• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    Merrin 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 19 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 20 Repareren Navkar ProngsPotter
    Nenya Agami15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 20 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    Fire Vuur
    Fox In dieren veranderen.
    Astreal Astral projection.
    Tony Onzichtbaar in het donker.
    Emil Dupliceren
    Onna Ondoordringbare huid
    Vera Vliegen
    Serena Stembeheersing
    Heidi Groene vingers.
    8226 Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    Vision Met zintuigen spelen
    Dalit Immuniteit voor gaven
    Rai Electriciteit
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    Kijo Veranderen in een Oni.
    Stella Licht ombuigen.
    Vera Leugendetector.
    Helene Genezing.
    Cherry Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    Romeo Emoties manipuleren
    Damon Dementor
    Peter Spiderman
    Azrael Krachten afnemen en aanvullen
    Darian Objecten materaliseren
    Maaya Hallucinates.
    Melissa Fauna manipulatie.
    Alice Spiegelloper
    Medusa Verstenen onder haar blik
    Naamloos Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces Tijd bevriezen voor 10 sec
    Nish Aanwezigheid verbergen
    Goliath Ant-Man
    Klaus Necromancer
    8167 Energieschilden
    Evelin Reizen tussen werelden/dimensies
    8034 Gevarensonar
    Nemesis Vloeistoffen sturen
    Maevis [Onbekend]
    Sarah Binding

    • Buiten de school •
    Nathaniël Broer van Gabriël (Yrla)
    Rory Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    Adrasteia The Alder Vampier - overname gaves door bloed
    Casey The Oak Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    Ryan Panther Portalen maken
    Onbekend Buffalo onbekend
    Melody RhinoBanshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    'Ik word hier echt niet goed van,' bromde Onyx. 'Kun je haar niet overtuigen om ons te vergeten? Dan zijn we ook van dit hele gezeik af.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Sorry.' Hij haalde een beetje machteloos zijn schouders op. 'Maar geheugens wissen is niet mijn sterke kant en dan zijn we nog niks opgeschoten met die gave van hem. En als ik het met grof geweld probeer heb ik geen idee of ik op de juiste plek zit te porren tegen jaren van obsessie zit te vechten die gewoon van haarzelf zijn.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Dingen uit het geheugen wissen is anders ook een prima skill om te oefenen. We kunnen het altijd later nog eens proberen, oké? Ik heb hier geen zin in en we hebben belangrijkere dingen te doen.'
          Uitzoeken waar Adam was. Damon volledig aan hun kant krijgen. Hun bondgenootschap redden. Hij had op het moment helemaal geen energie voor Maaya's gezeik. 'Desnoods laat ik haar drie dagen pitten.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Hij keerde zich weer naar Maaya. 'Hij heeft gelijk. Laatste kans. Werk met me mee, oké?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Maaya



    'Ik dóé m'n best!' snauwde ze. 'Denk je dat ik de boel hier voor m'n lol loop te rekken! Weet je, doe maar gewoon wat Onyx zegt. Zorg dat ik niet meer weet wie hij is, dan zijn we overal van af.'
          Nu hij wist wat er met Kris was gebeurd, zou Onyx haar toch nooit vergeven. Dat deed alleen maar pijn en ze had het idee dat haar hele leven al om Onyx' draaide. Ze had er genoeg van, ze wilde verder..
          'En als je dat niet kan, vraag ik wel of Zebediah het doet.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Hij is degene die je hiermee opzadelde, denk dat je weinig hulp vanuit die hoek kan verwachten. Jemig, en als ik Onyx uit je geheugen wis en je stapt naar het bestuur krijg ik op m'n donder.' Hij keek om naar Onyx. 'Nog één keer, dan stop ik.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Daar had Jester een punt. Onyx ving zijn blik en gaf een knikje.
          'Laatste kans. Anders verander ik je echt in Doornroosje, dan hebben we de resterende jaren ook geen last meer van je.'
          Kris kon vast een mooie kristallen baar voor haar maken, ergens diep in het bos.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester haalde diep adem en richtte zich weer op het roodharige meisje voor hem. Hij hield er niet van om haar aan te kijken. Misschien verwachtte hij nog steeds op ieder moment de vlammen van haar hallucinaties, misschien was het gewoon die lege, lichtblauwe ogen die hem diep vanbinnen nog altijd ongemakkelijk maakten. Het liefst was hij opgestaan en weggelopen met Onyx en zijn vriend stevig vastgehouden, maar ergens achter die felle blik lag een opdracht van Zebediah. De spreekwoordelijke pot met goud. Een betere mogelijkheid om te oefenen kreeg hij niet.
          'Oké. Daar gaan we. Want wat je ook denkt te voelen voor Onyx, dat verlangen dat hij je aanraakt en jij hem? Dat is er niet. Je voelt geen verlangen voor hem, dat weet je. Iemand anders heeft met je brein gerotzooid. Maar de opdracht is aan het splinteren, is het niet? Je merkt het al. Je voelt helemaal geen verhit verlangen voor Onyx, dat idee alleen al is belachelijk. Dat gevoel... het is eigenlijk al onherkenbaar nou. De grip is aan het verslappen door mijn gave. Dat kan ik. Dat rare, oncontroleerbare gevoel begeeft het.'
          Even aarzelde hij. Dit was Maaya overtuigen, en dat werkte niet, of wel? Eerder al had ze zijn overtuiging herhaald, maar het was niet haar geest die hij zover moest krijgen om iets te doen. Het was de opdracht waar zij verder geen controle over had. Jester rechtte zijn rug en keek Maaya recht aan. Verbeelde zich dat hij door haar heen kon kijken en recht naar de opdracht van Zebediah staarde. Een pulserend, paars balletje in de krochten van dat hoofd van haar. Hij stelde zich voor dat hij het kon horen, de hartslag van de opdracht kon zien trillen in haar blik.
          'Je hoort hier niet,' zei hij toen zachtjes. 'En je weet het. Ze kan het niet alleen, maar ik ben je aan het breken. Oh, kijk dan hoe dapper je het probeert. Maar het is voorbij. Er is geen verlangen dat Maaya nachten lang wakker zal houden. Je bent een opdracht van een mutant met een gave en ik ben datzelfde en beter, en ik zeg je dat je haar niks meer kan doen. Ze voelt niks voor Onyx, hoe hard je ook nog je best doet. Het horen van zijn naam brengt enkel wat oude herinneringen, hem zien zal haar niet warm of koud laten, aan hem denken doet haar niks. Ben je niet moe? Je hangt alleen nog aan elkaar met spinrag. Het is klaar nu. Laat maar los. Al gaan er duizend nachten voorbij, Ze voelt je niet meer. Je bent niets meer dan wat geluiden uit een herinnering en je hebt geen controle over haar. Je hebt het lang volgehouden, maar dit is schaakmat. Yu gonplei ste odon.'

    [ bericht aangepast op 7 aug 2022 - 21:47 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Maaya



    Er kwam zo’n woordenstroom op haar af dat Maaya de helft niet meekreeg. Ze probeerde gewoon bewust niet te luisteren, maar toen dat vervelende jong eindelijk zweeg was er een vreemde rust over haar neergedaald.
          Ze wierp een blik op Onyx, beeldde zich in dat ze de huid boven de hals van zijn shirt kuste. In tegenstelling tot eerder, riep het weerzin op. Opeens kon ze zich niet voorstellen dat ze íéts van hem had gewild.
          ‘Ik geloof dat het gelukt is. Je mag hem helemaal hebben.’
          Ze wierp een minachtende blik op Onyx en dacht terug aan zijn harde woorden van net.
          Die twee eikels verdienden elkaar. Of eigenlijk niet…
          ‘Nou, we zijn hier klaar.’ Ze gebaarde naar de deur. ‘Jullie kunnen gaan.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester stond meteen op, een beetje duizelig van de triomf dat het fucking gelukt was. Het was gelukt. Toch? Maaya leek in ieder geval met een heel nieuwe blik de wereld weer in te kijken, dus het leek er wel op. En hij mocht Onyx helemaal hebben. Éindelijk. Net op het moment dat hij richting de deur wilde stappen kwam er een golf van twijfel.
          —waarom was hij opgestaan?
          Ze waren.... ze waren toch nog niet klaar? Er was nog iets... Best belangrijks.
          Hij wierp een blik op Onyx, fronste, keek naar Maaya en ging weer zitten. En toen schoot het hem weer te binnen. 'Grapjas. Quid pro quo. Je gaat ons met rust laten. Geen gezeik, geen geklooi meer, geen pogingen om ons uit elkaar te drijven. Je blijft uit mijn buurt, je blijft uit Onyx's buurt, want dat was de deal. Je wilde dit, en je wil dit nog steeds. In ruil voor mijn hulp vandaag ga je zo goed als je kan bij ons allebei vandaan blijven. En als je op een manier, welke dan ook, iets hoort van plannen om één van ons iets aan te doen, dan waarschuw je ons op ruim tijd via je iNet, omdat dat de prijs is voor je sanity. Je gaat je aan deze deal houden, want je wil nooit meer terug naar die staat van net.'
          Jemig, hij was blij dat hij die al een soort van geoefend had eerder, want hij was nog steeds een beetje licht in zijn hoofd nou. Hij keek Maaya nog onderzoekend aan om te kijken of die overtuiging goed genoeg binnen was gekomen, maar stond alsnog eerder op dan hij eigenlijk van plan was. Het voelde niet goed om zo dichtbij haar te zitten. Overtuiging of niet, diep van binnen gaf ze hem nog steeds de kriebels en hij stond heel veel liever dicht tegen zijn vriend aan dan bij Creepy Chick. Hij was net wel heel snel opgestaan.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2022 - 22:38 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Maaya



    Een deal…
          Ach, wat zei zo’n deal nou? Maaya kon niet écht een reden verzinnen om zich eraan te houden. Ze had echter ook geen zin om die rooie zeiknicht nog veel langer te zien. Zijn eeuwige geleuter leverde haar nog tinnitus op.
          ‘Ja ja, de boodschap is duidelijk. Onyx sluit me dagenlang in een droom met een pedo op, dat is wel genoeg hoor.’
          Want – heel eerlijk, daar zat ze niet echt op te wachten.
          Ergens fluisterde een stemmetje dat ze dat niet moest pikken, dat ze het hem betaald moest zetten dat ook zoiets ook maar overwóóg – maar tegelijkertijd had ze gisteren toch wel Azrael aangemoedigd om Jester om te leggen.
          Dus oké, misschien stonden ze nu quitte.
          In elk geval was het tijd dat ze opsodemieterden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    ‘Mooi,’ bromde Onyx. Dan konden ze eindelijk weg. Hij gooide de deur open – en zodra Jester erdoor was, weer dicht. Hij slaakte een diepe zucht. Hopelijk was het de laatste keer dat hij met die trut in één ruimte had hoeven staan, want het had hem echt een hoop energie gekost om haar niet te slopen.
          ‘Wil je nog door naar Damon of liever een andere keer?’ vroeg hij aan Jester. ‘Want je hebt best al wat van je gave gevergd. Of houden we het gewoon bij het serum? – Voor het op is moeten we dat trouwens even door Emil laten dupliceren.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Hij had inderdaad al best veel van zijn gave gevraagd. Jester aarzelde. Hij wilde eigenlijk ook wel graag naar Damon. Het zou een heel fijn hokje zijn om af te kunnen kruisen als ze zeker wisten dat hij te vertrouwen was. Onyx broertje, en een Rhino die dan echt aan hun kant stond en daar niet halfhartig werd gehouden door een overtuiging. En het gesprek van vanochtend... Damon was anders dan Jester had gedacht. Goed anders. Interessant anders.
          'Voornamelijk het serum,' antwoordde hij gedempt. 'Even checken met mijn gave of het werkt, verder niet. En daarna inderdaad langs Emil, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht.' Hij grijnsde. 'Geniepig slim van je, Scary Vibes.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Mijn bijdrage voor de dag,’ zei Onyx met een flauwe grijns. Hij gaf zijn vriend een duwtje tegen zijn schouder. ‘Laten we maar gauw naar Damon gaan, voor we nog meer Rhino-obstakels krijgen.’
          Hij had niet echt zin in een ontmoeting met Medusa, of Peter.
          Of Romeo. Wie weet zat die gast nu gewoon op zijn kamer te chillen. Je zal het maar raden.
          Ze gingen de trap op. In welke kamer ze waren, wist Onyx niet, maar hij ving al vrij snel Nish’ stemgeluid op en deed daar de deur open. De twee jongens zaten nogal cosy op bed en Onyx fronste lichtjes toen hij zag hoe vrolijk Nish’ gezicht stond en opzichte van eerder vandaag.
          ‘Hooooi!’ riep Nish en hij zwaaide enthousiast.
          ‘Zo high als een kanarie,’ mompelde Onyx vanuit zijn mondhoek.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    'Ooooooooh Nish, het is tijd voor m'n screening.' Damon duwde zich met een ruk overeind en greep zich vast aan Nish' schouders om niet van het bed te rollen. Hij keek zijn vriend indringend aan en moest daar een beetje scheel voor kijken want de ogen van zijn vriend waren op de een of andere reden toch raar dichtbij. 'Hou mijn hart vast, oké? Ik heb ook een superheld nodig. Straks ben ik alleen nog maar een emotieloze rOOOOOOOBot.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.