• Rollentopic | Praattopic | Speeltopic
    It's not the broken dreams that break us. It's the ones we don't dare to dream.

    McKinley high school is een typische amerikaanse school gevestigd in Lima, Ohio. Net zoals op iedere school lopen er verschillende typetjes rond zoals jocks, cheerleaders, nerds en ook Gleeks. Alle leerlingen hebben een bepaalde status op de school, sommigen staan bovenaan de ladder en sommigen eronder (of zelfs nog daaronder). De cheerleaders en jocks staan over het algemeen het hoogst en de Gleeks staan op de laatste trede. Zouden ze ooit hun status kunnen opkrikken? Kunnen zij opboksen tegen de veroordelen die hun mede schoolgenoten hebben? Of zullen zij hun hele schooltijd misfits blijven?


    Inleiding
    In deze RPG kun je in de huid kruipen van je favoriete originele personage of er zelf een verzinnen. Dit verhaal is gebaseerd op Glee maar volgt daar verder geen plotlines van.


    Originele personages

    Het is toegestaan om een eigen draai te geven aan de originele personages. Een back story en andere love interests zijn toegestaan. Je hoeft voor het reserveren van originele personages geen lijstje in te vullen. Met elkaar mag er besproken worden welke (liefdes)relaties, vriendschappen en haatrelaties er zijn onder de personages. Je bent er ook vrij in om te bedenken in welk schooljaar je personage zit. Dit alles hoeft niet hetzelfde te zijn als in de serie.

    Je kunt kiezen uit bijvoorbeeld:

    Finn Hudson:
    Noah Puckerman:
    Sam Evans: BOOKWURM
    Rachel Berry: IrishNialler
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: BOOKWURM
    Santana Lopez: Breez
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:RED3
    Artie Abrams:
    Blaine Anderson: Assy
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sebastian Smythe:
    Sue Sylvester:

    Uiteraard zijn alle originele personages mogelijk maar om alle opties te noemen is iets te veel. Dus staat de persoon die je zou willen spelen er niet bij? Zet hieronder neer wie je zou willen spelen en dan zetten we je erbij.

    Verzonnen personages

    Graag onderstaand lijstje invullen. Het hoeft van ons niet heel een boekwerk te zijn, zolang je maar duidelijk bent en anderen een goed beeld van je personage kunnen krijgen.

    • Naam:
    • Leeftijd: (15-19)
    • Status (bijv. jock, cheerleader, gleek etc.):
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk: [graag ook met FC]
    • Familie en geschiedenis:
    • Extra:


    Zelfverzonnen vrouwen:
    • Avery June Marilyn Dakota • 16 • Cheerleader By Sommarmorgon
    • Katja Dupont • 16 • Muurbloempje By Assy
    • Nikia Willishka Marshall • 19 • Little rebel By Rionach
    • Luna Margaret Hale • 19 • Wallflower • Glee • president student council By Reeses
    • Ariel Hyde • 18 • Cheerleader By Mox
    • Effendi Rosa Jamora • 18 • Wild Child By Mandalorian
    • Diana Eleanor Boden • 18 • Tomboy By Rosay

    Gereserveerd:
    • BOOKWURM (ovb)

    Zelfverzonnen mannen:
    • Joey Christopher Morris • 18 • Jock/bully - By RED3
    • Chad Ryan Gus Dakota • 19 • Jock/bully - By Sommarmorgon
    • Daniël “Danny” Fabio Harrison • 18 • Jock/meeloper/later Gleek - By Breez
    • Elias Mousa • 31 • teacher - By Mox



    Regels

    • We hebben geen minimum aantal woorden, reageer wel inhoudelijk goed op elkaar;
    • Wees lief voor elkaar. Drama in de RPG is altijd welkom maar drama met elkaar niet;
    • We sluiten niemand buiten;
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan;
    • 16+ is toegestaan;
    • Inspringen mag altijd en op ieder moment;
    • Heb veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2020 - 11:21 ]


    Love yourself

    Mandalorian schreef:
    Voor Effendi zoek ik nog • • •
    • Best friend (v/m)
    • (Good) Friends - Avery
    • Jeugdvriend (v/m)
    • Fwb/Flirt - Chad
    • Flirts/ONS/FWB/Etc.
    • Iemand met wie ze ooit het gedate
    • Iemand die regelmatig met haar in de problemen komt
    • Partybuddies

    • Iemand die ze altijd mee weet te slepen naar de uitbundige feesten van haar familie
    • Iemand die haar niet mag door haar acties of familie
    • Iemand die ze bijles geeft
    • "Rivaal" in Glee Club
    • Shoppingbuddy
    • Tell me your ideas ^^





    Ik zie een combinatie van dit eigenlijk best voor me voor de relatie tussen Avery en Effendi?

    Rionach schreef:
    Ik heb Nikia?
    Overigens denk ik wel dat die twee gaan botsen, ze lijken qua karakter behoorlijk veel op elkaar. ^^


    Haha, ik dacht ook al dat het maar twee kanten op kan gaan tussen die twee :'D
    Doen we dan dat ze elkaar gewoon niet lekker liggen, of meer de frenemies kant op, of?

    Sommarmorgon schreef:
    (...)

    Ik zie een combinatie van dit eigenlijk best voor me voor de relatie tussen Avery en Effendi?


    Sounds good ^^


    El Diablo.

    Mandalorian schreef:
    Voor Effendi zoek ik nog • • •
    • Best friend (v) - Avery
    • Best friend (m)
    • (Good) Friends
    • Jeugdvriend (v/m)
    • Fwb/Flirt - Chad
    • Flirts/ONS/FWB/Etc.
    • Iemand met wie ze ooit het gedate
    • Mensen die regelmatig met haar in de problemen komen - Avery
    • Partybuddies - Avery
    • Mensen die ze altijd mee weet te slepen naar de uitbundige feesten van haar familie - Avery
    • Iemand die haar niet mag door haar acties of familie
    • Iemand die ze bijles geeft
    • "Rivaal" in Glee Club
    • Shoppingbuddy
    • Tell me your ideas ^^



    Ik heb sowieso Ariel & Elias voor je?
    En echt hoor, Effendi is echt een mengelmoes van Nikia & Ariel hehe.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mandalorian schreef:
    Haha, ik dacht ook al dat het maar twee kanten op kan gaan tussen die twee :'D
    Doen we dan dat ze elkaar gewoon niet lekker liggen, of meer de frenemies kant op, of?


    Haha, ik kon het ook echt niet anders zien. Gezien Nikia met Avery al in de frenemie zone zit, zullen we het er dan op houden dat ze elkaar niet lekker liggen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mox schreef:
    (...) Ik heb sowieso Ariel & Elias voor je?
    En echt hoor, Effendi is echt een mengelmoes van Nikia & Ariel hehe.


    Yesss, what do you have in mind?
    Is that a bad thing? :Y)

    Rionach schreef:
    (...)

    Haha, ik kon het ook echt niet anders zien. Gezien Nikia met Avery al in de frenemie zone zit, zullen we het er dan op houden dat ze elkaar niet lekker liggen?


    Sounds good!


    El Diablo.

    Super, doen we dat! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Well, ik heb lijstjes staan voor wat ik zoek, maar gezien Ariel en Nikia wel echt close zijn, en Effendi inderdaad kwaliteiten van hen bezit, zie ik dit niet goed eindigen tussen Ariel en Effendi persoonlijk haha. Dus laten we lekker gaan voor enemies. Voor Elias is alles zo goed als open, dus ik weet niet wat je voor je ziet met Effendi?
    Well, ligt eraan of het met opzet is gedaan lol.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mox schreef:
    Well, ik heb lijstjes staan voor wat ik zoek, maar gezien Ariel en Nikia wel echt close zijn, en Effendi inderdaad kwaliteiten van hen bezit, zie ik dit niet goed eindigen tussen Ariel en Effendi persoonlijk haha. Dus laten we lekker gaan voor enemies. Voor Elias is alles zo goed als open, dus ik weet niet wat je voor je ziet met Effendi?
    Well, ligt eraan of het met opzet is gedaan lol.



    Alrighty ^^
    Hmh, ik zag dit en vond het wel wat voor haar? "Enkele vrouwelijke leerlingen met wie hij (onschuldig) flirt." Tenzij jij dat niet zit zitten natuurlijk.
    Not at all, ik ben nu alle rollen pas aan het doorlezen tbh :'D


    El Diablo.

    Mandalorian schreef:
    (...)

    Alrighty ^^
    Hmh, ik zag dit en vond het wel wat voor haar? "Enkele vrouwelijke leerlingen met wie hij (onschuldig) flirt." Tenzij jij dat niet zit zitten natuurlijk.
    Not at all, ik ben nu alle rollen pas aan het doorlezen tbh :'D
    Well, he would, sowieso — een rebelse brunette roept wel wat op bij hem. Maar dat alleen als er wel lekker terug geflirt wordt — anders is het spelletje ook niet leuk natuurlijk. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Mox schreef:
    (...) Well, he would, sowieso — een rebelse brunette roept wel wat op bij hem. Maar dat alleen als er wel lekker terug geflirt wordt — anders is het spelletje ook niet leuk natuurlijk. ;D


    Hehe great, she might just stick around for his class :Y)


    El Diablo.

    Mandalorian schreef:
    (...)

    Hehe great, she might just stick around for his class :Y)
    Het scheelt natuurlijk dat hij enkel de Glee club echt doet, en geloof me daar gaan mensen zich wel vermaken hehe. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    MT

    Ik was nogal afwezig deze week ivm drukke werkweek, morgen heb ik tijd gemaakt om op het gemak alle rollen eens te lezen =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zat te denken om morgen het Speeltopic te openen want dan heb ik alle tijd. Ik heb nog geen tijd gevonden om iets van een rooster te bedenken. Heeft iemand daar misschien een idee voor?

    Ik dacht de RPG gewoon te beginnen aan het begin van de eerste schooldag.


    Love yourself

    Assy schreef:
    Ik zat te denken om morgen het Speeltopic te openen want dan heb ik alle tijd. Ik heb nog geen tijd gevonden om iets van een rooster te bedenken. Heeft iemand daar misschien een idee voor?

    Ik dacht de RPG gewoon te beginnen aan het begin van de eerste schooldag.


    Ik wil je daar wel mee helpen, ik zal je even een PBtje sturen

    Het zal op die eerste schooldag ook direct Elias' eerste dag als Glee Club Director zijn overigens. Is er een onderwerp waar Elias mee moet starten voor die week, of heb ik de vrijheid? c:


    I'm your little ray of pitch black.