• Hoi,,

    Sinds vandaag verschijnt de volgende error in beeld als ik naar mijn creaties wil gaan, of als ik over mijn eigen profiel pagina naar beneden scrol, komt deze ook in beeld bij mijn creaties en dan is het ook niet meer mogelijk om verder naar beneden te scrollen naar mijn gastenboek.

    Error:
    Disk full (/var/mysqltmp/#sql_8fe_1.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device")

    Ligt dit aan de website, of aan mijn laptop? Op mijn mobiel wordt dezelfde error code weergegeven. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik krijg dit ook te zien, dus ik denk dat het aan de website ligt.

    Ik heb hetzelfde probleem. Dit is al eens eerder gebeurd, dus het kan sowieso opgelost worden. Het is alleen wel vervelend, want ik kan (op mijn pagina) ook gelijk niets meer aanklikken.


    [ heaven knows ]

    Ahh oke, bedankt voor jullie reacties! Weet ik in elk geval dat het niet aan mijn laptop ligt haha.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik geef het door aan Robert-Jan. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb dit ook, zowel op de home pagina als bij creaties, dus ik denk dat het aan Q ligt.

    Edit; Mocht het helpen, ik zit op Q via Firefox. (Vroeg moest je dit ook altijd doorgeven dus misschien nu ook wel handig)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2021 - 20:21 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb dit ook, ook als ik naar de home pagina ga

    dubbel post. sorry.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2021 - 20:20 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Vanaf homepagina lukte het mij ook niet om naar iets anders te gaan kon het blokje niet openen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tragically schreef:
    Ik heb dit ook, zowel op de home pagina als bij creaties, dus ik denk dat het aan Q ligt.

    Edit; Mocht het helpen, ik zit op Q via Firefox. (Vroeg moest je dit ook altijd doorgeven dus misschien nu ook wel handig)


    Oja misschien wel handig, ik zit erop via Chrome!


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Net gecheckt, ik heb dit helaas ook op Microsoft egde, het lijkt niet bepaald browser gevoelig


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik geloof dat het probleem van de baan is!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik geloof dat het probleem van de baan is!


    Ja alles werkt weer bij mij! 🥳


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.