• Als ik op Mijn creaties klik komt er een foutmelding, ook werkt op die pagina het uitklap balkje niet meer.

    De Error geeft aan dat er te weinig ruimte is.

    Komt dit doordat de site niet meer onderhouden word?
    Om de doorgekomen tips even overzichtelijk te houden om je creaties te redden.
    Tips
    - Via zoekfunctie kun je je actieve creaties opzoeken en zo dus gaan kopiëren naar een ander iets.
    - Via je browsergeschiedenis, in de zoekbalk titel typen, vindt je ook de niet geactiveerde creaties

    [ bericht aangepast op 12 feb 2022 - 19:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dysphoria schreef:
    (...)

    Ledecky heeft meer functies op de website, maar alle technische zaken zoals het probleem met de database, daar kan ze niet aan. Dus Ledecky kan in dit geval niets doen.


    Dit klopt inderdaad volledig.

    Ik zie dit topic nu pas en gezien het late uur heb ik het enkel eens snel doorgenomen, maar dit ziet er inderdaad niet al te best uit. Ik ga morgen alles grondig lezen en zien of we hier iets aan kunnen doen. RJ hebben we in tussentijd nog steeds niet kunnen bereiken, maar misschien kunnen we wel op een of andere manier zelf wat ruimte vrij maken, of desnoods mensen helpen met het maken van een back-up. Het is alleszins hartverwarmend om te zien dat mensen elkaar zo hard helpen nu met credits.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Silco schreef:
    (...)

    Fanfic, maar daar staat exact dezelfde foutmelding ;x

    Heel toevallig heb ik daar een dag of 4 geleden nog op ingelogd toen ik wat oude accounts uit mn wachtwoordenkluis wilde gooien. Toen deed alles daar het nog wel. Misschien dus op hetzelfde moment uit de lucht gegaan?


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Wat jammer zeg :( Ik had al mijn creaties op inactief staan en nooit een back up gemaakt.


    -

    Kan ik iemand een plezier doen met 15 credits om een GM aan te schaffen en een back-up te kunnen maken?

    We bekijken morgen sowieso of het mogelijk is om users vanuit de crew te helpen met het maken van een back-up!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dit klopt inderdaad volledig.

    Ik zie dit topic nu pas en gezien het late uur heb ik het enkel eens snel doorgenomen, maar dit ziet er inderdaad niet al te best uit. Ik ga morgen alles grondig lezen en zien of we hier iets aan kunnen doen. RJ hebben we in tussentijd nog steeds niet kunnen bereiken, maar misschien kunnen we wel op een of andere manier zelf wat ruimte vrij maken, of desnoods mensen helpen met het maken van een back-up. Het is alleszins hartverwarmend om te zien dat mensen elkaar zo hard helpen nu met credits.


    Ik weet dat we nu (op dit tijdstip) in ieder geval niet veel kunnen, maar ik ben blij om je hier te zien in ieder geval! (heart2)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dit klopt inderdaad volledig.

    Ik zie dit topic nu pas en gezien het late uur heb ik het enkel eens snel doorgenomen, maar dit ziet er inderdaad niet al te best uit. Ik ga morgen alles grondig lezen en zien of we hier iets aan kunnen doen. RJ hebben we in tussentijd nog steeds niet kunnen bereiken, maar misschien kunnen we wel op een of andere manier zelf wat ruimte vrij maken, of desnoods mensen helpen met het maken van een back-up. Het is alleszins hartverwarmend om te zien dat mensen elkaar zo hard helpen nu met credits.


    Super bedankt dat je hier morgen de tijd voor neemt!

    Sowieso, iedereen bedankt hoewel de site niet meer echt onwijs leefde zie je het nu weer terug. Het elkaar helpen met tips, elkaar gunnen door credit te doneren en de liefde waardoor ik hier ooit gekomen ben🥰


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De functie Outbox legen in 1x geeft bij mij ook een foutmelding over ruimte.
    Inbox lukte wel. Iemand tips? Want om nou handmatig 9000+ pagina's leeg te gooien:|


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga hier even volledig buiten m'n boekje en worst scenario Andrea spelen, maar is het toegestaan om in ieder geval iets van een algemene discord server te maken voor de genen die dat willen?

    Er is geen ander iets als quizlet en het zou doodzonde zijn als mensen elkaar straks gaan kwijtraken en geen plek meer hebben om rpgs af te spreken met elkaar Etc



    Edit nvm ik heb totaal over de facenookpagina heen gelezen 😂

    [ bericht aangepast op 13 feb 2022 - 8:23 ]

    Voor de mensen die graag nog een backup willen: ik was al wat aan het ronddelen, maar heb nog steeds credits over. Mocht je graag een gm willen en de credits niet hebben, laat het even weten (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jaa en fb of andere site lijkt me een goed plan! Zonde als niemand elkaar meer terug kan vinden 😥

    ik heb nog genoeg credits voor 3 gm’s dus als iemand een back up wilt maken let me know (:


    --

    Necessity schreef:
    Voor de mensen die graag nog een backup willen: ik was al wat aan het ronddelen, maar heb nog steeds credits over. Mocht je graag een gm willen en de credits niet hebben, laat het even weten (:

    Ik heb ook nog 49 credits dus ik kan ook nog 1 persoon een golden membership geven, heb het zelf niet nodig :)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat een liefde hier zeg!!
    Wat onwijs fijn dat iedereen elkaar zo wilt helpen(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb eventueel ook nog 55 credits liggen als iemand daar mee geholpen is! 😊


    She's imperfect but she tries

    wat een liefde op Q in 2022 💕