• Hallo allemaal,

    Sinds afgelopen maandag heb ik het prachtige Quizlet.nl van Guido overgenomen. Aangenaam, ik ben Robbert-Jan :-)

    Wat betekent dit?
    Ik wil jullie eigenlijk vooral vragen om te genieten van Quizlet.nl zoals jullie dat al zo mooi doen. Over de afgelopen periode zijn via o.a. het forum al heel veel suggesties geleverd waar ik mee aan de slag ga. Mogelijk zijn een aantal zaken die ik sinds maandag heb opgepakt al opgevallen:

    - de email vanuit Quizlet.nl doet het weer
    - de pasfoto's doen het weer
    - je kan je pasfoto weer succesvol wijzigen
    - de prive berichten outbox laadt sneller
    - de indeling van de voorpagina is een klein beetje veranderd
    - het "Kudo's geven" bij quizzen doet het weer

    Suggesties en feedback blijven uiteraard welkom. Jullie weten het forum, de crew en mij te vinden hier op Quizlet.nl.

    Welkom en inderdaad meteen een goede binnenkomer! Ben heel benieuwd naar wat er nog meer volgen gaat.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hebben jullie het verschil in de spotlight opgemerkt? (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Hebben jullie het verschil in de spotlight opgemerkt? (wbw)


    Niet te missen ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Frodo schreef:
    Hebben jullie het verschil in de spotlight opgemerkt? (wbw)


    Iemand moest me serieus daarop wijzen
    En nu kan ik het niet meer ontzien (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Yes! En Youtube en Q icoontjes en dergelijke weer terug in het rijtje boven berichten. Halleluja ik wist niet meer eens hoe dat eruit zag.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Frodo schreef:
    Hebben jullie het verschil in de spotlight opgemerkt? (wbw)


    Omijngod. Amazing 😍


    You were born original, don't die as a copy.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Iemand moest me serieus daarop wijzen
    En nu kan ik het niet meer ontzien (':


    Same! I'm loving it (McDonald's badum tsskk)


    You were born original, don't die as a copy.

    Frodo schreef:
    Hebben jullie het verschil in de spotlight opgemerkt? (wbw)

    Wait, is de plek veranderd en komt de balk naar beneden? Of was dat er al? :') Als het dat is, it's not much, but it is an improvement


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Wait, is de plek veranderd en komt de balk naar beneden? Of was dat er al? :') Als het dat is, it's not much, but it is an improvement

    Hij schuift nu mee, wat ik persoonlijk wel een hele verbetering vind. Nu zie je hem altijd en daardoor krijgen mensen die er iets in zetten dus veel meer waar voor hun geld. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Hij schuift nu mee, wat ik persoonlijk wel een hele verbetering vind. Nu zie je hem altijd en daardoor krijgen mensen die er iets in zetten dus veel meer waar voor hun geld. (:

    Ja, dat is waar, is zeker een verbetering, maar ik kijk er wel nog steeds vrij snel overheen. Ben wel blij dat er al zo snel progressie wordt gemaakt tho

    [ bericht aangepast op 20 aug 2020 - 21:03 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Hij schuift nu mee, wat ik persoonlijk wel een hele verbetering vind. Nu zie je hem altijd en daardoor krijgen mensen die er iets in zetten dus veel meer waar voor hun geld. (:


    Vind ik ook! Het viel me echt meteen al op. (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Sorry als het komt omdat jullie ermee bezig zijn of als het al bekend is, maar voor de zekerheid als het nog niet bekend is haha; via mobiel doet het menu het nu niet meer zoals het hoort. Je kan niet meer bij het forum of de overige uitvouw komen.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Wat een top manier om jezelf bekend te maken!

    Onwijs welkom en ik vind het echt onwijs tof dat je er zo snel al zoveel geïnvesteerd hebt en veranderingen te zien zijn. Ik wens je veel succes en plezier met je taken!

    Wel ben ik nieuwsgierig wat er met Guido gebeurd is want dit is best vaag maar ik vermoed ergens ook dat dit nog bekend gemaakt word en zoals iemand hierboven zei werkt het uitklapscherm niet op telefoon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maaaaan, ik ben zo blij dat ik niet meer bang moet zijn dat m'n pf gaat verdwijnen (mijn pf survived, while all others died XD) en ik eindelijk een nieuwe username kan nemen en in een thema kan blijven :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Welkom!


    26 - 02 - '16