• Lieve Q-ers!

    Voor mijn master thesis schrijf ik over fanfictie, schoonheid en face claims en ik ben op zoek naar deelnemers voor een interview. Ik ben op zoek naar lezers van fanfictie (of mensen die in het verleden fanfictie gelezen hebben), van 18 jaar of ouder. Bij voorkeur zoek ik dan mensen die fanfictie lezen of hebben gelezen over celebrities, zoals Harry Styles, Tom Holland of Max Verstappen.
    In een online gesprek van max. een uurtje zou ik graag wat met je babbelen over jouw visie op de rol van schoonheid in fanfictie!

    Verdere informatie kan je vinden via de onderstaande link, en als je geïnteresseerd bent, kan je daar ook je contactgegevens achterlaten.

    https://forms.gle/HNMpMzjFDEatq5KY6

    Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om ze hier te stellen, ik beantwoord ze graag!





    You can't always get what you want, but if you try sometime, you might get what you need – The Rolling Stones

    Help deze lieve meid mensen! Het is super leuk om te doen, kost je amper tijd en je kan haar echt helpen.

    Ik ben er weer (H)


    Let everything happen to you: beauty and terror. Just keep going. No feeling is final.

    Bels had me hierover een berichtje gestuurd en ze was heel enthousiast.
    Ik wil je heel graag helpen, maar vraag me af of het een probleem is dat ik niet in Nederland woon.

    Stuur me gerust een privébericht op Q als je verder wil praten hierover.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2021 - 14:19 ]

    Ingevuld help je graag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ingevuld, lijkt me leuk om je te helpen :)


    ~ Everybody Lies ~ Dr. Gregory House

    Wat een interessant onderwerp voor je thesis! Veel succes met je onderzoek en het schrijven :9~

    Ik lees zelf geen fanfictie over bekende personen, helaas, anders had ik graag geholpen


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    oehh interessant! even een dingetje: ik lees zelf geen RPF, maar heb wel aardig wat fic gelezen over films en series. Ik neem aan dat de schoonheid van de acteurs en actrices ook voldoet?
    Ik ga nu iig je formulier invullen. Succes!

    Hey, ontzettend gaaf onderwerp voor je thesis! Welke tijden worden ingepland voor zo'n babbeluurtje? Ik ben momenteel zelf ook bezig met mijn afstudeerscriptie, dus overdag is voor mij sowieso al een no-go, maar 's avonds heb ik wel tijd doordeweeks


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ben nog geen 18 en ik lees zowieso geen fanfictie over bekende personen. Veel succes met je studies! (lol)


    Isn't Baji-san awesome?

    Catmint schreef:
    Hey, ontzettend gaaf onderwerp voor je thesis! Welke tijden worden ingepland voor zo'n babbeluurtje? Ik ben momenteel zelf ook bezig met mijn afstudeerscriptie, dus overdag is voor mij sowieso al een no-go, maar 's avonds heb ik wel tijd doordeweeks


    Hi!

    Ik ben vrij flexibel met tijden, aangezien ik ook een aantal buitenlandse respondenten heb, maar ik ben meestal op werkdagen tot een uur of acht beschikbaar!


    You can't always get what you want, but if you try sometime, you might get what you need – The Rolling Stones

    Ik zag hem nog in de spotlight staan dus heb hem voor je ingevuld. Mocht je nog mensen nodig hebben wil ik je best helpen :)


    I want my bloody cheese now!^^