• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Hanson
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Hanson
    🌈 Sasha Mallaury O'Connell • 23 • V • 2 • Balloo
    🌈 Elvyne Brown • 21 • V • 2 • Pooh_Bear
    🌈 Connor Augustus Reed • 24 • M • 2 • Norris
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • Witcher
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • Occultist
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • Witcher
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon
    🌈 Elle Holly Simmons • 24 • V • 6 • Necessity
    🌈 Miguel Gabriel Rivera • 25 • M • 6 • SallyFace

    [ bericht aangepast op 19 juni 2020 - 21:13 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Jezuss Rhett was al een minster van een post en ik moet nog aan PErcy beginnen, someone pray for me pls? :"D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sorry :c Ik beloof dat ik de volgende niet zo lang maak! Het heeft geen haast om terug te schrijven tho, take all the time you need.


    [ heaven knows ]

    Hahaha no worries hunn! Ik vind Lange posts echt geweldig maar ik ben zo'n ontzettend trage schrijf ter en zo vaak afgeleid dat ik uren aan een post van 500 woorden zit :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    “Someone wants to get laid.” Scusi, Rhett? You're confusing Maxwell with le Perce, who was preying @ him like a piece of meat.
    My boy doesn't want to get laid, he needs to get laid. There's a difference :Y) So, Percy—boy got his work cut out for him, eheh.


    [ heaven knows ]

    Next time Percy/Max meet:


    [ heaven knows ]

    Noah is schattig. 😂


    [ heaven knows ]

    1000 % agree.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hihi, i know, dat is hoe hij de jongens versiert. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sareureuk schreef:
    Next time Percy/Max meet:


    Waarom denk ik dat deze ook toepasselijk is op Chris/Noah? :'D


    [ heaven knows ]

    Ik denk dat Noah de flirt-intentie niet zou vatten en gewoon de vraag beantwoordt :p
    Klopt dat?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    :'D poor baby noahhh! Ik zie hem inderdaad blozend de vraag beantwoorden en Dan later misschien beseffen dat het voor flirts was :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hahaha ik denk dat Noah wel een Friends kijker is dus als hij precies die zin hoort heeft hij het wel een beetje door, maar hij zal geen idee hebben wat hij moet antwoorden.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Hahah, should Chris put it to the test? :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Yesss! Let’s see how that goes!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Hanson --> Orithyia


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.