• Welkom in de nieuwe wereld van Koning Brandon Stark de gebrokene, eerste van zijn naam, koning van de Andals en de eerste mensen, beschermer van de zes koninkrijken. Het is zijn taak om King's landing opnieuw op te bouwen nadat deze volledig is verwoest door Daenerys Targaryen en haar draak Drogon.

    Arya gaat naar het westen van Westeros, niet wetend wat voor wereld zich daar schuilt houdt. ''It's where all the maps stop.'' Eenmaal aangekomen ontdekt zij een stad, genaamd Etheros. Zij ontmoet daar een vrouw, lady Alyssa Blackwood. Arya, Sansa en Jon worden opgeroepen om terug te keren naar King's landing voor hun broer, Brandon Stark. Alyssa heeft nog nooit in haar leven Etheros verlaten en is dus nog nooit in King's landing geweest. Arya besluit haar mee te nemen.






    Bedacht en geschreven door: Robin/HARRYSTYLES__
    Start: 1 november 2020
    Proloog: 26 oktober 2020
    Bevat veel grof geweld en seksueel getinte hoofdstukken, ik waarschuw niet!
    Ik upload/schrijf zoveel als ik kan!
    Prachtige covers gemaakt door _Wanheda_ (show her some love!! <3)
    Veel leesplezier! :)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2020 - 23:53 ]


    Our dreams can come true, if we have the courage to pursue them ~ Walt Disney

    Leuk een fanfiction van Games of thrones!

    filosofie schreef:
    Leuk een fanfiction van Games of thrones!


    Thanks voor je reactie! Zag dat er weinig GOT fanfics op Q bestaan ook. Hoop dat je de story leuk vind straks!


    Our dreams can come true, if we have the courage to pursue them ~ Walt Disney

    Ohh ik ben benieuwd!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Eldir schreef:
    Ohh ik ben benieuwd!


    Thanks! Nog een paar nachtjes dan komt de proloog! Vind het zo spannend!!


    Our dreams can come true, if we have the courage to pursue them ~ Walt Disney

    En nog iets: Winter is coming!

    Ben zelf wel.
    benieuwd

    filosofie schreef:
    En nog iets: Winter is coming!

    Ben zelf wel.
    benieuwd


    Haha ik hoor dit gewoon in Jon’s stem... I’m too addicted 😂


    Our dreams can come true, if we have the courage to pursue them ~ Walt Disney