• Tutti insieme

    1987. Een groepje laatstejaarsstudenten, van de Britse M. Badgely's School For Troubled Youth, reist af naar een pittoresk dorpje in Italië.
    Daar zullen ze verblijven in het landhuis van de voormalige school-psycholoog en zijn drie kinderen. De reis zelf is gratis, maar er wordt wel van hen verwacht dat met de telgen van het gastgezin mee gaan werken om hun kost en inwoon te verdienen.
    De bedoeling van dit project is om de jongeren, die wellicht kleinere slaagkansen op de arbeidsmarkt zullen hebben, een kans te geven reeds ervaring - in een iet of wat gecontroleerde omgeving- op te doen, te ontdekken wat ze leuk vinden en de waarde van geld te leren kennen.
    Natuurlijk zijn er ook voldoende momenten voorzien waar ontspanning voorop komt. De jongeren zullen uitgebreid de kans krijgen op avontuur te gaan in natuurrijke omgeving van het landgoed en dorp.

    De school biedt ook een uniek programma aan waarbij jongeren die in principe al een diploma moeten hebben, maar omwille van hun situatie hun middelbare opleiding niet af konden maken, een tweede kans krijgen. Zij laten dus ook jongvolwassenen toe de lessen bij te wonen en examens af te leggen. Hierdoor ligt de toegelaten maximumleeftijd iets hoger dan bij het standaard high school RPG.

    Wat het werk betreft zullen ze doorschuiven in een beurtrollensysteem; de ene dag gaan Lucy, Madeline en Tommy met Ana Lucia fruit plukken, terwijl Casey, Jack en Brandon in de gelateria gaan helpen, etc.
    De groepssamenstelling zal telkens wisselen waardoor iedereen de kans krijg met iedereen te spelen.


    Rollen:
    Kids van het gast-gezin:
    • Giuseppe Valerio Pritchard • 19 • Odd jobs • Raccoon
    • Ana Lucia Pritchard • 17 • Fruitplukker • Marquesita

    Studenten:
    • Isla Rose Turner • 19 • wees • Venatrix
    • M • Loomis
    • Casey Donahue • M • 19 • syndroom van Gilles de la Tourette Marquesita
    • V • Varian
    • M • Venustic



    • De huisregels van Quizlet zijn van toepassing
    • Bij voorkeur minstens één maal per week reageren, bij afwezigheid graag een seintje
    • Er wordt geschreven in het Nederlands
    • Laten we geen ruzie maken over zaken die op normale manier kunnen besproken worden.
    • OOC in het praattopic
    • Probeer 16+ te beperken, daar draait het RPG niet om.
    • Niemand is perfect; ook personages hebben fouten (zeker in deze context)
    • HAVE FUN



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    SPEELTOPIC


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MT


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    :Y)


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    Sadie is af en klaar om relaties te bespreken met de andere leerlingen!


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    Isla is ook al even klaar en eventueel open voor relaties. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    How did i miss this ? :'D mt ik hoop vandaag Guiseppe te schrijven


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yes, voor Solomon geld het zelfde.

    Voor hem ben ik voornamelijk opzoek naar één type relatie. Ik zoek voor hem een beste vriend(in) die zeg maar best wel anders is dan hijzelf, in de zin dat hij/zij heel open is en altijd makkelijk met anderen praat. Dat Solomon deze persoon dan soms ook wel een beetje gebruikt om in zijn plaats te praten bijvoorbeeld als er iets in de les moet gevraagd worden etc.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Venustic schreef:
    Yes, voor Solomon geld het zelfde.

    Voor hem ben ik voornamelijk opzoek naar één type relatie. Ik zoek voor hem een beste vriend(in) die zeg maar best wel anders is dan hijzelf, in de zin dat hij/zij heel open is en altijd makkelijk met anderen praat. Dat Solomon deze persoon dan soms ook wel een beetje gebruikt om in zijn plaats te praten bijvoorbeeld als er iets in de les moet gevraagd worden etc.


    Ik heb Jules? Moet d'r innerlijk nog uitschrijven maar zie haar wel als iemand die geen blad voor de mond neemt/grote mond, het voortouw neemt in (sociale) situaties, loyaal naar haar vrienden ect. Weet niet of je dat passend vind?
    - inmiddels haar innerlijk toegevoegd.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2021 - 21:56 ]

    Venustic schreef:
    Yes, voor Solomon geld het zelfde.

    Voor hem ben ik voornamelijk opzoek naar één type relatie. Ik zoek voor hem een beste vriend(in) die zeg maar best wel anders is dan hijzelf, in de zin dat hij/zij heel open is en altijd makkelijk met anderen praat. Dat Solomon deze persoon dan soms ook wel een beetje gebruikt om in zijn plaats te praten bijvoorbeeld als er iets in de les moet gevraagd worden etc.


    Hmm, ik denk dat ik met Isla niet kan helpen. Ze heeft geen blad voor haar mond, zegt gerust waar het op staat, maar is verder wel wat stiller/geslotener.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Venustic schreef:
    Yes, voor Solomon geld het zelfde.

    Voor hem ben ik voornamelijk opzoek naar één type relatie. Ik zoek voor hem een beste vriend(in) die zeg maar best wel anders is dan hijzelf, in de zin dat hij/zij heel open is en altijd makkelijk met anderen praat. Dat Solomon deze persoon dan soms ook wel een beetje gebruikt om in zijn plaats te praten bijvoorbeeld als er iets in de les moet gevraagd worden etc.


    Ik denk dat Solomon en Casey op dat vlak eerder gelijk zijn. Misschien dat dat ook een band kan scheppen, though?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Loomis > Comedown


    How far is far

    Casey staat er, wie wil aansluiten/bij hem wil zitten mag gerust ^^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Venatrix —> Rionach.

    Ik ga gauw eens kijken voor Isla. Naar wie kan ik haar eventueel sturen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'