• Rollentopic | Praattopic | Speeltopic
    It's not the broken dreams that break us. It's the ones we don't dare to dream.

    McKinley high school is een typische amerikaanse school gevestigd in Lima, Ohio. Net zoals op iedere school lopen er verschillende typetjes rond zoals jocks, cheerleaders, nerds en ook Gleeks. Alle leerlingen hebben een bepaalde status op de school, sommigen staan bovenaan de ladder en sommigen eronder (of zelfs nog daaronder). De cheerleaders en jocks staan over het algemeen het hoogst en de Gleeks staan op de laatste trede. Zouden ze ooit hun status kunnen opkrikken? Kunnen zij opboksen tegen de veroordelen die hun mede schoolgenoten hebben? Of zullen zij hun hele schooltijd misfits blijven?


    Inleiding
    In deze RPG kun je in de huid kruipen van je favoriete originele personage of er zelf een verzinnen. Dit verhaal is gebaseerd op Glee maar volgt daar verder geen plotlines van.


    Originele personages

    Het is toegestaan om een eigen draai te geven aan de originele personages. Een back story en andere love interests zijn toegestaan. Je hoeft voor het reserveren van originele personages geen lijstje in te vullen. Met elkaar mag er besproken worden welke (liefdes)relaties, vriendschappen en haatrelaties er zijn onder de personages. Je bent er ook vrij in om te bedenken in welk schooljaar je personage zit. Dit alles hoeft niet hetzelfde te zijn als in de serie.

    Je kunt kiezen uit bijvoorbeeld:

    Finn Hudson:
    Noah Puckerman:
    Sam Evans: BOOKWURM
    Rachel Berry: IrishNialler
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: BOOKWURM
    Santana Lopez: Breez
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:RED3
    Artie Abrams:
    Blaine Anderson: Assy
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sebastian Smythe:
    Sue Sylvester:

    Uiteraard zijn alle originele personages mogelijk maar om alle opties te noemen is iets te veel. Dus staat de persoon die je zou willen spelen er niet bij? Zet hieronder neer wie je zou willen spelen en dan zetten we je erbij.

    Verzonnen personages

    Graag onderstaand lijstje invullen. Het hoeft van ons niet heel een boekwerk te zijn, zolang je maar duidelijk bent en anderen een goed beeld van je personage kunnen krijgen.

    • Naam:
    • Leeftijd: (15-19)
    • Status (bijv. jock, cheerleader, gleek etc.):
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk: [graag ook met FC]
    • Familie en geschiedenis:
    • Extra:


    Zelfverzonnen vrouwen:
    • Avery June Marilyn Dakota • 16 • Cheerleader By Sommarmorgon
    • Katja Dupont • 16 • Muurbloempje By Assy
    • Nikia Willishka Marshall • 19 • Little rebel By Rionach
    • Luna Margaret Hale • 19 • Wallflower • Glee • president student council By Reeses
    • Ariel Hyde • 18 • Cheerleader By Mox
    • Effendi Rosa Jamora • 18 • Wild Child By Mandalorian
    • Diana Eleanor Boden • 18 • Tomboy By Rosay

    Gereserveerd:
    • BOOKWURM (ovb)

    Zelfverzonnen mannen:
    • Joey Christopher Morris • 18 • Jock/bully - By RED3
    • Chad Ryan Gus Dakota • 19 • Jock/bully - By Sommarmorgon
    • Daniël “Danny” Fabio Harrison • 18 • Jock/meeloper/later Gleek - By Breez
    • Elias Mousa • 31 • teacher - By Mox



    Regels

    • We hebben geen minimum aantal woorden, reageer wel inhoudelijk goed op elkaar;
    • Wees lief voor elkaar. Drama in de RPG is altijd welkom maar drama met elkaar niet;
    • We sluiten niemand buiten;
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan;
    • 16+ is toegestaan;
    • Inspringen mag altijd en op ieder moment;
    • Heb veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2020 - 11:21 ]


    Love yourself

    Is er iemand waar ik Chad heen mag sturen?

    Sommarmorgon schreef:
    (...)

    Ik zie hierbij Ariel en Avery als frenemies ook echt samen werken en samen praten over het organiseren van feesten, maar tegelijkertijd ook steeds tegen elkaar op proberen te botsen om het leukste feest te organiseren. Dat ze het beste zijn als ze samen werken maar elkaar steeds proberen te overtreffen. Zou je zoiets leuk vinden?
    Sounds good. Ik zie ook wel voor me dat als ze eens samen een feest organiseren dat ze beide de credit gaan nemen dat ze het alleen hebben gedaan oid. Of althans dat de een meer deed dan de ander.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mox schreef:
    (...) Sounds good. Ik zie ook wel voor me dat als ze eens samen een feest organiseren dat ze beide de credit gaan nemen dat ze het alleen hebben gedaan oid. Of althans dat de een meer deed dan de ander.


    Ik zie dat niet echt voor me, aangezien Avery echt totaal geen backstabber is. Als ze iets samen doet komt ze daar ook eerlijk voor uit. Ze neemt heel graag de credits voor iets op zich, maar dan moet ze die credits ook wel echt (naar haar mening) verdient hebben. Maar het kan natuurlijk wel dat Ariel de credits op zich zou nemen als je dat bij haar vind passen. Alleen zal Avery daar waarschijnlijk boven staan en alleen wellicht een bitchie opmerking plaatsen ipv er echt een groot probleem van maken, omdat ze van mening is dat de mensen die echt belangrijk voor haar zijn toch wel weten hoeveel moeite ze erin gestoken heeft

    Sommarmorgon schreef:
    Is er iemand waar ik Chad heen mag sturen?


    Effendi?


    El Diablo.

    Mandalorian schreef:
    (...)

    Effendi?


    Sure! Ik stuur je even een PBtje

    My topic


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Sommarmorgon schreef:
    (...)

    Ik zie dat niet echt voor me, aangezien Avery echt totaal geen backstabber is. Als ze iets samen doet komt ze daar ook eerlijk voor uit. Ze neemt heel graag de credits voor iets op zich, maar dan moet ze die credits ook wel echt (naar haar mening) verdient hebben. Maar het kan natuurlijk wel dat Ariel de credits op zich zou nemen als je dat bij haar vind passen. Alleen zal Avery daar waarschijnlijk boven staan en alleen wellicht een bitchie opmerking plaatsen ipv er echt een groot probleem van maken, omdat ze van mening is dat de mensen die echt belangrijk voor haar zijn toch wel weten hoeveel moeite ze erin gestoken heeft
    Ik vind het niet backstabbing, het zijn tienermeiden. Maar dan doen we gewoon geen feesten samen organiseren, prima hoor. ^^

    En Elias ga ik ook de leraar Frans geven, zodat hij meer reden heeft aanwezig te zijn. Naschoolse feesten zal hij namelijk ook al niet te vinden zijn, maar gelukkig bij een Homecoming etc. wel. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Mox schreef:
    (...) Ik vind het niet backstabbing, het zijn tienermeiden. Maar dan doen we gewoon geen feesten samen organiseren, prima hoor. ^^

    En Elias ga ik ook de leraar Frans geven, zodat hij meer reden heeft aanwezig te zijn. Naschoolse feesten zal hij namelijk ook al niet te vinden zijn, maar gelukkig bij een Homecoming etc. wel. c:


    Hahaha, hij mag van mij best naar een feestje komen hoor :Y)

    Ik heb Luna vrij^^ Sorry dat het allemaal zo lang duurt voor haar, maar tis ff een beetje druk!

    Reeses schreef:
    (...)

    Hahaha, hij mag van mij best naar een feestje komen hoor :Y)

    Ik heb Luna vrij^^ Sorry dat het allemaal zo lang duurt voor haar, maar tis ff een beetje druk!


    I couldn't agree more. :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mox schreef:
    (...) Ik vind het niet backstabbing, het zijn tienermeiden. Maar dan doen we gewoon geen feesten samen organiseren, prima hoor. ^^

    En Elias ga ik ook de leraar Frans geven, zodat hij meer reden heeft aanwezig te zijn. Naschoolse feesten zal hij namelijk ook al niet te vinden zijn, maar gelukkig bij een Homecoming etc. wel. c:


    Ik vind dat alleen niet echt bij Avery's karakter passen, vandaar. Maar als je ze dan helemaal geen feesten samen wilt laten organiseren, jammer maar prima

    ik typ iets minder lang dan ik zou doen gezien 1 hand in het verband zit=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien is het de volgende keer handig als er omtrent feestjes buiten school wel even gecommuniceerd gaat worden?
    Er werd namelijk in de post van Ariel al gehint op een feestje die ze wilde organiseren en nu wordt het idee een beetje gevoelsmatig weggekaapt. Als iedereen dat doet zonder even te seinen hebben we dadelijk 10 feestjes op een avond. Gaat hem niet worden, geloof ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sorry, ik zag dit niet direct als een probleem.
    Uit de post van Ariel kwam het op mij niet over dat ze meteen die week een feest wou geven. Als het echt een probleem is kan ik mijn post wel omgooien?


    El Diablo.

    Nee, omdat dat waarschijnlijk nog aangegeven zou gaan worden. Vandaar dat ik het opmerk, want zo gaat het niet werken. Communication is the key, vooral met dit soort dingen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zitten de Glee kids ook in de groepsapp voor het feestje?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan