• Hoi allemaal,

    Ik ben bezig met de voorbereidingen voor mijn zomervakantie. In september ga ik nog een keer op vakantie naar zuid- Limburg.

    Afgelopen jaar was het daar zo fijn. De pietersberg belopen, discovery museum, dagje valkenburg, blote voetenpad, dagje Aken dus vollop bezig geweest.

    Nu zoek ik dus nieuwe dingen voor bij mijn lijstje. Ik ga de sint pietersberg dit keer ook in, ipv erboven en een dagje sauna. Nu ben ik op zoek naar nog wat leuke tips die je niet 123 op Google vind.

    Ik ben in mijn eentje en heb een auto, rijden naar iets toe is geen probleem max 30 minuten als ik er de hele dag bezig kan zijn. Ik ben dol op de natuur, historie en kijk graag m'n ogen uit. Mocht je dis tips hebben of wellicht een mooie wandelroute dan hoor ik het enorm graag :)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als je van bier houdt, dan is de Hertog Jan brouwerij in Arcen leuk om te bezoeken.
    Je krijgt een leuke, interactieve rondleiding, waarbij je verschillende biertjes mag proeven.

    Ook hebben ze in Arcen een thermaalbad.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Als je van bier houdt, dan is de Hertog Jan brouwerij in Arcen leuk om te bezoeken.
    Je krijgt een leuke, interactieve rondleiding, waarbij je verschillende biertjes mag proeven.

    Ook hebben ze in Arcen een thermaalbad.
    oeh dat klinkt wel heel erg interessant en ik ben dol op bier. Dankje voor de tip!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben nog nooit in Limburg geweest. Sorry! :) Veel succes met de planning en veel plezier als je er eenmaal bent :D


    Isn't Baji-san awesome?

    Helaas ben ik van het andere Limburg, over de grens. Tips voor in Nederland heb ik dan ook niet echt, haha. Maar heel veel plezier toegewenst alvast! ^^


    Nothing is impossible in my own powerful mind.