• Hoi allemaal

    Ik ben sinds kort actief bezig op Wattpad.
    Maar elke keer als ik een hoofdstuk van Quizlet naar Wattpad kopieer en plak, zitten er na elke regel onnodige enters tussen.
    Deze krijg ik met geen mogelijkheid weg, ook niet met 'backspace.'
    Dan klopt de zin niet meer.
    Via de app lukt het gek genoeg wel, maar daar zal ik dan erg lang mee bezig zijn.
    Heeft iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen via de site?
    Ik kan er ook niks over vinden bij 'help,' en ik stoor me er behoorlijk aan, haha
    Hier is de link naar mijn account, en het gaat om het verhaal 'Aimee.'

    https://www.wattpad.com/user/mooo1991

    (Mocht de link niet werken, ik heet mooo1991 op Wattpad.)

    Hopelijk kunnen jullie iets voor me betekenen.
    Via de app gaat het me eeuwen duren, en ik irriteer me er best wel aan haha
    Alvast bedankt voor de hulp!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    TIp: Kopieer de tekst van Quizlet naar een tekstverwerker (Word) en kopieer dan vanuit de tekstverwerker naar Wattpad. Is een extra stap, maar gaat sneller dan al die witregels 1 voor 1 te verwijderen

    Dat is via de pc op wattpad altijd! Ben ook jaren lid op Wattpad en heb dat ook. De meeste mensen die op wattpad via de pc zitten hebben dat. Je kan die wit regels alleen via tablet of mobiel weghalen.

    LeLouisx3 schreef:
    TIp: Kopieer de tekst van Quizlet naar een tekstverwerker (Word) en kopieer dan vanuit de tekstverwerker naar Wattpad. Is een extra stap, maar gaat sneller dan al die witregels 1 voor 1 te verwijderen


    Ja, dat is de oplossing. Anders ga je altijd die witregels moeten verwijderen, en langzaamaan wordt het echt heel irritant. Veel plezier op Wattpad! :)


    Isn't Baji-san awesome?

    shift + backspace helpt je de witregels te verwijderen op de pc!


    obsessive rage

    Ik ben er achter hoor!
    Shift + enter was mijn redder in nood
    Het is wat omslachtig, en mijn geduld zal op de proef worden gesteld, maar er is in elk geval een oplossing voor gevonden (gelukkig) 😅
    Dankjewel voor het meedenken allemaal


    "It means no worries, for the rest of your days"

    In plaats van een enter (wat dus voor die witregel zorgt), doe je shift enter.

    EDIT: ik had het topic verder niet gelezen, maar ik zie dat je de oplossing ondertussen al had gevonden (':

    [ bericht aangepast op 29 jan 2022 - 18:31 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik zou wel witregels gebruiken overigens (maar niet als het midden in de zin afbreekt, maar na een enter). Anders wil bijna niemand het daar lezen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    @ CORPSEHUSBAND:
    Klopt. Met wat uitproberen ben ik er ineens achter gekomen, haha. Maar toch bedankt voor het meedenken! Ik moet nog even wennen met Wattpad. Het verschilt best wel van Q dus ik ben nog een beetje zoekende, haha

    @Ringwraith:
    Oh echt waar? Ik vind die witregels na elke zin persoonlijk juist irritant lezen. Het maakt het verhaal zo lang, zo lijkt het, haha
    En het is ook gewoon een stukje gewenning denk ik. Hier op Q doe ik het ook zonder witregels, ik gebruik dan wel alinea's zodat het geen hele lap tekst wordt 😅


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Girlicious schreef:
    @Ringwraith:
    Oh echt waar? Ik vind die witregels na elke zin persoonlijk juist irritant lezen. Het maakt het verhaal zo lang, zo lijkt het, haha
    En het is ook gewoon een stukje gewenning denk ik. Hier op Q doe ik het ook zonder witregels, ik gebruik dan wel alinea's zodat het geen hele lap tekst wordt 😅


    Ik moest er ook echt ontzéttend aan wennen, maar inmiddels weet ik niet beter. Ik haalde in het begin steeds de witregels weg, maar omdat Wattpad-lezers daar zo aan gewend zijn, kreeg ik juist commentaar dat ze het om die reden niet gingen lezen, omdat witregels meer rust geeft voor je ogen oid.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Girlicious schreef:
    @ CORPSEHUSBAND:
    Klopt. Met wat uitproberen ben ik er ineens achter gekomen, haha. Maar toch bedankt voor het meedenken! Ik moet nog even wennen met Wattpad. Het verschilt best wel van Q dus ik ben nog een beetje zoekende, haha


    Ik schrijf al redelijk wat jaren op Wattpad, dus ben het wel gewend. Moet wel zeggen dat ik denk ik al zeker 2 jaar niet meer geschreven heb (':


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO