• Rollentopic | Praattopic | Speeltopic
    It's not the broken dreams that break us. It's the ones we don't dare to dream.

    McKinley high school is een typische amerikaanse school gevestigd in Lima, Ohio. Net zoals op iedere school lopen er verschillende typetjes rond zoals jocks, cheerleaders, nerds en ook Gleeks. Alle leerlingen hebben een bepaalde status op de school, sommigen staan bovenaan de ladder en sommigen eronder (of zelfs nog daaronder). De cheerleaders en jocks staan over het algemeen het hoogst en de Gleeks staan op de laatste trede. Zouden ze ooit hun status kunnen opkrikken? Kunnen zij opboksen tegen de veroordelen die hun mede schoolgenoten hebben? Of zullen zij hun hele schooltijd misfits blijven?


    Inleiding
    In deze RPG kun je in de huid kruipen van je favoriete originele personage of er zelf een verzinnen. Dit verhaal is gebaseerd op Glee maar volgt daar verder geen plotlines van.


    Originele personages

    Het is toegestaan om een eigen draai te geven aan de originele personages. Een back story en andere love interests zijn toegestaan. Je hoeft voor het reserveren van originele personages geen lijstje in te vullen. Met elkaar mag er besproken worden welke (liefdes)relaties, vriendschappen en haatrelaties er zijn onder de personages. Je bent er ook vrij in om te bedenken in welk schooljaar je personage zit. Dit alles hoeft niet hetzelfde te zijn als in de serie.

    Je kunt kiezen uit bijvoorbeeld:

    Finn Hudson:
    Noah Puckerman:
    Sam Evans: BOOKWURM
    Rachel Berry: IrishNialler
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: BOOKWURM
    Santana Lopez: Breez
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:RED3
    Artie Abrams:
    Blaine Anderson: Assy
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sebastian Smythe:
    Sue Sylvester:

    Uiteraard zijn alle originele personages mogelijk maar om alle opties te noemen is iets te veel. Dus staat de persoon die je zou willen spelen er niet bij? Zet hieronder neer wie je zou willen spelen en dan zetten we je erbij.

    Verzonnen personages

    Graag onderstaand lijstje invullen. Het hoeft van ons niet heel een boekwerk te zijn, zolang je maar duidelijk bent en anderen een goed beeld van je personage kunnen krijgen.

    • Naam:
    • Leeftijd: (15-19)
    • Status (bijv. jock, cheerleader, gleek etc.):
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk: [graag ook met FC]
    • Familie en geschiedenis:
    • Extra:


    Zelfverzonnen vrouwen:
    • Avery June Marilyn Dakota • 16 • Cheerleader By Sommarmorgon
    • Katja Dupont • 16 • Muurbloempje By Assy
    • Nikia Willishka Marshall • 19 • Little rebel By Rionach
    • Luna Margaret Hale • 19 • Wallflower • Glee • president student council By Reeses
    • Ariel Hyde • 18 • Cheerleader By Mox
    • Effendi Rosa Jamora • 18 • Wild Child By Mandalorian
    • Diana Eleanor Boden • 18 • Tomboy By Rosay

    Gereserveerd:
    • BOOKWURM (ovb)

    Zelfverzonnen mannen:
    • Joey Christopher Morris • 18 • Jock/bully - By RED3
    • Chad Ryan Gus Dakota • 19 • Jock/bully - By Sommarmorgon
    • Daniël “Danny” Fabio Harrison • 18 • Jock/meeloper/later Gleek - By Breez
    • Elias Mousa • 31 • teacher - By Mox



    Regels

    • We hebben geen minimum aantal woorden, reageer wel inhoudelijk goed op elkaar;
    • Wees lief voor elkaar. Drama in de RPG is altijd welkom maar drama met elkaar niet;
    • We sluiten niemand buiten;
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan;
    • 16+ is toegestaan;
    • Inspringen mag altijd en op ieder moment;
    • Heb veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2020 - 11:21 ]


    Love yourself

    Ik zal vandaag of morgen (denk eerder morgen) even relatievoorstellen neerzetten! (:

    Mox schreef:
    Het zal op die eerste schooldag ook direct Elias' eerste dag als Glee Club Director zijn overigens. Is er een onderwerp waar Elias mee moet starten voor die week, of heb ik de vrijheid? c:


    Je hebt alle vrijheid! c:


    Love yourself

    Dankzij Sommarmorgan hebben we hier een rooster:

    Lesrooster:

    08.30 uur – 09.30 uur
    Keuze uit Spaans, Duits en Frans

    09.45 uur – 10.45 uur
    Keuze uit Aardrijkskunde en Geschiedenis

    11.00 – 12.00
    Keuze uit Houtbewerking, Sterrenkunde, Tekenen en Debat

    12.00 – 13.00
    Grote pauze

    13.00 uur – 14.00 uur
    Keuze uit Wiskunde en Economie

    14.15 - 15.15
    Gym (waarbij de Juniors en Seniors zelf de sport die ze willen doen uit mogen kiezen)

    15.30 uur - 16.30 (De personen die geen Glee club hebben kunnen alvast beginnen met trainen.)
    Glee club

    16.30 uur
    Andere buitenschoolse activiteiten



    Uitleg:
    Om het zo praktisch mogelijk te houden voor het RPG'en hebben de juniors en seniors samen les. En kan er zelf gekozen worden uit een vak zodat je de vrijheid hebt om te bepalen bij wie je personage op dat moment in de les zit. Wanneer mensen meerdere andere buitenschoolse activiteiten hebben (bijvoorbeeld Football en basketball) doen we dat zij een persoonlijk rooster hebben gekregen. Zo kan er zelf bepaald worden op welke dag ze voor wat moeten trainen.

    Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn brand maar los. :) Ik ga straks ook het Speeltopic openen


    Love yourself

    Assy schreef:
    (...)

    Je hebt alle vrijheid! c:
    Oh boy haha. Dat komt wel goed dan. ;D

    Sowieso is het normaliter toch één seizoen basketball, en één seizoen football? Vaak is dit niet tegelijk? Well, niet dat we ons daaraan moeten houden natuurlijk. c: Sommige keuzes zullen hard zijn voor Ariel haha, dat besef ik me nu wel haha.
    Elias zal ook niet 24/7 op school rondhangen by the way, die zal pas laat op komen dagen gezien de activiteiten later op de dag komen. Ik twijfel nu dan toch eventjes om hem toch een taalles te geven, waarschijnlijk Frans, om hem wat langer aanwezig te maken. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Wellicht dat er ook momenten buiten school om plaats kunnen vinden; een feestje, oid?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ohhh Ariel organiseert wel feesten hoor, don't worry haha. Alleen verwacht ik niet zozeer dat Elias erheen zal gaan. Ö Dat is het enige nadeel...


    I'm your little ray of pitch black.

    Hahaha, dat gaat dan sowieso al helemaal goed komen. Misschien ook iets van een schoolfeest, oid?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mox schreef:
    (...) Oh boy haha. Dat komt wel goed dan. ;D

    Sowieso is het normaliter toch één seizoen basketball, en één seizoen football? Vaak is dit niet tegelijk? Well, niet dat we ons daaraan moeten houden natuurlijk. c: Sommige keuzes zullen hard zijn voor Ariel haha, dat besef ik me nu wel haha.
    Elias zal ook niet 24/7 op school rondhangen by the way, die zal pas laat op komen dagen gezien de activiteiten later op de dag komen. Ik twijfel nu dan toch eventjes om hem toch een taalles te geven, waarschijnlijk Frans, om hem wat langer aanwezig te maken. ^^


    Oh ja we kunnen natuurlijk altijd per seizoen afspreken c: En je mag hem altijd nog een taalles erbij geven! Kijk maar.

    Rionach schreef:
    Wellicht dat er ook momenten buiten school om plaats kunnen vinden; een feestje, oid?


    En er na school kan er ook gewoon gespeeld worden. Maar daar is iedereen gewoon helemaal vrij om dat met elkaar te bedenken. Dus feesten mogen natuurlijk altijd :)


    Love yourself

    Rionach schreef:
    Hahaha, dat gaat dan sowieso al helemaal goed komen. Misschien ook iets van een schoolfeest, oid?



    Oeh, I like that! Ik had bij Avery's rol sowieso al staan dat ze feesten organiseert, maar ik zie haar idd ook best voor me als president van de feestcommissie als niemand daar bezwaar tegen heeft

    [ bericht aangepast op 14 juni 2020 - 11:23 ]

    Rionach schreef:
    Hahaha, dat gaat dan sowieso al helemaal goed komen. Misschien ook iets van een schoolfeest, oid?


    Oeh ja, we kunnen dan bijvoorbeeld al snel beginnen aan Homecoming? Dat is geloof ik snel na de vakantie als iedereen weer op school komt?

    Sommarmorgan schreef:
    Oeh, I like that! Ik had bij Avery's rol sowieso al staan dat ze feesten organiseert, maar ik zie haar idd ook best voor me als president van de feestcommissie als niemand daar bezwaar tegen heeft


    Prima voor mij! (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Mox schreef:
    Ohhh Ariel organiseert wel feesten hoor, don't worry haha. Alleen verwacht ik niet zozeer dat Elias erheen zal gaan. Ö Dat is het enige nadeel...


    Ik zie hierbij Ariel en Avery als frenemies ook echt samen werken en samen praten over het organiseren van feesten, maar tegelijkertijd ook steeds tegen elkaar op proberen te botsen om het leukste feest te organiseren. Dat ze het beste zijn als ze samen werken maar elkaar steeds proberen te overtreffen. Zou je zoiets leuk vinden?

    Oh my, Effendi staat ook bekend om geweldige feestjes, dus ik denk dat het op dat vlak wel goed moet komen :'D


    El Diablo.

    RED3 schreef:
    Oeh ja, we kunnen dan bijvoorbeeld al snel beginnen aan Homecoming? Dat is geloof ik snel na de vakantie als iedereen weer op school komt?

    (...)

    Prima voor mij! (:


    I like that!

    Nikia zal wel zorgen voor gezelligheid op de feesten zelf x'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het speeltopic staat online!

    En met de feesten komt het wel goed zo te lezen! Leuk! En Homecoming feest is ook een goed idee! c:


    Love yourself