• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Hehe ik begin..

    1 🏳️‍🌈

    Edit: record 34 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 8 juni 2022 - 18:11 ]


    Women don’t owe you shit..

    calice schreef:
    2 🏳️‍🌈

    & a question! How old were you when you got your 🌈 awakening, realization, whatever it was for you?
    I'll go first & I was 15 👶

    4 🏳️‍🌈
    Ik was 17 😅

    5 🏳️‍🌈

    Ennn i always say bi, maar pan is denk ik more accurate is. Maar ik maak me niet te veel druk om een exact label ofzo!
    Waarom is er geen beautiful bi flag emoji tho??

    You guys? (:

    Semicolon schreef:
    (...)

    3 🏳️‍🌈

    Nice question. Ik was een jaar of 13 toen ik me realiseerde dat ik een regenboog was 💅🏼✨🏳️‍🌈

    Ik heb ook een vraag: Welke regenboog zijn jullie? 🌈


    6 🏳️‍🌈
    Ik vind mezelf labelen echt lastig. Ik heb mezelf altijd bi genoemd (val op alle genders met een voorkeur) wat ik alleen wel soms verwarrend vind is dat bi een umbrella term is. Pan en omni vallen eronder. Bij omni val je op alle genders met een voorkeur en bi is dat je minstens op twee genders valt. (enby people worden ook mee geteld) Dus weet niet hoe ik mezelf moet noemen omdat ik bij zowel bi en omni pas?

    Boem!

    Phasmatos schreef:
    (...)

    6 🏳️‍🌈
    Ik vind mezelf labelen echt lastig. Ik heb mezelf altijd bi genoemd (val op alle genders met een voorkeur) wat ik alleen wel soms verwarrend vind is dat bi een umbrella term is. Pan en omni vallen eronder. Bij omni val je op alle genders met een voorkeur en bi is dat je minstens op twee genders valt. (enby people worden ook mee geteld) Dus weet niet hoe ik mezelf moet noemen omdat ik bij zowel bi en omni pas?


    1 🏳️‍🌈

    Is het belangrijk voor je om er een exact label op te plakken?

    calice schreef:
    (...)

    1 🏳️‍🌈

    Is het belangrijk voor je om er een exact label op te plakken?


    2 🏳️‍🌈
    Nahja het hoeft niet perse exact maar vind het wel belangrijk als ik weet wat ik ben 😂

    Phasmatos schreef:
    (...)

    2 🏳️‍🌈
    Nahja het hoeft niet perse exact maar vind het wel belangrijk als ik weet wat ik ben 😂


    3 🏳️‍🌈

    Hmmm I see! Hoe zou je je seksualiteit omschrijven in je eigen woorden? Dus de labeltjes even daargelaten

    calice schreef:
    (...)

    3 🏳️‍🌈

    Hmmm I see! Hoe zou je je seksualiteit omschrijven in je eigen woorden? Dus de labeltjes even daargelaten


    4 🏳️‍🌈
    She’s hot, he’s not, they’re hot. Everyone is hot 🥵 dat is zo’n beetje mijn seksualiteit haha.

    Phasmatos schreef:
    (...)

    4 🏳️‍🌈
    She’s hot, he’s not, they’re hot. Everyone is hot 🥵 dat is zo’n beetje mijn seksualiteit haha.


    5 🏳️‍🌈

    Hahaha very relatable.
    Tijd voor een nieuwe vlag met een 🔥 voor de everyone is hot sexuality

    calice schreef:
    5 🏳️‍🌈

    Ennn i always say bi, maar pan is denk ik more accurate is. Maar ik maak me niet te veel druk om een exact label ofzo!
    Waarom is er geen beautiful bi flag emoji tho??

    You guys? (:


    6 🏳️‍🌈
    Bi en val ook op alle genders. Heb alleen geen voorkeur. Ja echt jammer dat er geen bi Flag! emoji is. 💖💜💙


    Women don’t owe you shit..

    7 🏳️‍🌈

    Bi!

    Ik ben een tijd lang behoorlijk in de war geweest, maar heb de afgelopen jaren de conclusie getrokken dat ik echt wel hartstikke bi ben. Als ik terugkijk op mijn leven waren er altijd duidleijke signalen die wezen op het feit dat ik queer ben, maar ik dacht dat "alle hetero vrouwen zich aangetrokken voelen tot andere vrouwen" en heb het daarom nooit verder onderzocht, lol. Boi was I wrong. Omdat we in zo'n heteronormatieve wereld leven, heb ik heel lang gedacht dat ik "gewoon" hetero was met het idee: "Ik vind mannen leuk, dus ik zal wel hetero zijn, punt."

    Ik ben echter pas zeer recentelijk out bij de mensen die het dichtst bij me staan, en ik moet zeggen dat ik me wel opgelucht voelde nadat ik het hen verteld had. Ik weet dat niemand uit de kast hoeft te komen (dat hoeven hetero's namelijk ook niet, waarom zou je iemand iets moeten verantwoorden weetjewel?), maar aangezien het iets is waar ik al best lang mee zat te puzzelen, voelde het als een vorm van zelfacceptatie om het daadwerkelijk uit te spreken en het een naam te geven. Een beetje als een mooi slot na een lange, verwarrende zoektocht. 💖💜💙


    --
    Wat een mooi topic, guys!


    ars moriendi

    Salamanca schreef:
    7 🏳️‍🌈

    Bi!

    Ik ben een tijd lang behoorlijk in de war geweest, maar heb de afgelopen jaren de conclusie getrokken dat ik echt wel hartstikke bi ben. Als ik terugkijk op mijn leven waren er altijd duidleijke signalen die wezen op het feit dat ik queer ben, maar ik dacht dat "alle hetero vrouwen zich aangetrokken voelen tot andere vrouwen" en heb het daarom nooit verder onderzocht, lol. Boi was I wrong. Omdat we in zo'n heteronormatieve wereld leven, heb ik heel lang gedacht dat ik "gewoon" hetero was met het idee: "Ik vind mannen leuk, dus ik zal wel hetero zijn, punt."

    Ik ben echter pas zeer recentelijk out bij de mensen die het dichtst bij me staan, en ik moet zeggen dat ik me wel opgelucht voelde nadat ik het hen verteld had. Ik weet dat niemand uit de kast hoeft te komen (dat hoeven hetero's namelijk ook niet, waarom zou je iemand iets moeten verantwoorden weetjewel?), maar aangezien het iets is waar ik al best lang mee zat te puzzelen, voelde het als een vorm van zelfacceptatie om het daadwerkelijk uit te spreken en het een naam te geven. Een beetje als een mooi slot na een lange, verwarrende zoektocht. 💖💜💙


    --
    Wat een mooi topic, guys!


    8 🏳️‍🌈

    Yes another bi girl 💅🏼✨ (I love all my LGBTQ+ people and straight ally’s tho. But bi girls zijn idk… te leuk 😳)

    Wat mooi dat je dit deelt. Ik kan mezelf wel terug vinden in je verhaal. Al wist ik als tiener al dat ik op alle genders val toch dacht ik voor een lange tijd dat ik misschien gewoon hetero was. I was so wrong! Inmiddels na een lange zoektocht weet ik eindelijk dat ik biseksueel ben. Val op mannen, vrouwen en alles ertussen en buiten in. Ben in het verleden wel uit de kast gekomen (ben ook van mening dat dat niet hoeft want hetero’s komen ook niet uit de kast dus wij hoeven dat ook niet) maar was ook meer voor zelf acceptatie. Helaas heb ik geen contact meer met mijn toenmalige vrienden waar ik uit de kast kwam. Nu weet nog niemand dat ik bi ben maar vind dit helemaal prima zo.

    Love is love 🏳️‍🌈


    Women don’t owe you shit..

    9 🏳️‍🌈

    10 🏳️‍🌈



    Ahh love deze verhalen <3 liefde op Q. & love de self discovery en acceptence. it's a journey
    Ik heb het eigenlijk altijd al geweten ergens, als kiddo ook, en ben nog nooit uit de kast gekomen ofzo. Ik drop altijd gewoon opmerkingen en let people do the math themselves haha. maar eigenlijk nog nooit gekke reacties gekregen ofzo, of verrast ofzo. maar misschien telt dat eigenlijk wel als coming out... idk

    @Semicolon heb je geen contact meer met hen omdat je out kwam of gewoon verwaterd ofzo?

    [ bericht aangepast op 4 juni 2022 - 16:25 ]

    calice schreef:
    10🏳️‍🌈



    Ahh love deze verhalen <3 liefde op Q. & love de self discovery en acceptence. it's a journey
    Ik heb het eigenlijk altijd al geweten ergens, als kiddo ook, en ben nog nooit uit de kast gekomen ofzo. Ik drop altijd gewoon opmerkingen en let people do the math themselves haha. maar eigenlijk nog nooit gekke reacties gekregen ofzo, of verrast ofzo. maar misschien telt dat eigenlijk wel als coming out... idk

    @Semicolon heb je geen contact meer met hen omdat je out kwam of gewoon verwaterd ofzo?

    11🏳️‍🌈

    Het is helaas verwaterd. Nu heb ik zoiets van weetje, ik ben wie ik ben. Ik hoef helemaal niet uit de kast te komen. Als ik met een meid thuis kom dan is dat zo, kom ik met een vent thuis dan is dat ook zo. (and ofc iemand die non-binary is)

    💖💜💙

    Btw wat voelt dit echt als een safe place. 🥺🏳️‍🌈💅🏼✨

    [ bericht aangepast op 4 juni 2022 - 16:42 ]


    Women don’t owe you shit..