• Hallo allemaal,

    Sinds afgelopen maandag heb ik het prachtige Quizlet.nl van Guido overgenomen. Aangenaam, ik ben Robbert-Jan :-)

    Wat betekent dit?
    Ik wil jullie eigenlijk vooral vragen om te genieten van Quizlet.nl zoals jullie dat al zo mooi doen. Over de afgelopen periode zijn via o.a. het forum al heel veel suggesties geleverd waar ik mee aan de slag ga. Mogelijk zijn een aantal zaken die ik sinds maandag heb opgepakt al opgevallen:

    - de email vanuit Quizlet.nl doet het weer
    - de pasfoto's doen het weer
    - je kan je pasfoto weer succesvol wijzigen
    - de prive berichten outbox laadt sneller
    - de indeling van de voorpagina is een klein beetje veranderd
    - het "Kudo's geven" bij quizzen doet het weer

    Suggesties en feedback blijven uiteraard welkom. Jullie weten het forum, de crew en mij te vinden hier op Quizlet.nl.

    Akemi schreef:
    (...)
    Ja, maar ik denk dat RJ gwn heel wat aan het sleutelen is gegaan en dat het miss daardoor even niet meer is zoals het was?


    Jaaa waarschijnlijk wel, maar ik dacht ik meld het toch even. Als niemand het zegt dan weet RJ niet als er iets is 🙈


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Wait eh guys??? Mijn spotlight beweegt niet mee en ik kan hem dus niet zien als ik naar onder scroll. En de Kudo's onderaan de pagina zijn verdwenen. Anyone else?


    De top onderaan de pagina is bij mij al weken verdwenen :")


    Every villain is a hero in his own mind.

    LeLouisx3 schreef:
    Welkom RJ en heel erg bedankt om meteen een aantal zaken aan te pakken én daar heel duidelijk over te communiceren met ons. Ik gebruik Quizlet voornamelijk op mijn smartphone en had de veranderingen daardoor niet meteen opgemerkt. :)

    Eindelijk lukte het om mijn pasfoto aan te passen nadat die verdwenen was met de vorige bugs. Dank u :D
    Ik vind het ook fijn dat de kudo's niet langer per dag zijn, maar (denk ik) een weektotaal weergeven.

    PS: Weet iemand hoe de tijd-online wordt berekend? Het was me al opgevallen dat die volgens mij niet klopt. Ik was 70 minuten online en las een story, maar er werden slechts 31 minuten bij de tijd online geteld.


    Volgens mij is het zo:
    Quizlet registreert enkel de tijd dat je echt actief bent en dus op iets klikt ofzo (of een zekere tijdspanne daar rond). Dus als je Q een hele tijd hebt open staan maar je doet er verder niet mee, dan stopt Q met tijd bijtekenen. Hetzelfde als je een story leest.
    Misschien valt hier iets aan te doen, maar dat weet ik niet zeker. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Welkom en bedankt voor alle verbeteringen tot nu toe (flower)

    Even kort weer; boel te doen :-)

    1) Ja, ik sleutel wat raak en af en toe ervaar je dat. Impact houd ik uiteraard minimaal op de site die alle bezoekers zien; het meeste gebeurt achter de schermen.
    2) Top bar onderin? Ik heb echt geen idee. Ik heb daar niets mee gedaan. Die is er geweest? / Hoort er te zijn? Kudo's onderin... help? :-)
    3) De "online-tijd" heb ik geen idee van. Heb ik nog niet naar gekeken. Heb daar ook nog geen bug over gelezen, maar mogelijk kom ik die later nog tegen. Anders even als bug melding (dit is dan meer een reminder aan de crew om het eventueel op de buglist te zetten, met mijn dank daarvoor!)

    Verder aangaande iets wat inmiddels meermalen werd aangehaald, en ikzelf ook lastig vond in dit overname proces:
    Ik zag tijdens het rondneuzen toen Quizlet op mijn pad kwam uiteraard ook dat er een inzameling geweest is. Hierbij heb ik dezelfde vraag die jullie stellen bij Guido neergelegd. Zijn antwoord aan mij was dat de opbrengst van de inzameling gebruikt is om de kosten voor Quizlet te dekken. Ik kan hier verder vanzelfsprekend geen uitsluitsel of garanties over geven. Gezien de maanden die Guido Quizlet.nl in beheer heeft gehad en de bestaande lopende kosten klinkt het aannemelijk. Ik heb dan ook geen reden aan te nemen dat deze stelling onjuist is. Daarbij kwam Guido tijdens de overname op mij oprecht betrokken over met de toekomst van Quizlet.nl. Ik heb hem ook gevraagd of hij persoonlijk afscheid wilde nemen middels een bericht op dit forum, maar dat deed hij liever niet.

    Daar wil het persoonlijk wat Guido betreft graag bij laten. Ik heb hier geen deel van uitgemaakt en ben hier geen partij in geweest.

    Ooh de spotlight is licht groen. I LIKE! 👌🏻


    You were born original, don't die as a copy.

    RJ schreef:
    Even kort weer; boel te doen :-)

    1) Ja, ik sleutel wat raak en af en toe ervaar je dat. Impact houd ik uiteraard minimaal op de site die alle bezoekers zien; het meeste gebeurt achter de schermen.
    2) Top bar onderin? Ik heb echt geen idee. Ik heb daar niets mee gedaan. Die is er geweest? / Hoort er te zijn? Kudo's onderin... help? :-)
    3) De "online-tijd" heb ik geen idee van. Heb ik nog niet naar gekeken. Heb daar ook nog geen bug over gelezen, maar mogelijk kom ik die later nog tegen. Anders even als bug melding (dit is dan meer een reminder aan de crew om het eventueel op de buglist te zetten, met mijn dank daarvoor!)

    Verder aangaande iets wat inmiddels meermalen werd aangehaald, en ikzelf ook lastig vond in dit overname proces:
    Ik zag tijdens het rondneuzen toen Quizlet op mijn pad kwam uiteraard ook dat er een inzameling geweest is. Hierbij heb ik dezelfde vraag die jullie stellen bij Guido neergelegd. Zijn antwoord aan mij was dat de opbrengst van de inzameling gebruikt is om de kosten voor Quizlet te dekken. Ik kan hier verder vanzelfsprekend geen uitsluitsel of garanties over geven. Gezien de maanden die Guido Quizlet.nl in beheer heeft gehad en de bestaande lopende kosten klinkt het aannemelijk. Ik heb dan ook geen reden aan te nemen dat deze stelling onjuist is. Daarbij kwam Guido tijdens de overname op mij oprecht betrokken over met de toekomst van Quizlet.nl. Ik heb hem ook gevraagd of hij persoonlijk afscheid wilde nemen middels een bericht op dit forum, maar dat deed hij liever niet.

    Daar wil het persoonlijk wat Guido betreft graag bij laten. Ik heb hier geen deel van uitgemaakt en ben hier geen partij in geweest.


    Ja er hoort een dagelijkse, wekelijkse en volgens mij ook maandelijkse kudo top te zijn. Daarin staan creaties die de meeste kudos hebben op die dag, week en maand. Die is dus foetsie blijkbaar 🙃

    Bedankt voor de update over Guido, we associëren jou natuurlijk helemaal niet met hem en hoe het tijdens zijn overname is gegaan. Je doet het top en bent erg aanspreekbaar. Super fijn. Ik moet wel zeggen dat ik het verrassend vind dat al het geld is gegaan richting het draaiende houden van de site, omdat Guido aangaf dat dit vanuit reclame opbrengsten te doen was én hij ons suggesties liet doen wat er met het geld gedaan kon worden. Wat er ook met het geld gebeurd is, het is erg jammer hoe het gelopen is.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja er hoort een dagelijkse, wekelijkse en volgens mij ook maandelijkse kudo top te zijn. Daarin staan creaties die de meeste kudos hebben op die dag, week en maand. Die is dus foetsie blijkbaar 🙃

    Bedankt voor de update over Guido, we associëren jou natuurlijk helemaal niet met hem en hoe het tijdens zijn overname is gegaan. Je doet het top en bent erg aanspreekbaar. Super fijn. Ik moet wel zeggen dat ik het verrassend vind dat al het geld is gegaan richting het draaiende houden van de site, omdat Guido aangaf dat dit vanuit reclame opbrengsten te doen was én hij ons suggesties liet doen wat er met het geld gedaan kon worden. Wat er ook met het geld gebeurd is, het is erg jammer hoe het gelopen is.

    Was er ook niet een jaarlijkse? Maar blijkbaar is die kudo top daar beneden dus al even weg, didn't even notice :')

    En agree! Het is jammer hoe Guido vertrokken is, maar ik ben blij te zien dat jij al meteen aan de slag gaat (: En de groene spotlight valt iig ook al wat meer op.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Welkom RJ!

    Blij om te lezen en te zien dat erg wordt gewerkt om Q goed te houden. Wordt onwijs gewaardeerd.

    De kudotop onderin staat er inderdaad al een tijdje niet meer. Ik heb er ergens nog wel screenshots van geloof ik. (Was zo trots dat ik in de dag, week en jaartop stond haha) Ik kan deze eventueel doorsturen als je dat wilt.

    🧡


    I want my bloody cheese now!^^

    Akemi schreef:
    (...)
    Was er ook niet een jaarlijkse? Maar blijkbaar is die kudo top daar beneden dus al even weg, didn't even notice :')

    En agree! Het is jammer hoe Guido vertrokken is, maar ik ben blij te zien dat jij al meteen aan de slag gaat (: En de groene spotlight valt iig ook al wat meer op.


    Dat zou inderdaad heel goed kunnen hahaha, dat was ik even vergeten. 🙈


    You were born original, don't die as a copy.

    RJ schreef:
    Even kort weer; boel te doen :-)

    1) Ja, ik sleutel wat raak en af en toe ervaar je dat. Impact houd ik uiteraard minimaal op de site die alle bezoekers zien; het meeste gebeurt achter de schermen.
    2) Top bar onderin? Ik heb echt geen idee. Ik heb daar niets mee gedaan. Die is er geweest? / Hoort er te zijn? Kudo's onderin... help? :-)
    3) De "online-tijd" heb ik geen idee van. Heb ik nog niet naar gekeken. Heb daar ook nog geen bug over gelezen, maar mogelijk kom ik die later nog tegen. Anders even als bug melding (dit is dan meer een reminder aan de crew om het eventueel op de buglist te zetten, met mijn dank daarvoor!)

    Verder aangaande iets wat inmiddels meermalen werd aangehaald, en ikzelf ook lastig vond in dit overname proces:
    Ik zag tijdens het rondneuzen toen Quizlet op mijn pad kwam uiteraard ook dat er een inzameling geweest is. Hierbij heb ik dezelfde vraag die jullie stellen bij Guido neergelegd. Zijn antwoord aan mij was dat de opbrengst van de inzameling gebruikt is om de kosten voor Quizlet te dekken. Ik kan hier verder vanzelfsprekend geen uitsluitsel of garanties over geven. Gezien de maanden die Guido Quizlet.nl in beheer heeft gehad en de bestaande lopende kosten klinkt het aannemelijk. Ik heb dan ook geen reden aan te nemen dat deze stelling onjuist is. Daarbij kwam Guido tijdens de overname op mij oprecht betrokken over met de toekomst van Quizlet.nl. Ik heb hem ook gevraagd of hij persoonlijk afscheid wilde nemen middels een bericht op dit forum, maar dat deed hij liever niet.

    Daar wil het persoonlijk wat Guido betreft graag bij laten. Ik heb hier geen deel van uitgemaakt en ben hier geen partij in geweest.


    Wat de inzamelactie betreft, tref jij ook helemaal geen verantwoordelijkheid. Wel kan ik me niet helemaal vinden in Guido zijn verklaring. Ik zeg dit overigens niet als betrokken partij, want ik heb geen geld gestort.
    Echter heeft Rutger, de oprichter van Quizlet, altijd, tot aan de overname door Guido, gezegd dat Quizlet perfect kon draaien op inkomsten van de credits en reclame inkomsten. Iets wat, zoals hierboven aangehaald, ook door Guido verder werd beaamd. Het inzamelgeld zou gebruikt worden voor de grote veranderingen en voor eventueel het betalen van externe hulp om de site op te knappen en de fouten eruit te halen. Echter hebben wij als user daar niets van gezien, en daardoor voelt dit toch niet helemaal lekker. Ik hoop wel dat dit verder wordt uitgezocht en dat Guido zelf ook met een verklaring hieromtrent komt. Want die inzamelactie was zijn verantwoordelijkheid en de users die gestort hebben, hebben het recht op openheid van wat er met dat geld gebeurd is, en als daar niets mee gebeurd is, ook op een terugbetaling, tenzij dat geld jouw kant opkomt om het alsnog in Quizlet te investeren.

    Maar nogmaals, jij doet het fantastisch en ik vind de manier waarop je dit opneemt heel fijn.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ligt het aan mij, of opent er bij jullie nu ook iedere keer een nieuw tabblad als jullie op eender welke 'knop' drukken? (Bv als ik op 'actieve topics' druk, of een kudo geef of een abo neem opent dat allemaal in een nieuw tabblad ipv het huidige tabblad.)
    Nvm, nu doet het dat opeens niet meer :')

    En @RJ moeten wij de bugs die optreden terwijl je werkt blijven melden? Of is dat een beetje irritant omdat je ze zelf misschien ook al ziet?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2020 - 15:05 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Welkom Robbert-Jan! Fijn dat je je meteen hebt vastgebeten in het herstellen van enkele bugs. Hopelijk zal jij ook veel van Quizlet genieten.

    Verder wil ik ook even zeggen dat ik het met Debbaut zijn post hierboven eens ben. Het is wel iets dat van Guido moet komen en niet van jou, dus daar moet jij ook niet op gewezen worden. Wel hoop ik dat Guido nog wel komt met wat meer duidelijkheid, want het gaat om de users hun geld.

    Maar fijn dat jij al meteen je best doet Quizlet goed over te nemen! Ik wens je veel succes en ook veel plezier. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Welkom!!
    Ik kwam eigenlijk weer is online door een 'foutje', maar nu ik zie dat zoveel dingen alweer gemaakt zijn ga ik maar weer is even rondneuzen en mijn profielfoto terug instellen. Super tof om te zien dat er weer aan van alles wordt gewerkt! (bloos)
    Hopelijk gaat het terug naar de site waar we allemaal zo van houden. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het is apart dat er omtrent de hele inzameling geen duidelijkheid wordt gegeven van de oprichter / Guido zelf. Erg jammer, want imo komt daar wel wat verantwoordelijkheid bij kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.