• Welkom!
    Hierbij open ik het Motiveertopic voor SOTY en FOTY 2021! Hier mag je met elkaar praten over je verhaal, vragen naar tips en elkaar motiveren om door te blijven schrijven.
    Wees vriendelijk voor elkaar en en help elkaar waar het kan. :)

    Dit is een link naar het officiële SOTY & FOTY topic!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2021 - 21:18 ]

    e_nnazus schreef:
    (...)

    Nou nee. Want het het nieuwe idee is al een compleet verhaal. Ik moet alleen nog wat belangrijke punten bedenken en dan is het al af denk ik. En ik vind dit plot beter dat het vorige. Ik zie wel hoe het verder gaat. Misschien krijg ik over een week weer een ander idee en dan is het misschien verstandiger om niet mee te doen. Maar de gedachte dat ik mee wil doen zorgt er wel voor dat ik er meer mee bezig ben. Dus ik laat het even gaan zoals het gaat en wie weet wat ik over een paar maanden heb of mee bezig ben.


    Misschien kan je er gewoon mee beginnen? En dan gaande weg dat je er achter komt wat je ermee wil?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Aesthetica schreef:
    (...)

    Misschien kan je er gewoon mee beginnen? En dan gaande weg dat je er achter komt wat je ermee wil?


    Ja, dat ga ik doen, denk ik.

    Ik ben begonnen :Y)
    Ik heb hem alleen nog niet hier staan, maar de eerste woorden staan op papier. Even beetje wennen aan mijn verhaal.
    Hoe gaat het bij jullie?


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Ik ben begonnen :Y)
    Ik heb hem alleen nog niet hier staan, maar de eerste woorden staan op papier. Even beetje wennen aan mijn verhaal.
    Hoe gaat het bij jullie?

    Goed bezig! En goed dat je het vraagt, want ik heb al meer dan een week niets meer aan mijn verhaal gedaan, oeps. Nu probeer ik niet te streng voor mezelf te zijn, want dat werkt bij mij alleen maar demotiverend. Zelfs al lukt het niet, dan ben ik in ieder geval geïnspireerd geweest en heb ik een nieuw idee bedacht. Helpende gedachten!

    We gaan vandaag weer schrijven jongens. *O*
    Dat is in ieder geval wat ik me voorneem.

    Iemand die straks (of vanavond) een word war wil doen?


    It's never gonna happen, Guys.

    Tweede maand van het jaar en ik heb net mijn tweede hoofdstuk geschreven. In dit tempo ga ik het zeker niet redden :')


    I am an idiot, I move.

    Ik ben mijn motivatie en zin om te schrijven helemaal kwijt. (Ondanks dat ik het nog steeds een geweldig idee vind.) Maar ik probeer het te accepteren. Gisteravond zat ik nog te bedenken dat het misschien wel oké is dat ik aan dingen begin, maar ze nooit afmaak. En als ik druk op mezelf leg, dan gaat het plezier weg, terwijl ik juist dat plezier van het creëren wil ervaren. Hoe meer ik erover nadenken, hoe meer ik het ook bij mezelf vind passen. In de samenleving zijn we vaak zo gericht op het (zo goed mogelijke) resultaat, dat we niet kunnen genieten van de weg ernaartoe. En aangezien dit voor mijzelf een hobby is, werk ik er liever soms aan zodat ik ervan kan genieten.

    e_nnazus schreef:
    Ik ben mijn motivatie en zin om te schrijven helemaal kwijt. (Ondanks dat ik het nog steeds een geweldig idee vind.) Maar ik probeer het te accepteren. Gisteravond zat ik nog te bedenken dat het misschien wel oké is dat ik aan dingen begin, maar ze nooit afmaak. En als ik druk op mezelf leg, dan gaat het plezier weg, terwijl ik juist dat plezier van het creëren wil ervaren. Hoe meer ik erover nadenken, hoe meer ik het ook bij mezelf vind passen. In de samenleving zijn we vaak zo gericht op het (zo goed mogelijke) resultaat, dat we niet kunnen genieten van de weg ernaartoe. En aangezien dit voor mijzelf een hobby is, werk ik er liever soms aan zodat ik ervan kan genieten.


    Waarom maak je er niet iets vrijblijvends van dan? (: Als je het een leuk idee vind, ga lekker schrijven.
    En mocht het je lukken het verhaal af te krijgen, dan lever je het in. En als dat niet lukt, dan gewoon niet. Dan leg je er geen druk op voor jezelf (;
    Ik heb ook genoeg onafgeschreven stories. En tja, je hoeft de wedstrijd niet perse te winnen toch? Het gaat om het plezier van het schrijven en de leuke thema's erbij.


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Waarom maak je er niet iets vrijblijvends van dan? (: Als je het een leuk idee vind, ga lekker schrijven.
    En mocht het je lukken het verhaal af te krijgen, dan lever je het in. En als dat niet lukt, dan gewoon niet. Dan leg je er geen druk op voor jezelf (;
    Ik heb ook genoeg onafgeschreven stories. En tja, je hoeft de wedstrijd niet perse te winnen toch? Het gaat om het plezier van het schrijven en de leuke thema's erbij.

    Klopt! Ik ga vanaf nu mezelf niet meer dwingen.

    Hoe gaat het ermee, mensen?