• Hooii.

    Ik ben sinds maanden eindelijk weer lekker aan het lezen geslagen. Eigenlijk vind ik het wel leuk om mijn leeservaringen via een Bookstagram te delen, dus ik ben benieuwd of er anderen zijn met een Bookstagram.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2020 - 11:16 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb een bookstagram


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    Ik heb een bookstagram! Vind het echt heel leuk om te doen, al zijn m'n foto's niet zo extreem spectaculair
    If u wanna follow: Klik
    Voor iedereen van Q die me zou volgen: laat even iets weten, dan volg ik je terug, want ik volg niet altijd automatisch iedereen terug :')
    Trouwens, niet iedereen op Booksta leest evenveel, ik post bv ook gewoon random foto's haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ^Followed u!

    Ik heb een authorgram, telt dat ook? :'D Ik post voornamelijk over de dingen waar ik mee bezig ben in relatie tot schrijven aan mijn huidige WIP, want ik vind mezelf nooit zo goed met reviews haha. Maar ik volg zeker graag mensjes die dat wel doen en vind het wel leuk om nog een paar mensen van Quizlet tegen te komen tussen alle Engelse schrijvers door :3 Dit is de mijne, stuur gerust een DM dat je van Q bent, dan kan ik lekker in het Nederlands tegen je kletsen :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb besloten mijn schrijf- en leesdingen maar te koppelen.^^
    Dus voor wie me wil volgen: klik


    Every villain is a hero in his own mind.

    Akemi schreef:
    Ik heb een bookstagram! Vind het echt heel leuk om te doen, al zijn m'n foto's niet zo extreem spectaculair
    If u wanna follow: Klik
    Voor iedereen van Q die me zou volgen: laat even iets weten, dan volg ik je terug, want ik volg niet altijd automatisch iedereen terug :')
    Trouwens, niet iedereen op Booksta leest evenveel, ik post bv ook gewoon random foto's haha :')


    damnn jouw foto's zijn pretty, zeg!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Luckey schreef:
    Ik heb een bookstagram


    Hoe heet je daar? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    (...)

    damnn jouw foto's zijn pretty, zeg!

    Ty! Ik ben wel trots op een paar foto's van me, maar dan die je die 'echte' aesthetic accounts en dan val ik even achterover lol


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    MT
    Ik zit een beetje tussen authorgram en bookstagram en persoonlijke instagram in, haha. Maar ik vind dit wel iets om even over na te denken.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Yooo, ik heb naast mn personal account een Authorgram (doe er nog niets mee maar binnenkort wel), en een personal account, maar ik zit nog te dubben of ik ook nog een bookstagram ga aanmaken, of dat ik dat gewoon een beetje mix met mijn authorgram HAHA ik ben geen snelle lezer, dus ben dan bang dat mijn bookstagram een beetje te leeg blijft :')

    [ bericht aangepast op 15 nov 2020 - 11:08 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Yooo, ik heb naast mn personal account een Authorgram (doe er nog niets mee maar binnenkort wel), en een personal account, maar ik zit nog te dubben of ik ook nog een bookstagram ga aanmaken, of dat ik dat gewoon een beetje mix met mijn authorgram HAHA ik ben geen snelle lezer, dus ben dan bang dat mijn bookstagram een beetje te leeg blijft :')
    Ik volg je nu (:


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Croweater schreef:
    (...)

    Hoe heet je daar? (:


    dit is de link link bookstagram
    heet lovebookangel

    ik volg trouwens iedereen hier


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    Oeh~ Even een MT


    Credendo Vides

    Ah, gezellig! Dit is mijn account, en stuur gerust een DM zodat ik je kan terugvolgen. Sinds de nieuwe update zie ik nogal veel notificaties over het hoofd :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Wat een ontzettend leuk idee! Even een MT zodat ik later al jullie accounts eens rustig kan bekijken!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Imma follow everyone!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.