• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 maart 2021 - 19:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Damon



    'Hmm. Zandkasteeltjes maken is ontzettend rustgevende therapie. Zal ik naar het hek komen?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fire


    Fersephone zei het dan wel op een grappende toon, maar er zat natuurlijk wel een kern van waarheid in. Zelfs al waren ze bondgenoten – uiteindelijk waren ze wel concurrenten. ‘Misschien is het verstandiger als ik het als het eerst met mijn eigen afdelingsgenoten doe.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Het was alsof Adam zijn gedachten las en Merrin knikte misschien iets te enthousiast met zijn hoofd. Merrin nam de hand van Adam aan en kwam vlug overeind. Hij wenste de anderen een kleine welterusten, voor hij samen met Adam naar boven liep. Op de trap durfde hij er nog niet naar te vragen, maar toen de deur van hun slaapkamer eenmaal veilig dicht was, slaakte hij een opgeluchte zucht. Daarna keek hij even aarzelend naar zijn vriendje. "Hoe gaat het met je?" vroeg hij zachtjes.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    'Klinkt hemels. Zie je daar zo dan.' Hij verbrak de verbinding, toch wel opgelucht dat zijn vriend kwam helpen. Met scheppen. Dat scheelde een hoop gesleep.
          Hij klom naar beneden en liep terug naar het hek. Inmiddels was de route zo vaak afgelegd dat het vrij makkelijk te vinden was.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2021 - 16:22 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———

    Adam zuchtte zachtjes. ‘Het klinkt zo onwerkelijk. Het ene moment kan ze nog het huis binnenstormen, en het volgende moment… is ze er niet meer. En komt ze nooit meer terug. Het komt niet echt binnen. Ik durf amper te hopen dat ze echt weg is.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fersephone


    "Sure, als je dat liever hebt," knikte ze. Ergens had ze het wel grappig gevonden samen met Fire te kijken, maar Fire had ergens een punt. Hij was de leider van de Lions, dus waarschijnlijk was het slim als hij eerst ging. Misschien moest Phone maar een paar overgebleven Panthers morgen optrommelen om ook te gaan kijken. Jester zou morgen er nog niet zijn, maar dan konden ze in ieder geval al een beetje een beeld vormen van wat hen te wachten stond. En dat weer terugkoppelen aan hun leider.
          Ze klom het trappetje bij het Lions house op en hielp Fire omhoog. Ondanks de ernst van de situatie moest ze toch stiekem een beetje om hem grinniken. "Kom op, ouwe. Ik breng je naar je bed," zei ze grijnzend. Ze tikte hem even aan met haar heup en hield daarna de deur voor hem open.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Merrin knikte. Hij begreep wel waar Adam over praatte. Het leek allemaal nog zo ver weg. "Dat komt nog wel," zei Merrin met een kleine glimlach. "Ze is gewoon echt weg. En ze kan ons nooit meer wat doen." Hij wist niet zeker of hij dat zei om Adam daarvan te verzekeren of zichzelf. Want vanavond was hij toch banger geweest dan hij aan zichzelf wilde toegeven. Merrin trok Adam tegen zich aan. Eerst in een hele diepe knuffel, maar al snel verplaatste hij zijn lippen naar Adams nek om er kleine, zachte kusjes in te drukken.
          Merrin legde zijn hoofd even op Adam zijn schouder neer. "Ik vond het moeilijk om Jester zo te zien. Het deed me denken aan het moment dat ik zelf weer in die rolstoel zat en nauwelijks wat kon. Aan hoe Dezi ons bijna...." Hij slikte de laatste woorden weg, want hij wilde ze liever niet hard op zeggen. "Ik ben blij dat we hier samen zijn, Adam," zei hij zachtjes. "Ik zou niet weten wat ik zonder jou zou doen."

    [ bericht aangepast op 20 maart 2021 - 16:31 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Damon



    Er stond één schep in de bezemkast. Onder het motto "Eén is beter dan geen" had Damon die maar meegenomen, en stond nu al een tijdje te koukleumen bij het hek naar het bos. Er zat een groot, verwrongen gat in. Als hij zo zou moeten gokken dacht hij aan Fire of de zus van Fayr en dat maakte die ruzie van Nish nog eens een heel stuk vreemder. Wat moest die met een van hen? Of misschien wel allebei. De zaken werden er niet echt duidelijker op, zo. Dus bleef hij maar (ongeduldig) wachten tot zijn vriend ergens opdook.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———

    ‘Dat snap ik wel,’ zei Adam zachtjes.
          Even had hij zijn ogen gesloten toen ze elkaar stevig knuffelden en Merrin kleine kusjes in zijn nek had gegeven, maar nu keek hij zijn vriendje weer aan.
          ‘Al vanaf het moment dat ze terugkwam had ik zo’n naar gevoel. Alsof het slechts een kwestie van tijd was voor ze weer iets afschuwelijks zou doen. En ik vind het heel erg voor Jester – en Onyx – maar ik ben blij dat wij deze keer niet haar doelwit waren.’
          Het voelde verkeerd om dat hardop uit te spreken, maar het was wel zo. Hij was eigenlijk nog steeds aan het verwerken wat Dezi hen had aangedaan en als er zoiets was gebeurd… Dan had hij vast weer een enorme mental breakdown gekregen.
          ‘Gelukkig is ze nu inderdaad weg en met Jester komt het vast goed. En zo niet… Dan reis ik gewoon terug in de tijd en vertel ik ze wat er te gebeuren staat.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    Omdat hij Damon niet te lang wilde laten wachten, had hij terug naar het hek gejogd. Nog even hij kende het hier ook op zijn duimpje. Hij had steek in zij tegen de tijd dat hij bij zijn vriend aankwam – de slechte nachten van de afgelopen tijd kwamen hem echt niet ten goede.
          Hij was opgelucht om te zien dat Damon daadwerkelijk een schep had gevonden.
          ‘Hé,’ zei hij hijgend. ‘Thanks man.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Damon wuifde het weg en grijnsde. 'Ik heb al jaren zin in een nachtelijk avontuurtje met jou.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Hoewel Onyx het liefst meteen naar zijn vriend wilde gaan, had hij niet zoveel in de zoveelste confrontatie met Sarah en daarom ging hij eerst naar zijn kamer en friste hij zich op. Een douche nemen was ook niet verkeerd, maar ergens had hij het gevoel dat hij instortte als hij nog veel langer op zijn benen bleef staan en dus stelde hij dat maar uit naar morgen. Dat was ook de reden dat hij het andere bed niet opmaakte; daar had hij geen energie voor, al wist hij dat Nish dat straks ook niet zou hebben. Maar die kon best in zijn bed slapen.
          Uiteindelijk liep hij toch naar de kamer van Jester toe, waar hij de twee meiden en Fox aantrof. Zwijgend keek hij naar zijn vriend en naar zijn zwarte vingers. Hij durfde niet eens te denken aan hoe zijn voeten eruitzagen.
          ‘Kan het kwaad als ik zijn handen inzwachtel?’ vroeg hij op zachte toon aan Fayr, zodat hij de anderen niet uit hun concentratie haal. ‘Het weefsel is afgestorven, toch? Breekt er geen vinger af als hij per ongeluk zijn hand stoot?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    'Blijkbaar stuurde ik dan altijd op het verkeerde soort nachtelijke avontuurtjes aan,' antwoordde Nish. Ze begonnen weer in de richting van de hut. 'Ik hoop niet dat je ook nog op een nachtelijk avontuurtje met je Halloweendate gehoopt had, want dat gaat niet meer lukken. Tenzij je wild wordt van necrofilie maar daar kan ik me gezien je gave gelukkig weinig bij voorstellen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    'Dezi is dood?' Toch wel verrast keek hij opzij. 'Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish

    'Ik speelde iets te enthousiast de knight in shining armor om een zekere roodharige knul te redden?' antwoordde hij, besluitend dat hij de schuld beter op zich kon nemen.


    Every villain is a hero in his own mind.