• Ja hoor, is ie weer mijn jaarlijkse Carnavalstopic.

    En dit jaar mogen we eindelijk echt los🥳
    Hoe gaan jullie verkleed, hoeveel dagen ga je op pad en wat is jullie motto dit jaar. Vertel het hier allemaal :)

    Ik mag vanavond gaan warmdraaien voor carnaval, dus vanmiddag om vier uur gaan we helemaal los. Ik heb last minute alsnog vrij kunnen regelen (dacht dat t weer online zou worden). Het huis is al versierd, morgen de vlag uit en dan van donderdag tot en met maandag helemaal los.

    Alaaf en een fijne carnaval voor iedereen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    helemaal zin in vastelaovend weer :) heb al maanden geleden vrijgevraagd voor het geval dat, en heb nu een brunch gepland bij een café met een deel van de familie (al gereserveerd voor de persco, want dan hadden we zeker plek), en zondag gaan we 'gewoon' de stad in!
    helaas dit jaar zonder nieuwe pakjes, maar de hele zolder hangt vol met oude dingen die mijn mam ooit gemaakt heeft, dus aan keuze geen gebrek


    because i knew you, i have been changed for good

    Tja, bij ons op school wordt dat niet gevierd, en aangezien ik geen katholiek ben, vier ik dat niet :) Veel plezier!


    Isn't Baji-san awesome?

    Helemaal zin in! Ik had eigenlijk niet verwacht dat het door zou gaan, dus superleuk dat het toch doorgaat.
    De afgelopen jaren heb ik altijd gecarnavald in Breda, omdat ik daar in de buurt woonde, maar inmiddels ben ik gaan samenwonen in Tilburg.
    Dus we gaan dit jaar voor het eerst carnavallen in Tilburg. Ik ben benieuwd!

    Ik werk ook op een basisschool in Tilburg, dus aanstaande vrijdag beginnen we op het werk. :')
    Ik ga verkleed als Pink Lady van Grease en als Minnie Mouse.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Helemaal zin in! Ik had eigenlijk niet verwacht dat het door zou gaan, dus superleuk dat het toch doorgaat.
    De afgelopen jaren heb ik altijd gecarnavald in Breda, omdat ik daar in de buurt woonde, maar inmiddels ben ik gaan samenwonen in Tilburg.
    Dus we gaan dit jaar voor het eerst carnavallen in Tilburg. Ik ben benieuwd!

    Ik werk ook op een basisschool in Tilburg, dus aanstaande vrijdag beginnen we op het werk. :')
    Ik ga verkleed als Pink Lady van Grease en als Minnie Mouse.
    Super tof! wij hebben op het werk dieren carnaval ;) al die kleine kindjes in van die schattige outfitjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan