• “Writing permits me to be more than I am. It permits me to experience life as any number of strange creations.”
    Hi allemaal,

    Ben jij een schrijver? Vast wel, anders was je geen Quizlet-user. Ben jij een schrijver die graag kletst met andere schrijvers, en af en toe alle gekheid aan de kant zet om serieus feedback te schrijven én te ontvangen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Zoals jullie misschien weten, heeft Rozenthee een hele tijd terug een Discord server opgericht speciaal voor schrijvers, en wij zijn op zoek naar… jou! Wink wink.
    Wat kunnen we je bieden? Elke maand worden geschreven hoofdstukken op een georganiseerde manier uitgewisseld, en krijg je als deelnemer een partner toegewezen voor wie je feedback zult schrijven. Jij krijgt op je beurt ook weer feedback van iemand anders. Er is daardoor persoonlijke aandacht waardoor je verhaal kwalitatief een stuk beter uit de verf zal komen. Ook kun je je partner alvast vooruithelpen door vragen op te stellen, bijvoorbeeld hoe een bepaald personage overkomt, wat je lezer vindt van je world building en hoe soepel een bepaalde dialoog loopt.
    Ook zul je je eigen kanalen krijgen, waarin je vragen kunt stellen die niet per se in de maandelijkse feedbackronde passen. Alles blijft daardoor netjes overzichtelijk en je vraag zal niet worden ondergesneeuwd door kletspraat over weekendplannen. ;p
    Denk jij dat je een toevoeging bent voor onze groep? Dan ben je van harte welkom!


    What’s writing?

    Staring at a blank page until your eyes start bleeding.


    Klik hier om de server te joinen!
    Als je de server binnenkomt, heb je misschien in de eerste instantie geen toegang tot de kanalen; geen zorgen, we hebben je gezien, en dat komt goed ;p

    [ bericht aangepast op 26 sep 2020 - 14:48 ]

    Come join us! We zijn heel leuk :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het lijkt me superleuk! Al weet ik niet of ik nu zelf al behoefte heb om mijn geschreven zooi te delen... Maar samen kletsen en meelezen met anderen, is altijd goed! (dance)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Adamantium schreef:
    Het lijkt me superleuk! Al weet ik niet of ik nu zelf al behoefte heb om mijn geschreven zooi te delen... Maar samen kletsen en meelezen met anderen, is altijd goed! (dance)

    Je bent niet verplicht om zelf te delen! Al geef je feedback op anderen, dan is dat ook helemaal prima. Er zijn genoeg discussies over lezen/schrijven/auteurs/you name it. Kom er gezellig bij ;3

    ISAC schreef:
    (...)
    Je bent niet verplicht om zelf te delen! Al geef je feedback op anderen, dan is dat ook helemaal prima. Er zijn genoeg discussies over lezen/schrijven/auteurs/you name it. Kom er gezellig bij ;3

    Mee eens c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Leuk! Ik zit er bij in! :Y)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Adamantium schreef:
    Leuk! Ik zit er bij in! :Y)

    Ik zie het! :D

    Nu ik AFK schrijver ben kan ik geen enkel bericht meer zien (ook niet in de randomtalk etc.), is dat de bedoeling? Ik kan de kanalen namelijk wel zien staan. En ik krijg meldingen binnen, ik weet ook niet of dat hoort.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Nu ik AFK schrijver ben kan ik geen enkel bericht meer zien (ook niet in de randomtalk etc.), is dat de bedoeling? Ik kan de kanalen namelijk wel zien staan. En ik krijg meldingen binnen, ik weet ook niet of dat hoort.

    Ik zal even zorgen dat je wel toegang hebt tot de niet-schrijfgerelateerde chats, ik wist niet dat dit zo ingesteld was, oeps.

    Zou je even willen checken of het nu wel klopt?

    [ bericht aangepast op 24 sep 2020 - 16:39 ]

    ISAC schreef:
    (...)
    Ik zal even zorgen dat je wel toegang hebt tot de niet-schrijfgerelateerde chats, ik wist niet dat dit zo ingesteld was, oeps.

    Zou je even willen checken of het nu wel klopt?


    Ik kan er weer in, bedankt!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Ik kan er weer in, bedankt!

    Super!

    Ik joint later!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Ik joint later!

    Gezellig!

    Ik kan dus niet bij de niet-schrijfgerelateerde chats?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Adamantium schreef:
    Ik kan dus niet bij de niet-schrijfgerelateerde chats?

    Nu wel! (:

    Leuk! Ik doe ook mee (: Moet alleen even kijken hoe het werkt, want ik heb nog nooit Discord gebruikt.


    Take risks and conquer your fears.