• Hoi hoi,

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er met het geld van de inzamelingsactie voor Quizlet van afgelopen jaar is gebeurd..? Aangezien de persoon (Guido) die deze destijds had opgezet met het doel om 50k op te halen, niet meer actief is en er verder niets meer mee is gedaan volgensmij?

    In dit topic werd er volgensmij voor het laatst over gesproken. Heeft iemand een update? Of ben ik de enige die dit niet helemaal vind kloppen? :')

    Ik vind het zo jammer allemaal, ik had echt gehoopt dat er een keertje iemand zou opstaan om daadwerkelijk te proberen om Q weer een beetje op de kaart te zetten door er flink in te investeren (dmv de site zelf, maar ook met marketing etc.). Ik weet dat Guido nu weg is en werd vervangen door RJ, maar ook nu zie ik nog niet echt dat het flink wordt aangepakt. Het lijkt alsof iedereen het idee heeft dat het echt hopeloos is allemaal haha. Echt zonde, man.


    ars moriendi

    Ik meen dat het geld dat werd ingezameld is gegaan naar werken die nog aan de site waren/openstaande betalingen. Jammer, want dat is wrs niet waar de mensen voor hadden gedoneerd.
    Als er ooit nog zoiets wordt opgezet om Q terug tot leven te wekken (maar dan met een écht plan), doe ik ook graag mee. Maar het lijkt alsof er telkens veel ideeën komen om Q weer op de kaart te zetten, maar dat er uiteindelijk nooit iets mee gedaan wordt, wat heel jammer is :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    De doneeractie verliep inderdaad een beetje gek, maar volgens mij is het geld wel gegaan naar wat achterstallige zaken mbt de site - Zoals hierboven al wordt gezegd. Al is er niet veel openheid over gegeven aangezien het plotselinge vertrek van Guido toen. En het is inderdaad niet netjes verlopen naar alle mensen toe die hebben gedoneerd. RJ staat daar uiteraard los van en daar is niets meer aan te doen, vrees ik.
    Maar ook ik had hoop dat er iets meer zichtbaar zou ondernomen worden. -Aangezien we niet weten wat er ‘achter de schermen’ gebeurd.- En ik zou mezelf ook graag willen inzetten om Q weer wat nieuw leven in te blazen. Maar dan is er toch eerst een concreet plan nodig denk ik zo.

    Edit - spelfoutje

    [ bericht aangepast op 8 april 2021 - 8:18 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Gek idd. Dat onderhoud is niet waar iedereen gedoneerd voor Had. Was het ook niet zo dat dat draaiende gehouden kon worden met reclame?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik ben ook benieuwd naar de crew-topics die o.a. hierover gaan maar waar helemaal geen update meer wordt gegeven over de stand van zaken.


    [ heaven knows ]

    Soulchaser schreef:
    Ik ben ook benieuwd naar de crew-topics die o.a. hierover gaan maar waar helemaal geen update meer wordt gegeven over de stand van zaken.

    Jaa, het zou wel netjes zijn als de mensen die hier meer van weten wilden reageren. Ik lees af en toe dat er dingen "achter de schermen" gebeuren en dat snap ik, maar met dit soort dingen (waarbij mensen uit de goedheid van hun hart geld geven, bedoeld om Quizlet weer op de kaart te zetten), moet je transparant en eerlijk zijn.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Jaa, het zou wel netjes zijn als de mensen die hier meer van weten wilden reageren. Ik lees af en toe dat er dingen "achter de schermen" gebeuren en dat snap ik, maar met dit soort dingen (waarbij mensen uit de goedheid van hun hart geld geven, bedoeld om Quizlet weer op de kaart te zetten), moet je transparant en eerlijk zijn.

    Het is erg logisch dat hierover openheid gewenst is en dat is zeker terecht!

    Voor nu kan ik echter alleen delen dat we op dit moment bezig zijn met alles wat wij als crew weten over de doneeractie en de actuele stand van zaken op een rij te zetten, zodat we dit kunnen delen met iedereen op Quizlet.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Soulchaser schreef:
    Ik ben ook benieuwd naar de crew-topics die o.a. hierover gaan maar waar helemaal geen update meer wordt gegeven over de stand van zaken.
          Same.
          Ik ben iig toch benieuwd hoe zeker het is dat het gedoneerde geld naar de site is gegaan. Guessing is not a fact tbh.

    [ bericht aangepast op 14 april 2021 - 0:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bij deze een update:

    Helaas weten we over de doneeractie niet veel meer dan onze laatste update. Het enige wat we meer weten is dat Guido tijdens zijn plotselinge vertrek in een crewtopic heeft gezegd dat er geen financiële winst was voor hem. Wat hij in dit topic ook zei was dat hij Quizlet moest overdragen omdat hij ergens voltijds ging werken.

    RJ heeft een aantal bugs verholpen en wilde daar mee beginnen omdat het leden werven naar een minder goed werkende site niet ideaal is. Hij is nu inderdaad wel, zoals ook opgemerkt werd in een ander topic, al een tijdje niet online geweest. We hebben hem gevraagd wat zijn reden hiervoor is en zullen het laten weten zodra we antwoord hebben.

    Mochten er nog andere vragen zijn, mogen die altijd gesteld worden.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    FireBrick6 schreef:
    Bij deze een update:

    Helaas weten we over de doneeractie niet veel meer dan onze laatste update. Het enige wat we meer weten is dat Guido tijdens zijn plotselinge vertrek in een crewtopic heeft gezegd dat er geen financiële winst was voor hem. Wat hij in dit topic ook zei was dat hij Quizlet moest overdragen omdat hij ergens voltijds ging werken.

    RJ heeft een aantal bugs verholpen en wilde daar mee beginnen omdat het leden werven naar een minder goed werkende site niet ideaal is. Hij is nu inderdaad wel, zoals ook opgemerkt werd in een ander topic, al een tijdje niet online geweest. We hebben hem gevraagd wat zijn reden hiervoor is en zullen het laten weten zodra we antwoord hebben.

    Mochten er nog andere vragen zijn, mogen die altijd gesteld worden.


    Zo heel veel meer dan de users weet de Qrew dus ook niet. Super jammer wel, want juist jullie zouden erg betrokken moeten worden bij de gang van zaken, lijkt me. Hopelijk komt RJ snel met een antwoord! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FireBrick6 schreef:
    Bij deze een update:

    Helaas weten we over de doneeractie niet veel meer dan onze laatste update. Het enige wat we meer weten is dat Guido tijdens zijn plotselinge vertrek in een crewtopic heeft gezegd dat er geen financiële winst was voor hem. Wat hij in dit topic ook zei was dat hij Quizlet moest overdragen omdat hij ergens voltijds ging werken.

    RJ heeft een aantal bugs verholpen en wilde daar mee beginnen omdat het leden werven naar een minder goed werkende site niet ideaal is. Hij is nu inderdaad wel, zoals ook opgemerkt werd in een ander topic, al een tijdje niet online geweest. We hebben hem gevraagd wat zijn reden hiervoor is en zullen het laten weten zodra we antwoord hebben.

    Mochten er nog andere vragen zijn, mogen die altijd gesteld worden.

    Bedankt voor je update! Ik zal dit topic in de gaten blijven houden voor de andere vraag richting RJ, dankjewel.

    Wat ik nu ga zeggen is niet richting jou of je mede-crewleden bedoelt, maar ik vind het vreemd dat de crew zo weinig is ingelicht over zoiets gevoeligs als donaties van leden. We hebben dus niets anders dan Guido zijn woord dat er geen financieel gewin inzat voor hem. En vervolgens gaat hij weg. Hm. Ik vind het maar raar en shady allemaal. Sterker nog, ik vind dit een flinke stap terug. Veel leden zijn al weggegaan. Leden die met liefde hun geld hebben gedoneerd in de hoop dat de site weer opgepakt zou worden, zijn nu wellicht ook nog eens hun vertrouwen kwijt.

    Ik hoop ontzettend dat RJ binnenkort online komt en er ook echt werk van wil maken om deze mooie website weer nieuw leven in te blazen. Er is flink werk aan de winkel, dus we hebben echt iemand nodig met hart voor de site en een solid plan van aanpak.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Bedankt voor je update! Ik zal dit topic in de gaten blijven houden voor de andere vraag richting RJ, dankjewel.
    Wat ik nu ga zeggen is niet richting jou of je mede-crewleden bedoelt, maar ik vind het vreemd dat de crew zo weinig is ingelicht over zoiets gevoeligs als donaties van leden. We hebben dus niets anders dan Guido zijn woord dat er geen financieel gewin inzat voor hem. En vervolgens gaat hij weg. Hm. Ik vind het maar raar en shady allemaal. Sterker nog, ik vind dit een flinke stap terug. Veel leden zijn al weggegaan. Leden die met liefde hun geld hebben gedoneerd in de hoop dat de site weer opgepakt zou worden, zijn nu wellicht ook nog eens hun vertrouwen kwijt.
    Ik hoop ontzettend dat RJ binnenkort online komt en er ook echt werk van wil maken om deze mooie website weer nieuw leven in te blazen. Er is flink werk aan de winkel, dus we hebben echt iemand nodig met hart voor de site en een solid plan van aanpak.

    Dat kwam net tevens op in mijn hoofd toen ik de reactie van FireBrick6 las. Het is erg apart dat er geen notitieboekje (bij gebrek aan een beter woord) is bijgehouden, of de Qrew niet op de hoogte is gehouden van de (belangrijke) acties die bezig zijn / ondernomen worden e.d. Dat zou iig een stuk duidelijkheid brengen voor deze huidige vragen en tevens houdt dat een beetje de vinger in de pols bij zulke acties.
          Jammer dat het zo gelopen is, maar ergens vind ik niet dat we hierbij moeten blijven op iets wat (wellicht) is vastgelopen. Dat is zonde van de tijd die we eventueel konden stoppen in Quizlet zelf. Duidelijkheid omtrent dit onderwerp is belangrijk, maar Quizlet zelf ook.

    [ bericht aangepast op 23 april 2021 - 15:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Om dit weer omhoog te gooien: RJ is zeker 16 dagen niet op Quizlet gekomen, dus ik ben een beetje bang dat we in een cirkel vallen hiermee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Addams schreef:
    Om dit weer omhoog te gooien: RJ is zeker 16 dagen niet op Quizlet gekomen, dus ik ben een beetje bang dat we in een cirkel vallen hiermee.

    Ik hoop dat hij de mods die netjes op dit topic reageren kan laten weten hoe of wat, maar op deze manier is het terug proberen te brengen van Q natuurlijk trekken aan een dood paard. Het lijkt erop dat hier nooit transparantie over komt. Ontzettend jammer, want mocht er ooit nog eens een inzamelingsactie komen voor deze mooie website, ga ik daar niet aan bijdragen.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik hoop dat hij de mods die netjes op dit topic reageren kan laten weten hoe of wat, maar op deze manier is het terug proberen te brengen van Q natuurlijk trekken aan een dood paard. Het lijkt erop dat hier nooit transparantie over komt. Ontzettend jammer, want mocht er ooit nog eens een inzamelingsactie komen voor deze mooie website, ga ik daar niet aan bijdragen.

    Ja, precies. De mensen die hier actief aan werken, kunnen niet blijven trekken aan iets wat "dood" is AKA de site / het contact met eigenaar. Het moet van beiden kanten komen. Erg jammer, want de tragische dood voor de andere website van Rutger, lijkt dus zo ook Quizlet te overkomen. But on the other hand, voor die inzamelingsactie had ik niet aan bijgedragen, omdat ik daar al een slechte vibe over kreeg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het ook erg vervelend - vooral voor de moderators en andere vrijwilligers die (vrijwel) niets te horen krijgen.. Misschien een beetje naiëf, maar ik blijf toch hard hopen dat er nog iets gaat gebeuren.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie