• Hallo allemaal,

    Sinds afgelopen maandag heb ik het prachtige Quizlet.nl van Guido overgenomen. Aangenaam, ik ben Robbert-Jan :-)

    Wat betekent dit?
    Ik wil jullie eigenlijk vooral vragen om te genieten van Quizlet.nl zoals jullie dat al zo mooi doen. Over de afgelopen periode zijn via o.a. het forum al heel veel suggesties geleverd waar ik mee aan de slag ga. Mogelijk zijn een aantal zaken die ik sinds maandag heb opgepakt al opgevallen:

    - de email vanuit Quizlet.nl doet het weer
    - de pasfoto's doen het weer
    - je kan je pasfoto weer succesvol wijzigen
    - de prive berichten outbox laadt sneller
    - de indeling van de voorpagina is een klein beetje veranderd
    - het "Kudo's geven" bij quizzen doet het weer

    Suggesties en feedback blijven uiteraard welkom. Jullie weten het forum, de crew en mij te vinden hier op Quizlet.nl.

    Voor dit geval is het opgelost. De onderliggende oorzaak moet ik nog even najagen.

    RJ schreef:
    Voor dit geval is het opgelost. De onderliggende oorzaak moet ik nog even najagen.

    Heel erg bedankt! :3

    [ bericht aangepast op 9 sep 2020 - 16:10 ]

    Nog een probleempje gespot ^^ klik

    http://prntscr.com/uj5ids

    Dit is nu zo'n beetje hoe mijn verhaal eruit ziet, en ik denk niet dat dit hoort. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    It's fixed now. c:


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ja, ik ben hier direct in gedoken zodra ik realiseerde hoe groot de impact was.
    Duurde even, maar alles zou nu weer normaal moeten zijn.

    Deze verwarde weergave was overigens (gelukkig?) geen resultaat van aanpassingen die ik had gedaan.

    Whow! Ik heb dit even helemaal gemist! Laat, maar nog altijd een goed bedoeld welkom!! (hoera)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik merk dat er een bug is bij de “aantal gelezen” functie bij verhalen. Er staat dan bijvoorbeeld dat een hoofdstuk 30 keer gelezen is, maar als je klikt op wie het gelezen hebben zie bvb je maar 2 of 3 personen


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Snufkin_ schreef:
    Ik merk dat er een bug is bij de “aantal gelezen” functie bij verhalen. Er staat dan bijvoorbeeld dat een hoofdstuk 30 keer gelezen is, maar als je klikt op wie het gelezen hebben zie bvb je maar 2 of 3 personen


    Was dit voorheen anders? Kan het zijn dat je enkel de meest recente lezers ziet als je doorklikt oid?

    Snufkin_ schreef:
    Ik merk dat er een bug is bij de “aantal gelezen” functie bij verhalen. Er staat dan bijvoorbeeld dat een hoofdstuk 30 keer gelezen is, maar als je klikt op wie het gelezen hebben zie bvb je maar 2 of 3 personen

    Kan het niet ook zijn dat anonieme lezers het zijn geweest, dus mensen die geen account hebben hier? En via Google op het verhaal zijn gestuit.

    ISAC schreef:
    (...)
    Kan het niet ook zijn dat anonieme lezers het zijn geweest, dus mensen die geen account hebben hier? En via Google op het verhaal zijn gestuit.


    Ja precies. Ik zal het moeten nakijken, maar ik vermoed dat anonieme lezers meegeteld worden. En je ziet als je doorklikt natuurlijk enkel de lezers die een Quizlet account hebben.

    Ik had een topic aangemaakt end de tekst geplakt en gekopieerd in een story beschrijving. Als ik het ga lezen staat er midden in het woord 'podcast' een: './a' De punt voor de slash is aanklikbaar, en is een link naar een quiz die niet online is. Weet jij toevallig hoe dat zit RJ?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    RJ schreef:
    (...)

    Ja precies. Ik zal het moeten nakijken, maar ik vermoed dat anonieme lezers meegeteld worden. En je ziet als je doorklikt natuurlijk enkel de lezers die een Quizlet account hebben.


    Het is volgens mij ook soms zo dat, als men het na een tijdje nog eens leest dat het nummer ook omhoog gaat, maar dat weet ik niet zeker.
    Zou ook de hogere nummers kunnen verklaren, maar dat er meer lezers staan dan weergegeven was geloof ik altijd al zo.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Cayline schreef:
    Ik had een topic aangemaakt end de tekst geplakt en gekopieerd in een story beschrijving. Als ik het ga lezen staat er midden in het woord 'podcast' een: './a' De punt voor de slash is aanklikbaar, en is een link naar een quiz die niet online is. Weet jij toevallig hoe dat zit RJ?


    Ik had dit laatst met een divider die ik gebruikte in mijn story. Het woordje "dragon" in de link van de divider ging naar een hele andere story. XD
    Heb maar een andere divider gebruikt. :x


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."