• 𝔬𝔫𝔠𝔢 𝔲𝔭𝔬𝔫 𝔞 𝔱𝔦𝔪𝔢
    ɨռ ռɛʋɛʀʟaռɖ




    Once upon a time,
    there was an island and a boy. Both were unpredictable entities that were intricately connected - and both are known for taking loved ones away from their homes to never return again.
    Peter Pan teaches children the way, and Neverland then, in turn, swallows them whole.

    THE WALLS HAVE CRACKED

          Storybrooke is een gewoon en normaal stadje in the VS, Maine, met gewone en normale mensen die er leven. Niks is er ongewoon en de mensen leiden hele ordinaire en rustige levens en alles is oké - behalve dan dat dit schijn is.
    Storybrooke is een vervloekt stadje bewoond door sprookjesfiguren. Tot vrij recent wist niemand van hen dat ze ooit sprookjesfiguren waren geweest, maar nu begint deze kennis langzaam weer terug te keren. Juist zodra de chaos van het herinneren begint te vervagen, raken er kinderen en geliefden vermist. Het gebeurde enorm vlug. Toen iedereen naar bed ging waren ze er nog - de ochtend daarop niet meer.
    Het wordt al snel ontdekt dat de schuld hiervan ligt bij Peter Pan, een figuur nooit beïnvloed door Storybrooke's vloek, aangezien Neverland ver, ver weg van alles is.
    Storybrooke stuurt een groep mensen om hun kinderen terug te halen - al blijkt dit nog lang niet zo makkelijk als gehoopt.


    PETER BREAKS THROUGH



    ȶɦɛ քʟօȶ աɦɛռ ֆɨʍքʟɨʄɨɛɖ

    Peter Pan heeft een aantal mensen (max. 4, het liefste kinderen, vrouwen, of iemand die op de één of andere manier als kwetsbaar aangezien wordt en zelf zou kunnen weglopen) ontvoerd waar de mensen in Storybrooke om geven. Redenen hiervoor kunnen variëren, maar er zal in ieder geval één persoon tussen zitten die meegenomen voor iets belangrijks (in Peter's ogen). Dit kan simpelweg zijn dat Peter hen interessant vindt wegens hun manier van denken, maar het zou ook bijvoorbeeld kunnen zijn dat ze een familielid van Hook zijn, wie Peter wil lastig vallen. De mensen op Neverland mogen dan niet met de dood bedreigd worden, ze zijn alsnog in gevaar, aangezien de tijd op Neverland erg langzaam gaat, dus tegen de tijd dat je terug wilt keren, zouden jaren kunnen zijn verstreken zonder jouw weten. Daarbij is Peter een sadistische klootzak die mensen doden iets te leuk vindt + zijn verloren jongens vaak meesleurt in ontzettend riskante avonturen. Oh - en hoe langer je op Neverland bent, hoe meer je vergeet van je leven daarvoor, wat weggaan een stuk minder aantrekkelijk maakt.

    Een groep van Storybrooke (max. 10, het liefst allemaal ouder dan twintig) wordt gestuurd om hun kinderen/geliefden terug te halen voordat ze hun leven voor Neverland vergeten. Dit blijkt nog niet makkelijk; Neverland is niet vriendelijk tegenover volwassenen.


    աɦօ ɖօ աɛ քʟǟʏ?

    DE REDDERS (max. 10)
    The redders zijn mensen die leven in Storybrooke, en hebben een verleden als een sprookje. De vloek is nu een aantal maanden verbroken, dus zijn deze mensen zich bewust van wie ze ooit waren, en kunnen ze waarschijnlijk weer magie gebruiken als ze dit voorheen konden.
    Eisen voor redders zijn:

    - Ze moeten gebaseerd zijn op een sprookjesfiguur (losse interpretaties zijn toegestaan)
    - Ze moeten volwassen zijn
    - Er moet een reden zijn dat ze de ontvoerde mensen willen redden. Dit mag vanalles zijn. (Bijv. ze zijn familielid/vriend van één van de ontvoerde mensen, denken dat ze simpelweg geschikt zijn om iemand te redden wegens hun vaardigheden, willen graag naar Neverland, zoeken naar avontuur, etc.)

    Redders mogen een personage zijn uit de serie Once Upon A Time (bijv. Regina Mills), maar mogen ook zelf verzonnen zijn. Probeer ervoor te zorgen dat het personage in the Enchanted Forest zou kunnen leven. (Alice in Wonderland en The Wizard of Oz zijn dus bijvoorbeeld geen geschikte sprookjes voor deze RPG)
    Het is toegestaan om een andere interpretatie van een sprookje te gebruiken dan in Once Upon A Time (bijv. een eigen versie van Sneeuwwitje). Laat dit wel eerst aan me weten zodat we uit kunnen puzzelen hoe dit in het plot past verder zonder dat het botst met "canon" personages die bespeeld worden.

    ONTVOERDE MENSEN (max. 4)
    De ontvoerde mensen zijn degenen die naar Neverland zijn gebracht door Peter Pan. Ze zijn hier vrijwel volledig vrijwillig en hebben misschien niet volledig door dat ze er vast zitten. Peter houdt ze niet gevangen en behandelt ze hetzelfde als zijn verloren jongens.
    Eisen voor de ontvoerde personages zijn:

    - Ze moeten onder de 25 jaar oud zijn, en liever jonger (al laat ik de optie om een iets ouder personage te maken open voor zij die dat echt graag willen)
    - Als ze ouder zijn dan 14, moet er een reden zijn dat ze hun thuisleven niet leuk vinden en ervan weg willen (bijv. niemand respecteert hun grenzen, hun familie is toxic/abusive, ze voelen zich niet verbonden met de mensen om zich heen, etc.). Ik heb graag dat dit iets anders is dan "ze houden van lezen", because don't we all lol.

    In ieder geval één van de mensen hier zal Peter's "favoriet" of reden voor zijn bezoek zijn. In ieder geval één zal meegenomen zijn puur omdat Peter hen mag of interessant vindt. Er mag ook nog een tweede persoon zijn die specifiek is meegenomen voor een andere reden. The pettier, the better (bijv. ze zijn Hook's neef/nicht en Peter is boos dat Hook nog in leven is, dus neemt hij iemand mee die dierbaar voor hem is om te "straffen" voor bestaan, haha). Je kan voor beide vragen om in deze categorie te vallen, al zal ik de eerste van de twee waarschijnlijk zelf kiezen.

    DE PIRATEN (max. 6)
    De piraten zijn... Nou ja, piraten, die al een hele tijd vast zitten of Neverland, of dat hebben gezeten in het verleden. De kans bestaat dat ze niet goed meer weten wat voor leven ze daarvoor hadden. Neverland blijft hen proberen te vermoorden, evenals Peter Pan, en dus haten ze zowel het eiland als de jongen nogal.
    Piraten mogen gemeen zijn. Ik heb nog geen specifiek beeld van of de piraten nog steeds vast zitten op Neverland, of tussen de redders zullen zitten aangezien ze op de één of andere manier in Storybrooke beland zijn, dit is dus open voor interpretatie.
    Eisen voor de piraten zijn:

    REGULAR PIRATES:
    Ik heb niet echt specifieke regels hiervoor, behalve:
    - Maak ze volwassen
    Daarbuiten is alles jouw keuze!

    CAPTAIN HOOK:
    Nu wil ik niet al teveel voorschrijven voor specifieke personages, dus vrijwel alles is open voor jou, maar ik heb wel één specifieke wens.
    - De "dynamic" tussen Hook en Peter moet op die uit het origineel lijken - ze moeten elkaar werkelijk haten en als vijanden zien. Het liefst zou ik willen dat ze vagelijk op een vader en kind die een enorm slechte relatie hebben zien (waarin Hook de vader is, btw, niet whatever OUAT met Pan en Rumplestiltskin deed for some reason)

    Je kan de originele OUAT Hook behouden aangezien ik weet dat hij enorm populair is, ik was gewoon nogal teleurgesteld over zijn dynamic met Peter? Dus, wat je ook doet, ik zou het erg leuk vinden als die meer op het origineel leek.
    Hook mag uit Storybrooke komen en bij de redders horen, maar hij mag ook nog steeds vast zitten op Neverland, afhankelijk van wat je het liefste wil. Laat me je voorkeur weten zodat het plot goed in elkaar klikt.

    DE VERLOREN JONGENS (max. 6)
    De verloren jongens zijn kinderen zonder familie die samen met Peter op Neverland wonen. Ze wonen in een huis onder de grond in het bos waar je naarbinnen gaat via holle bomen. Ze zijn erg loyaal naar Peter toe en ervaren lang niet zoveel ongelukken als volwassenen op Neverland - aangezien ze kinderen zijn en Peter mag ze.
    Eisen voor de verloren jongens zijn:

    - Ze zijn onder de zestien jaar oud, en het liefste onder de veertien (al begrijp ik dat dit lastig te spelen kan zijn wanneer je deze leeftijd zelf al een tijdje niet meer bent geweest)
    - Ze zijn verlaten, verwaarloosd, mishandeld, of misbruikt door hun ouders en hebben dus geen goede herinneringen over van hun leven voor Neverland - als ze zich überhaupt nog iets herinneren.

    Verloren jongens kunnen ieder gender zijn, ondanks de misleidende naam.

    DE OORSPRONKELIJKE BEWONERS (max. 6)
    De oorspronkelijke bewoners, die in het boek "indianen" of "redskins" worden genoemd (maar aangezien dit incorrecte/racistische termen zijn zal ik ze niet gebruiken), zijn de enige mensen die officieel op Neverland wonen. Ze wonen waarschijnlijk in een dorp en doen zowel aan jagen en verzamelen als akkerbouwen om aan eten te komen. Als iemand besluit zo'n figuur te spelen, moeten we even bespreken hoe en wat voor stam ze precies volgen (aangezien, nogmaals, het boek hier vrij racistisch over is) - maar ze haten de piraten in specifiek.
    Eisen voor de oorspronkelijke bewoners zijn:

    - Ze worden geschreven als echte mensen en niet als een caricatuur
    - Als faceclaims worden gebruikt, is dit werkelijk een native American/Hawaiian/Inuit persoon (afhankelijk van welke precieze interpretatie je de stam geeft)

    De oorspronkelijke bevolking kan iedere leeftijd of gender hebben. Neverland valt hen niet lastig, aangezien ze op het eiland thuis horen, en ook Peter respecteert ze over het algemeen.

    ANDERE PERSONAGES(max. 5)
    De andere personages bevatten iedereen die niet in de andere categorieën past. In specifiek zouden het feeën/fae/fairies kunnen zijn (kleine maar ondeugende creaturen met extreme emoties), of zeemeerminnen (half mens, half vis, proberen mensen te verdrinken of in ieder geval te plagen als ze in hun territorium komen, mogelijk menseneters). Als je andere specifieke ideeën hebt die ook daarvan afwijken, laat het me even weten zodat we er rekening mee kunnen houden in het verhaal.


    LIJSTJE VOOR PERSONAGES
    Deze punten zijn enkel suggesties. Je mag het aanpassen en er dingen aan toevoegen zoals dat voor jou handig is, zolang alle benodigde informatie er maar in staat.
    x      Name
    x      Fairy tale counter part (if applicable)
    x      Age
    x      Gender
    x      Sexuality
    x      Species
    x      Personality
    x      Appearance (faceclaims are allowed but not mandatory)
    x      Past
    x      Family / Friends (if applicable)
    x      Skills / Magic (if applicable)
    x      Extra




    YOU SHOULD HAVE NEVER LEFT HOME







    ʀʊʟɛֆ

    x      Bestuur anderen hun personages niet. Je mag enkel NPC's (non-player characters) besturen, en als je dit doet, houd ze in character. Het doden van iemand anders personage telt als besturen.
    x      Maak geen familieleden van Peter Pan.
    x      Schrijf in ieder geval 150-200 woorden in je eerste post. Na je introductie is er geen woordenminimum meer. Dit is zodat we weten wat er te verwachten is van je personage en of we je kunnen aanspreken op dat moment.
    x      Houd ongerelateerde conversaties (zoals bijv. over relaties) in het praattopic.
    x      Pest en treiter anderen in dit RPG niet.
    x      Maak je personage niet oppermachtig, en probeer niet alle aandacht naar jezelf toe te trekken. Dat maakt het minder leuk voor de rest.
    x      Voeg trigger warnings aan je file toe indien nodig. (Bijv. wanneer er sprake is van seksueel misbruik, (kinder)mishandeling, pesten, zelf beschadiging, of zelfmoord.)
    x      16+ in de roleplay is toegestaan, mits het onder een spoiler staat met een waarschuwing erboven zodat mensen die het niet willen lezen het kunnen vermijden. (Al snap ik niet waarom je het zou toevoegen in een RPG over Peter Pan lmao)
    x      Als je iets niet begrijpt, communiceer.
    x      Je mag je personage onderweg altijd nog aanpassen, zolang het niet is om een discussie of gevecht te winnen in game.
    x      Als ik (of iemand anders) ergens nee op zegt, respecteer dit en dram je zin niet door.

    PLEASE READ THIS!!!!

    x      Deze roleplay werkt op een iets traditionelere manier dan gewoonlijk, met een DM (dungeon master) die het verhaal stuurt en de NPC's speelt (behalve als spelers comfortabel zijn met dit zelf doen). Ik ben de DM. Dat is waarom de personages en het plot zulke specieke richtlijnen hebben.

    x      Zelfs al is Storybrooke van Once Upon A Time gebruikt, lijkt de interpretatie van Neverland en Peter Pan hierin absoluut niet op die uit de serie. Om eerlijk te zijn vond ik die interpretatie zeer matig en gebruik ik liever mijn eigen, die dichterbij het boek zit en inspiratie pakt van Keltische fae.

    x      Dit zal vreemd specifiek klinken, maar het is niet toegestaan om personages met een "gespleten/meervoudige persoonlijkheid(sstoornis)", waarin er sprake is van een "goede" en een "slechte" persoonlijkheid, te creëren. Ik vind dit een ontzettend schadelijke en stigmatizerende trope over dissociatieve identiteitsstoornis (DID/OSDD), een bestaande stoornis die zich kan ontwikkelen wegens extreme, herhaaldelijke trauma voordat de patient rond de 9 jaar oud is. Ik zie dat deze trope nog steeds vrij populair is hier, en al kan ik niemand stoppen van zo'n figuur spelen in andere RPG's, wil ik het niet zien in de mijne. Het maakt me niet uit dat het je een goed idee lijkt - je bent niet origineel, en als je geen DID/OSDD hebt wil ik het niet zien hier.


    ƈɦǟʀǟƈȶɛʀֆ

    Character name x Age x Gender x Player x Page
    DE REDDERS (3/10)
    1. Jasmine of Agrabah x 21 y/o x F x VexAhlia x 1.1 x FC: Naomi Scott
    2. Charleston Ryan Mills x 25 y/o x M x HeatherChandler x 1.2
    3. Rubah Ciarlare x 24 y/o x NB x inktzwart x 1.2
    (4.) Childe Rowland x 25 y/o x M x npc door inktzwart x 1.2
    (5.) Rose / Rapunzel x 24 y/o x F x npc door glowfaery x n.v.t. x FC: Florence Pugh


    DE ONTVOERDE MENSEN (2/4)
    1. Esmeralda x 16-ish y/o x F x glowfaery x 1.1
    2. Ethel Sentry x 19 y/o x F x inktzwart x 1.1 x FC: Mia Wasikowska


    DE PIRATEN (3/6)
    1. Eilis Griffin x 25 y/o x M x ChiIdhood x 1.2
    2. Serena Pearl Verlac x 25-ish x F x Blodreina x 1.3
    3. Captain Jas. Hook x 35-50 y/o x M x inktzwart x 1.3
    (4.) Eden x 29 y/o x NB x npc door glowfaery x n.v.t x FC: Lachlan Watson
    DE VERLOREN JONGENS (1/6)
    1. George x 13 y/o x M x glowfaery x 1.2


    DE OORSPRONKELIJKE BEWONERS (0/6)
    (1.) Sayen x 25 y/o x F x npc door ChiIdhood x 1.2


    OVERIGE PERSONAGES (3/6)
    1. Peter Pan x Age slider (7 to 17 y/o) x NB/M x inktzwart x 1.1
    2. Fawn x 100+ (looks 19-21) y/o x NB x ChiIdhood x 1.2
    3. Aquata x Age x F x Dionysas x Page


    Rollentopic x Praattopic x Speeltopic

    [ bericht aangepast op 22 aug 2021 - 11:29 ]


    obsessive rage

    so you know
    A P O L O G I E S,,







    fawn
    _____
    fawn
    naam
    Fawn      x      betekent in het Engels: jong hert.
          Of Fawn deze naam heeft gekregen bij 'geboorte' of zelf heeft verzonnen is niet bekend. Een achternaam hebben Fae over het algemeen niet.


    leeftijd
    Nu weet niemand hoelang Fae precies leven en heeft Fawn een slecht gevoel voor tijd. Heel eerlijk weet hen niet precies hoe oud hen nu eigenlijk is en wanneer hen ontstaan is. Moest hen een gok wagen, zou het tussen de 170 en de 205 jaar oud zijn. Lichamelijk lijkt Fawn tussen de 19 en 21 jaar oud.

    gender
    Fawn is non binair en vindt alle voornaamwoorden goed, dit kan hij/zij/hen/het of meer zijn. Zelf voelt Fawn weinig aantrekkingskracht naar één gender en vindt alles wel best.

    seksualiteit
    Fawn is biseksueel en valt op alle genders en alles ertussenin (of erbuiten). Hen is hier alleen niet veel mee bezig en is waarschijnlijk aromantisch, maar dit is niet zeker. Hen kan wel enorm diepe banden met fae krijgen, dit is alleen nog maar 1 keer gebeurd.

    soort
    Fae       x      neverland      x      Tuatha Dé Danann

          Nu zijn de kleine vliegende feeën (pixie) bekender op het eiland, maar dat zijn niet de enige fae die op Neverland ronddwalen. Of Fawn ook daadwerkelijk op Neverland is ontstaan is niet zeker, maar je kan wel met zekerheid zeggen dat Fawn zich hier thuisvoelt.
    Fawn lijkt veel op een mens en zou hier makkelijk mee verward kunnen worden (al zijn er wel een paar fysieke verschillen). Fawn kan, net zoals andere fae, niet liegen, ook bij ijzer blijft hen uit de buurt. Fawn voelt zich één met de bomen en dieren en wordt ook boos wanneer men niet respectvol met de natuur omgaat. Wanneer je de fae boos maakt kunnen ze ongeluk en zelfs de dood veroorzaken (dit gebeurd niet altijd natuurlijk). Hen heeft geen vleugels en vliegen kan Fawn niet (behalve misschien met pixie dust). Door de elfen ringen kunnen deze 'soort' fae tussen werelden reizen om zo in bijvoorbeeld de mensen wereld te komen. Er gaan verhalen dat fae ook mensen kunnen vervloeken en algemeen kunnen toveren, het is alleen niet zeker dat Fawn dit ook zou kunnen. Verder kan je aan hun persoonlijkheid ook zien dat Fawn een fae is, maar dat komt laterr.


    a cold wind was blowing from the north,
    and it made the trees rustle like living things
    ,

    it's too late for holy water now



    innerlijk
    positieve eigenschappen
    x charmant
    x humoristisch
    x zelfverzekerd
    x standvastig
    x behoedzaam
    x zelfstandig
    negatieve eigenschappen
    x sluw
    x chaotisch
    x kort lontje
    x ongevoelig / kil
    x manipulerend
    x wispelturig

    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x     

    Fawn heeft een charmante en misleidende uitstraling. In het eerste opzicht lijkt Fawn vriendelijk, heeft een goed gevoel voor humor en is in het begin ook wel redelijk schuw. Later zal je zien dat deze positieve en misschien onschuldige eigenschappen snel kunnen omslaan in een geïrriteerd of zelfs boos karakter. Fae hebben over het algemeen een kort lontje en dit zie je ook bij Fawn, daarnaast heeft Fawn waarschijnlijk vanaf het begin van hun bestaan geleerd dat de mensen fae eerden en soms zelfs vreesden. Hen kan daarom enorm boos worden wanneer je hen niet met respect behandelt (egoo). Dit kan passief agressief zijn, maar Fawn heeft zo nu en dan ook wel last van een (waarschijnlijk wel milde) woede uitbarsting. Wanneer je Fawn iets hebt aangedaan of hen je gewoon niet mag krijgt hen een erg kille persoonlijkheid. Dit is niet makkelijk recht te zetten.
    Op andere momenten is Fawn juist heel vrolijk, humoristisch, speels, plagerig en redelijk spottend. Fawn kan op die momenten wat kinderachtig over komen en heeft vaak veel energie. Hen heeft een grote drang om dingen te doen die niet mogen, Fawn is ook wel schuldig aan het creëren van wisselkinderen en het bang maken van mensen.
    Fawn heeft een duidelijke en vaak goed doordachte mening en is niet makkelijk op andere gedachtes te krijgen. Persoonlijke informatie houdt hen voor zichzelf waardoor niet veel mensen / wezens hoe en wat Fawn precies is. Hen vertrouwd iemand niet snel en al helemaal niet wanneer je geen fae bent. Hen zal je waarschijnlijk eerst observeren voordat hen dichterbij komt of echt iets 'nuttigs' zegt. Fawn manipuleert mensen om hun zin te krijgen en gewoon omdat het leuk is. Fae kunnen niet liegen, maar staan wel bekend om dingen zo te verwoorden dat dit verkeerd opgevat zou kunnen worden, dit ziet Fawn ook wel als een uitdaging en doet dit soms zonder enige reden. Fawn voelt zich niet perse verheven boven de sterfelijke mensen, maar echt respect heeft hen er ook niet voor.


    verleden
    Waar en wanneer Fawn precies ontstaan is, is de vraag. Fawn kan je met een 90% zekerheid vertellen dat hen al bestond voordat Peter Pan op Neverland aan kwam. Tijd heeft nooit logisch geklonken voor Fawn en hen zou je niet kunnen (of willen) vertellen waar hen die tijd van hun bestaan mee heeft besteed. Het enige wat wel duidelijk is, is dat Fawn een paar wisselkinderen heeft gecreëerd. Het bang maken van mensen heeft Fawn ook wel met enig plezier gedaan.
    Fawn heeft soms nog wel moeite met het accepteren van de lost boys, hen vindt mensen vreemde wezens. Onlogisch, slecht voor de natuur, vies en grof. Toch leert hen hun te ‘accepteren’ en heel soms zelfs aardig te vinden. Er is nog steeds kans dat er een opmerking komt over hoe onnuttig mensen zijn of hoe vies / vreemd iets is.

    for all the hillside was haunted
    by the feary folk come again;



    uiterlijk
    Op het eerste gezicht lijkt Fawn op een gewoon, normaal mens, maar wanneer je op details gaat letten wordt het duidelijk dat dit niet het geval is. Hen heeft een zachte, kalme en bijna onschuldige uitstraling. Fawn heeft een slanke en charmante bouw met weinig curven. Hen heeft de gemiddelde lengte van1,74. Het lijkt soms alsof Fawn lijkt te vliegen wanneer hen loopt en maakt bijna geen geluid. De huid van Fawn is redelijk wit en lijkt lichtelijk uitgewassen (waardoor er haast geen warme tinten in de huid zit, soms wel een licht rode kleur bij hun neus en wangen) en soms lijkt Fawn bijna doorzichtig. Dit is hen over het algemeen niet. Wanneer Fawn boos wordt kan hun huid grijzer verkleuren. Fawns oren lijken een beetje puntig te zijn en hen heeft ook iets puntigere tanden dan een normaal persoon. Hen ruikt naar vers gemaaid gras en wanneer hen langs loopt kan het voelen / ruiken als een zachte zomer of winter bries, dat ligt aan hoe Fawn zich voelt.
    Om Fawns middelvinger zit een zilveren ring die hen nooit af doet of vervangt. Fawn draagt verder nog zilveren oorbellen, maar geen andere sierraden. Hun lippen zijn over het algemeen een beetje gebarsten of opgezwollen omdat hen hier vaak op bijt. Nagels kunnen ook niet lang groeien bij Fawn en breken snel af, vaak door Fawn zelf die niet tegen het gevoel van lange nagels kan.
    Fawn vindt de traditionele kleding van de fae niet altijd even lekker zitten (strakke shirt+broek met een cape+capuchon) en draagt daarom wel vaak kleding die hen 'gestolen' heeft van de lost boys. Een iets te grote, bruine broek en een beige
    blouse.


    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x     



    they're so beautiful,       she said wistfully,
                                              they're like an angel
    yep
    ,      he agreed flatly ,
                                  the one that fell
    ,

    relaties
    Nuadu
    Nuadu en Fawn zijn beste vrienden en samen waren ze altijd op pad. Ze leken onafscheidelijk en doordat de Fae niet letterlijk ‘geboren’ worden zochten ze in het begin de veiligheid bij elkaar op. Wanneer ze de veiligheid van elkaar niet meer nodig hadden gingen ze samen op avontuur en haalden over het algemeen ‘kattenkwaad’ uit. Momenteel zijn ze niet meer aan elkaar 'vastgeplakt' en gaan ze een beetje hun eigen weg.
    Fawn is erg gehecht aan Nuadu en heeft het gevoel dat niemand die relatie zou kunnen vervangen. Nuadu is eerlijk tegen Fawn en de twee delen vaak dezelfde mening. Hierdoor kunnen ze wel eens in problemen komen omdat de een de ander vaak niet tegen spreekt.



    extra
    Hobby's      x      Fawn is veel bezig met de natuur en het verzorgen / beschermen ervan. Dit komt vooral door de verbintenis tussen de Fae en de natuur. Verder vindt Fawn acteren leuk, grappen maken, mensen plagen, discussies houden, varen, paard rijden, verstoppertje spelen en sierraden maken.
    Angsten      x      Fawn heeft nooit geleerd wat angst precies is en is ook niet in angst ‘opgegroeid’. Toch sinds de lost boys (/mensen) op het eiland zijn merkt Fawn dat hen wel schrikt van (harde) geluiden en hier ook gevoelig voor is. Dit is verder geen extreme angst, maar Fawn merkt ook dat hen gevoelig is voor de aanraking van mensen (het is te ‘grof’), de extreme geuren van bijvoorbeeld parfum, lichaamsgeur etc (hoog sensitief / overprikkeld). Hierdoor ontloopt Fawn wel bepaalde situaties of merkt dat hen snel moe wordt.
    Verslavingen      x      Fawn is niet erg vatbaar voor verslavingen en vindt de meeste dingen waar de mensen verslaafd door raken ook vies, vreemd of onlogisch.

    you stink like a faerie, all flowers and sunshine ,
                                              and evil manipulation


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik zag deze roleplay en heb er lang over na moeten denken, maar het besluit is genomen. Ik zou graag mee willen doen.
    Als ik zo naar de rollen kijk kunnen jullie wel een extra man gebruiken, hahaha.
    Zou ik mannelijke redder mogen, die de jongere broer is van Regina Mills en dus een zoon is van Cora Mills?


    Do I look like Mother Teresa?

    HeatherChandler schreef:
    Ik zag deze roleplay en heb er lang over na moeten denken, maar het besluit is genomen. Ik zou graag mee willen doen.
    Als ik zo naar de rollen kijk kunnen jullie wel een extra man gebruiken, hahaha.
    Zou ik mannelijke redder mogen, die de jongere broer is van Regina Mills en dus een zoon is van Cora Mills?


    yess, zeker!! ik zet je erbij!!!


    obsessive rage

    Oeh, I like this! Ik wil graag Aquata (een oudere zus van Ariël) reserveren. Ik had ingedachte dat zij rondom en op Neverland verblijft en misschien een deal heeft gesloten met Pan. Is dit mogelijk?

    Dionysas schreef:
    Oeh, I like this! Ik wil graag Aquata (een oudere zus van Ariël) reserveren. Ik had ingedachte dat zij rondom en op Neverland verblijft en misschien een deal heeft gesloten met Pan. Is dit mogelijk?


    oh yes klinkt goed! ik zet je erbij ^^ (zeemeerminnen zouden hier ook zonder peter's toestemming kunnen zijn trouwens, aangezien dit neverland wat aangepast is vergeleken met ouat, dus je kan daarvoor even kijken wat je het leukste lijkt)


    obsessive rage

    CHARLESTON RYAN MILLS

    NAAM

    CHARLESTON RYAN MILLS

    Charleston - Vrij man
    Ryan - Kleine koning
    Mills - Mills in een Engelse achternaam. Het betekent 'Bij de molens'.

    Mensen spreken Charleston meestal aan met Charles. Deze naam prefereert hijzelf ook.



    LEEFTIJD

    ☾ Geboortedatum • 21 April
    ☾ Sterrenbeeld • Leeuw (Leo)
    ☾ Leeftijd • 25

    INNERLIJK

    Perfectionist, ambitieus, eerlijk/direct, competitief, harde werker, positief, enthousiast, zelfstandig, sociaal, trots, sarcastisch, jaloers, arrogant, egoïstisch, koppig, snel boos, manipulerend, kritisch, eigenwijs, wantrouwend, voorzichtig, ongeduldig.

    Perfectionist — Charles is sinds jong al een perfectionist. Alles moet voor hem altijd perfect zijn. Als kind kon hij er niet tegen wanneer het personeel een opdracht verkeerd uitvoerde. Dit is nog altijd gebleven. Hierdoor is alles wat hij zegt of doet tot in de details gecontroleerd. .
    Competitief — Charles is een erg competitief jongen, en dat kan best irritant zijn. Hij kan helemaal niet tegen zijn verlies. En als hij een wedstrijd verliest kan dit hem dagen ongelukkig maken. Een goed punt van deze eigenschap is dathije altijd erg positief en enthousiast is om de andere mensen waar ze mee werkt te
    motiveren. Het gebeurt nauwelijks dat hij zenuwachtig is voor een wedstrijd.
    Sociaal — Wanneer je Charles ontmoet merk je snel dat hij sociaal is. Hij houdt ervan om met mensen te praten en heeft geen problemen om vrienden te maken.
    Manipulerend — Charles houdt ervan om mensen te manipuleren, en soms gebeurt het ook wanneer hij het zelf niet door heeft. Hij gebruikt dan vaakzijn charmes om precies te krijgen wat hij wilt. Dit werkt niet altijd, omdat de meeste mensen weten dat hij vaak gebruik van hen maakt. Toch probeert hij het.
    Koppig — Charles haat regels, en zeker wanneer hij niet alles kan controleren. Hij kan er niet tegen wanneer iemand zegt wat hij moet doen en zal ook niet naar andere mensen luisteren. Hij wilt altijd doen waar hij zijn in heeft. Je kan hem ook echt 'eigenwijs' noemen. Hij wilt altijd gelijk hebben, en geeft nooit toe wanneer hij het fout heeft.


    Geschiedenis

    Charleston in een grote laatkomer in de Miller-familie. Hij scheelt immers ruim 14 jaar met zijn oudere zus Regina. Als kleine jongen werd hij geboren net zoals zijn zussen Zelena en Regina in de Enchanted Forest. Toch was de geboorte van Charles geen gelukkig moment voor zijn moeder, Cora. Ze zag hem als een ongeluk en een lastpost. Ze had geen tijd om voor een baby te zorgen. Ze stond namelijk op het punt om haar dochter, Regina, naar de top te werken door haar te laten trouwen met de koning.
    Bij zijn geboorte werd Charles dan ook ergens achtergelaten door zijn moeder op een marktplein en werd hij gevonden door een oudere vrouw die de zorg voor hem opnam. De oudere vrouw verzweeg de waarheid niet voor Charles toen hij haar vroeg naar zijn ouders en vertelde aan hem hoe en waar ze hem gevonden had.
    Charles stortte dan ook in toen hij hoorde dat zijn eigen ouders hem niet wilde hebben. Het dreef hem tot de persoon die hij nu pas. Wantrouwend en een harde werker. Hij zou een succes bestaan opbouwen en uiteindelijk een onderzoek starten naar zijn biologische ouders.
    Hoe hard Charles ook zijn best deed. Bij geen enkele werknemer kreeg hij de waardering die hij zocht. Het een simpele minimum arbeidersloon kon Charles geen onderzoek startte naar zijn ouders. Laat staan voor gen verschijnen. Hij had niks bereikt om trots op te kunnen zijn.
    Op een dag dwaalde Charles over het marktplein en merkte hij op dat hij achtervolgd werd door een mysterieus figuur. Welke route Charles ook nam, hij wist zijn achtervolger niet kwijt te raken. Hij nam tijdens zijn vlucht een verkeerde keuze en liep een doodlopende steeg in, waardoor hij in de val zat en zijn achtervolger niet kon ontlopen. In de steeg liet de persoon haar ware identiteit zien. Het was Cora Miller en noemde hem haar zoon.
    Ze loog over de reden dat ze Charles had moeten achterlaten en overtuigde hem ervan dat ze hem altijd was blijven zoeken. De jongen had zo zijn twijfels, maar hij was veel te blij dat iemand beweerde zijn moeder te zijn. Hij twijfelde er dan ook niet over om met zijn moeder mee te gaan en verbleef bij haar voor een paar jaar. Ze leerde hem zelfs magie.
    Charles kwam erachter dat hij nog een oudere zus had, toen zijn moeder een poging waagde om het haar in contact te komen. Na een succesvolle poging om in contact te komen met Regina verstootte ze Charles weer uit haar ‘nest’ en moest de jongen weer op zichzelf leven.


    RELATIES
          Family
    Mother | Cora Mills | Deceased | The Queen of Hearts
    Sister | Zelena | 42 |The Wicked Witch of the West
    Sister | Regina Mills | 39 | The Evil Queen

          Characters



    UITERLIJK

    Lengte ⬧ 184 centimeter
    Lichaamstype
    — Figuur ⬧ Normaal postuur, slungelig
    — Piercings ⬧ Geen
    — Tattoo's ⬧ Geen
    Huid
    — Huidskleur ⬧ Roze ondertoon, loopt snel rood aan
    Gezicht
    — Wenkbrauwen ⬧ Donker, dik, hoekig
    — Wimpers ⬧ Lang, donker
    — Ogen ⬧ Hazel met een hint van groen
    — Neus ⬧ Breed
    — Lippen ⬧ Dun
    — Kenmerken ⬧
    ⬧ Geeft erg veel om zijn haar en stopt er iedere ochtend een flink aantal haarproducten in
    ⬧ Heeft aardig wat moedervlekjes
    Haren
    — Haarkleur ⬧ Bruin
    — Haarlengte ⬧ Halflang
    — Haarstijl ⬧ Stijl
    Handen
    — Gebruikte hand ⬧ Rechts

    EXTRA

    • Seksualiteit: Heteroseksueel
    • Likes: Party's, Koffie, Whisky, Sporten en vrouwen
    • Dislikes: Boeken, Thee, zijn zussen en personen met een adellijke status.
    • Tics: Bij een onrustig of beangstigend gevoel strijkt Charles vaak met zijn hand door zijn haar
    • Magic: Charles heeft van zijn moeder magie geleerd en beschikt hier ook over. (Dark Magic)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2021 - 20:26 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    okay daar gaan we 👀
    mag ik een lost boy reserveren?


    --

    glowfaery schreef:
    okay daar gaan we 👀
    mag ik een lost boy reserveren?


    yess zeker!!


    obsessive rage

    GEORGE

    “SO FREE WHEN YOU HAVE NO WORRIES OR CARES.”

    - - - - - - - - - -

    N A M E
    George JAWRJ Farmer
    George weet niet meer hoe hij aan zijn naam gekomen is en of hij deze al voor Neverland ook had. Hij weet daarbij dan ook zijn achternaam niet.

    "WE WERE STILL CHILDREN, FOR ALL THAT WE THOUGHT WE WEREN'T-"
    - - - - - - - - - -

    G E N D E R
    Male
    George is geboren en identificeert zichzelf als man. Hij gebruikt daarbij ook He/Him, Hij/Hem pronouns. Hoewel hij er ook compleet okay mee is als er They/Them pronouns voor hem gebruikt worden.

    S E X U A L I T Y
    Unlabeled
    De jongen hecht totaal geen waarde aan zijn seksualiteit en heeft daarom besloten er geen label aan te hangen.

    A G E
    Thirteen
    George was dertien toen hij in Neverland aan kwam en is sindsdien niet ouder geworden

    S P E C I E S
    Human
    George is nog steeds net zo menselijk als hij was toen hij voor het eerst in Neverland kwam. Hoewel hij niet ouder is geworden is er zelf niks magisch aan hem.




    "-WE WERE IN THAT IN-BETWEEN PLACE, THE TWILIGHT BETWEEN CHILDISH THINGS AND GROWN-UP THINGS."

    - - - - - - - - - -

    P E R SO N A L I T Y
    - clever - confident - enthusiastic - energetic - curious - impatient - reckless - resourceful - impulsive -

          Misschien wel de beste kwaliteit van George is zijn intelligentie. Hij is niet universitaire geschoold, of uberhaupt geschoold, maar hij pakt dingen snel op en leert veel door bij mensen af te kijken. Het is een kwaliteit die er voor zorgt dat hij het al aardig lang volhoudt op Neverland. De jongen is daarnaast erg aanwezig, hij barst van de energie en komt bijna altijd erg enthousiast over. Als hij in je buurt is, dan weet je dat ook. Dat neemt niet weg dat hij wel weet wanneer hij stil moet zijn, hij kan aardig de energie in de menigte voelen en daardoor weten wanneer hij moet dimmen.
          George is vaak degene van de lost boys die eerst de situatie rationeel wilt bekijken voor hij handelt. Dat betekend niet dat hij altijd de goede keuze maakt, hij blijft een impulsieve dertien jarige. Hij weet goed wat hij wel en niet kan, toch blijft hij wat roekeloos. Zijn liefde voor avontuur neemt nog wel eens de overhand in zijn beslissingen. Toch zal hij zich niet zomaar in een situatie storten als hij denkt dat hij deze niet aan kan.

    H I S T O R Y
    Land without Magic
    TW: child (sexual) abuse
          Als je aan George zal vragen waar hij vandaan komt zal hij je geen antwoord geven. Niet omdat hij het niet wilt maar omdat hij het simpelweg niet meer weet.
          Maar lang geleden, waarschijnlijk zo'n tachtig jaar geleden werd hij geboren in London. George was het middelste kind in een groot gezin. Met acht broers en zussen was het een drukke bedoeling in het kleine huis. Het familie was vrij arm en naast het grote gezin woonde zijn oom en tante ook bij hun in.
          George was een stil kind toen hij opgroeide en viel daardoor altijd een beetje buiten beeld. Als hij de hele dag op straat aan het spelen was, was er niemand die er aan dacht hem te roepen voor het avond eten of voor bed tijd, omdat ze hem simpelweg vergaten.
          De kinderen van het gezin hadden geen toegang tot onderwijs, maar hun tante probeerde ze zoveel mogelijk te leren lezen en schrijven. Hoewel George dit allemaal erg snel oppakte en veel leerde, werd er vanaf zijn tiende verwacht dat hij, net als zijn vader, in de fabriek zou werken om zo een paar extra centen te verdienen om het gezin van te voeden. Het was zwaar werk en wanneer de jongen 's avonds thuis was had hij geen energie meer over om nog iets te leren of te spelen, zoals zijn zussen en jongere broertjes.
          Zoals eerder genoemd woonde naast het gezin ook de oom en tante van George in het huis. De twee, hoewel al jaren getrouwd, hadden zelf geen kinderen. Vanaf kleins af aan leek George zijn oom dol op hem. George zal ook nooit precies kunnen benoemen wanneer het gestart is maar hij is jaren lang seksueel misbruikt door zijn oom. Het heeft tot zijn twaalfde geduurd voor hij door had dat niet iets normaals was, hoewel zijn oom dat bleef volhouden.
          Het misbruik is een tol gaan spelen op de jongen, in combinatie met zijn lange werkdagen en verwaarlozing van zijn ouders. De nacht dat Peter Pan hem vond stond hij dan ook boven op het dak van het huis, zijn tenen op de rand van de dakpannen.

    “We don't quit playing because we grow old; We grow old because we quit playing.”

    Neverland
          George is zo'n tachtig jaar geleden in Neverland aangekomen. Hoewel dit ook ietsje meer of minder kan zijn. Hij zou het je ook niet meer kunnen vertellen. Over de jaren is hij geen waarde gaan hechten aan tijd. Hoewel hij aan kwam in Neverland als een ietwat bangige jongen wist hij zich snel aan te passen aan de omstandigheden van Neverland. Dat is ook de reden dat hij het al zo lang volhoudt. Over de jaren heeft hij veel lost boys zien komen en gaan.

    "I AM NOT LOST AT ALL - I'M RIGHT WHERE I'M SUPPOSE TO BE"
    - - - - - - - - - -

    "NEVERLAND ISN'T JUST A SIMPLE PLACE OF CHILDHOOD DREAMS - BECAUSE CHILDHOOD DREAMS ARE ACTUALLY NEVER SIMPLE"
    - - - - - - - - - -


    A P P E A R A N C E
    face claim: Jack Dylan Grazer
          Hoewel George vaak bedekt is in een laag vuil, is het zeker geen lelijke jongen. Zijn één meter acht en veertig is een stuk kleiner dan de gemiddelde dertienjarige, Hoewel hij erg goed is in groter overkomen dan dat hij is. Zijn huid is iets gekleurd door de zon, een lichte tan die niet meer lijkt te verdwenen. Hij is aan de dunne kant. Voor hij in Neverland was had hij eigenlijk nooit genoeg eten had is hij naast wat klein ook erg dun gebleven.
          George heeft donkere krullen die hij soms bij knipt omdat deze voor zijn ogen belanden, iets wat hij echt haat. De jongen is gelukkig vaak te vinden in een goede bui, met een grote glimlach of grijns op zijn gezicht. Hij straalt dan ook altijd iets vriendelijks uit. In zijn bruine ogen is dan ook vaak een nieuwsgierige blik te vinden.
          Door de jaren heen heeft hij aardig wat littekens gespaard, de meest indrukwekkend bevind zich op zijn onder arm, een lange donkere streep over zijn huid.

    R E L A T I O N S

    Family
    Elisabeth McGregor - Mother - deceased
    Thomas McGregor - Father - deceased
    Kaitlyn McGregor - Sister- Deceased
    Parker McGregor - Brother - Deceased
    Michael McGregor - Brother - Deceased
    Bonnie McGregor - Sister - Deceased
    Felix McGregor - Brother - Deceased
    William McGregor- Brother - Deceased
    Jonathan McGregor- Brother - Deceased
    Katherine McGregor - Sister - Deceased
    Caroline McGregor- Aunt - Deceased
    Frederik McGregor- Uncle - Deceased
    not listed any spouses/children of siblings

    "BUT MAMA- I DON'T WANT TO GROW UP"
    - - - - - - - - - -



    E X T R A
    Talents - George heeft niet echt een aangeboren talent maar is wel goed in dingen leren. Zo kan hij goed omgaan met een mes en pijl en boog. Daarnaast is hij vaak de uitgewezen kandidaat om iemand te bespieden doordat hij door zijn dunne bouw zich erg stil kan voort bewegen.
    Fears - in het begin van zijn tijd in Neverland was George bang om terug naar huis te gaan. Maar hoe meer de herinneringen aan huis vervaagde hoe meer deze angst verdween. Tegenwoordig is hij meer bang voor een nutteloze dood. Hij vind dat als hij dood gaat dit ook heldhaftig moet zijn.
    Other - George moet toegeven dat hij erg trots op zichzelf is om het zo lang vol te houden op Neverland. Vooral met hoeveel jongens hij al heeft zien gaan.
    “It was Peter’s island, Peter who’d brought us here, and in the back of every boy’s mind was some form of the same thought— He could send me back, if he wanted.”



    [ bericht aangepast op 5 aug 2021 - 19:07 ]


    --

    .

    REYNAERDE
    ȶɦɛ ʄօӼ × rubah ciarlare × ȶʀɨƈ ӄֆȶɛʀ


    NAME:
          FIRST NAME:      Rubah      Fox
          LAST NAME:      Ciarlare      To babble
          REAL NAME:      Reynaerde      Fox
    Rubah is known in Storybrooke as Rubah Ciarlare, Ciarlare, or "R". They have a middle name, but refuse to tell anyone what this is in order to protect their true name. In The Enchanted Forest, they were known as simply "The Fox" or "Reynaerde", though there were plenty of rumors that this was not their real name either.


    ``Those who get ripped off usually deserve it.``


    AGE:
          AGE:      24 years old      May 28
          Gemini sun      Gemini rising      Leo moon
    Rubah somewhat acts their age, though not much. They don't really connect to any age and sometimes entirely forget theirs.

    GENDER:
          AGENDER      He/She/They/It
    Rubah is nonbinary, or more specifically, agender, meaning that they lack gender in general. They accept all pronouns but will usually use "they/them" or "it/its" for themself.



    SEXUALITY:
          PANSEXUAL      Attraction to all genders
    Rubah isn't very interested in the specific role or gender identity you feel comfortable in, they are attracted to intelligent and interesting people who can keep up with them. They're not too difficult with the specific species either, as long as there can be communication and consent between both parties they could take interest in you. (Yes, they are a monsterfucker - but mostly just a shapeshifter)



    SPECIES:
          FAE      Shapeshifter
    It's a bit difficult to describe what Reynaerde is exactly, or who they work for. However, it is somewhat widespread that they are a shapeshifter (mostly known for shifting from fox to human and conversely), and some people refer to them as a witch or mage. Neither of these explanations are true. Reynaerde is a fae (not to be confused with pixies). They also accept the description of "evil spirit". Reynaerde can steal bodies, possess bodies (if they are aware of one's true name), manifest bodies, travel around without a body, and has some sort of charm magic over them that makes them difficult to resist. (Not necessarily sexually, more so, if they suggest something, you will want to follow their advice.) However, Reynaerde can't outright lie. Something keeps them from doing so. Instead, they have to twist their words so that it's technically true, but will be interpreted incorrectly - and if they can't they'll simply refuse to tell you something.
    Reynaerde is probably from the Unseelie Court since they have no problem attacking or tricking innocents for fun - though they don't ever personally specify on this.


    ``Oh my, you're adorable!``



    I CAN SERVE TRUTH AND MAKE IT TASTE LIKE LIES


    The thing about words is that meanings can twist just like a snake, and if you want to find snakes look for them behind words that have changed their meaning.
    No one ever said elves are nice.
    Elves are bad.
    THE WORLD IS MY STAGE, WATCH ME DANCE AND WATCH ME PLAY

    PERSONALITY:
    MBTI type: ENTP -A
    POSITIVE TRAITS:
    x Cunning
    x Intelligent
    x Charming
    x Witty
    x Calculating
    x Funny
    x Perceptive
    NEGATIVE TRAITS:
    x Manipulative
    x Sadistic
    x Mean
    x Cowardish
    x Arrogant
    x Theatrical
    x Easily bored
          Rubah is a manipulative and sly fella with a sharp tongue and charm that isn't entirely deserved. They can behave friendly, or politely, or delicately and in need of help - any role can be prescribed to them and they'll play it effortlessly. They are a great actor and carry theatrics with them even out of character. They tend to speak dramatically and express much emotion that they most of the time don't actually experience. Most of their actions are driven by either boredom or pure sadism.
    Though, Rubah isn't tastelessly sadistic, they're not crude - even though they could easily abuse their power and outright hurt others, either physically or emotionally, they prefer to betray people. Rubah enjoys winning people's trust and to be genuinely liked and get away with what they do - often making it so that no one ever realizes completely just how mean they actually are. They will stir fights or spread rumors in order to get what they want but never get involved in the actual conflict itself. They're too good for that. They're not emotional, they're not impulsive - Rubah is calculating and sneaky and horrible. They are great at reading people and exploiting them without being noticed. Masks upon masks and layers beneath layers - they like toying with people and they will be especially gleeful whenever this proves itself to be more difficult than initially expected. They are flexible and opportunistic.

    It is to be noted that although this very brief description paints Rubah as evil and ruthless, that they are mostly mischievous and opportunistic. They can certainly be evil and ruthless, but they can gain just as much joy from surprising people in ways that makes them happy or entertained. Rubah mostly just likes plotting complicated plans and acting. They tend to be much nicer towards young children than anyone from the age of twelve and up - though that won't save them from being abducted or even murdered.


    I KNOW THAT THIS GOLD OFFICIALLY BELONGS TO THE KING, BUT HE DOESN'T NEED TO KNOW THAT, IDIOT


    APPEARANCE:
    FC: Björk
          Now, Rubah is a shapeshifter in the Enchanted Forest and doesn't really have a true form - though they quite clearly feel most comfortable in the body of a fox. In Storybrooke, however, the curse wasn't feeling very generous in regards to that, so Rubah got locked in another body they frequently used.
    This particular body is of an androgynous young woman with a mischievous look over her. She has brown hair that's messily hacked into layers above her shoulders. She has brown eyes, an upturned nose, and wide grins that show some spunk. She is about 163 cm tall and has a medium build.
    Clothing is not to be labeled one style, which is probably a leftover from Rubah's shapeshifting abilities and the feeling of crawling into another skin. Their wardrobe is chaotic and looks more like it's fit for theatre than one coherent individual - due to the variety of styles, that is, not necessarily because all of the outfits are eyecatching and dramatic. They like to go unnoticed under everyone's noses so that they can eavesdrop on conversations or just fuck with people for laughs.


    ``I am the nightmare that leaves you wondering why you were scared until you relive it!
    I'm a goldfish with teeth! Swallow me sweetie <3
    ``
    HE TOLD ME I'M THE WORST GIRL HE EVER MET IN HIS ENTIRE LIFE (:

    PAST:
          There isn't much to say of Reynaerde aside from their crimes. No one knows where they came from or how long they'd known them. One day they were just there and ruined lives. Some may argue that they have always been among us, though, in all sincerity, those claims are to be taken with a grain of salt - even if they were true they'd be phrasing the truth in a way that makes Reynaerde sound too high and mighty. Some of the people who Reynaerde has wronged the most include Cuwaert, Bruun, Hersinde, Isegrim, Canteclaer, Belijn, Tibeer, and Tiecelijn, villagers who failed to then properly persecute Reynaerde. This was mostly because the king and queen, Nobel and Gentel, were more interested in gold than caring for their people, which Reynaerde took advantage of.

    In Storybrooke, Rubah is quite in the same position. They aren't of any status or such - Rubah is... Well, people aren't entirely sure what their job is exactly. They're technically a nun at the moment, though they may pretend to be several other things as well. It all depends on the moment and the old villagers who one by one get their lives ruined by Rubah hate them for it but can't do anything about it, because what are they gonna do, attack a good little nun?
    Rubah mostly enjoys pestering Canteclaer/Marvin and his wife (whose children Reynaerde cannibalised), and Cuwaert/Lulu (who Rubah has an unhealthy obsession with for seemingly no reason) - and most of the other former villagers they treat somewhat politely. Rubah even considers some of them friends.


    TERRIBLE IS JUST A PERSONAL, SUBJECTIVE POINT OF VIEW!



    I used Isegrim's hands to steal the apples - which counts as incitement and is thus illegal, but it's also difficult to prove.
    RELATIONS:
          Cuwaert / Lulu Moore | Obsession <3
    Oh dear, someone help this poor soul. Lulu is a sweet woman with constant fear and paranoia of everything. Rubah loves her and it can be argued that they are in love with her - but they tend to show this liking in the absolute worst ways possible, including attempted murder.

          Isegrim / Lucas Lester | "Friend" [derogatory] + Hersinde / Min Zhao | "Friend" [affectionate]
    In the Enchanted Forest, Isegrim and Reynaerde inevitably ended up as enemies after Reynaerde betrayed Isegrim several times and framed him for the supposed murder of Cuwaert. Rubah and Lucas, on the other hand, aren't in that scenario - the only negative energy among them is because Lucas (rightfully) suspects that Rubah is trying to sleep with his wife, Min.

          Tiecelijn / Penelope Dupont | Best friend
    Penelope is a bit less naive and a bit less morally tied, making her a good candidate for not getting screwed over by Rubah too badly. They're rather close, and already were back when they were in the Enchanted Forest.
    RELATIVES:
    Rubah doesn't really have a family - not any that is known of, that is. They did have a wife and children in the Enchanted Forest, but it's unclear how Reynaerde felt about them.

    -      Hermeline | Wife
    -      Reynaerdijn | Child
    -      Rosseel | Child


    IT'S NOT MY FAULT THAT YOU DON'T HAVE A SENSE OF HUMOR



    FEARS:
          In all sincerity, there is not much that scares Rubah - and even less that scares Reynaerde. One could argue that Reynaerde doesn't fear anything at all, actually - which is almost true, but not entirely. Reynaerde is a fae, and thus gets hurt upon touching iron. That's certainly something it tries to stay away from as much as possible.
    As for Rubah, who is not immortal in Storybrooke (among with a few other differences, such as being able to lie, and yes, being immune to iron there as long as they're cursed), is more of a coward than that. They fear large dogs (who tend to dislike them, likely because dogs are allies of humans and thus enemies of the fae), consequences of their actions (especially since they can't flee Storybrooke and thus are less likely to escape when they can't ace their trial), entraptment (because it sucks), and death.


    EXTRA:
    -      LIKES:
    Apples, cheese, card games, betrayal, pretty people, Cuwaert / Lulu, dancing, theatre, forests, getting away with things, summer nights

    -      DISLIKES:
    Dogs, Isegrim, Bruun, law enforcement, being recognized in their disguises, winter, authorities, not getting what they want, the church

    -      HOBBIES:
    Acting, costume making/sewing, cheating at board games, stealing food from the other nuns, seducing women into sin (whether this be sex or actual crimes)


    obsessive rage

    I CAME FOR MY SISTER AND THE HEAD OF THE KING



    Childe Rowland


    ♞ ▪ Finally Childe Rowland went forth, having been given his father's sword, which never struck in vain, for protection. Merlin gave him his orders: he must chop off the head of anyone in Elfland who speaks to him until he sees his sister, and he must not eat or drink anything while in that realm.

    .      .      .      .      .



    NAME
    .      .      .
    FIRST NAME:
    LAST NAME:
    STORYBROOKE NAME:
    ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪
    Childe
    Rowland
    August
    Harding



    Young lord
    Renowned land
    Venerable
    Brave, strong

    Childe heette in Storybrooke een tijd lang "August", maar is na de verbreking van de vloek vrij vlug weer terug geschakeld naar "Childe". Deze naam vindt hij mooier en hij voelt zich er prettiger bij.

    AGE
    .      .      .
    ▪ ▪
    ▪ ▪
    AGE:
    Aries Sun

    25 years old
    Leo Rising

    March 27
    Capricorn Moon
    ▪ ▪
    ▪ ▪

    " open, door! open, door! and let me come in. "

    PERSONALITY
    .      .      .
    .
    |

    |

    |

    |
    POSITIVE TRAITS:
    Dapper
    ▪ ▪ Slim
    Alert
    ▪ ▪ Vriendelijk
    Loyaal
    ▪ ▪ Beleefd
    Opmerkzaam
    .
    |

    |

    |

    |
    NEGATIVE TRAITS:
    Vergeetachtig
    ▪ ▪ Impulsief
    Ongeconcentreerd
    ▪ ▪ Eigenwijs
    Onderdrukt zijn emoties
    ▪ ▪ Onsociaal
    Onzeker
    .
    |

    |

    |

    |


    PAST
    .      .      .

    FAIRY TALE:
    [Gekopiëerd van Wikipedia aangezien ik werkelijk waar enorm lui ben]
    The story tells of how the four children of the Queen (by some accounts Guinevere), Childe Rowland, his two older brothers, and his sister, Burd Ellen, were playing ball near a church. Rowland kicked the ball over the church and Burd Ellen went to retrieve it, inadvertently circling the church "widdershins", or opposite the way of the sun, and disappeared. Rowland went to Merlin to ask what became of his sister and was told that she was taken to the Dark Tower by the King of Elfland, and only the boldest knight in Christendom could retrieve her.

    The eldest brother decided he would make the journey, and was told what to do by Merlin. He did not return, and the middle brother followed, only to meet the same fate. Finally Childe Rowland went forth, having been given his father's sword, which never struck in vain, for protection. Merlin gave him his orders: he must chop off the head of anyone in Elfland who speaks to him until he sees his sister, and he must not eat or drink anything while in that realm. Rowland obeyed the orders, dispatching a horseherd, a cowherd, and a henwife, who would not tell him where his sister was. The henwife would only say he had to circle a hill three times widdershins, and say each time "Open, door! open, door! And let me come in." Following the instructions, a door opened in the hill and Rowland entered a great hall, where sat Burd Ellen, under the spell of the King of Elfland. She told him he should not have entered Elfland, for misfortune befell all who did, including their brothers, who were prisoners in the Dark Tower, nearly dead.

    Rowland, forgetting Merlin's words, was overcome with hunger and asked his sister for food. Unable to warn him, she complied. At the last moment, Merlin's words returned to Rowland and he threw down the food, upon which the King of Elfland burst into the hall. Rowland fought with the King, and with the aid of his father's sword beat him into submission. The King begged for mercy, and Rowland granted it, provided his siblings were released. They returned home together, and Burd Ellen never circled the church widdershins again.

    In the version given by F.A. Steel in her English Fairy Tales, originally published in 1918 (republished by Macmillan in 2016), when Rowland finds Burd Helen, or at least an enchanted version of her, and she speaks to him, he remembers Merlin's instructions and cuts her head off, which brings back the real Burd Helen. This explains why the first two brothers had not returned; they could not bring themselves to cut off her head, and had become enchanted themselves.

    (Deze versie volg ik want ik ben dramatisch)


    STORYBROOKE:
    August's leven in Storybrooke was niet enorm vreugdevol, waarschijnlijk aangezien hij een heldenfiguur was in The Enchanted Forest, wat meestal een lastiger achtergrondverhaal in de vervloekte wereld heeft als resultaat. Hij groeide op in een relatief normaal gezin, maar zodra hij twaalf was raakte zowel zijn broers als jongere zusje vermist. Pas toen de vloek verbroken werd was hij met hen herenigd, ondanks zijn extensieve zoektocht die daarvoor onophoudelijk plaatsvond.



    APPEARANCE
    .      .      .

          FACECLAIM: Liam Rogers
    Childe is zo'n 187 cm lang en slank gebouwd - iets waardoor hij vaak genoeg onderschat wordt. (En in alle eerlijkheid heeft hij niet buitengewoon veel fysieke kracht in zijn lichaam voor zijn bouw - zijn winnen ligt meestal aan zijn directe, verrassende aanpak en het mogelijk betoverde zwaard van zijn vader.) Hij heeft meer de uitstraling van een fragiel model dan van een heldhaftige strijder - dit kan hij nog wel eens vervelend vinden, maar een echt groot probleem vindt hij het niet. Hij heeft dik rossig haar met een neiging tot krullen, een bleke huid, veel sproeten, grijsblauwe ogen, en tamelijk scherpe gelaatstrekken. Ondanks dit ziet hij er tamelijk vrouwelijk uit en zal eerder als "mooie jongen" dan als een "knappe man" worden beschreven door de meesten.


    FEARS

    Nu heeft Childe niet heel veel bewuste angsten die constant in zijn gedachtengang rondzwerven - dus mocht er gevraagd worden waar hij bang voor is, bestaat de kans dat hij oprecht niet weet hoe hij dit moet beantwoorden. Uiteraard heeft hij wel angsten, zoals ieder mens, en deze angsten zitten voornamelijk vast aan verlatingsangst (en hiermee ook bindingsangst). Iets visuelere angsten bevatten de oceaan (en dan voornamelijk wat erin zit), de dood, en opgesloten komen te zitten (hij dacht hierdoor vroeger claustrofobie te hebben, maar dit is niet helemaal het geval, aangezien kleine ruimtes enkel eng zijn wanneer hij vast zit, en dat dit vast zitten een angst is die ook buiten kleine ruimtes verschijnt). Oh - en insecten.


    EXTRA

    GENDER:
    Childe is een man en gaat onder hij/hem (he/him) voornaamwoorden.
    SEXUALITY:
    Hij is biseksueel.
    TALENTS:
    Childe is vrij goed in schrijven en lange verhalen onthouden - wat op zich bizar is aangezien zijn geheugen op andere vlakken vrijwel op een zeef lijkt. Hij heeft wat aanleg voor magie die zich voornamelijk uit in het kunnen doorzien van betoveringen en het handelen van magische voorwerpen.

    I SHAN'T LEAVE UNTIL I HAVE OBTAINED EITHER OF THEM

    [ bericht aangepast op 11 aug 2021 - 10:19 ]


    obsessive rage




    sayen
    sayen
    sayen
    naam
    Sayen      x      is een 'native american' naam wat 'lief' betekent
    Achternamen hebben ze niet bij de stam waar Sayen woont.


    leeftijd
    25      x      14 mei      x      stier
    Sayen is op Neverland geboren, hier gaat tijd wel langzamer dan in de 'echte' wereld.


    eilandbewoner
    Sayen behoort bij de oorspronkelijke bewoners. Haar stam woont als een klein dorp in pueblo’s (huizen gemaakt van modder, steen en klei). Ze maken veel gebruik van landbouw en jagen. Haar stam is buitenaardig goed in aardewerk, kralenwerk, het maken van sieraden en het maken van manden.
    Sayen’s stam eren de geesten van de natuur en hebben hier ook verschillende rituelen en gewoontes voor. Denk aan houten poppetjes, ceremonies met verschillende gemaskerde dansen en meer.


    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x     

    we're going to go where
          everybody knows
          everybody

    innerlijk
    positieve eigenschappen
    x eerlijk
    x charmant
    x nieuwsgierig (avontuurlijk)
    x zelfstandig
    x rustig
    x beschermend
    negatieve eigenschappen
    x koppig
    x wraakzuchtig
    x wantrouwend
    x vergeetachtig
    x gesloten
    x impulsief
    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x

    verleden
    Sayen is geboren en opgegroeid op Neverland. Zolang ze zich kan herinneren lopen Peter Pan en de lost-boys op het eiland rond en wanneer ze nog wat jonger was ging ze ook nog wel met ze om. Samen avonturen beleven en piraten pesten vond ze geweldig. Sayen heeft nog een broertje van een paar jaar jonger dan haar en een zusje die nog redelijk jong is, hierover heeft ze een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Sayen loopt het liefst door het bos op zoek naar avontuur of naar het zoeken van dieren en unieke planten.
    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x

    i feel hope deep in my bones
          tomorrow will be beautiful



    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x


    uiterlijk
    Te Ata Fisher      x      tekeningversie
    Sayen heeft een volwassen en zelfverzekerde uitstraling. Ze staat rechtop en je kan zien dat ze niet bang is om zichzelf te laten zien (als dit nodig is). Sayen heeft een rond gezicht en diep bruine ogen die een ronde vorm hebben. Sayen lacht graag en wanneer ze dit doet lijkt ze te stralen. Ze heeft lang, donker haar die ze meestal in twee vlechten draagt. Sayen heeft een slanke bouw en door haar lichaamsbeweging heeft ze ook wel de nodige spierkracht.
    Ze draagt de traditionele kleding die haar stam of zijzelf maakt en houdt van het dragen van aardetinten. Hierdoor zie je haar vaak met beige, bruine of rode kleding.



    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x

    all you have is your fire and the
          place you need to reach
          did you follow your fire??

    extra
    Gender      x      Sayen identificeert zich als vrouw, zij/haar.
    Seksualiteit      x      Sayen is biseksueel
    Hobby's      x      Hoewel Sayen veel van de natuur en de dieren houdt, kan ze wel goed omgaan met de dood van een dier voor hun eigen voedsel en kleding. Ze kan redelijk jagen, snel rennen en klimmen. Daarnaast heeft ze veel verstand van verschillende planten en kruiden.
    Angsten      x      Sayen is redelijk zelfstandig en zal ook niet snel zeggen dat ze ergens bang voor is. Ze is erg mensen 'schuw' en wantrouwend, helemaal met nieuwe mensen op Neverland. Ze wil haar familie (en stam) zo veilig mogelijk houden. Ze heeft een hekel aan piraten en ook al is ze niet perse bang voor één of twee piraten, wanneer ze met een groep aan komen zetten begint ze angstig te worden. Ook de wapens die ze gebruiken voelen soms oneerlijk en ze heeft gezien wat voor troep een kogel kan maken.

    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x      x

                to watch the one's i love most

          bloom


    Sayen is een NPC (: ze is gemaakt met 'goedkeuring' (idk hoe je het goed zegt) van Inktzwart haha


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ohh ik wil misschien ook wel een piraat reserveren als dat kan, ik weet het niet zeker, maar denk dat ik wel een idee heb
    Had het eerst voor een NPC in mijn hoofd, maar ik ben vrij zeker dat ik dan net iets te gehecht wordt aan het karakter haha
    en anders maak ik er eventueel toch weer een npc van, als dat goed is?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:
    Ohh ik wil misschien ook wel een piraat reserveren als dat kan, ik weet het niet zeker, maar denk dat ik wel een idee heb
    Had het eerst voor een NPC in mijn hoofd, maar ik ben vrij zeker dat ik dan net iets te gehecht wordt aan het karakter haha
    en anders maak ik er eventueel toch weer een npc van, als dat goed is?


    oh oh yes!!! ik ben heel benieuwd naar wat je maakt!!


    obsessive rage




    eilis
    eilis
    eilis
    naam
    Eilis      x      AY-lis      x      is een Ierse naam dat 'gewijd aan God' betekent
    Griffin      x      is een Ierse achternaam dat Griffioen betekent
    Eilis begint zijn achternaam langzaam te vergeten en is ook niet eens zeker of hij dit zelf bedacht heeft of niet.

    leeftijd
    25      x      25 januari      x      waterman
    Tijd op Neverland gaat langzamer, dus jaren dat ze op Neverland zitten zouden wel honderd jaren kunnen zijn op aarde. Dit zegt alleen niet dat Eilis zich ook echt volwassener gedraagt. Heel eerlijk, in tegendeel. De frustratie en het verlies van tijd heeft goed van met zijn ontwikkeling gedaan.


    gender
    Eilis identificeert zich als een man en gebruikt de voornaamwoorden hij/hem. Nu vindt hij het geen probleem dat hij als hen/hun wordt aangesproken, maar dit gebeurt niet vaak.

    seksualiteit
    Eilis is biseksueel en vindt alles wel goed. Nu is hij niet erg veel bezig met liefde, flirterige grappen kan hij wel maken (naar mensen van zijn eigen leeftijd ofcourse). Dit meent hij over het algemeen niet want Eilis is veel te ongemakkelijk om het echt te menen.
    now look at you      oh
          look at you
          no one gets out alive


    piraat
    (gemakzuchtige) matroos
    Eilis hoort bij de piraten, maar wees niet teveel onder de indruk. Echt veel moeite doet hij niet. Van de ambitie die hem zoveel jaren geleden het schip op heeft gekregen is er weinig van terug te zien. Hij is begonnen als scheepsjongen, maar door zijn leeftijd en de werkervaring is hij nu gewoon matroos. Een vrij slechte matroos, maar met een goede piraatmentaliteit. Dat leg ik uit bij zijn innerlijk.
    Het leukste aan het piratenschip vindt Eilis de avonturen, die nu alleen op het eiland of in het water te vinden zijn. Hij vindt de matroos klusjes niet altijd even leuk en komt ook vaak met het idee om van het schip te gaan. Hij staat daar een beetje bekend als de 'dare devil' (haha beetje cringe beschreven).


    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x     

    it's almost over
    it's just begun


    innerlijk
    positieve eigenschappen
    x sociaal
    x humoristisch
    x zorgeloos
    x zelfverzekerd
    x flexibel
    x ambitieus
    x (lijkt) sympathiek
    x avontuurlijk

    negatieve eigenschappen
    x chaotisch
    x onhandig
    x ongevoelig
    x vergeetachtig
    x wraakzuchtig
    x impulsief
    x gemakzuchtig
    x manipulatief
    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x     


    Op het eerste gezicht lijkt Eilis makkelijk om mee om te gaan. Hij is erg sociaal en maakt veel grappen, tegen een avontuur zegt hij ook geen nee, in het kort gezegd: hij houdt zeker niet van verveling. Wanneer je hem beter leert kennen of iets dieper kijkt dan zijn oppervlakkige karakter zal je zien dat dit vaak wel een groot toneelstuk is. Hij heeft zeker wel humor en door zijn extraverte persoonlijkheid vindt hij het fijn om met mensen te praten, maar of hij je ook echt aardig vindt is de vraag. Echt aardig vinden, dat doet Eilis eigenlijk niet. Het kan voelen alsof je vrienden met hem bent, maar de pijnlijke werkelijkheid is dat Eilis niet hetzelfde terug voelt..
    Eilis zat vroeger vol ambitie, was snel enthousiast te krijgen en had ‘potentie’, daar is nu niet heel veel meer van te merken. Door hun doelloze leven op Neverland is Eilis gemakzuchtig en soms zelfs zelfdestructief geworden. Ergens diep van binnen weet Eilis nog dat hij een doel had, een ambitie, maar wat het dan was is hij vergeten. De frustratie van op Neverland vast zitten maskeert hij onder andere door zijn humor en onhandigheid. Deze gemakzucht is er eigenlijk alleen wanneer hij dingen moet doen die hij niet wil doen, op een leuk avontuur loopt hij voorop met zijn borst vooruit. Hij is niet snel bang (al schrikt hij wel snel), lacht veel en lijdt een ‘zorgeloos’ leven, zover hij zijn bestaan ‘leven’ kan noemen. Eilis durft veel, maakt impulsieve beslissingen die niet altijd even goed gaan door zijn onhandige en chaotische karakter. Gelukkig neemt Eilis zichzelf totaal niet serieus. Eilis kan redelijk kinderachtig overkomen en heeft ook niet het gevoel dat hij echt volwassener is geworden na al die jaren op Neverland. Hij is over het algemeen redelijk druk en hecht weinig waarde aan zijn bestaan. Eilis wil gewoon wat plezier beleven.
    De ietwat gevaarlijke en enge kant, die je op het eerste gezicht niet zo snel zou opmerken bij Eilis, is dat hij over het algemeen geen rekening houdt met anderen, alleen op het schip vindt hij het belangrijk om wel wat ‘maten’ te houden. Respect heeft hij weinig, maar dat laat hij niet rechtstreeks zien. Daarnaast heeft hij weinig ‘last’ van schuldgevoelens. Hij heeft weinig tot geen moeite met het pijn doen of zelfs vermoorden van mensen / wezens, maar doet dit niet heel vaak.
    sometimes, when there’s been an accident and reality is
          too sudden and strange to comprehend,
          the surreal will take over

    verleden
    Eilis weet niet meer precies wat zijn leven voor Neverland was, alleen ervaart hij bepaalde nostalgische gevoelens bij bepaalde geuren en geluiden. De ambities die hij vroeger had zijn ook verdwenen en door hem vergeten waardoor het leven op Neverland doelloos lijkt. Het eerste ‘jaar’ op Neverland deed hij nog zijn best, de hoop om thuis te komen was er nog en het eiland zat vol avonturen. Langzaam verdween die gedrevenheid en doordat hij vergeten is wat hij nu precies voor werkte begon hij meer te feesten en ‘lol’ te maken.
    Terwijl hij nu al redelijk enig gevoel voor tijd kwijt is geraakt blijft de haat voor Peter Pan groot (al kan hij soms wel opkijken of respect hebben naar hoe Peter alles doet). Door het onserieuze, onhandige en chaotische karakter voelt het ‘jagen’ op verloren jongens + Peter Pan en überhaupt Neverland proberen te overleven ook meer een spel voor Eilis, een spel dat hij graag speelt, niet altijd even goed in is (maar dat maakt hem niet uit, het is tijdverdrijf en hij bestaat nog dus ey). Nu wil hij vaak van het schip en wanneer niemand mee wil gaat hij de laatste tijd ook wel alleen. Zijn frustratie van het vastzitten op en pogingen van vermoord worden door Neverland is soms zo heftig dat hij het wel eens uit op het woud zelf. Laatst hebben de zeemeerminnen zijn aandacht ook getrokken (voor een praatje), of hij daar daadwerkelijk wat dichterbij gaat komen is de vraag.


    uiterlijk
    dit was zo moeilijk dat ik het nog steeds niet weet, hier zijn een paar personen die op Eilis kunnen lijken
    amanda langlet (ja meisje sorryy)      nog eens haar want wow      naam weet ik niet      zayne(?)

    Eilis heeft een tengere en misschien zelfs bijna zwakke uitstraling. Hij is rond de 1,76 en heeft een rechthoekig lichaam. Er lijken geen spieren in zijn lichaam te zitten en doordat hij redelijk onhandig is zit hij onder blauwe plekken. Eilis heeft een ovaal of een ruitenvormig gezicht, zijn jukbeen is namelijk goed te zien waardoor zijn gezicht dun en soms ook lang lijkt. Hij heeft lichte wallen onder zijn donkerbruine ogen en heeft zwart haar dat tot aan zijn kin komt. Eilis heeft lange vingers met verschillende ringen en middellange, vieze nagels. Eilis’s lippen zijn aan de volle kant, maar hebben weinig kleur en scheuren vaak open.
    Hij draagt vaak een te grote blouse met een stoffen broek. Niet dat ze nou echt veel andere kledingstukken hebben op het schip, ze moeten zo lang mogelijk doen met wat ze hebben. Wat een hele uitdaging voor Eilis is, hierdoor heeft hij wel een beetje leren naaien en kan scheuren in kleding in ieder geval weer dicht krijgen. Verder heeft hij nog zilveren oorbellen.


    x      x      x      x      x      x      x      x      x      x     
    welcome to the jungle
          we've got fun and games
          we've got everything you want
    extra
    Relaties      x      Eilis is erg sociaal, maar voelt zelf geen binding tussen mensen. Een maat of iemand die hij respecteert is het dichtstbijzijnde dat je zal kunnen komen (respect is alleen wel erg lastig om te krijgen van hem). Al weten de meesten dat niet. Hij zal anderen ook niet verbeteren wanneer ze zeggen dat Eilis een vriend is. Hij zal zo een praatje met je maken, piraat of niet (misschien zelfs nog wel met een lost boy, maar waarschijnlijk is dat wel veel te vijandig).
    Angsten      x      Nu hecht Eilis zich niet zoveel aan zijn eigen bestaan en is hij daarom niet heel erg snel bang. Hij zou het wel verschrikkelijk vinden om te verdrinken, wat niet altijd een geweldige angst is als je op een schip woont. Hij vindt grote en gevaarlijke zeedieren (en ook meerminnen) redelijk eng. Hij zal daarom ook nooit in (diep) water zwemmen. Tegelijkertijd is hij bang dat hij nooit zal sterven, zijn eigen leven nemen zou hij niet letterlijk doen. Eilis schrikt snel van harde geluiden etc, het is dus wel makkelijk om hem te laten schrikken. Hij zou daarentegen nooit vertellen wat zijn diepste angsten zijn, eerder de milde dingen zoals grote spinnen, kaal worden, brandnetels ofzo, wespen etc.
    Hobby's      x      Eilis vindt dansen en feesten erg leuk, dit heeft hij ontwikkelt sinds hij op Neverland woont. Hij vindt het leuk om op avontuur te gaan, het land beter verkennen, wat lastig is want Neverland werkt zelf niet zo goed mee. Hij kan opzich wel omgaan met een pistool en/of een zwaard, maar dit is niet echt iets waar hij heel goed in is. Nu hij kan naaien vindt hij dit ook wel erg leuk om te doen en maakt hij ook wel kledingstukken van andere piraten.

    welcome to the jungle
    i watch it bring you to your knees

    [ bericht aangepast op 13 aug 2021 - 22:46 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]