• Als ik op Mijn creaties klik komt er een foutmelding, ook werkt op die pagina het uitklap balkje niet meer.

    De Error geeft aan dat er te weinig ruimte is.

    Komt dit doordat de site niet meer onderhouden word?
    Om de doorgekomen tips even overzichtelijk te houden om je creaties te redden.
    Tips
    - Via zoekfunctie kun je je actieve creaties opzoeken en zo dus gaan kopiëren naar een ander iets.
    - Via je browsergeschiedenis, in de zoekbalk titel typen, vindt je ook de niet geactiveerde creaties

    [ bericht aangepast op 12 feb 2022 - 19:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    filosofie schreef:
    Het vreemde is. Ik kan wel bij mijn lijstjes komen, maar de rest van de creaties niet.
    ik kan bij mijn lijstjes, blogspot, quizzen en polls

    Maar de outbox legen die werkt niet, maar gezien ik 9800 pagina's heb ben ik wel even bezig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    calice schreef:
    (...)

    must be!



    Yes right? It's alll the love spreading!




    Necessity schreef:
    (...)
    We houden gewoon allemaal heel veel van elkaar (H)


    I don't love you... I don't even like you... <3

    Clinique schreef:
    (...)

    I don't love you... I don't even like you... <3


    En er was zoveel liefde! Maar heel goed om te zien dat het zo allemaal wordt opgelost ;D

    Clinique schreef:
    (...)

    I don't love you... I don't even like you... <3


    Does lief jij.


    Ik heb inmiddels al mijn gb's en pb's verwijderd, enkel outbox wil (nog) niet lukken. Qua stories heb ik wel wat verwijdert, voornamelijk hetgeen waar ik niks meer mee deed en geen co van was. Hopelijk helpt het allemaal iets. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    (H)(H)(H)(H)

    Clinique schreef:
    (...)

    I don't love you... I don't even like you... <3

    Love you too (H)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik weet dat we nu (op dit tijdstip) in ieder geval niet veel kunnen, maar ik ben blij om je hier te zien in ieder geval! (heart2)


    Het was mijn lieve mede mod Froukje die me erop wees dat we plots met een vrij groot probleem zitten, dus alle credits gaan naar haar. (bloos)

    Ik heb net Rutger een mailtje gestuurd om te vragen of we iets kunnen doen, dus ik hoop dat hij me vandaag of morgen terug mailt. Enkele maanden terug was hij ook zo vriendelijk om nog te antwoorden op een vraag van ons. (:
    Ik heb gevraagd of het helpt om nu massaal creaties/berichten/topics te verwijderen, of dat er sowieso ergens achter de schermen een 'refresh'-knop moet ingedrukt worden. Want in het laatste geval kunnen we wel massaal alles gaan verwijderen, maar zolang RJ niet ergens iets indrukt, gaat het geen effect hebben op Q. Zelf ken ik helemaal niks van de technische kant, maar ik vermoed dat Rutger hier wel op gaat kunnen antwoorden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En zoals reeds in het andere topic vermeld, zolang er geen oplossing is voor dit probleem helpen de mods iedereen graag verder met het maken van een back-up. Dus als je niet voldoende credits hebt om een GM aan te schaffen, stuur ons alsjeblieft een berichtje!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    (heart2)

    Ledecky schreef:
    En zoals reeds in het andere topic vermeld, zolang er geen oplossing is voor dit probleem helpen de mods iedereen graag verder met het maken van een back-up. Dus als je niet voldoende credits hebt om een GM aan te schaffen, stuur ons alsjeblieft een berichtje!


    Wat fijn dat Rutger nog mee denkt, die heeft hier echt zijn hart nog zitten!

    Hopelijk komt er goed nieuws.

    Dankjewel in ieder geval dat je hier de tijd voor neemt! En mocht het zo zijn dat dit toch wel echt het einde wordt dan bedank ik je bij deze alvast voor je inzet voor de site(heart2)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ^Je hebt helemaal gelijk, want Rutger heeft me intussen al twee mailtjes gestuurd. (:

    Ik vat even kort samen wat Rutger tegen me gezegd heeft:

    De foutmelding die je ziet betekent niet dat de harde schijf van Q vol zit. Het gaat alleen om een tijdelijk bestand dat gebruik wordt om van en naar de database te schrijven. Daar is een maximum grootte aan gekoppeld. Blijkbaar is deze ruimte vol geraakt. Redelijk eenvoudig op te lossen door de eigenaar/host. Creaties verwijderen gaat nul invloed hebben op de foutmelding. Het zou eerder negatieve invloed hebben door de database extra te belasten.

    Maar goed, als RJ hier niets aan doet is het wel lastig om de site in de lucht te laten. Dan is creaties downloaden wel weer een goed idee.

    Ik heb Robert Jan inmiddels een bericht gestuurd. Hoop op een reactie.


    Enorme shoutout naar Rutger dus! Voor nu kunnen we best zo weinig mogelijk zaken verwijderen en lijkt de enige optie mij om massaal back-ups te maken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik word echt blij van dit topic, ondanks dat het nieuws slecht is, is er zoveel liefde.. Dit is het Quizlet zoals ik me het herinnerde <3


    26 - 02 - '16

    Jammer om te horen dat we er zelf niks aan kunnen doen en compleet afhankelijk zijn van RJ. Misschien is RJ niet van plan om Q compleet te laten verdwijnen en zal hij bij een groot probleem wel nog iets doen. Laten we duimen dat dit niet het einde moet zijn van Quizlet. Waarom verkoopt RJ de site eigenlijk niet gewoon door? Dat is toch voordeliger voor hem dan om het te laten sterven? Dan krijgt hij nog zijn geld terug dus misschien heeft hij wel nog plannen voor Q aangezien het nog niet is verkocht? Misschien heeft hij gewoon op persoonlijk vlak veel aan zijn hoofd? Ik hoop eigenlijk dat hij het verkoopt ipv het opgeeft.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2022 - 18:28 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ah kak. Natuurlijk wel vervelend dat het verwijderen van creaties dan eerder meer dan minder problemen veroorzaakt. Dat had ik natuurlijk niet kunnen weten, maar ik vind het wel vervelend dat mijn goed bedoelde idee juist meer schade kan aanrichten. Hopen dat we iets horen van RJ dan maar.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ah kak. Natuurlijk wel vervelend dat het verwijderen van creaties dan eerder meer dan minder problemen veroorzaakt. Dat had ik natuurlijk niet kunnen weten, maar ik vind het wel vervelend dat mijn goed bedoelde idee juist meer schade kan aanrichten. Hopen dat we iets horen van RJ dan maar.


    Dat kun je niet weten. Ik dacht ook dat dingen verwijderen zou kunnen helpen. Iedereen probeert Quizlet te redden dus je idee was niet slecht (: ik dacht ook dat het zou kunnen helpen

    [ bericht aangepast op 13 feb 2022 - 19:40 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    SPECS schreef:
    Ah kak. Natuurlijk wel vervelend dat het verwijderen van creaties dan eerder meer dan minder problemen veroorzaakt. Dat had ik natuurlijk niet kunnen weten, maar ik vind het wel vervelend dat mijn goed bedoelde idee juist meer schade kan aanrichten. Hopen dat we iets horen van RJ dan maar.


    Ik denk dat iedereen dacht dat dat creaties verwijderen net zou helpen. Daar hoef je je echt niet slecht over te voelen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Thanks guys, nu hopen dat RJ snel wat van zich laat horen, anders moeten we maar met hooivorken en fakkels Nederland afzoeken :')


    You were born original, don't die as a copy.