Lion op de bank zat en er nogal chagrijnig uitzag.
          Damon glimlachte naar de Lion. "Volgens mij hebben wij elkaar nog niet formeel ontmoet," zei hij gladjes. "Goed om te weten dat mijn reputatie in ieder geval wel nog enigszins deugt. Ik ben Damon."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



    Dus hij zou Onyx gevonden hebben als hij werkelijk was gaan zoeken.
          "Buiten?" Jester wierp een blik op de deur en weer op zijn vriend. "Als je denkt daar te kunnen komen zonder nog meer spontane vloer-knuffels." Hij grijnsde en zette zijn glas weg. "Als ik me verkleed had als de Genie had ik een mooie reference kunnen maken over wensen en bevelen, maar ik moet het maar houden bij vliegen ofzo. Denk dat je spontaan gaat kotsen van wat elfenstof, dus laten we dat maar niet doen." Hij kwam overeind en stak zijn hand uit om ook Onyx te helpen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Maaya



    De Lion mompelde dat hij Tony heette. Onder Damons blik leek zijn zelfverzekerdheid te verkruimelen. Misschien dat hij nog even een oppepper kon gebruiken van Azrael. Maaya had Damon altijd wel gemogen. Niet dat ze dat ooit had laten merken, maar hij had wel iets. Ze was altijd al geneigd om bij hem dingen eerder door de vingers te zien dan bij anderen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    Op de een of andere manier wist Onyx zonder struikelen de buitendeur te bereiken. De veranda leek echter vijfentwintig kilometer verder weg – al wenste hij dat dat écht zo was geweest toen hij Fox’ stemgeluid hoorde. Ja, daar had hij echt geen zin in.
          In plaats daarvan ging hij op het trappetje zitten – daar had hij inmiddels ook al vaak genoeg gezeten dat het wel voor een stoel kon doorgaan. Vorige week nog rond deze tijd, met zijn armen om Jester heen geslagen. Een glimlach liet zijn lippen krullen. Veel herinnerde hij zich niet van dat moment – eigenlijk alleen dat.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Damon klikte met zijn tong en staarde de Lion - Tony - peinzend aan terwijl hij op een stoel neerplofte. Hij had de jongen wel eens ergens gezien, hier en daar voorbij zien komen. Nooit echt heel interessant geweest, al helemaal niet vol met allemaal vrolijke gevoelens waar Damon best even wat van lenen mocht. Ook nu zat hij er niet helemaal vrolijk bij, wat toch wel zou moeten als je van plan was om wraak te nemen op iemand die je haatte.
          "Je ziet er niet zo fleurig uit, Tony," zei Damon en hij hield zijn hoofd schuin en de sfeer in de kamer sloeg om als een krant met windkracht zeven. Na een aantal jaren oefening was hij best goed geworden in het richten van zijn gave, hoewel de andere Rhino's toch nog allemaal een stapje opzij deden- of op zijn minst een stukje achteruit leunden. Niemand had zin om mee te mogen genieten van het leukste deel van zijn gave.
          De rimpeling schoof traag over de grond. Het kostte moeite om het bij een persoon te houden en die moeite vertaalde zich naar traagheid. Gewoon een hele kamer was veel makkelijker, of als hij de persoon kon aanraken. Dan hoefde hij geen moeite te doen al die andere lieve zieltjes niet te krenken.
          Langzaam warmde zijn linkerhand wat op. Rechts had mogen genieten van de warmte van de bal, dus daar merkte hij het nog niet zo, maar de gelukkige gevoelens en momenten die deze Tony de afgelopen dagen had meegemaakt trokken door hem heen. Eerlijk was eerlijk: veel was het niet. Nu was het ook niet het doel om compleet stoned van deze Lion te hoeven worden, dus dat scheelde.
          Nare herinneringen had de jongen wél genoeg en het kostte Damon dan ook niet lang voordat hij tegen de herinnering aanliep die nu door Tony's hoofd spookte, opgeroepen door zijn gave. Hij herkende het rode haar van de Leider van de Panthers en er was nog een andere blonde jongen aanwezig, die naast Tony op de grond gezeten had. Maar de herinnering focuste vooral op de tweede Panther. Onyx. En een bezemsteel.
          Damon trok een gezicht en hief zijn gave weer op. "Wauw. Dat was vast heel gezellig. Jij koopt later vast een stofzuiger, geen bezem." Hij grinnikte en schoof een stukje onderuit op zijn stoel. "Z'n verhaal klopt. Onyx is niet zo aardig geweest," grijnsde hij. "En een vogeltje fluisterde me in dat je zin had om eens wraak te nemen op hem en de rest van die idiote afdeling?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Romeo



    "Zoveel ik kon. Yrla is een lastig te volgen persoon, zeker als hij er weer eens een keer vandoor spurt," gaf hij met tegenzin toe. Romeo keek naar Zebediah. "Maar ik heb zo'n vermoeden dat hij of met geen plan aankomt of het gisteravond of vandaag pas verzonnen heeft. Dinsdag stond hij in de arena voor die zuivering. Hij kan een aardige knal uitdelen. Voor de rest waren ze te druk met feestjes, het gedoe rondom Maaya en natuurlijk ons grote liefdesdrama. Ik betrapte hem gisteren toevallig onder de wachttoren. Waar ze het over hadden geen idee, maar er lag een beladen sfeer over het gesprek." Hij wilde niet toegeven dat het hem eigenlijk niet zo goed gelukt was, maar hoe volgde je iemand die de halve dag flitste? "Het lijkt erop dat hij het weer een beetje bijgelegd heeft met zijn afdeling. Maar in hoeverre dat is, geen idee." Hij keek Zebediah even aan. "Moet ik erbij zijn morgenochtend?" En met erbij zijn bedoelde hij op afstand natuurlijk.


    It's never gonna happen, Guys.