• Welcome to the end of the world...
    In this world, you kill or you die.


    HISTORY
    In het jaar 2098 komt de gehele wereld binnen enkele dagen piepend en krakend tot stilstand. Waar al jarenlang voor gevreesd werd, werd waarheid: de doden herrezen uit hun graven. Met hun bloeddorstige honger naar alles wat nog ademde, zorgden ze ervoor dat de mensheid omviel. Slechts enkelen, die op het juiste moment op de juiste plaats waren, wisten te ontkomen en verlieten de aarde, op zoek naar een nieuwe wereld om de mensheid weer op te bouwen.
          Maar 99,9% van de mensen had niet zulk geluk. Ineens was het eten of gegeten worden. Moorden of vermoord worden. Voor meer dan de helft van de wereldbevolking was het al snel afgelopen. Nog eens 25% overleed binnen enkele weken na The Fall, aan infecties, zombies of het gemis van moderne medicijnen. Een klein percentage is na enkele jaren nog over en bijna niemand herinnert zich nog heel goed hoe het was voordat de doden de aarde overspoelden.

    Nu is het ruim drie jaar sinds het begin van de apocalyse: 2102. Niet dat iemand de jaren, weken of maanden nog bijhoudt. De aarde is een schaduw van wat zij ooit was. Er is geen wereldwijd netwerk van internet of elektriciteit, er zijn geen koelkasten of moderne fornuizen. Steden zijn overwoekerd, gebouwen zijn omgevallen of staan op omvallen en sommige diersoorten hebben hun oude leefgebied heroverd. Sommigen zouden zeggen dat de mensheid dit verdiende, maar daar zal niet iedereen het mee eens zijn.


    STORY
    De walkers, zombies, waren vroeger ook normale mensen met normale banen en normale gezinnen. Een virus heeft ervoor gezorgd dat de doden weer opstonden. Ze leven alleen niet echt. Ze kunnen niet nadenken en leven puur op instinct, net zoals sommige dieren. Hun aandacht wordt slechts getrokken door geur en geluid. De enige manier om ze te stoppen, is door hun brein uit te schakelen. Pas dan zijn ze echt dood.
          De groep van survivors, die wij zullen spelen, heeft de apocalypse sinds het begin overleefd. Ergens tijdens hun reis zijn ze elkaar tegengekomen en hebben ze, al dan niet tegen hun zin, besloten samen verder te gaan. Iedereen weet: niemand overleeft deze wereld alleen. Je hebt elkaar nodig.
          Kort geleden hebben ze met zijn allen een dorp gevonden. Vergeleken met sommige andere plaatsen, leek het bijna onaangetast. Met wat provisorische muren, wapens en heel veel geluk hebben de survivors enkele huizen veilig gesteld. Het is nu aan hen om Alexandria, Virginia, hun nieuwe thuis te maken.


    CHARACTERS
    Invullen:
    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis & familie
    Extra

    Deze RPG is gebaseerd op de welbekende serie The Walking Dead, maar we spelen geen bekende personages en we zullen ook niet de verhaallijnen daaruit volgen.

    name — age — FC — page — user

    ♀      Isak
    ♀      Niragi
    ♀      Marshtomp

    ♂      Isak?
    ♂      Niragi

    RULES
    • Probeer 200 woorden per post te schrijven.
    • Houd mannen/vrouwen ongeveer gelijk.
    • Wees zo actief mogelijk! Natuurlijk heeft iedereen het druk, maar houd hier rekening mee. (:
    • De gebruikelijke Quizletregels gelden hier ook.
    • 16+ (seks, andere triggers) aankondigen boven in je post.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2021 - 15:46 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mag ik een man en een vrouw voor nu? c;


    El Diablo.

    mag ik onder voorbehoud een vrouw reserveren?


    [ heaven knows ]

    haal me er toch maar vanaf. sorry, het gaat niet helemaal 100 momenteel.


    [ heaven knows ]

    Zou ik misschien onder voorbehoud een vrouw mogen reserveren?


    Omnia mutantur, nihil interit

    Oeh, oeh, a woman please? ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hi, just checking up! Is deze RPG nog op de kaart?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, shit, vergeten te reageren hier!

    Vanwege de (helaas) lage animo ga ik deze sluiten. Sorry! (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    N'ahw, ik had er zo'n zin in tho!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jammer!


    Omnia mutantur, nihil interit