• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Hanson
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Hanson
    🌈 Sasha Mallaury O'Connell • 23 • V • 2 • Balloo
    🌈 Elvyne Brown • 21 • V • 2 • Pooh_Bear
    🌈 Connor Augustus Reed • 24 • M • 2 • Norris
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • Witcher
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • Occultist
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • Witcher
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon
    🌈 Elle Holly Simmons • 24 • V • 6 • Necessity
    🌈 Miguel Gabriel Rivera • 25 • M • 6 • SallyFace

    [ bericht aangepast op 19 juni 2020 - 21:13 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hii, ik zit van dinsdag (30 juni) tot woensdag (8 juli) in Portugal. Ik kan misschien nog posten op mijn telefoon, maar ik ga er niet direct vanuit.
    Ik vind het niet erg als personages los worden geschreven van de mijne, mocht het wachten een probleem zijn. (:


    El Diablo.

    Veel plezier! Maak veel foto's 👌🏻


    [ heaven knows ]

    have fun!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mandalorian schreef:
    Hii, ik zit van dinsdag (30 juni) tot woensdag (8 juli) in Portugal. Ik kan misschien nog posten op mijn telefoon, maar ik ga er niet direct vanuit.
    Ik vind het niet erg als personages los worden geschreven van de mijne, mocht het wachten een probleem zijn. (:

    Ooh have lots of fun!


    How far is far

    Ooh geniet ervan!


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Have fun!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Veel plezier!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Thank you lovelies c;


    El Diablo.

    Hi guys! Ik heb het de komende twee maanden erg druk Worden ivm met mijn bachelor.
    Dus alvast mijn excuses als het even duurt voordat ik kan schrijven of soms wat kort antwoord op jullie berrichtjes :'(

    Ik heb mezelf misschien net wat te veel werk gegeven met deze film en moet nu even een laatste spurt doen om alles in te halen en optijd af te krijgen! Ik probeer zeker eens per week te schrijven tho!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GoldenTrout schreef:
    Hi guys! Ik heb het de komende twee maanden erg druk Worden ivm met mijn bachelor.
    Dus alvast mijn excuses als het even duurt voordat ik kan schrijven of soms wat kort antwoord op jullie berrichtjes :'(

    Ik heb mezelf misschien net wat te veel werk gegeven met deze film en moet nu even een laatste spurt doen om alles in te halen en optijd af te krijgen! Ik probeer zeker eens per week te schrijven tho!


    Geen enkel probleem en heel veel toi toi toi! (Mocht het in de filmwereld hetzelfde werken als bij ons in het theater, geen idee eigenlijk)

    Succes met de laatste lootjes! Neem je tijd ervoor (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Succes meid! You got this! :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik kom er niet meer aan toe om Jamal te schrijven voor ik weg ga, dus misschien dat hij even weg ging omdat zijn manager hem belde of iets dergelijks. Dan kunnen jullie ook verder ^^

    Oh, en geef hem trouwens (voor de dates) ook maar op voor beide :Y)


    El Diablo.

    Hoi allemaal,

    Ook ik zal een tijdje wat minder reageren. Het gaat even wat minder op het gebied van gezondheid en scriptie, waardoor ik daar meer aandacht aan zal moeten besteden en helaas iets minder tijd heb voor RPGs. Ik zal wanneer mogelijk nog reageren, maar dan weten jullie de reden als het wat minder (snel) gebeurd.

    Sommige dingen hebben nu eenmaal voorrang. Veel succes met je scriptie, en heel veel beterschap ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.