• Draag ik ook maar mijn steentje bij met een nieuw verhaal. Ik had de website al een beetje opgegeven, maar alleen met elkaar krijgen we Quizlet er weer een beetje bovenop. ;D

    Dus aanschouw mijn nieuwste creatie (helaas alleen niet zo'n vrolijke yay-Quizlet gaat weer actief worden verhaal want ik ben nu eenmaal een sucker for drama);






    Emilio heeft homo's altijd verafschuwd en hun onvergefelijke dingen aangedaan toen hij nog op de middelbare school zat. De rollen worden omgedraaid als hij zes jaar later zelf op een jongen verliefd wordt. Zijn voormalige slachoffers zijn er echter op gebrand om nu zíjn leven tot een hel te maken.

    Rory is opgegroeid in een streng christelijke gemeenschap en verloor iedereen om wie hij gaf toen hij uit de kast kwam. Een zwak hebben voor homofobische badboys maakt het leven ook niet bepaald makkelijker voor hem — totdat hij Emilio ontmoet. Wanneer het donkere verleden van de jongen echter aan het licht komt, dreigt zijn wereld opnieuw in te storten.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2020 - 13:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nagaa schreef:
    Oeh, interessant!
    Ik heb alle vier je hoofdstukken gelezen, goed geschreven zeg! Je hebt er een abo bij ^^


    Wat leuk om te horen! Ik heb meteen een nieuw hoofdstuk geüpload. (:


    Every villain is a hero in his own mind.