• Hallo allemaal,

    Sinds afgelopen maandag heb ik het prachtige Quizlet.nl van Guido overgenomen. Aangenaam, ik ben Robbert-Jan :-)

    Wat betekent dit?
    Ik wil jullie eigenlijk vooral vragen om te genieten van Quizlet.nl zoals jullie dat al zo mooi doen. Over de afgelopen periode zijn via o.a. het forum al heel veel suggesties geleverd waar ik mee aan de slag ga. Mogelijk zijn een aantal zaken die ik sinds maandag heb opgepakt al opgevallen:

    - de email vanuit Quizlet.nl doet het weer
    - de pasfoto's doen het weer
    - je kan je pasfoto weer succesvol wijzigen
    - de prive berichten outbox laadt sneller
    - de indeling van de voorpagina is een klein beetje veranderd
    - het "Kudo's geven" bij quizzen doet het weer

    Suggesties en feedback blijven uiteraard welkom. Jullie weten het forum, de crew en mij te vinden hier op Quizlet.nl.

    Addams schreef:
    Het is apart dat er omtrent de hele inzameling geen duidelijkheid wordt gegeven van de oprichter / Guido zelf. Erg jammer, want imo komt daar wel wat verantwoordelijkheid bij kijken.

    Sluit me helemaal aan bij jou en Debbaut. Ik weet dat ik destijds twijfelde en echt overwoog te doneren, maar het gewoon niet helemaal vertrouwde. Achteraf ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan, maar ik vind het echt niet oké dat mensen die wel hebben gedoneerd nu met vragen zitten. Zoals hier in het topic al eerder is gezegd, zijn er namelijk heel andere dingen beloofd wat betreft de doelstelling van dat geld. Ik kan me voorstellen dat dit voor mensen flink wat vertrouwen wegneemt. Eigenlijk vind ik het niet meer dan normaal dat hier meer transparantie over verwacht wordt, mensen hebben het recht om te weten wat er met hun geld is gebeurd. Anders kun je eventuele doneeracties en vertrouwen in de website in de toekomst sowieso vergeten vrees ik.

    Dit staat overigens compleet los van wat ik van RJ als beheerder vind, ik vind het ook heel fijn dat dingen nu gewoon concreet worden aangepakt. Maar ik vind niet dat we dit maar moeten afdoen als "ach, Guido is er niet meer, het zal vast wel goedgekomen zijn met het geld dan mensen met hart voor de site gegeven hebben".

    Edit; zinsopbouw

    [ bericht aangepast op 25 aug 2020 - 12:05 ]


    ars moriendi

    Hallo en welkom!

    Heb het topic grotendeels stil gevolgd, maar ben erg blij dat je er bent! Iedereen wil Q toch graag wel weer springlevend zien en dat we elkaars profielfoto weer kunnen zien is in ieder geval al wat haha. Een beetje jammer van die inzamelingsactie, zeker omdat het niet helemaal is gelopen zoals zou moeten, dus. Maar dat is verder niet jouw ding, zoals velen al zeggen.
    Ik hoop dat er een heleboel levendigheid komt op Q, maar heb al een hele tijd geen toestroom gezien van nieuwe Q'ers. Nou hangt Q ook wel af van fandoms en loopt het al jaren leeg, maar Nederland en België zijn niet ineens gestopt met schrijven :'). Dat er nergens reclame is voor Q is natuurlijk ook lastig, en onze naam genoot maakt het niet makkelijk. Er zijn een heleboel user initiatieven geweest toen Guido intrede deed, dus ik hoop dat deze weer worden opgepakt, zodat we weer met z'n allen kunnen genieten :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wat de inzamelactie betreft, tref jij ook helemaal geen verantwoordelijkheid. Wel kan ik me niet helemaal vinden in Guido zijn verklaring. Ik zeg dit overigens niet als betrokken partij, want ik heb geen geld gestort.
    Echter heeft Rutger, de oprichter van Quizlet, altijd, tot aan de overname door Guido, gezegd dat Quizlet perfect kon draaien op inkomsten van de credits en reclame inkomsten. Iets wat, zoals hierboven aangehaald, ook door Guido verder werd beaamd. Het inzamelgeld zou gebruikt worden voor de grote veranderingen en voor eventueel het betalen van externe hulp om de site op te knappen en de fouten eruit te halen. Echter hebben wij als user daar niets van gezien, en daardoor voelt dit toch niet helemaal lekker. Ik hoop wel dat dit verder wordt uitgezocht en dat Guido zelf ook met een verklaring hieromtrent komt. Want die inzamelactie was zijn verantwoordelijkheid en de users die gestort hebben, hebben het recht op openheid van wat er met dat geld gebeurd is, en als daar niets mee gebeurd is, ook op een terugbetaling, tenzij dat geld jouw kant opkomt om het alsnog in Quizlet te investeren.

    Maar nogmaals, jij doet het fantastisch en ik vind de manier waarop je dit opneemt heel fijn.(:


    Dit is misschien wel zo dat de server prima kon draaien op ananassen en credits, maar er zijn minder mensen actief die ze daadwerkelijk nog kopen, zeker sinds de afgelopen twee jaar...
    ===


    De dagelijkse kudo lijst schijnt broken te zijn, ik kan switchen tussen week en jaarlijkse, maar wilt gewoon niet naar de dagelijkse.
    Elke keer als ik refresh komt de wekelijkse tevoorschijn.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Cayline schreef:
    Hallo en welkom!

    Heb het topic grotendeels stil gevolgd, maar ben erg blij dat je er bent! Iedereen wil Q toch graag wel weer springlevend zien en dat we elkaars profielfoto weer kunnen zien is in ieder geval al wat haha. Een beetje jammer van die inzamelingsactie, zeker omdat het niet helemaal is gelopen zoals zou moeten, dus. Maar dat is verder niet jouw ding, zoals velen al zeggen.
    Ik hoop dat er een heleboel levendigheid komt op Q, maar heb al een hele tijd geen toestroom gezien van nieuwe Q'ers. Nou hangt Q ook wel af van fandoms en loopt het al jaren leeg, maar Nederland en België zijn niet ineens gestopt met schrijven :'). Dat er nergens reclame is voor Q is natuurlijk ook lastig, en onze naam genoot maakt het niet makkelijk. Er zijn een heleboel user initiatieven geweest toen Guido intrede deed, dus ik hoop dat deze weer worden opgepakt, zodat we weer met z'n allen kunnen genieten :)

    Daarover... Ik denk dat insta echt een gemiste kans is voor Q. Daar is een vrij grote YA lezer/schrijver community.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Lorem schreef:
    De dagelijkse kudo lijst schijnt broken te zijn, ik kan switchen tussen week en jaarlijkse, maar wilt gewoon niet naar de dagelijkse.
    Elke keer als ik refresh komt de wekelijkse tevoorschijn.


    Fixed!

    Als je ergens tegenaan loopt; lekker blijven melden. Ook al lijk/ben ik er mee bezig.

    En bedankt weer allemaal!

    Ik weet niet of dit al bekend was, maar als ik op het dashboard zit en op Mijn Stories klik, kom ik bij álle Stories van Quizlet uit, en niet bij mijn eigen creaties


    Faith is everything.

    RJ schreef:
    (...)

    Fixed!

    Als je ergens tegenaan loopt; lekker blijven melden. Ook al lijk/ben ik er mee bezig.

    En bedankt weer allemaal!


    Kan het zijn dat deze op de mobiele versie niet zichtbaar is? Ik zie namelijk vooralsnog geen kudo top onderaan de pagina op mijn mobiel.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Kan het zijn dat deze op de mobiele versie niet zichtbaar is? Ik zie namelijk vooralsnog geen kudo top onderaan de pagina op mijn mobiel.


    Die mist nog. Er lopen nu twee zaken door elkaar:

    - de kudo top die ooit onder op pagina's zichtbaar was
    - de "Kudo's Top" lijst met top kudo's per dag/week/jaar, afhankelijk van wat je kiest mbv een dropdown menu. Deze staat op de homepagina

    Die laatste werkt nu weer goed als je voor "dag" kiest.
    De eerste ben ik mee bezig maar is nog niet zichtbaar.

    RJ schreef:
    (...)

    Die mist nog. Er lopen nu twee zaken door elkaar:

    - de kudo top die ooit onder op pagina's zichtbaar was
    - de "Kudo's Top" lijst met top kudo's per dag/week/jaar, afhankelijk van wat je kiest mbv een dropdown menu. Deze staat op de homepagina

    Die laatste werkt nu weer goed als je voor "dag" kiest.
    De eerste ben ik mee bezig maar is nog niet zichtbaar.


    Top, fijn om te horen 😊


    You were born original, don't die as a copy.

    Welkom RJ! Leuk om te zien dat er iemand is die het leuk vind hier tijd en aandacht aan te besteden, het wordt heel erg gewaardeerd!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    De site werkt echt al stukken beter als voorheen


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    Luckey schreef:
    De site werkt echt al stukken beter als voorheen


    Dit inderdaad! Echt heel fijn (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Bedankt! (K)


    You dare to gaze upon me?

    RJ schreef:
    Hallo allemaal,

    [...]
    - je kan je pasfoto weer succesvol wijzigen
    [..]


    Well, uhm, mij lukt dat dus niet. Mijn profielfoto heeft er wel gestaan, de afgelopen dagen, maar nadat ik hem heb gewijzigd vandaag doet hij het niet meer? Hier gaat iets fout. :3

    ISAC schreef:
    (...)

    Well, uhm, mij lukt dat dus niet. Mijn profielfoto heeft er wel gestaan, de afgelopen dagen, maar nadat ik hem heb gewijzigd vandaag doet hij het niet meer? Hier gaat iets fout. :3


    Ik zie het! Merkwaardig. Ik zal eens kijken waar dat aan ligt..