• Hey There,

    Ik moest dit even delen met jullie. Als leiding van een luchtscouting die altijd in België op kamp gaat, was het even spannend. We mogen op kamp, zaterdag besloten we alsnog te willen gaan maar dan in Nederland. Maar wel korter, ik zag zelf een week niet zitten met de kinderen dus de oudste gaan vijf nachten en wij drie.

    Toen kwam het over de locatie en die hebben we dus gevonden op een Vliegveld!! Hoe vet is dit! Een luchtscouting, die gaat kamperen op een vliegveld.

    Ik ben zo mega blij en enthousiast. Maandag hadden we een kampcommissie bijeenkomst en het is onwijs veel werk, maar dit motiveert zo enorm hard!

    Gaan jullie nog op kampen deze zomer?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah dat is echt vet! Ik ben dit jaar voor het eerst leiding bij een zomerkamp in Nederland, ben ook heel benieuwd hoe ik dat ga vinden, maar ik ben al heel blij dat ik geen anderhalve meter afstand hoef te houden, want dat zou echt heel moeilijk zijn... Maar echt ontzettend gaaf om op een vliegveld te kamperen, dat zal niet vaak meer mogen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Ah dat is echt vet! Ik ben dit jaar voor het eerst leiding bij een zomerkamp in Nederland, ben ook heel benieuwd hoe ik dat ga vinden, maar ik ben al heel blij dat ik geen anderhalve meter afstand hoef te houden, want dat zou echt heel moeilijk zijn... Maar echt ontzettend gaaf om op een vliegveld te kamperen, dat zal niet vaak meer mogen!
    Spannend! Nu geef ik toe dat wij wel hanteren zoveel mogelijk de afstand. Dit omdat ik zelf had aangegeven met de gewone opkomsten de afstand toch wel fijn te vinden gezien mijn eigen weerstand en die van mijn moeder en gezien de andere speltakken dit ook moeten trekken we daarin wel een lijn maar er zijn als ehbo'er eenmaal uitzonderingen, al ehbo ik bij andere speltakken alleen op afstand mondeling

    Onze back up was vlak bij of zelfs op een andere vliegbasis waar we mensen kennen =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat tof! Jeetje hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Alvast heel veel plezier, dat wordt vast ontzettend leuk!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Wat tof! Jeetje hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Alvast heel veel plezier, dat wordt vast ontzettend leuk!
    via via via
    Haha nou was van de vorige eigenaren hun zoon ook een poos lid en onze vereniging is 26 jaar terug vernoemd naar het dus dat maakt het bijzonder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahhh, hoe gaaf! Ach wat gaat de tijd dan langzaam he? hahaha.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ons kamp gaat niet door aangezien we anderhalve meter afstand moeten blijven houden, helaas.
    Dus ik ben blij voor jullie dat het wel door gaat! En poh.. een vliegveld, dat klinkt wel echt heel leuk. En inderdaad lekker toepasselijk. Mogen jullie dan ook op de banen etc. komen?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ons kamp gaat niet door aangezien we anderhalve meter afstand moeten blijven houden, helaas.
    Dus ik ben blij voor jullie dat het wel door gaat! En poh.. een vliegveld, dat klinkt wel echt heel leuk. En inderdaad lekker toepasselijk. Mogen jullie dan ook op de banen etc. komen?


    In de avond mogen we op de taxi baan. Het is wel een nood aan dus niet op hem zelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan