• Sinds deze week heb ik de to good to go app. Voor degene die hier niet mee bekend is. Voor een klein bedrag koop je een Magic box die je ophaalt in de winkel. Dit bevat producten die bijna over de datum gaan en je zorgt dus dat het opgegeten wordt in plaats van weggegooid. Het bedrag wat je betaald doe je x3 en dat is de minimale waarde die in je box zit.

    Gister mijn eerste box gehaald bij de bakker voor 4 euro 99. Halfje wit, 2 gevulde croissants met aardbeien, 2 zakken witte bollen, 1 zak bruine bollen , 4 krentenbollen en 4 sneetjes paasbrood.

    Vandaag haalde ik er 1 bij de jumbo voor hetzelfde bedrag en kreeg: 1 pot verse kippensoep, 1 braadworst, 1 doos mini filetlapjes, 1 andijvie maaltijd en een doosje bonbons.

    Zijn er meer mensen die hieraan mee doen en de inhoud willen delen?

    Ik vind het vooral leuk omdat je niet weet wat je krijgt dus het is altijd een verassing.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben zelf iets te moeilijk met eten hiervoor, maar ik vind het wel tof dat iets als dit bestaat om voedselverspilling te helpen en is het leuk om te zien dat wat in de dozen zit zo verschillend kan zijn.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    FireBrick6 schreef:
    Ik ben zelf iets te moeilijk met eten hiervoor, maar ik vind het wel tof dat iets als dit bestaat om voedselverspilling te helpen en is het leuk om te zien dat wat in de dozen zit zo verschillend kan zijn.
    ahh als je moeilijke eter bent schiet het niet op inderdaad. Ik woon nog thuis en wat ik niet lust eet mn broer of ouders weer dus dat helpt wel.

    Zit ook op een groep en het is inderdaad erg leuk om te zien wat iedereen vind


    Change is for weirdos ~ Niall Horan