• Hallo allemaal,

    Sinds afgelopen maandag heb ik het prachtige Quizlet.nl van Guido overgenomen. Aangenaam, ik ben Robbert-Jan :-)

    Wat betekent dit?
    Ik wil jullie eigenlijk vooral vragen om te genieten van Quizlet.nl zoals jullie dat al zo mooi doen. Over de afgelopen periode zijn via o.a. het forum al heel veel suggesties geleverd waar ik mee aan de slag ga. Mogelijk zijn een aantal zaken die ik sinds maandag heb opgepakt al opgevallen:

    - de email vanuit Quizlet.nl doet het weer
    - de pasfoto's doen het weer
    - je kan je pasfoto weer succesvol wijzigen
    - de prive berichten outbox laadt sneller
    - de indeling van de voorpagina is een klein beetje veranderd
    - het "Kudo's geven" bij quizzen doet het weer

    Suggesties en feedback blijven uiteraard welkom. Jullie weten het forum, de crew en mij te vinden hier op Quizlet.nl.

    Hallo allemaal,

    Even een kort bericht; ik wil jullie laten weten dat ik alles gelezen heb en bedanken voor alle mooie berichten en het enthousiasme (:

    Er was inderdaad een foutje in geslopen op de mobiele telefoon met het menu; die viel achter de nieuwe spotlight positie langs. Dit is inmiddels opgelost. Bedankt voor het melden. Dit kwam inderdaad doordat ik met de spotlight bezig ben geweest. Ik had echter het neveneffect nog niet geconstateerd. Laat vooral weten of het nu weer goed is of juist niet.

    Wat. Ergens zag ik deze wenteling van zaken wel aankomen, want eerlijk gezegd kreeg ik vanaf het begin geen goede gedachten over Guido (gezien hij beloftes maakte en niet na kwam). Erg jammer van de inzameling en daar niks van gekomen is! Hopelijk wordt dat wel opgelost.
          Ik wil toch nog even benadrukken, wat de rest voor mij al zeiden, dat het echt een erg goede binnenkomer is om meteen tot zaken te komen en het op te lossen. Super! Mag ik misschien vragen hoe je hier tot deze site bent gekomen en het proces van het overnemen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RJ schreef:
    Hallo allemaal,

    Even een kort bericht; ik wil jullie laten weten dat ik alles gelezen heb en bedanken voor alle mooie berichten en het enthousiasme (:

    Er was inderdaad een foutje in geslopen op de mobiele telefoon met het menu; die viel achter de nieuwe spotlight positie langs. Dit is inmiddels opgelost. Bedankt voor het melden. Dit kwam inderdaad doordat ik met de spotlight bezig ben geweest. Ik had echter het neveneffect nog niet geconstateerd. Laat vooral weten of het nu weer goed is of juist niet.

    Bij mij werkt het nog steeds niet.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Frodo schreef:
    Hebben jullie het verschil in de spotlight opgemerkt? (wbw)

    Ja ik zag het en om heel eerlijk te zijn ben ik nog geen fan. Op mijn kleine mobiel wordt het scherm er nu zo klein van, helemaal als ik ook nog het toetsenbord heb uitgeklapt. De banner neemt nu bijna 1/3 van mijn scherm over 😅
    Ik vind het wel super hoe fanatiek er nu al aan de site gewerkt wordt!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hm, ik vond het ook allemaal behoorlijk shady wat betreft die Guido guy. Ik hoop echt dat mensen die in hun goedheid geld gedoneerd hebben heel snel te horen krijgen waar ze aan toe zijn, want ik vind het echt niet netjes om een grote actie op touw te zetten om geld in te zamelen en vervolgens niks meer te laten horen. Dat doet het vertrouwen in de website geen goed.

    Anyway, ik hoop dat je deze website wat nieuw leven in kan blazen, RJ! Ik ben heel benieuwd hoe je hier terecht bent gekomen eigenlijk.


    ars moriendi

    Akemi schreef:
    Toch nog even een paar vraagjes...
    Guido had een actie opgesteld om geld in te zamelen. Wat gaat er nu met dat geld gebeuren?
    En heeft u een bepaalde toekomstvisie voor Quizlet?
    Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat we een beetje teleurgesteld zijn in Guido, die heel grootse plannen had en uiteindelijk niets (of niets wat wij zien) gedaan heeft. Ik ben iig toch al heel blij dat u meteen de belangrijkste bugs hebt aangepakt, ik hoop ook wel dat dit nu de 'nieuwe start' kan worden die Q verdient.


    Ja dat vraag ik me nu ook inderdaad af wat er mee gaat gebeuren


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    Akemi schreef:
    (...)
    Bij mij werkt het nog steeds niet.

    Toen bij mij ook nog niet, maar onderhand functioneert het weer! Thanks ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    RJ schreef:
    Hallo allemaal,

    Even een kort bericht; ik wil jullie laten weten dat ik alles gelezen heb en bedanken voor alle mooie berichten en het enthousiasme (:

    Er was inderdaad een foutje in geslopen op de mobiele telefoon met het menu; die viel achter de nieuwe spotlight positie langs. Dit is inmiddels opgelost. Bedankt voor het melden. Dit kwam inderdaad doordat ik met de spotlight bezig ben geweest. Ik had echter het neveneffect nog niet geconstateerd. Laat vooral weten of het nu weer goed is of juist niet.


    Op mijn mobiel schuift de spotlight nu niet meer mee 🙈 ik vind het wel onwijs tof dat je er zo boven op zit 😊


    You were born original, don't die as a copy.

    RJ schreef:
    Hallo allemaal,

    Even een kort bericht; ik wil jullie laten weten dat ik alles gelezen heb en bedanken voor alle mooie berichten en het enthousiasme (:

    Er was inderdaad een foutje in geslopen op de mobiele telefoon met het menu; die viel achter de nieuwe spotlight positie langs. Dit is inmiddels opgelost. Bedankt voor het melden. Dit kwam inderdaad doordat ik met de spotlight bezig ben geweest. Ik had echter het neveneffect nog niet geconstateerd. Laat vooral weten of het nu weer goed is of juist niet.

    Wauw wat super tof dat er zo snel gehandeld word❤️

    Denk dat we dit als users wel kunnen gebruiken. Iemand die zijn hart en liefde aan de site geeft!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Welkom! Dit doe je meteen goed! Een goede eerste indruk. Alvast enorm bedankt voor alles!
    🥰


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Blij dat er eindelijk wat gedaan wordt met de bugs. Ik hoop dat het geld via de inzamelingsactie ook doorgekomen is naar jou dan, want anders heb ik heel erg het gevoel dat Guido gewoon heel snel geld wilde verdienen.


    Take me to wonderland

    Hartelijk welkom Robbert-Jan, als eerste indruk kan dit wel tellen!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Welkom RJ en heel erg bedankt om meteen een aantal zaken aan te pakken én daar heel duidelijk over te communiceren met ons. Ik gebruik Quizlet voornamelijk op mijn smartphone en had de veranderingen daardoor niet meteen opgemerkt. :)

    Eindelijk lukte het om mijn pasfoto aan te passen nadat die verdwenen was met de vorige bugs. Dank u :D
    Ik vind het ook fijn dat de kudo's niet langer per dag zijn, maar (denk ik) een weektotaal weergeven.

    PS: Weet iemand hoe de tijd-online wordt berekend? Het was me al opgevallen dat die volgens mij niet klopt. Ik was 70 minuten online en las een story, maar er werden slechts 31 minuten bij de tijd online geteld.

    Wait eh guys??? Mijn spotlight beweegt niet mee en ik kan hem dus niet zien als ik naar onder scroll. En de Kudo's onderaan de pagina zijn verdwenen. Anyone else?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Wait eh guys??? Mijn spotlight beweegt niet mee en ik kan hem dus niet zien als ik naar onder scroll. En de Kudo's onderaan de pagina zijn verdwenen. Anyone else?

    Ja, maar ik denk dat RJ gwn heel wat aan het sleutelen is gegaan en dat het miss daardoor even niet meer is zoals het was?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.