• Als ik op Mijn creaties klik komt er een foutmelding, ook werkt op die pagina het uitklap balkje niet meer.

    De Error geeft aan dat er te weinig ruimte is.

    Komt dit doordat de site niet meer onderhouden word?
    Om de doorgekomen tips even overzichtelijk te houden om je creaties te redden.
    Tips
    - Via zoekfunctie kun je je actieve creaties opzoeken en zo dus gaan kopiëren naar een ander iets.
    - Via je browsergeschiedenis, in de zoekbalk titel typen, vindt je ook de niet geactiveerde creaties

    [ bericht aangepast op 12 feb 2022 - 19:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    glowfaery schreef:
    (...)

    back-up werkt nog wel!

    Oh top! Dan ga ik dat morgen sowieso doen. De meest recente dingen heb ik via de geschiedenis nog wel, maar mijn oude creaties zou ik toch ook wele graag houden


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Is this officially the end then :c... Gezien RJ ook volledig verdwenen is...

    Histoire schreef:
    (...)

    Ja er is nog iemand van de vaste crew. Ik weet wel niet vanbuiten wie precies. Ik weet alleen dat er nog iemand was die meer kan dan de moderators op technisch vlak maar ze had wel minder technische mogelijkheden dan die man.


    Ledecky heeft meer functies op de website, maar alle technische zaken zoals het probleem met de database, daar kan ze niet aan. Dus Ledecky kan in dit geval niets doen.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)

    Ledecky heeft meer functies op de website, maar alle technische zaken zoals het probleem met de database, daar kan ze niet aan. Dus Ledecky kan in dit geval niets doen.


    Dat is wel dan echt mega balen :(


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Histoire schreef:
    (...)

    Via geschiedenis ben ik idd wel eraan geraakt, als je je story opzoekt in de bewerkmodus kan je er nog bij, ook bij de inactieve stukken


    Hoe ziet een code in bewerkmodus er ongeveer uit? Dan kan ik een nog een poging doen om het terug te vinden maar awhh wat shitty :c


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Dysphoria schreef:
    (...)

    Ledecky heeft meer functies op de website, maar alle technische zaken zoals het probleem met de database, daar kan ze niet aan. Dus Ledecky kan in dit geval niets doen.


    Dus Ledecky kan geen back - up maken of dingen wissen? :/ Dan hebben we wel een probleem want ik denk dat die RJ geen zin meer heeft in Quizlet. Hopelijk kan er nog een oplossing worden gevonden want ik zou het heel erg vinden als dit het einde is. Zijn er nog Belgen die nog credits hebben kunnen kopen of een golden membership de laatste maanden? Ik zou graag nog back - up maken maar ik vrees ervoor dat dat plan niet meer zal slagen…

    En ik weet niet welk browser je gebruikt maar als ik de titel van mijn story intyp in Safari kom ik automatisch al op de bewerkmodus uit ipv de leesmodus. De code is quizlet.nl/stories/details.php?id= (en dan het nummer van je story).

    [ bericht aangepast op 12 feb 2022 - 19:57 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Duendes schreef:
    (...)

    Hoe ziet een code in bewerkmodus er ongeveer uit? Dan kan ik een nog een poging doen om het terug te vinden maar awhh wat shitty :c


    Ik gebruik zelf Chrome.

    Naar internet, dan naar de 3 bolletjes en geschiedenis en als ik in dat zoekbalk een woord type van de titel van bv een rpg in story dan kom ik daar terecht. Ik kan dan naar de hoofdstukken en deze open klikken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De error code geeft aan dat de schijf vol is en we hoeven er niet van uit te gaan dat de huidige eigenaar ook maar een vinger gaat uitsteken. Helaas.
    Nu vroeg ik me af....wellicht kunnen we allemaal onze actieve verhalen back uppen en deze vervolgens leeg halen. Wellicht dat we op deze manier genoeg schijf ruimte kunnen vrijmaken zodat we ook allemaal weer bij onze inactieve verhalen kunnen komen? Dan kunnen we hopelijk een hele boel creatieve niet actieve verhalen redden.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    De error code geeft aan dat de schijf vol is en we hoeven er niet van uit te gaan dat de huidige eigenaar ook maar een vinger gaat uitsteken. Helaas.
    Nu vroeg ik me af....wellicht kunnen we allemaal onze actieve verhalen back uppen en deze vervolgens leeg halen. Wellicht dat we op deze manier genoeg schijf ruimte kunnen vrijmaken zodat we ook allemaal weer bij onze inactieve verhalen kunnen komen? Dan kunnen we hopelijk een hele boel creatieve niet actieve verhalen redden.


    Daar heb ik ook al aan zitten denken, maar ik denk dat je dan met behoorlijk wat mensen dit moet doen, ik ben wel bereid om rpgs en een story te verwijderen, heb deze inmiddels doorgezet op een Google dox.

    Misschien zijn er idd wel meer mensen die dit willen doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Via Google kun je als het goed is gewoon je verhaal vinden, dan op een hoofdstuk klikken, op aanpassen en dan kun je bij alle hoofdstukken. Geldt wel wel alleen voor geactiveerde verhalen. Maar goed, dan moet je alsnog ieder hoofdstuk apart kopiëren en plakken. Ik heb gelukkig wel al mijn verhalen in Word opgeslagen en het overgrote deel van mijn belangrijkste RPGs. Maar alsnog is het wel echt kut, want hoe lang voor de site dan gewoon uit de lucht vliegt?


    Every villain is a hero in his own mind.

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Daar heb ik ook al aan zitten denken, maar ik denk dat je dan met behoorlijk wat mensen dit moet doen, ik ben wel bereid om rpgs en een story te verwijderen, heb deze inmiddels doorgezet op een Google dox.

    Misschien zijn er idd wel meer mensen die dit willen doen


    Ik ben er zelf in ieder geval mee bezig om mijn polls/lijsjtes/blogs/gedichten etc weg te halen in de hoop dat meer mensen mijn voorbeeld volgen. Daarna ga ik beginnen met een poging om mijn brein te laten werken want ik weet de namen van mijn stories niet uit mijn hoofd. Zodra ik bij wat actieve stories kom ga ik hiermee zeker aan de slag om deze ook offline te halen.
    De eindeloze stroom aan RPG topics leegmaken zou hopelijk ook impact moeten hebben idd.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ringwraith schreef:
    Via Google kun je als het goed is gewoon je verhaal vinden, dan op een hoofdstuk klikken, op aanpassen en dan kun je bij alle hoofdstukken. Geldt wel wel alleen voor geactiveerde verhalen. Maar goed, dan moet je alsnog ieder hoofdstuk apart kopiëren en plakken. Ik heb gelukkig wel al mijn verhalen in Word opgeslagen en het overgrote deel van mijn belangrijkste RPGs. Maar alsnog is het wel echt kut, want hoe lang voor de site dan gewoon uit de lucht vliegt?


    Mij is niet geactiveerd ook gelukt, scheelt dat ik nooit de geschiedenis is wis :)

    Ik ben idd alles gaan kopiëren en plakken en alles wat ik teveel moeite vind, is het kennelijk niet waard :)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SPECS schreef:
    De eindeloze stroom aan RPG topics leegmaken zou hopelijk ook impact moeten hebben idd.


    Wij kunnen dit zelf niet doen, toch? Ten minste, ik kan geen berichten verwijderen of zo, dus dan zouden de mods dat moeten doen..


    That is a perfect copy of reality.

    Starsight schreef:
    (...)

    Wij kunnen dit zelf niet doen, toch? Ten minste, ik kan geen berichten verwijderen of zo, dus dan zouden de mods dat moeten doen..


    Je kunt enkel je eigen creaties verwijdere . Maar zoals hierboven benoemt wordt helpt dit heel misschien tijdelijk wel het probleem waardoor inactieve storys van mensen wel gered kunnen worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Necessity schreef:
    (...)
    Oh top! Dan ga ik dat morgen sowieso doen. De meest recente dingen heb ik via de geschiedenis nog wel, maar mijn oude creaties zou ik toch ook wele graag houden


    Perciver (heart2)


    You were born original, don't die as a copy.