• Hallo, ik was laatst oude rollentopics aan het doorkijken uit verveling en kwam een hoop van mijn oude "Once Upon A Time in Neverland" roleplays tegen. Nu waren deze allemaal vrij slecht aangezien ik hooguit veertien was tijdens het oprichten ervan, maar ik kreeg wel een hoop nostalgie en zin om dit te herhalen.

    Ik heb Once Upon A Time al jaren niet echt meer gezien, noch ben ik er een enorme fan van momenteel, dus als ik een rollentopic op zou gooien zal dit waarschijnlijk een hoop aanpassingen bevinden/openheid voor interpretatie aan spelers gunnen. Maar om dat te doen moet ik wel weten of überhaupt nog mensen zijn op deze site die aan zo'n soort roleplay mee zouden willen doen, haha? Dus, zijn die er?

    Voor degenen die Once Upon A Time niet kennen maar nieuwsgierig zijn, het is een serie over sprookjesfiguren die leven in een hedendaags stadje in Maine wegens een vloek. Als het Neverland gerelateerd zou zijn, zou het gaan over sprookjesfiguren die de wereld van Peter Pan bezoeken, om zo maar te zeggen.

    Ik had wel een concept idee uitgeschreven, deze onder de spoiler. (Het is in het Engels gezien dat de taal is die ik het meest gebruik om te communiceren, maar of de roleplay dat zelf ook zou zijn ligt eraan wat jullie zouden willen khghfyhghk)

    The current plot that I personally had in mind goes as follows:
    Peter Pan has kidnapped a few people (max. 4, preferably children or women or excessive people pleasers who are being pushed around by everyone in their lives - someone who would also run away willingly) who the people in Storybrooke care deeply about. Reasons for this may vary, but there is at least one person among them that he actually needs for something important (to him). Reasons like this could be something such as him finding them very interesting due to their imagination, but also something such as being a relative of Hook who Peter wants to pester. The people kidnapped aren't in horrible danger, but they are at significant risk since time goes so slowly on Neverland that by the time they decide to go home, decades may have passed (if not longer). Also, Peter is a sadistic asshole who likes killing people for fun and dragging his lost boys into extremely dangerous adventures. Also, the longer you stay on Neverland, the more you begin to forget your life before it, making you not want to leave.

    A group from Storybrooke (max. 10, preferably all over the age of twenty) goes to rescue these kidnapped people before they have entirely forgotten about their former lives. This proves itself rather difficult, for Neverland isn't particularly kind on adults.


    Anyhow, als iemand hier interesse in zou hebben, laat het me weten. Zo niet, dan ehh, weten we dat ook, haha.


    obsessive rage

    dit klinkt wel echt heel leuk!! wss zou ik geen tijd hebben maar ga wel beetje twijfelen zo


    --

    van mij zou je ook gewoon een mt kunnen plaatsen in het rollentopic/iemand reserveren zelfs wanneer je niet zeker weet of je uiteindelijk mee kunt doen, zodat je de kans altijd nog hebt? in ieder geval, top dat het idee leuk vindt ^^


    obsessive rage

    Dit klinkt heel leuk! Ik weet ook niet zeker of ik tijd heb, maar als je dit online zet wil ik zeker wel even kijken! (:


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:
    Dit klinkt heel leuk! Ik weet ook niet zeker of ik tijd heb, maar als je dit online zet wil ik zeker wel even kijken! (:


    (:


    obsessive rage

    oké ik heb besloten ongeduldig te zijn en het rollentopic gewoon maar op te gooien, ik zie verder wel of iemand meedoet hAHAHAHA


    obsessive rage