• Als ik op Mijn creaties klik komt er een foutmelding, ook werkt op die pagina het uitklap balkje niet meer.

    De Error geeft aan dat er te weinig ruimte is.

    Komt dit doordat de site niet meer onderhouden word?
    Om de doorgekomen tips even overzichtelijk te houden om je creaties te redden.
    Tips
    - Via zoekfunctie kun je je actieve creaties opzoeken en zo dus gaan kopiëren naar een ander iets.
    - Via je browsergeschiedenis, in de zoekbalk titel typen, vindt je ook de niet geactiveerde creaties

    [ bericht aangepast op 12 feb 2022 - 19:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Starsight schreef:
    (...)

    Wij kunnen dit zelf niet doen, toch? Ten minste, ik kan geen berichten verwijderen of zo, dus dan zouden de mods dat moeten doen..


    Volledig verwijderen niet, maar wel een voor een leeghalen qua tekst. Wel veel werk natuurlijk.


    You were born original, don't die as a copy.

    Er zijn ook knoppen bij instellingen “verwijderen en opzeggen” waarmee je in een keer je gastenboek, privé - berichten en resultatengeschiedenis kan wissen. Niet veel werk maar als veel mensen het doen kan het misschien ook helpen…


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Er zijn ook knoppen bij instellingen “verwijderen en opzeggen” waarmee je in een keer je gastenboek, privé - berichten en resultatengeschiedenis kan wissen. Niet veel werk maar als veel mensen het doen kan het misschien ook helpen…


    Goed idee!


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb van meerdere lieve en vriendelijke mensen uit dit topic credits ontvangen en zo mijn stories kunnen redden van de ondergang via een back -up/golden - membership (want na meer dan 10 jaar lidmaatschap had ik onmogelijk alles nog manueel kunnen copy - pasten). Nu kan ik trouwens ook oude dingen verwijderen en de schijf helpen opschonen zonder ik het kwijt ben. Ik ben jullie allemaal zeer dankbaar en heb nog een 6 credits over. Ik kan ze doorgeven aan iemand anders die ook met dit probleem zit (want wij Belgen kunnen geen credits meer aanschaffen) of als één van de oorspronkelijke eigenaars ze terug wil, laat dan maar weten! ❤️Misschien kunnen we een reddingsactie op poten zetten! Nogmaals bedankt iedereen! (:
    <3


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    SPECS schreef:
    (...)

    Goed idee!


    Ik ga ook privé - berichten uitschakelen en meldingen voor nieuwe hoofdstukken en reacties en zo via mail laten komen, dat zijn ook allemaal dingen die de server dan niet moet opslaan.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ik heb van meerdere lieve en vriendelijke mensen uit dit topic credits ontvangen en zo mijn stories kunnen redden van de ondergang via een back -up/golden - membership (want na meer dan 10 jaar lidmaatschap had ik onmogelijk alles nog manueel kunnen copy - pasten). Nu kan ik trouwens ook oude dingen verwijderen en de schijf helpen opschonen zonder ik het kwijt ben. Ik ben jullie allemaal zeer dankbaar en heb nog een 6 credits over. Ik kan ze doorgeven aan iemand anders die ook met dit probleem zit (want wij Belgen kunnen geen credits meer aanschaffen) of als één van de oorspronkelijke eigenaars ze terug wil, laat dan maar weten! ❤️Misschien kunnen we een reddingsactie op poten zetten! Nogmaals bedankt iedereen! (:
    <3


    Ik heb er zelf ook nog 14 over :)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik heb er zelf ook nog 14 over :)


    Ja dat kan wel helpen, denk ik, credits uitdelen. Mijn back - up/PDF was 5463 pagina’s. Dat is van meer dan 10 jaar ver. De meeste dingen staan op inactief, die ik zelf wel gebruik zoals oudere versies maar dat moet echt niet op de server staan. Ik ben begonnen al het overbodige eraf te smijten, maar zonder back - up zou dat niet gelukt zijn. Credits uitwisselen kan dus wel helpen.
    Ook mijn privé - berichten waren over de 600 pagina’s, gastenboek was waarschijnlijk nog meer… als iedereen van de “oude garde” eens zijn profiel kuist, komt er misschien voldoende plek terug vrij. Ik schrok hoeveel ik had staan en hoe ver het terugging… misschien kunnen de moderators en Ledecky ook dingen verwijderen op de site, die wij niet kunnen. Ik hoop dat als iedereen wat ruimte vrijmaakt, het weer zal werken. =/


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Ja dat kan wel helpen, denk ik, credits uitdelen. Mijn back - up/PDF was 5463 pagina’s. Dat is van meer dan 10 jaar ver. De meeste dingen staan op inactief, die ik zelf wel gebruik zoals oudere versies maar dat moet echt niet op de server staan. Ik ben begonnen al het overbodige eraf te smijten, maar zonder back - up zou dat niet gelukt zijn. Credits uitwisselen kan dus wel helpen.
    Ook mijn privé - berichten waren over de 600 pagina’s, gastenboek was waarschijnlijk nog meer… als iedereen van de “oude garde” eens zijn profiel kuist, komt er misschien voldoende plek terug vrij. Ik schrok hoeveel ik had staan en hoe ver het terugging… misschien kunnen de moderators en Ledecky ook dingen verwijderen op de site, die wij niet kunnen. Ik hoop dat als iedereen wat ruimte vrijmaakt, het weer zal werken. =/


    Ik heb in ieder geval op de facebook groep van Quizlet een oproepje gedaan, daar zitten veel golden oldies op die ik heb getagd. Alhoewel de groep niet echt gebruikt word is het nu toch wel nuttig. Hopen dat ze gehoor geven.


    You were born original, don't die as a copy.

    Voor de RPG'ers is RPG realm misschien nog een optie. De opzet is daar hetzelfde als hier, alleen wordt die site wel onderhouden. Ik ben zelf een beetje bang dat de site er op een dag gewoon uitklapt en ik de hele RPG kwijt ben (en misschien ook wel de mensen met wie ik schreef, heb niet overal een app), dus hoewel ik liever niet wegga, vind ik dit toch allemaal ook wel een beetje zorgelijk. Er is ook gewoon een kletsforum, voor wie dat leuk vinden, alleen creaties maken kan daar niet. Dus misschien kunnen we allemaal de site opslaan voor noodgevallen en de community daar een beetje voortzetten als Q echt op een dag verdwenen is (wat, vrees ik, wel een reële kans is). ;p

    [ bericht aangepast op 13 feb 2022 - 0:22 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb net ook even GM aangeschaft voor de back-up, maar ik mis heel veel verhalen? Of doet ie verhalen waarbij je co-auteur bent niet meerekenen? Das wel jammer dan 🥲🥲

    Overigens heb ik ook nog 15 credits over voor liefhebbers, ik gebruik het toch verder niet.


    That is a perfect copy of reality.

    Quizlet Facebook groep (die al lang bestaat) voor de liefhebbers:
    https://www.facebook.com/groups/287687081258773/


    You were born original, don't die as a copy.

    Starsight schreef:
    Ik heb net ook even GM aangeschaft voor de back-up, maar ik mis heel veel verhalen? Of doet ie verhalen waarbij je co-auteur bent niet meerekenen? Das wel jammer dan 🥲🥲

    Overigens heb ik ook nog 15 credits over voor liefhebbers, ik gebruik het toch verder niet.


    hij pakt inderdaad verhalen waarin je co-auteur bent niet. en volgens mij de hoofdstukken van de co-auteur van jou verhaal ook niet want mis er zelf ook een paar ):


    --

    glowfaery schreef:
    (...)

    hij pakt inderdaad verhalen waarin je co-auteur bent niet. en volgens mij de hoofdstukken van de co-auteur van jou verhaal ook niet want mis er zelf ook een paar ):


    Ohnee echt? Shit ik heb zoveel co-verhalen geschreven. De meeste staan onder mijn naam, maar dan heb ik dus maar de helft van de hoofdstukken.


    You were born original, don't die as a copy.

    Die Facebookgroep is een goed idee! Zo blijft iedereen op de hoogte!
    Voor de RPG’ers kan die andere site wel een goede oplossing zijn. Helaas voor mij is Quizlet vooral waardevol omdat ik hier kan schrijven en trouwe lezers heb. Naar een andere site gaan zal het netwerk niet vervangen van hier ik hoop dat het goed komt. Nu we toch bezig zijn over andere sites… ik herinner me dat je vroeger 2 Quizlets had alleen noemde die tweede site geen Quizlet maar iets anders. Maar je kon ook stories schrijven en had een forum en zo. Het was ook van Rutger en vroeger hadden veel mensen op Quizlet daar ook een account. Al was de site minder levendig. Hoe heette die site weer? Ik wil eens kijken op Google of die nog bestaat… (al denk ik van niet).

    [ bericht aangepast op 13 feb 2022 - 0:39 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Die Facebookgroep is een goed idee! Zo blijft iedereen op de hoogte!
    Voor de RPG’ers kan die andere site wel een goede oplossing zijn. Helaas voor mij is Quizlet vooral waardevol omdat ik hier kan schrijven en trouwe lezers heb. Naar een andere site gaan zal het netwerk niet vervangen van hier ik hoop dat het goed komt. Nu we toch bezig zijn over andere sites… ik herinner me dat je vroeger 2 Quizlets had alleen noemde die tweede site geen Quizlet maar iets anders. Maar je kon ook stories schrijven en had een forum en zo. Het was ook van Rutger en vroeger hadden veel mensen op Quizlet daar ook een account. Al was de site minder levendig. Hoe heette die site weer? Ik wil eens kijken op Google of die nog bestaat… (al denk ik van niet).


    Fanfic, maar daar staat exact dezelfde foutmelding ;x

    [ bericht aangepast op 13 feb 2022 - 0:40 ]


    26 - 02 - '16