• Hoi hoi,

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er met het geld van de inzamelingsactie voor Quizlet van afgelopen jaar is gebeurd..? Aangezien de persoon (Guido) die deze destijds had opgezet met het doel om 50k op te halen, niet meer actief is en er verder niets meer mee is gedaan volgensmij?

    In dit topic werd er volgensmij voor het laatst over gesproken. Heeft iemand een update? Of ben ik de enige die dit niet helemaal vind kloppen? :')

    Ik vind het zo jammer allemaal, ik had echt gehoopt dat er een keertje iemand zou opstaan om daadwerkelijk te proberen om Q weer een beetje op de kaart te zetten door er flink in te investeren (dmv de site zelf, maar ook met marketing etc.). Ik weet dat Guido nu weg is en werd vervangen door RJ, maar ook nu zie ik nog niet echt dat het flink wordt aangepakt. Het lijkt alsof iedereen het idee heeft dat het echt hopeloos is allemaal haha. Echt zonde, man.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Bedankt voor je update! Ik zal dit topic in de gaten blijven houden voor de andere vraag richting RJ, dankjewel.

    Wat ik nu ga zeggen is niet richting jou of je mede-crewleden bedoelt, maar ik vind het vreemd dat de crew zo weinig is ingelicht over zoiets gevoeligs als donaties van leden. We hebben dus niets anders dan Guido zijn woord dat er geen financieel gewin inzat voor hem. En vervolgens gaat hij weg. Hm. Ik vind het maar raar en shady allemaal. Sterker nog, ik vind dit een flinke stap terug. Veel leden zijn al weggegaan. Leden die met liefde hun geld hebben gedoneerd in de hoop dat de site weer opgepakt zou worden, zijn nu wellicht ook nog eens hun vertrouwen kwijt.

    Ik hoop ontzettend dat RJ binnenkort online komt en er ook echt werk van wil maken om deze mooie website weer nieuw leven in te blazen. Er is flink werk aan de winkel, dus we hebben echt iemand nodig met hart voor de site en een solid plan van aanpak.

    Excuses voor deze erg late reactie. Ik weet zelf niets meer dan wat hier al benoemd is helaas, vandaar de late reactie ook, maar ik wil je wel nog bedanken voor de aardige toon van dit bericht!
    Ik snap je punt, het had absoluut anders moeten lopen dan hoe het gegaan is. Natuurlijk zijn Rutger, Guido en RJ de site-eigenaren (geweest) en hebben ze uiteindelijk de eindbeslissing (gehad) over wat te doen met Quizlet.nl. Alleen een beetje meer inzicht qua donaties en dergelijke, of op z'n minst beter op de hoogte gehouden worden, was fijner geweest ja. En dat zou ik nu ook waarderen, maar tot nu toe heb ik dus helaas nog niets vernomen van RJ...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    @FireBrick6: Hebben jullie misschien geen contactgegevens van hem om hem daarop te contacteren? Of ga ik nu een beetje te ver in dingen? Imo hoort bij zo'n functie wat RJ draagt namelijk wel verantwoordelijkheid. Iets wat ik niet tot weinig gezien heb van zijn kant. Jullie, de Qrew, moeten de site iig vooral dragen hierdoor.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2021 - 12:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    FireBrick6 schreef:
    (...)
    Excuses voor deze erg late reactie. Ik weet zelf niets meer dan wat hier al benoemd is helaas, vandaar de late reactie ook, maar ik wil je wel nog bedanken voor de aardige toon van dit bericht!
    Ik snap je punt, het had absoluut anders moeten lopen dan hoe het gegaan is. Natuurlijk zijn Rutger, Guido en RJ de site-eigenaren (geweest) en hebben ze uiteindelijk de eindbeslissing (gehad) over wat te doen met Quizlet.nl. Alleen een beetje meer inzicht qua donaties en dergelijke, of op z'n minst beter op de hoogte gehouden worden, was fijner geweest ja. En dat zou ik nu ook waarderen, maar tot nu toe heb ik dus helaas nog niets vernomen van RJ...


    Addams schreef:
    @FireBrick6: Hebben jullie misschien geen contactgegevens van hem om hem daarop te contacteren? Of ga ik nu een beetje te ver in dingen? Imo hoort bij zo'n functie wat RJ draagt namelijk wel verantwoordelijkheid. Iets wat ik niet tot weinig gezien heb van zijn kant. Jullie, de Qrew, moeten de site iig vooral dragen hierdoor.


    Sluit me volledig bij Addams aan. Het is niet eerlijk dat de Qrew wel haar best doet maar we vanuit RJ niets meer horen. Vandaar ook mijn vriendelijke toon. Ik weet dat jullie er ook van balen maar hier niets aan kunnen doen.

    Ik ben sowieso benieuwd of er uberhaupt nog iets opgezet gaat worden om deze site weer te promoten en jongeren te informeren over het verhalenaspect van deze website. Ik weet dat ik destijds deze website per toeval tegenkwam en ik de community met andere Nederlandse en Belgische hobbyschrijvers zo leuk vond. Ik heb mijn hele leven al geschreven, maar hier deelde ik voor het eerst echt mijn verhalen met anderen. Sure, je hebt nu Wattpad en what not, maar dat voelt toch zo anders dan deze website. Veel massaler, minder authentiek en allemaal in het Engels (daar heb je ook niet altijd zin in). Vooral jonge mensen met een interesse in schrijven kunnen hier op een hele veilige manier hun eerste stappen zetten en hun hobby exploren, binnen een gezellige community van gelijkgestemde Nederlanders en Belgen. Het zou zooo jammer zijn om daar niet op in te zetten.


    ars moriendi

    Addams schreef:

    @FireBrick6: Hebben jullie misschien geen contactgegevens van hem om hem daarop te contacteren? Of ga ik nu een beetje te ver in dingen? Imo hoort bij zo'n functie wat RJ draagt namelijk wel verantwoordelijkheid. Iets wat ik niet tot weinig gezien heb van zijn kant. Jullie, de Qrew, moeten de site iig vooral dragen hierdoor.


    Ik dacht Quizlet even te checken voor het eerst na drie jaar en wow wat is het ineens stilletjes geworden!

    Ondanks dat ik al lang niet meer hier gepost heb, denk ik wel dat ik hier antwoord op kan geven. Toen ik moderator was (heeeel lang geleden) waren er geen contactgegevens beschikbaar van (in die tijd) Rutger, dus het zal mij zeker niet verbazen als deze er nu ook niet zijn van RJ. Doodzonde dit, aan een dood paard valt niet echt te trekken. Vindt het toch wel zo netjes dat als je ergens geen tijd in wilt steken, je het stokje overdraagt aan een ander die wél de motivatie en tijd heeft. Nu zijn dit natuurlijk allemaal speculaties die ik maak, maar dat komt ook zeker doordat er geen enkele reactie van hem hierop is gekomen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Addams schreef:
    @FireBrick6: Hebben jullie misschien geen contactgegevens van hem om hem daarop te contacteren? Of ga ik nu een beetje te ver in dingen? Imo hoort bij zo'n functie wat RJ draagt namelijk wel verantwoordelijkheid. Iets wat ik niet tot weinig gezien heb van zijn kant. Jullie, de Qrew, moeten de site iig vooral dragen hierdoor.

    Ik snap de vraag, al helemaal nu het zo stil blijft hier omheen.
    Wat Taehyung noemt, klopt eigenlijk nog steeds. We hebben inderdaad geen contactgegevens buiten RJ's profiel om, en RJ is al gecontacteerd via de (schaarse) contactgegevens die we wel hebben.

    @Apocalyptic: Dat is zeker een goed doel om op in te zetten. Alleen lijkt me iemand hebben die actief bugs kan oplossen en veranderingen ten goede van Quizlet kan doorvoeren daar wel een must voor. En op dit moment lijkt het niet erg op dat we een admin o.i.d. hebben...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn