• Stupid heart,

    little pink ladies
    — On Repeat

    loving people and shit.







    Princeton South-East High — Californië 1979 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 1979 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          Jaren later werd dit spelletje afgeschaft. Leraren kwamen erachter, want een paar leerlingen hadden de rest verlinkt. Er was een groot schooldrama en de leerlingen zochten andere manieren om hun laatste maand van school toch een beetje interessant te maken door middel van andere soorten spellen, maar geen van hen tipte aan het ultieme liefdesspelletje van 1979 en langzamerhand snakte nieuwe generaties terug naar wat hun voorouders hadden. Ze hadden de verhalen van sterke jongens die de meisjes verleiden met rozen en chocolade zo vaak gehoord. Het was hun beurt. Hun tijd om de traditie terug in leven te blazen.
          2021 — Een nieuw schoolschrift werd gekocht, meiden werden verdeeld onder het genot van een biertje en het nieuws werd bekend gemaakt aan iedere laatstejaars tiener. Het feest kon beginnen, alweer. Ditmaal was er één regel, er werd met geen andere ouder of persoon die het spel kon stopzetten over de competitie gesproken. Het was een laatstejaars dingetje, daar willen we geen nieuwsgierige neuzen in hebben duiken. Snap je? Dus mondje dicht.
          Hoe graag de laatstejaars het ook wilden, niet iedereen was aan boord en hoe ontdek je wie de snitch is onder een grote groep laatstejaars? Je kan wel vingers wijzen, maar je zult het nooit echt weten. De directeur was duidelijk, op dit spel stond een zware straf: schorsing en dat nog in de laatste maand. Gaat iedereen wel zijn best doen? Of zullen leerlingen langzamerhand afhaken naarmate de finishlijn? Het wordt tijd om te spelen, dus lipjes getuit dames en shirt uit heren, het wordt tijd voor een herhaling van War of Love.

    ✧ CHARACTERS ✧

    • Rol
    • Naam
    • Leeftijd (17-19)
    • Status
    • Uiterlijk
    • Innerlijk (dit hoeft van mij niet persé een boekwerk te zijn, als het maar duidelijk is)
    • Familie (Dit kan zo uitgebreid zijn als je zelf wilt. Denk aan geschiedenis, reputatie, rijk of arm, werk, etc.)
    • Geschiedenis
    • Extra (denk aan likes, dislikes, allergieën, verslavingen, angsten, dromen etc.)
    • Relaties


    LADIES
    ✘ naam • reputatie • Bridget Satterlee — page • Nesber
    ✘ naam • reputatie • fc — page • Douceur
    ✘ naam • reputatie • Cindy Kimberly — page • Zemo
    ✘ naam • reputatie • fc — page • Isolophilia


    GENTLEMEN
    ✘ naam • reputatie • fc — page • Schumacher
    ✘ naam • reputatie • fc — page • Zemo




    • Dit is een "next generation", er kan familie in voorkomen van de andere karakters van de andere rpg's. Je hoeft echter niet bekend te zijn met deze rpg/personages om mee te kunnen doen. Je kan altijd vragen of je je mag aansluiten bij een van de families waardoor je alle nodige informatie krijgt. Je mag ook een karakter maken die niks te maken heeft met de vorige generatie.
    • De koppels worden random gemaakt. Het goal is de andere te laten toegeven dat zij van je houdt en letterlijk die woorden spreken in het openbaar. Voor sommige heren gaat dit meer moeite kosten dan voor andere, maar dat is ook het leuke eraan.





    ✧ PRINCETON SOUTH-EAST ✧
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.




    ✧ RULES ✧
    ✘ De huisregels van Quizlet gelden hier.
    ✘ Houd dames en heren gelijk.
    ✘ Niet meer dan twee personages per persoon.
    ✘ Schrijf 200 woorden per post.
    ✘ 16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    ✘ Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    ✘ Alleen ik, Amber, maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2021 - 15:51 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Zou ik een dame mogen reserveren?


    chaos makes the muse

    Ooof meid, I would love to join maar aaah Busy D':


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    is het mogelijk een uitwisselingsstudente te spelen?


    • Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. •

    Sisu schreef:
    Ooof meid, I would love to join maar aaah Busy D':

    I second this.... Mehe


    I have seen my own sun darkened

    Peitho schreef:
    (...)
    I second this.... Mehe


    I third this hehe

    Ik ga er nog even goed over nadenken! c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    This one brings back memories, alle voorgaande topics ook. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ook even een MT door twijfel. . .


    I'm your little ray of pitch black.

    Kind of a must that I join at this point :'D


    El Diablo.

    MT. I will think about it :]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2021 - 22:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Douceur schreef:
    Zou ik een dame mogen reserveren?


    Ja zeker mag dat!

    Sisu schreef:
    Ooof meid, I would love to join maar aaah Busy D':


    But it will be fun and I will give you the time you neeedd (flower)

    Isolophilia schreef:
    is het mogelijk een uitwisselingsstudente te spelen?


    Sure, die heeft dan toch het jaar meegedaan? Dan kan het gewoon.

    Peitho schreef:
    (...)
    I second this.... Mehe


    You can always join en dan als het toch niks wordt schrijf je je uit! Je zit er niet aan vast en als je meedoet wordt het echt leuk!

    Schumacher schreef:
    (...)

    I third this hehe

    Ik ga er nog even goed over nadenken! c:


    Nee, je doet mee, vriendin :Y)

    Otsana schreef:
    This one brings back memories, alle voorgaande topics ook. ^^


    Ikr!

    Fou schreef:
    Ook even een MT door twijfel. . .


    Zoals ik al zei, je zit er niet aan vast en als je meedoet wordt het sowieso leeeeuk!

    Zemo schreef:
    Kind of a must that I join at this point :'D


    Yaaaayy, where can I sign you in c: Female or male

    Addams schreef:
    MT. I will think about it :]


    I would be happy to welcome you, but take your time c:


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Oh well, geef me voor nu maar een meisje (FC: Cindy Kimberly) en een jongen :Y)


    El Diablo.

    Ohw top, dan wil ik graag een vrouw reserveren.


    • Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. •

    heyy, kan ik een meisje reserveren?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    AY NO IK ZIE DIT NU PAS.
    Gaat dit nog van de grond komen? (cat)

    Ik denk hier nog ff over na. Timing sucks met alles wat ik nu heb/moet doen.


    [ heaven knows ]